-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поживні середовища та реактиви для м/б за ДК 021:2015 "24930000-3 Фотохімікати" - 2
Торги відмінено
17 257.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 172.57 UAH
мін. крок: 1% або 172.57 UAH
Період оскарження:
13.04.2018 13:59 - 17.04.2018 16:00
Вимога
Без відповіді
Порушення Замовниом закону від 19 липня 2017 р. № 1982 VIII щодо використання печаток при подачі документів та недотримання Замовником своїх же технічних, якісних характеристик до товару при винесенні рішення до учасника торгів а
Номер:
15cce8a6cb624780aa377c2f80b60fa0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-13-001176-a.b1
Назва:
Порушення Замовниом закону від 19 липня 2017 р. № 1982 VIII щодо використання печаток при подачі документів та недотримання Замовником своїх же технічних, якісних характеристик до товару при винесенні рішення до учасника торгів а
Вимога:
В кваліфікаційних вимогах до учасника(додаток 2, п.5) Замовник вимагає від нього: «Засвідчені печаткою та підписом керівника копії документів, що підтверджують якість продукції (сертифікати якості, якісні посвідчення тощо)». Цим самим Замовник порушує діюче законодавство згідно якого ця вимога не відповідає закону від 19 липня 2017 р. № 1982 VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями» Таким чином, для бізнесу скасовується обов'язкове використання печаток на документах. За законом Крім того, вводиться адміністративна відповідальність за вимагання проставлення печатки на документі. Така дія передбачає штраф від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850-1700 гривень).
2. Замовник надає спірну інформацію щодо кількісного складу найменувань товару в додатку 1(
«Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики,
щодо предмета закупівлі») – 7 найменувань, а в специфікації до проекту договору - 6 найменувань товару. Це призводить до можливих суперечностей при подачі документів на тендер.
3.При визначенні переможця тендеру Замовник не звертає уваги на невідповідність наданих учасником документів додатку 1 Замовника: « Якісні вимоги до предмету закупівлі:
- товари, які закуповуються, повинні бути сертифіковані та зареєстровані в Україні (копії реєстраційного свідоцтва та сертифікат). Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Термін придатності Товару на дату його поставки повинен бути не менше
80% від встановленого виробником для даного виду продукції терміну придатності .»
Учасник , котрого Замовник визнав переможцем, не надав сертифікату та реєстраційного свідоцтва на товар за п. 6 ,а на товар за п .4 надав сертифікат зі строком придатності менше 50% замість запропонованого Замовником в технічній документації не менше 80% строку придатності.
Таким чином вимагаємо Замовнику усунути вищеназвані недоліки при проведенні тендеру і прийняти відповідне до цього рішення.
Порушення
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2018 15:55