-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Повидло; сухофрукти; родзинки; капуста квашена; огірки солоні; горох
Закупівля здійснюється ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 ( із змінами).
Завершена
709 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.8% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 2.8% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
17.10.2023 12:59 - 22.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
46982ba58bcd4fe2801a33fbdb2edf46
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-17-006986-a.b1
Назва:
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
162 від 31.10.2023 Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
Замовник: Державна установа "Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського Національної академії медичних наук України"
ЄДРПОУ: 02011964
03680, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10
тел.: +380969421013
е-mail: economy@ifp.kiev.ua
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою
відповідальністю «АС ТРЕЙД»
ЄДРПОУ: 40733720
03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька, 122
тел.: +380969421013
е-mail: economy@ifp.kiev.ua
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-10-17-006986-a
ID у ЦБД
8d96c454a7df4e2c990f1bc2d8047088
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
17.10.2023 Державна установа "Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського Національної академії медичних наук України" (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015-:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі, конкретна назва “Повидло; сухофрукти; родзинки; капуста квашена; огірки солоні; горох” (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 25.10.2023.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
1. ТОВ "АС ТРЕЙД"
Замовник опублікував протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №67 від 30 жовтня 2023 р.
ТОВ "АС ТРЕЙД" вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
Замовник, не розмістивши з в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин, відхилив ТОВ "АС ТРЕЙД" за відсутність у тендерній пропозиції наступних документів передбачених на сторінці 10 Тендерної документації:
- сертифікат (учасника торгів) на систему управління безпечністю харчових продуктів виданого уповноваженим на це органом;
- сертифікат (учасника торгів) на систему управління якістю виданого уповноваженим на це органом.
Замовник в протоколі керувався п. 43 Постанови “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178, (далі - Особливості).
В п. 43 Особливостей передбачено:
“Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Предметом закупівлі є продукти харчування а саме: “Повидло; сухофрукти; родзинки; капуста квашена; огірки солоні; горох”.
Сертифікати які вимагав в тендерній документації Замовник, надаються на потужності Учасника торгів і відносяться до матеріально-технічної бази Учасника та підпадають під п. 16 ст. 29 ЗУ ”Про публічні закупівлі”, (далі-Закон) де зазначено:
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
ТОВ "АС ТРЕЙД" вважає, що Замовнику слід зробити перекваліфікацію та надати Скаржнику право на виправлення помилок протягом 24 годин.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ТОВ "АС ТРЕЙД" на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ТОВ "АС ТРЕЙД" вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись статтями 5, 18, Закону, та пунктом 43 Особливостей.
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника рішення уповноваженої особи про відхилення ТОВ "АС ТРЕЙД" №67 від 30 жовтня 2023 р. неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Скасувати рішення Замовника рішення про відхилення №67 від 30 жовтня 2023 р.
4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким він розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до п. 43 Особливостей, (помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі).
Додаток:
1. Тендерна документація (Тендерна документація.doc)
2. Протокол рішення про відхилення ( протокол.pdf)
Директор ________________________________ Ю.Т. Герасимчук
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 01.11.2023 16:50
- Тендерна документація.doc 01.11.2023 16:50
- протокол.pdf 01.11.2023 16:50
- рішення від 03.11.2023 № 17634.pdf 03.11.2023 14:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2023 № 18249.pdf 15.11.2023 12:50
- рішення від 14.11.2023 № 18249.pdf 17.11.2023 14:28
- Пояснення.pdf 07.11.2023 15:14
- Пояснення.docx 07.11.2023 15:15
- Тендерна документація 07.11.2023 15:15
- протокол.pdf 20.11.2023 12:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.11.2023 17:17
Дата розгляду скарги:
14.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.11.2023 14:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.11.2023 14:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі- Комісія) за номером 18249-р/пк-пз від 14.11.2023 року – Замовником 20 листопада 2023 року рішення Комісії «ВИКОНАНО», тобто скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АС ТРЕЙД» за процедурою закупівлі «Повидло; сухофрукти; родзинки; капуста квашена; огірки солоні; горох», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-17-006986-а, з метою усунення порушень, зазначених у вищевказаному Рішенні (Протокол №79 від 20 листопада 2023 року – ДОДАЄТЬСЯ).