• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Твердопаливний котел КОТВ 100 М або еквівалент

ДК 021:2015, код 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Твердопаливний котел КОТВ 100 М або еквівалент) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва: ДК 021:2015 - 44621200-1 Котли. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.

Завершена

220 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період оскарження: 17.10.2023 15:52 - 22.10.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: becfb8a13d4e4c48aabf82142ec594ad
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-17-012269-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Від 17.10.2023 15:52, ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ І ТУРИЗМУ КУРІСОВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі за текстом – Замовник), оголосив процедуру закупівлі (Державна закупівля, Відкриті торги з особливостями) на предмет поставки товарів ДК 021:2015, код 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Твердопаливний котел КОТВ 100 М або еквівалент) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва: ДК 021:2015 - 44621200-1 Котли. Предмет закупівлі визначений замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (надалі за текстом – Закупівля). Ідентифікатор Закупівлі: UA-2023-10-17-012269-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-17-012269-a). На участь у даній закупівлі подано пропозиції від 5 (п’яти) учасників: 1. ТОВ "А№8" - Остаточна пропозиція 113 990 грн з ПДВ; 2. ТОВ "ВДС-КЛІМАТ" - Остаточна пропозиція 114 000 грн з ПДВ; 3. ТОВ "Енжин Ап" - Остаточна пропозиція 115 000 грн з ПДВ; 4. ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ - Остаточна пропозиція 160 000 грн з ПДВ; 5. ФОП Згурська Ольга Вячеславовна - Остаточна пропозиція 170 000 грн з ПДВ. Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 4 від 26.10.2023 року, на порядку денному прийнято рішення щодо визначення переможцем Закупівлі - ТОВ "А№8" - Остаточна пропозиція 113 990 грн з ПДВ і прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із ТОВ "А№8" (надалі за текстом – Протокол). ТОВ «Енжин Ап», як учасник процедури закупівлі не погоджується із прийнятим рішенням Замовником у Протоколі, вважає його безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, таким, що порушує законні інтереси ТОВ «Енжин Ап» та принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, але не виключно, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі зважаючи на наступне. 1. У тендерній документації до Закупівлі, від учасників вимагається: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме лист-погодження з Додатком №1 до тендерної документації.» У складі наданих документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "А№8" на наведену вище вимогу із тендерної документації не надано лист-погодження з Додатком №1 до тендерної документації. Враховуючи зазначене вище, пропозиція учасника, якого визначено переможцем процедури закупівлі не відповідає вимогам, що ставляться у тендерній документації Замовником. Пропозиція такого учасника - ТОВ "А№8" має бути відхилена Замовником. Схожа позиція викладена в рішенні органу оскарження АМКУ 19.04.2023 №5095 (закупівля № UA-2023-03-23-010382-a), де Враховуючи викладене в Скарзі, АМКУ вважає, що Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави: «у складі Пропозиції Скаржника відсутні інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією. Також, учасником не надано інформацію про вартість послуг в розрізі вартості абонплати за місяць та вартості вхідних дзвінків за хвилину та лист-погодження з технічними вимогами». 2. У тендерній документації до Закупівлі, від учасників вимагається: «Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо)», а також: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.». Учасником ТОВ "А№8" у складі тендерної пропозиції надано Статут товариства, у якому є обмеження по підписанню договору без відповідного рішення установчих зборів. А саме, у Статуті товариства у п. 4.10. зазначено: «Директор не може вчиняти значні для Товариства правочини та правочини із заінтересованістю без згоди Загальних зборів учасників Товариства». Крім того, окремим розділом Статуту ТОВ "А№8" передбачено інформацію про значні правочини та правочини із заінтересованістю. У даному розділі так само передбачається, що для укладення правочинів, директору ТОВ "А№8" потрібно отримати згоду від Загальних зборів учасників. Враховуючи зазначене вище, ТОВ "А№8" не підтвердив повноваження особи підписанта вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (зокрема, підписати договір про закупівлю із Замовником) – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (у даному випадку - протокол зборів засновників про надання згоди на вчинення значного правочину, або правочину щодо якого є заінтересованість». Відсутність таких документів свідчить про невідповідність наданої інформації щодо повноважень директора, вимогам Статуту, саме на підставі якого і діє директор ТОВ "А№8", тобто його повноваження щодо укладання договору за результатом закупівлі не підтверджені наданими документами в тендерній пропозиції. Таким чином, пропозиція учасника, якого визначено переможцем процедури закупівлі не відповідає вимогам, що ставляться у тендерній документації Замовником. Пропозиція такого учасника - ТОВ "А№8" має бути відхилена Замовником. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України «Про Антимонопольний комітет України». Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Київ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження. Керуючись вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно положенням ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати прийняте Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 4 від 26.10.2023 року рішення неправомірними, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов'язати ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ І ТУРИЗМУ КУРІСОВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення прийняте Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 4 від 26.10.2023 року про визначення ТОВ "А№8" переможцем процедури закупівлі — на предмет поставки товарів ДК 021:2015, код 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Твердопаливний котел КОТВ 100 М або еквівалент) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва: ДК 021:2015 - 44621200-1 Котли. Предмет закупівлі визначений замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Ідентифікатор Закупівлі: UA-2023-10-17-012269-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-17-012269-a).
Дата розгляду скарги: 09.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.11.2023 14:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.11.2023 19:24
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Енжин Ап", Ніколенко Наталія 380984434400 tendermanager@enginup.com.ua