-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код 90510000-5 за ДК 021:2015 (перевезення та розміщення побутових відходів)
Місце надання послуг: відповідно до тендерної документації
Торги не відбулися
3 999 454.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
21.03.2018 18:32 - 02.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога на скасування рішення та надання обгрунтованої відповіді
Номер:
aac9bb1d8039445e8d391a95510963a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-21-001322-b.b1
Назва:
вимога на скасування рішення та надання обгрунтованої відповіді
Вимога:
Протоколом № 806 від 17.04.2018 засідання тендерного комітету КП «Київський метрополітен» з розгляду тендерної пропозиції відкритих торгів на закупівлю «Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код 90510000-5 за ДК 021:2015 (перевезення та розміщення побутових відходів)» було встановлено, що Приватне підприємство «СПЕЦКОМУНТЕХНІКА» не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення мотивується тим, що:
1) Вимагалось надати довідку, складену у довільній формі, про те, що учасник процедури закупівлі є суб’єктом господарювання, що надає послуги з поводження (перевезення, перероблення та/або захоронення) з побутовими відходами.
А на думку тендерного комітету з наданого листа - довідки про можливість надавати послуги згідно предмета закупівлі від 02.04.2018 №1517. в якому є посилання на пункт 3.2.1. Розділу 3 Статуту підприємства, з якого не зрозуміло, чи відносяться до видів діяльності послуги з перевезення побутових відходів.
2) у разі якщо учасник процедури закупівлі не є безпосереднім надавачем послуг з перероблення та/або захоронення побутових відходів, надати діючий договір із суб’єктами господарювання, що надають такі послуги відповідно до Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 № 1051/1051, та з урахуванням Схеми санітарного очищення м. Києва, затвердженої розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10.02.2014 № 193, на 2018 рік із зазначенням в ньому можливості пролонгації на весь період надання послуг Замовнику. Якщо діючим договором на 2018 рік можливість пролонгації не передбачена, надати гарантійний лист про укладання нового договору з суб’єктами господарювання, що надають послуги з перероблення та/або захоронення побутових відходів на весь період надання послуг Замовнику та надання його копії Замовнику.
На думку тендерного комітету на момент проведення аукціону термін дії договору з ТОВ «РЕКУЛЬТИВАЦІЯ» закінчився, факт пролонгації не підтверджено.
ПП «Спецкомунтехніка» вважає такі висновки та рішення тендерного комітету необґрунтованими та такими, що суперечать умовам тендерної документації з наступних підстав.
1)Тендерною документацією вимагалась довідка, складена саме у довільній формі, що означає, що на відміну від примірної чи типової форми, до складання документу в довільній формі замовник закупівлі не висуває будь-яких вимог до форми подання інформації, а лише інформацію про те, що учасник закупівлі є суб’єктом господарювання, що надає послуги з поводження з побутовими відходами.
В наданій учасником листі-довідці недвозначно вказано про те, що учасник може надавати послуги, згідно предмета закупівлі. Предметом закупівлі є перевезення та розміщення побутових відходів з об’єктів замовника на об’єкти перероблення та/або захоронення побутових відходів. Тобто довідкою надано запитувану замовником інформацію в довільній формі, більш того, учасником наголошується, що згідно статуту «Збирання безпечних відходів» є його основним видом діяльності.
Згідно Національного класифікатора України «КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» (ДК 009:2010), затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 N 457, клас економічної діяльності 38.11 «Збирання безпечних відходів» клас включає:
- збирання безпечних твердих побутових та промислових відходів (тобто, сміттєвих відходів) у місцях накопичення, сміттєвих контейнерах, пересувних сміттєвих контейнерах, баках, ємностях тощо та змішаних матеріалів, придатних для повторного використання;
- збирання матеріалів, придатних для повторного використання;
- збирання сміття з урн у громадських місцях;
- збирання будівельних відходів та відходів розкладання
- збирання та вивезення будівельного сміття, такого як інструменти та будівельне сміття;
- збирання відходів текстильного виробництва
- діяльність з вивезення безпечних відходів до місць їх перероблення.
Посилання, про те, що члени тендерного комітету не зрозуміло, чи відносяться основна статутна діяльність учасника «Збирання безпечних відходів» до видів діяльності послуги з перевезення побутових відходів не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції, адже згідно ч. 2 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», голова, секретар та інші члени тендерного комітету, уповноважені особи можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.
2) Тендерною документацією вимагалось надання діючого договору із суб’єктами господарювання, що надають послуги з перероблення та/або захоронення побутових відходів на 2018 рік із зазначенням в ньому можливості пролонгації на весь період надання послуг Замовнику. Тобто достатньо було надання одного такого діючого договору та зазначенням в ньому можливості пролонгації на весь період надання послуг Замовнику, без будь-яких додаткових вимог, якщо можливість пролонгації передбачена. Додаткові вимоги у вигляді гарантійного листа вимагаються, лише якщо можливість пролонгації не передбачена.
Базовий термін дії договору з ТОВ «РЕКУЛЬТИВАЦІЯ» № 21 від 20.03.2017 року хоча й встановлено на 1 рік, однак згідно п. 9.4 договору №21, у випадку, якщо не менше ніж за 20 календарних днів до дати закінчення договору жодна із Сторін письмово не повідомить іншу сторону про намір не продовжувати взаємовідносини, а послуги будуть фактично надаватися після закінчення терміну дії Договору, Договір вважається автоматично пролонгованим на один рік щоразу.
Тобто в Договорі з ТОВ «РЕКУЛЬТИВАЦІЯ» № 21 від 20.03.2017 року передбачена пролонгація на рік щоразу (до 20.03.2018, до 20.03.2019 і так далі) – тобто на весь період надання послуг Замовнику, а тому за наявності таких умов договору, додаткове подання гарантійного листа чи інших документів суперечить вимогам тендерної документації.
До того ж учасником подано ще 2 договори з суб’єктами господарювання, які надають послуги з перероблення та/або захоронення побутових відходів, що не заперечується тендерним комітетом: з ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» (Філіал «Завод «Енергія») - на знешкодження (термічного перероблення) твердих побутових відходів (строк дії договору - до 31.12.2018; можливість пролонгації передбачена на наступний рік при незмінних умовах) та з ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКО-СТОК» - на приймання твердих побутових відходів для їх сортування (відбору вторинної сировини) та подальшої передачі на захоронення залишків твердих побутових відходів (строк дії договору - до 31.12.2018; можливість пролонгації передбачена на такий самий термін).
Враховуючи викладене, ПП «Спецкомунтехніка» вимагає докладних пояснень із приводу відхилення його пропозиції, та скасування протокольного рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Спецкомунтехніка».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 24.04.2018 16:52
Дата подачі:
19.04.2018 12:03
Вирішення:
Відповідь на вимогу у прикріпленому файлі
Статус вимоги:
Відхилено