• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій за кодом ДК 021:2015:77220000-8 «Послуги з просочування деревини»

Торги відмінено

1 182 278.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 911.39 UAH
Період оскарження: 17.10.2023 15:18 - 22.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: a712c58b1eac40f3b4e48c338b2f87a6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-17-010789-a.c4
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний замовнику! Проаналізувавши тендерну документацію учасника-переможця ПП "Хмельницьке Охоронне Підприємство" було виявлено наступні невідповідності вимогам Тендерної документації: 1) Листи та довідки, складені безпосередньо учасником, надані без вихідного номера та дати. 2) Файл «Додаток 4 Комерційна пропозиція.pdf» подана не на фірмовому бланку без вихідного номера та дати. 3) Матеріально-технічна база ПП "Хмельницьке Охоронне Підприємство" не відповідає вимогам Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою КМУ від 23 листопада №852 , а саме не підтверджено наявності: приладів для визначення вологості деревини (електронний вологомір), показників концентрації водневих іонів (pH-метр), густини (ареометр), температури (термометр); приладів для визначення товщини покриву (електронний товщиномір, мікрометр, штангенциркуль). Також у складі тендерної документації не надано документів, які підтверджують права користування вищезазначеним обладнанням, яке вимагається згідно п.31 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою КМУ від 23 листопада №852. 4) Відповіно до абзацу першого Додатку 2 зі змінами до Тендерної документації учасник повинен надавати послуги, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ, національних стандартів та чинному законодавству, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист. У складі тендерної документації ПП "Хмельницьке Охоронне Підприємство" відсутній гарантійний лист про те, що учасник надаватиме послуги, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ, національних стандартів та чинному законодавству. 5) Відповідно до Рішення Антимонопольного комітету України № №18276-р/пк-пз від 14.11.2023р. тендерну пропозицію ТОВ «Безпека ЮМОС» було відхилено у зв’язку з тим, що у складі нашої тендерної пропозиції ТОВ «Безпека ЮМОС» відсутнє підтвердження інформації, що конструкції покрівель саме будуть оброблятися засобами вогнезахисту відповідно до вимог: п. 6.23. ДБН В.1.1-7-2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва" та п. 2.5. глави 2 розділу III "Правил пожежної безпеки в Україні", затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 р. № 1417, зі змінами і доповненнями, внесеними наказами МВС України від 15.08.2016 р. № 810, від 31.07.2017 р. № 657 та від 25.11.2020 р. № 830, від 22.03.2022 № 197. У складі тендерної документації ПП "Хмельницьке Охоронне Підприємство" також відсутнє окреме підтвердження того, що конструкції покрівель саме будуть оброблятися засобами вогнезахисту відповідно до вимог: п. 6.23. ДБН В.1.1-7-2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва" та п. 2.5. глави 2 розділу III "Правил пожежної безпеки в Україні", затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 р. № 1417, зі змінами і доповненнями, внесеними наказами МВС України від 15.08.2016 р. № 810, від 31.07.2017 р. № 657 та від 25.11.2020 р. № 830, від 22.03.2022 № 197. Опираючись на Рішення Антимонопольного комітету України № №18276-р/пк-пз від 14.11.2023р. тендерна пропозиція ПП "Хмельницьке Охоронне Підприємство" також підлягає відхиленню на підставі 2 пункту 44 Особливостей. 6) Учасником ПП "Хмельницьке Охоронне Підприємство" у складі тендерної пропозиції надано «СЕРТИФІКАТ ТД. рdf» на Просочувальну вогнебіозахисну речовину БіоФлейм для дерев’яних елементів горищних покриттів, у якому зазначено виробника ПП «ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП», натомість, «Регламент від 12.02.20. рdf» надано для просочувальної вогнезахисної речовини для деревини «БІОФЛЕЙМ» виробника ТОВ «УКРТЕХНОГРУП», що виготовляється згідно ТУ У 20.5-37681463-001:2015. «ВИСНОВОК СЕС БІОФЛЕЙМ.PDF» видано на вогнезахисний засіб, що виготовляється за ТУ У 20.59 – 40539582-001:2016. Очевидно, що це різні вогнезахисні засоби. Тим самим, учасником ПП "Хмельницьке Охоронне Підприємство" не виконано вимогу замовника згідно п.6 Технічного завдання (Додаток 2 зі змінами), а саме не надано повний пакет документів (сертифікат відповідності, чинний на дату подання; висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний на дату подання; регламент робіт з вогнезахисту, чинний на дату подання) на один вогнезахисний засіб. З огляду на вищевикладені невідповідності відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Вимагаємо негайно відхилити тендерну пропозицію учасника ПП "Хмельницьке Охоронне Підприємство" та прийняти до розгляду наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі-Особливості). Замовник розглядає тендерну пропозицію учасника відповідно до вимог статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Отже, під час розгляду тендерних пропозицій замовник перевіряє тендерні пропозиції на відповідність всім вимогам тендерної документації та зазначає в своєму рішенні всі невідповідності тендерної пропозиції для її подальшого відхилення. Замовник не має права та не уповноважений здійснювати контроль за організацією діловодних процесів Учасників. Замовник не має права та не уповноважений здійснювати контроль за виконанням та дотриманням Учасниками Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації встановлено, що Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) відповідно до додатку 2 Документації; інформацію про маркування, протоколи випробувань, сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в додатку 2) - згідно з додатком 2 Документації. Відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації встановлено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в додатку 2 Документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент), ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками. Додаток 2 Документації містить технічне завдання. 2. Для підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, Учасником в складі пропозиції надаються: 6. Для підтвердження якості складу вогнезахисної речовини учасник до тендерної пропозиції надає наступні документи: сертифікат відповідності, чинний на дату подання; висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний на дату подання; регламент робіт з вогнезахисту, чинний на дату подання. Учасником-переможцем у складі Пропозиції надано сертифікат відповідності, чинний на дату подання (файл СЕРТИФКАТ ТД.pdf), висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний на дату подання (файл - ВИСНОВОК СЕС БІОФЛЕЙМ.PDF), регламент робіт з вогнезахисту, чинний на дату подання (файл - Регламент від 12.02.20.pdf), ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ Вогнебіозахисний просочувальний засіб для деревини БІОФЛЕЙМ (файл - ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ БІОФЛЕЙМ.pdf) Технічне завдання (файл - Додаток 2 зі змінами. pdf). Тендерна документація не містить окремих вимог до виробника вогнезахисної речовини, а також не містить окремих вимог до порядку оформлення вищезазначених документів.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Безпека ЮМОС"

Номер: 9969df9e9ff64381a2948975798b5323
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-17-010789-a.a3
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Безпека ЮМОС"
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до Рішення Антимонопольного комітету України № №18276-р/пк-пз від 14.11.2023 нашу тендерну пропозицію було відхилено Замовником. ТОВ «Безпека ЮМОС» не погоджується з рішенням про відхилення нашої тендерної пропозиції та повідомляє наступне: Нашу тендерну пропозицію було відхилено у зв’язку з тим, що у складі нашої тендерної пропозиції відсутнє підтвердження інформації, що конструкції покрівель саме будуть оброблятися засобами вогнезахисту відповідно до вимог: п. 6.23. ДБН В.1.1-7-2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва" та п. 2.5. глави 2 розділу III "Правил пожежної безпеки в Україні", затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 р. № 1417, зі змінами і доповненнями, внесеними наказами МВС України від 15.08.2016 р. № 810, від 31.07.2017 р. № 657 та від 25.11.2020 р. № 830, від 22.03.2022 № 197. Проте, відкривши Додаток 2 до Тендерної документації бачимо наступне: Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій за кодом ДК 021:2015:77220000-8 «Послуги з просочування деревини» Учасник повинен надавати послуги, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ, національних стандартів та чинному законодавству, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист. В будівлях дерев’яні конструкції покрівель повинні оброблятися засобами вогнезахисту відповідно до вимог: - п. 6.23. ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» - п. 2.5. глави 2 розділу III «Правил пожежної безпеки в Україні», затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 р. № 1417, зі змінами і доповненнями, внесеними наказами МВС України від 15.08.2016 р. № 810, від 31.07.2017 р. № 657 та від 25.11.2020 р. № 830, від 22.03.2022 № 197. Обсяги закупівлі: 23 послуги. № Назва закладу, адреса Найменування послуг Одиниця виміру Орієнтовна площа 1 ХЗДО № 15 «Червона шапочка» ХМР Хмельницької області (м. Хмельницький, вул. Трембовецької, 23) Нанесення механізованим способом в один шар вогнезахисного покриття на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев’яних конструкцій м2 50 ……………………… Бачимо, що Технічне завдання сформоване окремими абзацами відповідно до змісту кожного абзацу. У першому абзаці замовник зазначає: Учасник повинен надавати послуги, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ, національних стандартів та чинному законодавству, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист. Отже, учасник повинен надати гарантійний лист на відповідність цьому абзацу. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Безпека ЮМОС» надано гарантійний лист від 24.10.2023 №500-23 (файл "Гарантійний лист про якість і відповідність матеріалів.pdf"), в якому зазначено: "Ми, ТОВ "Безпека ЮМОС" гарантуємо, що послуги, які передбачені в технічному завданні, будуть надані якісно з якісних матеріалів, які відповідають вимогам встановленими ДСТУ, ГОСТ, національним стандартам та чинному законодавству". В наступному абзаці зазначено: В будівлях дерев’яні конструкції покрівель повинні оброблятися засобами вогнезахисту відповідно до вимог: - п. 6.23. ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» - п. 2.5. глави 2 розділу III «Правил пожежної безпеки в Україні», затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 р. № 1417, зі змінами і доповненнями, внесеними наказами МВС України від 15.08.2016 р. № 810, від 31.07.2017 р. № 657 та від 25.11.2020 р. № 830, від 22.03.2022 № 197. Даний абзац не містить вимоги про надання документу на підтвердження відповідності цим пунктам. Більше того, у п. 6.23. ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» зазначено: У п. 2.5. глави 2 розділу III «Правил пожежної безпеки в Україні», затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 р. № 1417, зі змінами і доповненнями, внесеними наказами МВС України від 15.08.2016 р. № 810, від 31.07.2017 р. № 657 та від 25.11.2020 р. № 830, від 22.03.2022 № 197 визначено наступне: 2.5. У будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев’яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) повинні оброблятися засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності. Отже, зі змісту вищевикладеного, випливає, що даний пункт обґрунтовує необхідність проведення вогнезахисної обробки на об’єкті замовника вогнезахисним засобом, який забезпечує 1 групу вогнезахисної ефективності. Таким чином, учасники процедури закупівлі не повинні надавати окреме підтвердження відповідності цим пунктам, визначеним в абзаці другому Додатку 2 Технічного завдання зважаючи на їх зміст та зважаючи на те, що замовник не вимагав та не повинен був вимагати такого підтвердження. Замовником встановлено вимогу щодо надання підтвердження відповідності вогнезахисних засобів нормативним документам відповідно до абзацу першого Технічного завдання. Дану вимогу виконано ТОВ «Безпека ЮМОС» в повному обсязі. В абзаці другому Технічного завдання визначено вимоги до будівель і дерев’яних конструкцій горищ, а саме, про необхідність оброблення їх засобами вогнезахисту. Також цей абзац не містить інформації щодо необхідності надання окремого підтвердження цим вимогам. Разом з тим, учасник не може від свого імені надавати підтвердження того¸ що у будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев’яні елементи горищних покриттів повинні оброблятися засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності, оскільки це вимога до будівлі, відповідно до замовника і є такою, що обґрунтовує необхідність здійснення закупівлі. Ще раз зазначаємо, що замовником у абзаці другому Технічного завдання відсутня вимога про надання окремого підтвердження відповідності цим пунктам. Вимогу про надання гарантійного листа відповідно до абзацу першого технічного завдання неможливо застосувати до абзацу другого, оскільки абзац перший стосується вогнезахисних матеріалів, а другий – будівель і дерев’яних елементів горищ. Саме це замовник повинен був конструктивно описати у своєму запереченні на скаргу, чого не зробив, що може свідчити про можливу змову з учасником-переможцем Приватне Підприємство "Хмельницьке Охоронне Підприємство"; Додатково наголошуємо, що нормативні документи, яким повинні відповідати вогнезахисні засоби не мають нічого спільного п. 6.23. ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» та з п. 2.5. глави 2 розділу III «Правил пожежної безпеки в Україні», затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 р. № 1417, зі змінами і доповненнями, внесеними наказами МВС України від 15.08.2016 р. № 810, від 31.07.2017 р. № 657 та від 25.11.2020 р. № 830, від 22.03.2022 № 197, оскільки вищезазначені пункти встановлюють вимоги до будівель та дерев’яних будівель горищних покриттів. А саме: у будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев’яні елементи горищних покриттів повинні оброблятися засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції подано технічне завдання від 24.10.2023 №502-23 (файл "Технічне завдання (4).pdf"), в якому міститься скопійований та підписаний додаток 2 Документації Замовника та зазначено: "з умовами технічного завдання ознайомлені, з вимогами погоджуємось", що підтверджує погодження з усіма вимогами замовника щодо технічних характеристик предмету закупівлі. А також надано протокол випробувань вогнезахисного засобу з визначення групи вогнезахисної ефективності, який підтверджує, що вогнезахисний засіб забезпечує 1 групу вогнезахисної ефективності, а отже послуги відповідатимуть вимогам - п. 6.23. ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» - п. 2.5. глави 2 розділу III «Правил пожежної безпеки в Україні», затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 р. № 1417, зі змінами і доповненнями, внесеними наказами МВС України від 15.08.2016 р. № 810, від 31.07.2017 р. № 657 та від 25.11.2020 р. № 830, від 22.03.2022 № 197. Вважаємо нашу тендерну пропозицію відхиленою неправомірно з огляду на вищевикладені аргументи. Вимагаємо: - скасувати своє рішення про визначення переможцем Приватне Підприємство "Хмельницьке Охоронне Підприємство"; - скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Безпека ЮМОС»; - розглянути повторно тендерну пропозицію ТОВ «Безпека ЮМОС» або відмінити закупівлю у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до пп.2 п.50 Особливостей.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу приватного підприємства "Хмельницьке Охоронне Підприємство" від 04 листопада 2023 № UA-2023-10-17-010789-a.b2 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, постановила зобов'язати Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕКА ЮМОС" переможцем процедури закупівлі — "Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій за кодом ДК 021:2015:77220000-8 "Послуги з просочування деревини", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-17-010789-a. Процедура виконання рішень органу оскарження унормована статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно з ч. 22 ст. 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Отже, Замовником було виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України № №18276-р/пк-пз від 14.11.2023
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

НЕПРАВОМІРНИЙ ВИБІР ПЕРЕМОЖЦЯ

Номер: f1d827159df34264a487365bb498ca8b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-17-010789-a.b2
Назва: НЕПРАВОМІРНИЙ ВИБІР ПЕРЕМОЖЦЯ
Скарга:
17 жовтня 2023 року Замовником торгів, Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради, було розпочато конкурентну процедуру закупівлі: відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-17-010789-a, за предметом закупівлі: «Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій за кодом ДК 021:2015:77220000-8 «Послуги з просочування деревини»» (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі - Особливості). 24 жовтня 2023 року ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО" (далі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у Закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог Тендерної документації по процедурі відкриті торги Предмет закупівлі: Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій за кодом ДК 021:2015:77220000-8 «Послуги з просочування деревини», затвердженої рішенням уповноваженої особи від 17 жовтня 2023 року протокол №644 (далі – Тендерна документація). Відповідно до даних реєстру пропозицій у Процедурі закупівлі участь прийняли три юридичні особи - ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС (код ЄДРПОУ 37138450), Скаржник - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО" (код ЄДРПОУ 36450980), ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКАНТИСЕПТИК" (код ЄДРПОУ 33177412): 01 листопада 2023 року Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель ПРОТОКОЛ №670 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради про визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій за кодом ДК 021:2015:77220000-8 «Послуги з просочування деревини» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю від 31 жовтня 2023 року (далі – Протокол №670), в якому зазначено, що за результатами розгляду пропозиції учасника торгів – ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС (ЄДРПОУ 37138450), ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-17-010789-a, уповноважена особа вирішила: 1. Визначити переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі: Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій за кодом ДК 021:2015:77220000-8 «Послуги з просочування деревини», учасника торгів - ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС (ЄДРПОУ 37138450) (далі – «переможець»). 2. Прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем. 3. Оприлюднити рішення про визначення переможця процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Однак, з таким рішенням Замовника Скаржник не може погодитись з огляду на наступне. Умовами підпункту 3.1.1. пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:  інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;  інформацією щодо відсутності підстав, установлених пунктом 47 Особливостей – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації та електронних полів тендерної документації;  підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) відповідно до Додатку 2 до тендерної документації;  інформацію про маркування, протоколи випробувань, сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2) - згідно Додатку 2 до тендерної документації;  документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);  у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;  заповнений та підписаний Додаток 3 (реквізити учасника);  заповнений та підписаний Додаток 4;  іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.». По-перше, відповідно до підпункту 3.6.1. пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації.». Додаток 2 до Тендерної документації містить Технічне завдання Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій за кодом ДК 021:2015:77220000-8 «Послуги з просочування деревини», в якому, зокрема, зазначається, що «В будівлях дерев’яні конструкції покрівель повинні оброблятися засобами вогнезахисту відповідно до вимог: - п. 6.23. ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» - п. 2.5. глави 2 розділу III «Правил пожежної безпеки в Україні», затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 р. № 1417, зі змінами і доповненнями, внесеними наказами МВС України від 15.08.2016 р. № 810, від 31.07.2017 р. № 657 та від 25.11.2020 р. № 830, від 22.03.2022 № 197.» При цьому у Додатку 2 до Тендерної документації міститься і вимога, що «Для підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, Учасником в складі пропозиції надаються: 6. Для підтвердження якості складу вогнезахисної речовини учасник до тендерної пропозиції надає наступні документи: • сертифікат відповідності, чинний на дату подання; • висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний на дату подання; • регламент робіт з вогнезахисту, чинний на дату подання.». Таким чином, за умовами Тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника Технічному завданню та для підтвердження якості складу вогнезахисної речовини вимагалось надати у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності. Станом на 25 жовтня 2023 року у складі тендерної пропозиції ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС було надано, зокрема сертифікат відповідності, виданий Державним підприємством «Тернопільський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», що зареєстровано в Реєстрі органу з сертифікації за № TER.1.Пp.173-23 (файл «Сертифікат PIROMAX 2023.PDF») (далі – Сертифікат відповідності). Сертифікат відповідності містить інформацію про відповідність вимогам Наданий ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС у складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності для підтвердження якості складу вогнезахисної речовини не містить інформації про відповідність засобу вогнезахисту - п. 6.23. ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва», - п. 2.5. глави 2 розділу III «Правил пожежної безпеки в Україні», затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 р. № 1417, зі змінами і доповненнями, внесеними наказами МВС України від 15.08.2016 р. № 810, від 31.07.2017 р. № 657 та від 25.11.2020 р. № 830, від 22.03.2022 № 197. Вищезазначене свідчить про те, що запропонований ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС засіб вогнезахисту не відповідає Технічному завданню Замовника та учасником не підтверджено якості складу вогнезахисної речовини, що в свою чергу свідчить про невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС умовам Технічного завдання та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації. Відтак, тендерна пропозиція ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей. По-друге, відповідно до підпункту 3.5.1. пункту 5 Розділу 3 Тендерної документації «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.». Додатком 1 до Тендерної документації Замовником визначено Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону у відповідності до Особливостей, зокрема: 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 2.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору та постачання товару, визначеного у технічних вимогах (вказати найменування, кількість, технічний стан). 2.2. Копії відповідних документів, що підтверджують право власності або право користування зазначеного у довідці обладнання, протягом дії договору. ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС у складу тендерної пропозиції надало Інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 515-23 від 24.10.2023р. (файл «Довідка про МТБ.pdf»). Також, для підтвердження права власності або права користування у довідці обладнання, протягом дії договору ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС у складі тендерної пропозиції надало Інвентаризаційний опис на 03.04.2023р. (файл «Інвентаризаційний опис.pdf»). Згідно із пунктом один статті десять Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлено, що для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства зобов’язані проводити інвентаризацію активів і зобов’язань, під час якої перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан і оцінка. Відповідно до пункту п‘ять розділу один Положення про інвентаризацію активів та забов‘язань, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 №879, метою проведення інвентаризації є забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства. Під час інвентаризації активів і зобов’язань перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан, відповідність критеріям визнання і оцінка. Слід зазначити, що цей Інвентаризаційний опис на 03.04.2023р. не містить інформації та не підтверджує право ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС на користування або ж право власності, не міститься також інформації про такі права на термін дії договору, а лише засвідчує фактичну наявність на 03 квітня 2023р. Вищезазначене свідчить про те, що ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС не надало інформації для підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію як Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій і, як наслідок, тендерна пропозиція ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС підлягає відхиленю Отже, тендерна пропозиція учасника Закупівлі ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС не відповідає умовам Технічного завдання та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей. Таким чином, приймаючи до уваги, що вищевикладені порушення встановленого порядку проведення Процедури закупівлі, в тому числі неправомірне визнання переможцем Закупівлі ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, впливають на об‘єктивність визначення переможця Процедури закупівлі, призводять до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО", якого Замовник своїм неправомірним рішенням про визнання переможцем Закупівлі ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС фактично позбавив можливості перемогти у Процедурі закупівлі, - керуючись статтями 40 та 55 Конституції України, статтями 5, 17, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 41, 52-64 Особливостей, ПРОСИМО: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень порядку проведення Процедури закупівлі; 3. Зобов‘язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем Закупівлі ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС, викладене у Протоколі №670. 4. Зобов‘язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС, подану у Процедурі закупівлі. До Скарги додаються наступні документи та матеріали, що підтверджують інформацію, викладену у Скарзі, та порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника: - сертифікат відповідності, виданий Державним підприємством «Тернопільський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», що зареєстровано в Реєстрі органу з сертифікації за № TER.1.Пp.173-23; - Інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 515-23 від 24.10.2023р.; - Інвентаризаційний опис на 03.04.2023р. Інші документи та інформація, на які є посилання у Скарзі, розміщені у відкритому доступі в електронній системі закупівель, зокрема, доступні до перегляду/завантаження на веб-сторінці: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-17-010789-a.
Дата розгляду скарги: 14.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.11.2023 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.11.2023 14:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕКА ЮМОС" переможцем процедури закупівлі — "Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій за кодом ДК 021:2015:77220000-8 "Послуги з просочування деревини", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-17-010789-a.
Автор: Приватне Підприємство "Хмельницьке Охоронне Підприємство", Зеленецький Вадим 380672713240 office@lvandp.group
Вимога
Є відповідь

Неправомірний вибір переможця

Номер: c188492bea544dd7bc33191f1798311a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-17-010789-a.c1
Назва: Неправомірний вибір переможця
Вимога:
Учасник процедури ПП "Хмельницьке охоронне підприємство" не може погодитись з рішенням Замовника від 01.11.2023, щодо наміру укласти договір з ТОВ "Безпека Юмос", оскільки тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника та Замовник порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі". Ось чому: 1. Додатком 2 до тендерної документації визначено що: «В будівлях дерев’яні конструкції покрівель повинні оброблятися засобами вогнезахисту відповідно до вимог: - п. 6.23. ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» - п. 2.5. глави 2 розділу III «Правил пожежної безпеки в Україні», затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 р. № 1417, зі змінами і доповненнями, внесеними наказами МВС України від 15.08.2016 р. № 810, від 31.07.2017 р. № 657 та від 25.11.2020 р. № 830, від 22.03.2022 № 197. Учасником ТОВ «Безпека Юмокс» надано сертифікат на суміш просочувальну «РIROMAХ", в якому в розділі «Відповідає вимомогам» відсутня відповідність жодному з вказаних в технічному завданні нормативно- правових документів. Таким чином суміш просочувальну «РIROMAХ”" не відповідає технічному завданню Замовника. 2. Пунктом 2 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що у складі тендерної пропозиції учасник має надати копії відповідних документів, що підтверджують право власності або право користування зазначеного у довідці обладнання, протягом дії договору . Учасник ТОВ «БЕЗПЕКА ЮМОКС» надало інвентаризаційний опис на 3.04.23 який лише підтверджує наявність товарно матеріальних цінностей на певну дату, але ніяким чином не свідчить про право власності або користування. Вимагаємо скасувати рішення Замовника про вибір переможця ТОВ "БЕЗПЕКА ЮМОС" та скасувати повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "БЕЗПЕКА ЮМОС" у закупівлі UA-2023-10-17-010789-а. В іншому випадку змушені будемо звернутися за захистом своїх прав та інтересів до контролюючих органів та Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику процедури ПП "Хмельницьке охоронне підприємство", замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі-Особливості). Замовник розглядає тендерну пропозицію учасника відповідно до вимог статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Отже, під час розгляду тендерних пропозицій замовник перевіряє тендерні пропозиції на відповідність всім вимогам тендерної документації та зазначає в своєму рішенні всі невідповідності тендерної пропозиції для її подальшого відхилення. Відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження якості складу вогнезахисної речовини учасник до тендерної пропозиції надає наступні документи: сертифікат відповідності, чинний на дату подання. Учасником ТОВ "БЕЗПЕКА ЮМОС" на вимогу тендерної документації було надано сертифікат відповідності виданий Державним підприємством «Тернопільський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», що зареєстровано в Реєстрі органу з сертифікації за № TER.1.Пp.173-23 (файл «Сертифікат PIROMAX 2023.PDF»), термін дії якого становить з 12 травня 2023 року до 11 травня 2025 року. Тобто Учасником ТОВ "БЕЗПЕКА ЮМОС" було надано чинний сертифікат відповідності, що повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Щодо надання Учасником ТОВ "БЕЗПЕКА ЮМОС" інвентаризаційного опису для підтвердження право власності або право користування зазначеного у довідці обладнання, протягом дії договору. Пунктом 1 ст. 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлено, що підприємства зобов'язані проводити інвентаризацію активів і зобов'язань для перевірки їх наявності, стану і оцінки. Інвентаризація дає змогу забезпечити достовірність даних бухобліку та фінансової звітності. Під час інвентаризації активів і зобов’язань перевіряють і документально підтверджують їх наявність, стан, відповідність критеріям визнання і оцінку. Об'єкти і періодичність проведення інвентаризації визначаються власником (керівником) підприємств. Учасником ТОВ "БЕЗПЕКА ЮМОС" надано довідку з інформацією про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій (файл «Довідка про МТБ.pdf») з переліком майна. Майно, що зазначене у довідці може бути об’єктом інвентаризації. Результати інвентаризації – це дані про фактично виявлені об'єкти інвентаризації, які зіставлені з даними бухгалтерського обліку, та дають підтвердження відповідності даних про фактичну наявність зазначених об'єктів з даними обліку, або про їх невідповідність. Відомості, отримані під час інвентаризації усіх цінностей підприємства, заносять до інвентаризаційних описів та актів інвентаризації. Отже, інвентаризаційний опис — перелік майна установи із зазначенням кількості виявлених предметів та їхньої вартості. У зв’язку з вищенаведеним, інвентаризаційний опис і є підтвердженням права власності зазначеного у довідці обладнання.
Статус вимоги: Не задоволено