• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

ТМШ ім. М.Вербицького

Завершена

375 013.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 875.06 UAH
Період оскарження: 17.10.2023 13:14 - 22.10.2023 00:00
Вимога
Вирішена

щодо виключення дискримінаційних вимог які обмежують конкуренцію

Номер: e7133053a9d443fea1bf3588292b9013
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-17-007191-a.c1
Назва: щодо виключення дискримінаційних вимог які обмежують конкуренцію
Вимога:
Шановний Замовнику! За результатами вивчення Тендерної документації оголошеної Вами закупівлі Поточний ремонт приміщення Тернопільської музичної школи ім. М.Вербицького по вулиці Захисників України, 4 в м. Тернополі дійшли висновку, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників процедури Закупівлі та заздалегідь створюють загрозу зловживання з боку Замовника, а отже суперечать вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - Закон). За нормами ст. 5 Закону процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», учасник надає довідку в довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з бюджетною організацією. Аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі код 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи. Отже, в підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати аналогічний за предметом закупівлі договір «код 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи», а також такий договір повинен бути укладений з бюджетною організацією. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною і такою яка не відповідає вимогам Закону, оскільки Законом встановлено право Замовника встановляти кваліфікаційні критерії і встановити спосіб документального підтвердження відповідності таким критеріям. Однак, Закон не містить положень, що дозволяє Замовнику встановлювати додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критерія. Вважаємо, що такі положення обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно ч.2 ст.16 Закону Замовник вправі встановити такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Проте законодавець, передбачаючи можливість для Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій, ставив на меті ціль виключити тих учасників, що взагалі не мають досвіду у відповідному предметі закупівлі і, відповідно, не зможуть якісно виконати договір. Предметом даної закупівлі є «Поточний ремонт приміщення», а тому вважаємо, що у відповідності до ч.2 ст.16 Закону Замовник вправі вимагати надання учасниками підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт (послуг) з ремонту приміщень, але без додаткових умов щодо Замовника таких робіт (бюджетних організації), а також надання договору за аналогічним предметом закупівлі – «інші завершальні будівельні роботи». Звертаємо увагу, що досвід виконання аналогічних договорів повністю підтверджується шляхом надання скан-копій аналогічного(их) договору(ів) з капітального чи поточного ремонту приміщень, з можливим документальним підтвердженням від Замовника (надання листа щодо своєчасного та якісного виконання договору з ремонту приміщення) і тому вважаємо, що Тендерна документація в цій частині не відповідає вимогам Закону. Оскаржуваними умовами Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі обмеження. Використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи при здійснення поточного чи капітального ремонту приміщень є однаковими в незалежності від Замовника робіт (бюджетних чи не бюджетних організацій), а також чи є відповідає такий договір предмету закупівлі «інші завершальні будівельні роботи». Єдиною відомістю при здійсненні робіт з ремонту приміщень є склад та обсяг робіт в залежності від проєктних рішень. Вважаємо, що вказані вимоги є необґрунтованими та їх наявність породжує обмеження конкуренції і дискримінацію учасників які мають намір взяти участь у закупівлі. Враховуючи наведене, визначений Замовником критерій оцінки суперечить вимогам Закону в цій частині, у зв'язку з чим Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності, шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації. На підставі викладеного в частині встановлення вимоги щодо надання документального підтвердження досвіду вбачаються порушення вимоги статті 22 Закону та основних принципів здійснення закупівель передбачених статтею 5 Закону, а саме принцип добросовісної конкуренції серед учасників та принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Оскільки тендерна документація не повинна містити вимог які обмежують конкуренцію чи дискримінацію учасників то в цій частині мають бути внесені відповідні зміни. Заздалегідь дякуємо за розуміння та прийняте рішення яке відповідатиме вимогам Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Внесено зміни в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено