-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: ”Реконструкція мосту через річку Тересва на км 105+014 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів, Закарпатська область”
Категорія замовника Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Вид предмета закупівлі - роботи.
Завершена
7 924 364.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 237 730.92 UAH
мін. крок: 3% або 237 730.92 UAH
Період оскарження:
16.10.2023 15:14 - 27.10.2023 01:00
Скарга
Відхилено
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
a0e1b8f8157843658a90545defa6ef20
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-16-010094-a.c4
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга на незаконні рішення та дії Замовника міститься у доданих файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2023-10-16-010094-a.pdf 10.11.2023 10:30
- Додаток 1.doc 10.11.2023 10:30
- Додаток 4.pdf 10.11.2023 10:30
- Додаток 2.jpg 10.11.2023 10:30
- Додаток 3.zip 10.11.2023 10:31
- рішення від 13.11.2023 № 18092.pdf 13.11.2023 16:31
- інформація про перенесення розгляду скарги від 22.11.2023 № 1756.pdf 22.11.2023 15:21
- інформація про перенесення розгляду скарги та запит (Замовнику) від 24.11.2023 № 1781.pdf 24.11.2023 15:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.11.2023 № 19144.pdf 29.11.2023 12:14
- рішення від 28.11.2023 № 19144.pdf 30.11.2023 13:46
- Пояснення по суті скарги АМКУ.pdf 14.11.2023 16:23
- Пояснення ЕЖІС.docx 14.11.2023 16:25
- Відповідь на запит 1 (1).docx 27.11.2023 10:44
- Відповідь на запит.pdf 27.11.2023 10:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.11.2023 11:28
Дата розгляду скарги:
22.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.11.2023 16:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.11.2023 13:46
Вимога
Відхилено
Щодо сфери акредитації ООВ
Номер:
259127db2f73473ca6565a9cf354f187
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-16-010094-a.a3
Назва:
Щодо сфери акредитації ООВ
Вимога:
Доброго дня!
Пункт 1.2 Додатку 1 Тендерної документації містить вимогу щодо надання завіреної Національним агентством з акредитації України сфери акредитації ОС (ООВ), що сертифікував Автоматизовану систему управління лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO\IEC 17025:2019 в частинах 4.2.1., 7.5., 7.11, 8.3, 8.4 та ДСТУ ISO 9001:2015 в частинах п.7 та п. 8.
Просимо звернути увагу на той факт, що Національне агентство з акредитації України не здійснює акредитацію органів з оцінки відповідності на проведення сертифікації автоматизованих систем управління на відповідність вищезазначеним ДСТУ, а отже і не завіряє відповідні сфери акредитації. Таким чином, виконання згаданої вище вимоги є неможливим, у зв’язку з чим, просимо прибрати вимогу щодо надання такої сфери акредитації з Додатку 1 Тендерної документації.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.10.2023 13:00
Вирішення:
Доброго дня. Відповідно до вимог тендерної документації автоматизована система управління (інформаційна система) лабораторії має відповідати вимогам ДСТУ ISO\IEC 17025:2019 в частинах 4.2.1., 7.5., 7.11, 8.3, 8.4 та ДСТУ ISO 9001:2015 в частинах п.7 та п. 8, що підтверджується шляхом надання копії діючого сертифікату відповідності, виданого органом з оцінки відповідності – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Відповідно до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" акредитація органів оцінки відповідності здійснюється національним органом України з акредитації - Національним агентством з акредитації України. Вимоги тендерної документації повністю відповідають вимогам чинного законодавства. Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання сфери акредитації органів з оцінки відповідності на проведення сертифікації автоматизованих систем управління на відповідність вищезазначеним ДСТУ ISO\IEC 17025:2019 та ДСТУ ISO 9001:2015
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення дискримінаційних умов Тендерної Документації
Номер:
db4f9ba1af404ba88c7a53215160389e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-16-010094-a.b2
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних умов Тендерної Документації
Вимога:
Доброго дня!
Під час аналізу умов Тендерної документації на закупівлю послуг з Технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті: ”Реконструкція мосту через річку Тересва на км 105+014 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів, Закарпатська область” були виявлені дискримінаційні вимоги, що неправомірно обмежують конкуренцію під час проведення вищезазначеної закупівлі.
Так, розділом 2 Додатку 1 встановлена Мінімально необхідна кількість працівників, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці для виконання робіт згідно предмету закупівлі, серед яких:
- Сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг об’єктів класу наслідків СС3
- Сертифікований інженер-геодезист
- Сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації
При цьому пункт 2 вищезазначеного розділу передбачає, що для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, це може бути «Автомобільні дороги» тощо.
Просимо звернути увагу на той факт, що спроможність працівників виконувати роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, вичерпно та повною мірою підтверджується Кваліфікаційними сертифікатами, отриманими відповідно до вимог чинного законодавства. Для отримання Кваліфікаційного сертифіката інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, а також сертифіката інженера-геодезиста, законодавчо не встановлена необхідність наявності вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною саме з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг.
Так, наприклад, відповідно до ст. 5-1 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», Професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у сфері геодезії та/або землеустрою.
Також, згідно Постанови КМУ від 23 травня 2011 року № 554, До професійної атестації інженера-будівельника за видом робіт «Інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації» допускаються громадяни, які: - здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації, мають стаж роботи за фахом не менш як три роки; - не здобули вищої освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр за напрямом професійної атестації, але мають стаж роботи у сфері містобудування не менш як десять років.
Таким чином, вимога пункту 2 розділу 2 Додатку 1 щодо наявності у всіх інженерно-технічних працівників вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною саме з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, є надмірною, незаконною та такою що неправомірно позбавляє належним чином атестованих та кваліфікованих інженерів можливості взяти участь у наданні послуг, які є предметом цієї закупівлі, попри наявність у них всіх необхідних знань та компетенцій, підтверджених Кваліфікаційними сертифікатами, згідно вимог чинного законодавства.
Відповідно до частини 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни в Тендерну документацію, усунувши дискримінаційні вимоги пункту 2 розділу 2 Додатку 1, шляхом викладення його у наступній редакції:
«2. Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, геодезисти та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів. Для інженера з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг, обов’язкова наявність вищої вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, це може бути «Автомобільні дороги» тощо.»
Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.10.2023 20:25
Вирішення:
Доброго дня. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційни вимоги тендерної документації
Номер:
169bb8e37c80416fa253f8c9d19dffcc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-16-010094-a.c1
Назва:
Дискримінаційни вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний замовник! Розміщена редакція тендерної документації містить дискримінаційний вимоги, які з одного боку значно звужують коло потенційних учасників, які надають аналогічні послуги (виконують роботи), а з іншого дають змогу прийняти участь попередньо визначеному учаснику, якій не має достатньої кваліфікації для надання послуг (виконання робіт).
1.Так, відповідно до вимог тендерної документації, аналогічними вважаються договори зі здійснення технічного нагляду на автомобільних дорогах (будівництво, реконструкці), (за будь-який період протягом останніх 5-ти років). При цьому, аналогічний договір має бути завершений не менш, ніж на 80 % або виконаний не менш, ніж на 80 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. В той же час, предметом даної закупівлі є Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: ”Реконструкція мосту". Така дискримінаційна умова не дає можливості приймати участь в торгах компаніям, які мають досвід здійснення технічного нагляду саме на мостах. Слід зазначити, що в підрядних торгах по цьому об'єкту https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-12-012401-a вимагається аналогічний досвід саме по виконання робіт на мостах - аналогічними вважаються договори на виконання робіт з будівництва або реконструкції мосту/шляхопроводу на автомобільних дорогах загального користування, (за будь-який період протягом останніх 5-ти років). При цьому, аналогічний договір має бути завершений не менш, ніж на 40 % або виконаний не менш, ніж на 40 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. Що підтверджує заангажовану позицію замовника в торгах технічного нагляду.
Також, вимога щодо надання аналогічного договору виключно протягом п'яти останніх років ж нічим не обґрунтованою, так як проекті із будівництва (реконструкції) великих мостів можуть тривати значний відрізок часу, особливо враховуючі останні роки пандемії.
2. Відповідно до пункту 4) підпункту 5.1. пункту " Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей " встановлено кваліфікаційний критерій " наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.". В той же час, в тендерній документації та додатках до неї відсутні вимоги до учасників щодо конкретних документів, які мають біти надані та фінансових показників, які вимагаються. Така ситуація дає можливість Замовнику маніпулювати наданою учасниками інформацією, що є дискримінацією.
3.Оскільки предметом закупівлі є технічний нагляд за реконструкцією мосту, під час надання послуг (виконання робіт) виникає необхідність у значній кількості досліджень якості бетону, що є основним матеріалом та від якого залежить надійність і довговічність конструкції. В той же час, замовником вимагається підтвердити наявність машин, механізмів та техніки, які взагалі не мають відношення до предмету закупівлі – технічного нагляду (це необхідно підтвердити замовнику), а вимоги щодо наявності лабораторії (власної чи залученої) замовником не вимагаються.
4. Предметом закупівлі є технічний нагляд за реконструкцією мосту, тобто споруди і здійснювати технічний нагляд мають фахівці, які мають відповідні кваліфікаційні сертифікати, зокрема - провідний інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд. В той же час, тендерна документація не містить вимоги щодо підтвердження наявності такого фахівця. Також відсутні інші кваліфіковані спеціалісти, які необхідні для якісного надання послуг (виконання робіт), що є предметом закупівлі.
Виходячи з викладеного, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, прибравши дискримінаційні вимоги виклавши вимоги до кваліфікації учасників відповідно до предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.10.2023 10:37
Вирішення:
Доброго дня. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Відхилено