• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Рентгенозахисний одяг, згідно коду ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Жилетка та спідниця (НК 024:2023 - 38355 - Фартух для захисту від випромінювання); Халат рентген захисний суцільний (НК 024:2023 - 38355 - Фартух для захисту від випромінювання); Захист щитовидної залози та грудини (НК 024:2023 - 38358 - Комір для захисту від випромінювання); Рентген захисні окуляри (НК 024:2023 - 38361 - Пристосування для захисту очей від випромінювання); Рентген захисні головні убори (НК 024:2023 - 45548 – Шапочка для захисту від випромінювання)

Завершена

303 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 515.00 UAH
Період оскарження: 16.10.2023 16:03 - 25.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних вимог.

Номер: 9ea10aa27892436aa08341a2de0aeecd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-16-012244-a.b1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог.
Вимога:
Доброго дня. В додатку №2 до тендерної документації в таблиці з технічним описом пунктом 4 встановлені вимоги до Рентген захисних окуляр. Дані вимоги передбачать чіткі розміри, зокрема: ширина оправи – 145 мм, висота лінзи – 36 мм, ширина лінзи – 45 мм, ширина перегородки – 24 мм, довжина дужки – 132 мм. Вага – 65 г.. На ринку України, на нашу думку, Ви не знайдете повністю аналогічний виріб, тож даний товар є унікальним і обмежує конкуренцію. В зв'язку з чим вимагаємо встановити допустимий діапазон відхилень від цих значень у розмірі плюс-мінус 5мм, плюс-мінус 20г. Також вимагаємо викласти вимогу "Даний виріб має мати пройдені Типові випробування й сертифікація відповідно до (ЄС) 2016/425,IEC 61331-1:2014/ DIN EN 61331-1:2016 та IEC 61331-3:2014/ DIN EN 61331-3:2016" в такій редакції "Даний виріб має мати пройдені Типові випробування й сертифікація відповідно до (ЄС) 2016/425". Інакше дана вимога є теж дискримінаційною оскільки Товари, що пропонуються, допущені на ринку України для обігу та відповідають Європейському регламенту 2016/425 є трьох різних виробників, але зазначення вибраних окремих стандартів з роком їх введення в дію обмежує їхню участь та надає перевагу тільки виробам ТМ Mavig. Зазначені зміни до вимог дозволять лікарні закупити продукцію за ціною нижчою на 150-300% від оголошеної. Зараз Україна переживає важкі часи, тому вимагаємо внести зміни та розширити коло учасників з метою економії коштів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Детально розглянувши вимогу про усунення дискримінаційних вимог інформуємо про наступне. Технічні характеристики товару, що є предметом закупівлі даної процедури закупівлі, а саме «Рентгенозахисний одяг, згідно коду ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Жилетка та спідниця (НК 024:2023 - 38355 - Фартух для захисту від випромінювання); Халат рентген захисний суцільний (НК 024:2023 - 38355 - Фартух для захисту від випромінювання); Захист щитовидної залози та грудини (НК 024:2023 - 38358 - Комір для захисту від випромінювання); Рентген захисні окуляри (НК 024:2023 - 38361 - Пристосування для захисту очей від випромінювання); Рентген захисні головні убори (НК 024:2023 - 45548 – Шапочка для захисту від випромінювання)» зазначені Замовником в тендерній документації сформовані згідно конктретної потреби для медичних працівників закладу, що прямо впливають на роботу та зручність використання рентген захисного товару, з урахуванням особливостей роботи закладу, а також потужності наявної ангіографічної рентгенівської системи у медичному закладі, багаторічного досвіду використання в роботі рентгенівського одягу різних виробників, їх технічних та якісних показників, з метою забезпечення використання в роботі рентгенівського одягу та окулярів покращеної якості, зниження вартості життєвого циклу поставленого товару, ефективності витрат, які понесе замовник під час використання, обслуговування та припинення використання придбаного рентгенівського одягу. Окрім того, частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Разом з тим, відповідно до частини 3 статті 23 Закону у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до вищенаведеного, згідно Додатку 2 до тендерної документації передбачено наступне: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент». Вважаємо, що технічні вимоги до предмету закупівлі, зазначені у Додатку 2 до тендерної документації не є дискримінаційними, тим більше, що в самій вимозі, зазначено, що товари, які є предметом закупівлі, представлені на ринку України та є у трьох різних виробників, що в свою чергу вже забезпечує досить розширене конкурентне середовище.
Статус вимоги: Відхилено