-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Студентські квитки державного зразка (ДК 021:2015 - 22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту)
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
17.10.2023 15:58 - 22.10.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
163cd9657d9647e8b4b701fe9848e1ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-17-012489-a.b3
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі. Подільський державний університет внутрішніх справ (далі - Замовник) оприлюднив оголошення № UA-2023-10-17-012489-a про проведення відкритих торгів на закупівлю (код ДК 021:2015 - 22450000-9 Студентські квитки державного зразка (ДК 021:2015 - 22450000-9 – Друкована продукція з елементами захисту)). Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій–25жовтня2023 року до 09:00 години. Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Українсько-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» (далі - Скаржник) виявлено невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства та вимоги, які порушують основні принципи та норми законодавства у сфері публічних закупівель і являються дискримінаційними по відношенню до Скаржника. Згідно Тендерної документації (надалі - ТД): Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері виготовлення ідентифікаційних пластикових карт та персоналізованих документів, має статус Інформаційно-виробничого вузла ІВС «ОСВІТА», який дає йому право на виготовлення студентських/учнівських квитків державного зразка, що є предметом закупівлі (код ДК 021:2015 - 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (студентські квитки)). Скаржник планує прийняти участь та отримати перемогу у вказаній закупівлі, тому використовує своє право на оскарження деяких вимог тендерної документації Замовника. Пунктом 4 Додатку 2 Тендерної документації встановлено вимогу: «4. Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції атестат відповідності комплексної системи захисту інформації інформаційної системи вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації, що зареєстрований (дійсний) на дату його надання в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України. Для підтвердження реєстрації (дійсності) атестата відповідності з безстроковим строком дії, строк дії якого перебільшує п´ять років, надати завірену належним чином копію надісланого до Адміністрації Держспецзв’язку повідомлення про стан функціонування КСЗІ за формою та в строки, встановленими Положенням про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації, затвердженого наказом АдміністраціїДержавної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 16.05.2007 № 93.». Відповідно до абзаців 8 та 9 пункту 8 розділу І, а також пункту 9 розділу III Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації, затвердженого наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України 16.05.2007 № 93 (зі змінами)
Встановивши вимогу надати тільки атестат відповідності КСЗІ Замовник штучно звузив коло можливих учасників торгів і порушив вимоги законодавства, щодо недискримінації учасників торгів. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та порушує його права з наступних причин.
Скаржник в 2015 році успішно пройшов перевірку та отримав статус Інформаційно-виробничого вузла ІВС «ОСВІТА», що передбачає обов’язкову наявність впровадженої КСЗІ, що було підтверджено відповідною декларацією. У 2023 році Скаржником підтверджено функціональність впровадженої КСЗІ шляхом декларування (реєстраційний номер від 13.04.2023 року№ 6588 в (копія додається)). Відповідно до абзаців 8 та 9 пункту 8 розділу І, а також пункту 9 розділу III Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації, затвердженого наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України 16.05.2007 № 93 (зі змінами) АТЕСТАТ та ДЕКЛАРАЦІЯ відповідності КСЗІ є тотожними документами. Відповідно до вимог Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації, затвердженого наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 16.05.2007 № 93, експертиза комплексної системи захисту інформації проводиться шляхом експертних випробувань (за результатами яких видається атестат відповідності комплексної системи захисту інформації автоматизованої системи класів 1-3) або шляхом аналізу декларації (за результатами якого приймається рішення про реєстрацію декларації (1 класу)).». Згідно Розділу 3 «Положення про студентські (учнівські) квитки державного зразка» оброблення даних повинно відповідати усім вимогам, установленим законодавством України, в тому числі: Закону України «Про захист інформації в інформаційно- телекомунікаційних системах»; Закону України «Про захист персональних даних»; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Правилам забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах (Постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.06 № 373); Концепції технічного захисту інформації в Україні (Постанова Кабінету Міністрів України від 8.10.97 № 1126); Положенню про технічний захист інформації в Україні (Указ Президента України від 27.09.99 № 1229/99). Відповідно до Класифікації автоматизованих систем і стандартні функціональні профілі захищеності оброблюваної інформації від несанкціонованого доступу НД ТЗІ 2.5-005-99 затвердженої Наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від“28” квітня 1999р. № 22 зі Зміною № 1, затвердженою Наказом Адміністрації Держспецзв’язку від 15.10.2008 № 172 визначено, що за сукупністю характеристик АС (конфігурація апаратних засобів ОС і їх фізичне розміщення, кількість різноманітних ступенів обмеження доступу оброблюваної інформації, кількість користувачів і повноважень користувачів) виділено три ієрархічні класи АС, вимоги до функціонального складу КЗЗ яких істотно відрізняються. Клас «1» — одно машинний однокористувачевий комплекс, який обробляє інформацію однієї або кількох ступенів обмеження доступу. Згідно діючого законодавства інформація, яка обробляється інформаційно-виробничими вузлами ІВС «ОСВІТА» (нормативні акти приведені вище) відноситься до конфіденційної. Тобто, для обробки такої інформації, інформаційно-виробничому вузлу ІВС «ОСВІТА» достатньо впровадити та підтвердити відповідність комплексної системи захисту інформації автоматизованої системи 1 класу, що можливо провести шляхом її аналізу, за результатами якого приймається рішення про реєстрацію декларації відповідності комплексної системи захисту інформації автоматизованої системи 1 класу. Замовник у вимозі на усунення дискримінаційних вимог тендерної документації зазначає, що «Замовник встановив вимоги щодо наданя в учасниками складі своєї тендерної пропозиції атестату відповідності КСЗІ) вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації, що зареєстрований (дійсний) на дату його надання в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, який надається за результатами експертизи комплексної системи захисту інформації, що проводиться шляхом експертних випробувань з дослідженням об’єкту виробника, оскільки на період дії правового режиму воєнного стану в Україні доцільне посилення рівня захисту інформації від кібератак.» Як було вказано вище, Скаржник проходив додаткову перевірку на відповідність існуючої КСЗІ вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації і 13.04.2023 року, отримав позитивний висновок Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України,тобто в період дії правового режиму воєнного стану в Україні. Будь яких нових нормативних документів або змін до уже діючих, стосовно вимог до захисту інформації станом на день подання скарги не надходило. Підтвердженням тому є розʼяснення Держспецзв'язку від 19.07.2022 року «Вимоги до захисту інформації в інформаційних системах у воєнний час» (https://cip.gov.ua/ua/news/vimogi-do-zakhistu-informaciyi-v-informaciinikh-sistemakh-u-voyennii-chas-roz-yasnennya-derzhspeczv-yazku) де зазначено: «Під час дії воєнного часу вимоги щодо захисту інформації в інформаційно-комунікаційних системах не змінюються. Вони визначені в Законі України “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах”. Відповідальність за забезпечення захисту інформації в системі лежить на власнику системи.». Тому твердження Замовника про «доцільне посилення рівня захисту інформації від кібератак» являється надуманим, не підкріпленим жодним нормативним документом, а відповідно - дискримінаційним по відношенню до Скаржника, та таким, що унеможливлює взяти участь в торгах інших учасників. Окрім того, у своїй відповіді на вимогу усунення дискримінаційних вимог Замовник зазначає, що «Отримати атестат відповідності комплексної системи захисту інформації інформаційної системи вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації може будь-яка організація на підставі експертних випробувань КСЗІ.». Оголошення про закупівлю опубліковано 17жовтня 2023 року. Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 25жовтня 2023 року до 09:00 години. Таким чином, учасники, зокрема Скаржник, які виявлять бажання взяти участь в закупівлі, повинні отримати атестат КСЗІ до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме в термін 8 днів. Проте, з незалежних від учасників торгів причин, вони не можуть їх отримати в необхідний строк. Держспецзв'язку своїм розʼясненням від 19.07.2022 року «Вимоги до захисту інформації в інформаційних системах у воєнний час» (https://cip.gov.ua/ua/news/vimogi-do-zakhistu-informaciyi-v-informaciinikh-sistemakh-u-voyennii-chas-roz-yasnennya-derzhspeczv-yazku)повідомляє: «Атестат відповідності КСЗІ є результатом проведення державної експертизи у сфері технічного захисту інформації, яка проводиться відповідно до «Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації», яке затверджене наказом Адміністрації Держспецзв’язку від 16.05.2007 № 93, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.07.2007 за № 820/14087. Експертиза проводиться організатором експертизи (установою, яка має відповідну ліцензію) на договірних засадах, які у тому числі передбачають і терміни проведення робіт, що залежать від складності системи, досвіду експертів, якості побудови та документування КСЗІ тощо. За практикою, середній термін проведення експертизи КСЗІ інформаційної системи становить три місяці. У разі позитивних результатів експертизи Адміністрацією Держспецзв’язку реєструється атестат відповідності КСЗІ». З огляду на вище приведене, взяти участь в закупівлі зможуть тільки ті учасники, які вже мають такий атестат до виходу оголошення про проведення закупівлі. З огляду на вище сказане дана вимога ставить Скаржника у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають аттестат відповідності КСЗІ. Враховуючи наведене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційну вимогу надання тільки атестату КСЗІ, передбачивши надання учасниками також декларації відповідності КСЗІ. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. На підставі вище викладеного та керуючись ст.ст. 1,5, 18, 22 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Призупинити процедуру закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційну вимогу в Додатку 2 п. 4. Тендерної документації «Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції атестат відповідності комплексної системи захисту інформації інформаційної системи вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації, що зареєстрований (дійсний) на дату його надання в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.» передбачивши надання учасниками також декларації відповідності КСЗІ. Додатки: 1. Копія декларації; 2. Копія висновку ДП «Інфоресурс» від 10.08.2015 року № 01.01-12/985 Генеральний директор СП «Макрохем-Україна» Валентин ШПАК
Пов'язані документи:
Учасник
- Висновок Інфоресурс і акт.PDF 20.10.2023 16:42
- Скарга на «Подільський держ універ» .docx 20.10.2023 16:42
- Декларація КСЗі від 2023.PDF 20.10.2023 16:42
- Скарга на Подільський держ.універ..pdf 20.10.2023 16:42
- рішення від 24.10.2023 № 16980.pdf 24.10.2023 15:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.10.2023 № 17463.pdf 01.11.2023 13:29
- рішення від 31.10.2023 № 17463.pdf 03.11.2023 15:09
- рішення від 13.03.2023 № 3062.pdf 26.10.2023 11:32
- Відповідь на скаргу.docx 26.10.2023 11:32
- рішення від 05.07.2023 № 9984.pdf 26.10.2023 11:32
- ТД студ квит 2023 зі змінами.doc 26.10.2023 11:32
- Відповідь на скаргу.pdf 26.10.2023 11:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.10.2023 16:50
Дата розгляду скарги:
31.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.10.2023 15:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.11.2023 15:10
Вимога
Відхилено
Щодо КСЗІ
Номер:
393d5cbfe4d4401696267592de0b9f26
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-17-012489-a.c2
Назва:
Щодо КСЗІ
Вимога:
Доброго дня шановний Замовнику. В процесі вивчення тендерної документації виявлено невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства та вимоги, які порушують основні принципи та норми законодавства у сфері публічних закупівель і являються дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників. Пунктом 4 Додатку 2 Тендерної документації встановлено вимогу: «4. Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції атестат відповідності комплексної системи захисту інформації інформаційної системи вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації, що зареєстрований (дійсний) на дату його надання в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України. Для підтвердження реєстрації (дійсності) атестата відповідності з безстроковим строком дії, строк дії якого перебільшує п´ять років, надати завірену належним чином копію надісланого до Адміністрації Держспецзв’язку повідомлення про стан функціонування КСЗІ за формою та в строки, встановленими Положенням про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації, затвердженого наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 16.05.2007 № 93.». Відповідно до абзаців 8 та 9 пункту 8 розділу І, а також пункту 9 розділу III Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації, затвердженого наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України 16.05.2007 № 93 (зі змінами) АТЕСТАТ та ДЕКЛАРАЦІЯ відповідності КСЗІ є тотожними документами. Встановивши вимогу надати тільки атестат відповідності КСЗІ ви порушуєте Закон в плані недискримінації учасників. На підставі вищевикладеного вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме: - повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції атестат або декларацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.10.2023 12:49
Вирішення:
Шановний учасник! Відповідно до пункту 33 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), що можуть включати в тому числі показники продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Відповідно до статті 23 Закону, у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Наказом Міністерства освіти і науки України від 25.12.2013 р. № 1474 «Про затвердження Положення про студентські (учнівські) квитки державного зразка» оброблення інформації при створенні замовлення виконується із застосуванням системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю, а також встановлені високі вимоги управління інформаційною безпекою при виготовленні документів про освіту (надання доступу до інформації, контролю доступу до інформації, ідентифікація та автентифікація інформації, забезпечення конфіденційності та стабільності інформації). Для підтвердження оброблення інформації при створенні замовлення із застосуванням системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю Замовником вимагається надання в складі пропозиції атестату відповідності комплексної системи захисту інформації (скорочено – КСЗІ) інформаційної системи вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації, що зареєстрований (дійсний) на дату його надання в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України. Відповідно до вимог Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації, затвердженого наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 16.05.2007 № 93, експертиза комплексної системи захисту інформації проводиться шляхом експертних випробувань (за результатами яких видається атестат відповідності комплексної системи захисту інформації автоматизованої системи класів 1-3) або шляхом аналізу декларації (за результатами якого приймається рішення про реєстрацію декларації (тільки для 1 класу)). Декларація відповідності КСЗІ видається за спрощеною процедурою без обстеження об’єкту Замовника експертами. Таким чином, АТЕСТАТ та ДЕКЛАРАЦІЯ відповідності КСЗІ НЕ Є тотожними документами. Замовник встановив вимоги щодо наданя в учасниками складі своєї тендерної пропозиції атестату відповідності КСЗІ) вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації, що зареєстрований (дійсний) на дату його надання в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, який надається за результатами експертизи комплексної системи захисту інформації, що проводиться шляхом експертних випробувань з дослідженням об’єкту виробника, оскільки на період дії правового режиму воєнного стану в Україні доцільне посилення рівня захисту інформації від кібератак. Отримати атестат відповідності комплексної системи захисту інформації інформаційної системи вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації може будь-яка організація на підставі експертних випробувань КСЗІ. Вимога щодо надання учасниками вищезазначеного атестату відповідно до умов тендерної документації не містить ознак дискримінації та повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також чинного законодавства. Про це свідчить практика розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення Колегії № 3062-р/пк-пз від 13.03.2023, оголошення № UA-2023-02-24-001353-а, Рішення Колегії №9984-р/пк- пз, оголошення UA-2023-06-14- 010529-a).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, ISO 9001:2015, IDT)
Номер:
74b715523fa54e91858ed7eebb752a50
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-17-012489-a.a1
Назва:
Щодо сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, ISO 9001:2015, IDT)
Вимога:
Шановний Замовнику. В Додатку 2 п. 3. Тендерної документації вами зазначено, що «Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції чинний сертифікат відповідності системи управління якістю Учасника стосовно виробництва та персоналізації ідентифікаційних документів та захищених документів (в тому числі бланків документів з елементами захисту) вимогам міжнародного стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності, який акредитований Національним агенством з акредитації України». Встановивши вимогу, що Сертифікати повинні бути видані органом з оцінки відповідності, який акредитований Національним агенством з акредитації України ви порушуєте закон в частині недискримінації учасників, штучно звужуючи їх коло, адже в учасників можуть бути сертифікати відповідності вимогам міжнародних стандартів, які видані іноземними органами чи організаціями з оцінки відповідності, які є членами міжнародної або регіональної організації з акредитації. На підставі вищевикладеного вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію, передбачивши надання учасниками сертифікатів, що видані також іноземними органами чи організаціями з оцінки відповідності, які є членами міжнародної або регіональної організації з акредитації. Дякуємо
Пов'язані документи:
Замовник
- перелік змін.docx 20.10.2023 11:54
- ТД студ квит 2023 зі змінами.doc 20.10.2023 11:54
Дата подачі:
19.10.2023 12:47
Вирішення:
Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції чинний сертифікат відповідності системи управління якістю Учасника стосовно виробництва та персоналізації ідентифікаційних документів та захищених документів (в тому числі бланків документів з елементами захисту) вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) чинної редакції. Сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності, який акредитований національним органом України з акредитації (НААУ) або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації (IAF) та/або Європейської кооперації з акредитації (ЕА).
Статус вимоги:
Задоволено