-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ (ДК 021:2015 - 09123000-7)
Торги не відбулися
4 894 356.38
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 471.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 471.78 UAH
Період оскарження:
30.03.2018 13:12 - 27.04.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Послуги з транспортування
Номер:
cdc07979750a403fa7bfc62eda9baa1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-30-000734-a.a2
Назва:
Послуги з транспортування
Вимога:
Вважаємо, що включення до Тендерної документації ціни газу послуг з транспортування є порушення законодавства, Законом України «Про публічні закупівлі» встановлена пряма заборона одночасно займатися такими видами господарської діяльності як постачання, транспортування і розподіл, сутністю діяльності з транспортування і розподілу є те, що дані види діяльності це є послуги.
Таким чином, виходячи з положень пункту 1 статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (Виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (Замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Тобто, послуга має споживатися замовником в процесі вчинення певної дії чи здійснення певної діяльності виконавцем, в даному випадку транспортування і розподіл.
Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу».
Тому, пропонуємо привести тендерну документацію у відповідність до приписів законодавства України та виключити положення, що до ціни товару Учасника мають входити витрати на транспортування.
Пов'язані документи:
Замовник
- Сканировать3.JPG 19.04.2018 13:19
- Сканировать30001.JPG 19.04.2018 13:20
Дата подачі:
18.04.2018 09:30
Вирішення:
Звертаємо Вашу увагу на те, що відділ освіти Фастівської райдержадміністрації має окремий договір на розподіл газу з ПАТ по газопостачанню та газифікації «Київоблгаз».
В тендерні документації Постачальник в ціну газу враховує транспортування природного газу магістральними мережами оператора ГТС.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
05cd6cf084bf42dc8ba4dcd4a3a4ebdf
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-30-000734-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Відділ освіти Фастівської райдержадміністрації було оголошено закупівлю ID UA-2018-03-30-000734-a на Природний газ (ДК 021:2015 - 09123000-7). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, Закону «Про ринок природного газу», Закону "Про ліцензування видів господарської діяльності" та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. Вимогами до учасника закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними:
Вимоги до учасника
- Обов’язок Постачальника забезпечити наявність представництва в кожному районі Київської області.
- Обов’язок Постачальника забезпечити наявність досвідчених в газовій галузі працівників відповідної кваліфікації, чисельність яких має перевищувати 100 чоловік.
2. У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності матеріально технічної бази висувається вимога щодо наявності в учасника представництва в конкретному місті України (дискримінація за територіальним принципом). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження та кількість працівників учасника торгів. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Дані вимоги прописані під конкретного учасника, оскільки в заданому діапазоні знаходяться лише ТОВ "КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ".
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол.pdf 18.04.2018 08:15
Дата подачі:
13.04.2018 17:23
Вирішення:
Звертаємо Вашу увагу на те, що відділ освіти Фастівської райдержадміністрації закуповує природний газ для 26 навчальних закладів району які потребують безперебійної подачі газу до котелень. Тому ми, як замовник, маємо право бути впевненими в постачальнику і не вважаємо, що наші вимоги є дискримінаційними згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено