• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015-24450000-3 - Агрохімічна продукція

Мікрасепт; Аніоспрей квік; Санітаб № 350

Завершена

83 820.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 419.10 UAH
Період оскарження: 05.04.2018 13:38 - 12.04.2018 14:15
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Хабарника

Номер: 430c8091bcd74b0ea2bffe5089f27525
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-05-001018-a.a2
Назва: Щодо відповіді Хабарника
Вимога:
Хабарнику! Це ваш вибір. Не відволікати вас від праці, говорите? Хабарі отримувати та "пилити" бюджет? Ні, не дамо! Враховуючи протизаконну корупційну позицію Замовнгика-корупціонера, ми направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів для притягнення до відповідальності посадових осіб-корупціонерів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше незадоволення не дає Вам ніяких прав безпідставно звинувачувати Замовика та недостовірно відображати інформацію відомостей, що не відповідає дійсності. Ми діємо відповідно до чинного законодавства. Тому просимо не тиснути на нас та не погрожувати, в іншому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: adeb180621144580bcf0a5ef67f30b35
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-05-001018-a.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! На якій підставі не розглядаєте еквіваленти? Ми не запропонували хабар? В минулому році розглядали, а в цьому -ні? Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ви намагаєтеся тиснути на нас, щоб ми змінили вимоги до продукції з такими показниками яка нам потрібна, на ті показники яким відповідає ваша продукція, - це неприпустимо! Ваші закиди безпідставні!!! Різниця в ціні Вашою пропозицією та пропозицією іншого учасника складає: 2,56 грн, що не є великою економією бюджетних коштів, натомість маємо можливість отримати товар, який нас задовільнить. Оскільки дана закупівля до 200 тисяч гривень, наш заклад при проведенні закупівлі застосовує норми наведені в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, а також п.6.4. згідно до якого "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Згідно до положень наведених в наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 наш заклад має право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тої продукції (товарів) які йому потрібні. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Право на отримання саме тієї продукції , яка потрібна Замовнику надано законодавством України! В минулому році в технічних вимогах не вказувалось "Аналог не пропонувати", тому купували пропонований, Вами товар. При використані даний товар - не задовільнив наші потреби в якості та ефективності, тому в цьому році в технічних вимогах прописали конкретну назву товару. Кошти на проведення лабораторних досліджень на якість товару відсутні, тому керуємось використанням товару на практиці. Ваші необгрунтовані звернення відволікають від основної роботи та псують нерви.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні