• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (тести, стрічка діаграмна)

1. Місце, кількість, обсяг поставки товарів: згідно п.4.3 р.1 тендерної документації та Додатку 2 до Проекту договору, викладеному у Додатку 4 до Тендерної документації; 2. Строк поставки товарів: не пізніше 7(семи) календарних днів з дати узгодження відповідної заявки від станцій швидкої медичної допомоги - відокремлених структурних підрозділів КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», включаючи вихідні та святкові дні, щомісячно. Датою поставки Товару є дата підписання видаткової накладної (згідно п.4.4 р.1 Тендерної документації ); 3. Кількість – 6318 одиниць; 4. Обсяг поставки товару – згідно з Додатком №3.

Завершена

1 275 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 750.00 UAH
Період оскарження: 21.03.2018 15:57 - 02.04.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Запит на зміни

Номер: 4bd08e7d05264ff38f5c40e51dc489b6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-21-001898-c.b2
Назва: Запит на зміни
Вимога:
Детально у файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Як уже зазначалось у попередній відповіді замовника, визначення окремих частини предмета закупівлі (лотів) є виключно правом, а не обов’язком замовника. Тендерним комітетом установи прийнято рішення щодо здійснення закупівлі в цілому, не розділяючи на лоти, оскільки доцільно придбання даної продукції за одним договором у одного постачальника - це позитивно впливає на формування ціни і витрати в цілому. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію і призводять до дискримінації учасників. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Розділення на мультилоти

Номер: 95d2452a74944f20994f3cf3c0f75bb0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-21-001898-c.c1
Назва: Розділення на мультилоти
Вимога:
Прохання винести стрічку діаграмну (позиції №2 50х30 - 1242 рул., №3 58х30 - 3 рул.,№4 80х30 - 1990 рул., згідно додатку №3 тендерної документації) в окремий мультилот, для надання можливості виробнику діаграмної продукції взяти участь у закупівлі, що дасть можливість заощадити бюджетні кошти понад 45%.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація на закупівлю Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (тести, стрічка діаграмна) код за CPV за ДК 021:2015 - 33120000-7 (оголошення UA-2018-03-21-001898-c) складена у відповідності до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII та існуючих вимог до документації. Предмет закупівлі визначений замовником відповідно до потреб установи згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 зазначеного Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Визначення окремих частини предмета закупівлі (лотів) є виключно правом, а не обов’язком замовника. Тендерним комітетом установи прийнято рішення щодо здійснення закупівлі в цілому, не розділяючи на лоти, оскільки доцільно придбання даної продукції за одним договором у одного постачальника - це позитивно впливає на формування ціни і витрати в цілому. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію і призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено