• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

комутатори Cisco Catalyst

Завершена

2 765 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 106.24 UAH
Період оскарження: 13.03.2018 15:27 - 01.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність вимогам ст 17 Закону

Номер: d76472bd4f9244d39b97ab6bfc089749
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-13-001267-a.a3
Назва: Невідповідність вимогам ст 17 Закону
Вимога:
Невідповідність вимогам ст 17 Закону Замовник, зверніть Вашу увагу, що Приватна науково-виробнича фірма "ДІПАРХ" не надала необхідні довідки які вимагалися у тендерній документації, а саме у додатку №3 до тендерної документації "Переліку сканованих документів що мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності вимогам ст. 17 Закону" зазначено, що ІІ. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої ст. 17 Закону, а саме: 2. Оригінал довідки, видану Міністерством внутрішніх справ (дата видачі довідки повинна бути не раніше дати публікації оголошення про проведення закупівлі та не пізніше дати розкриття) про те що: Для фізичних осіб – фізична особа, яка є Учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; Для юридичних осіб – службова (посадова) особа Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. 17.04.2018 14:03 Приватна науково-виробнича фірма "ДІПАРХ" отримала повідомлення від замовника укласти договір, але до 24.04.2018 14:03 (минуло вже 7 календарних днів, та 5 робочих) не надала відповідної довідки, видану Міністерством внутрішніх справ (дата видачі довідки повинна бути не раніше дати публікації оголошення про проведення закупівлі та не пізніше дати розкриття) про те що службова (посадова) особа Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Не надання цих довідок порушує ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Слід також зазначити, що всі документи, які подаються учасником торгів повинні бути завантаженні до електронної системи публічних закупівель. Тому вимагаємо відхилити рішення щодо укладання договору з Приватною науковою-виробничою фірмою "ДІПАРХ" відповідно до ст. 30 Закоку України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник ТОВ «БМС ТЕХНО», Замовником уважно розглянуто вашу вимогу UA-2018-03-13-001267-a.a3 «Невідповідність вимогам ст 17 Закону» про відхилення рішення щодо укладання договору з Приватно науково-виробничою фірмою «ДІПАРХ» в якій ви зазначаєте: 1.«Невідповідність вимогам ст..17 Закону Замовник, зверніть Вашу увагу, що Приватна науково-виробнича фірма «ДІПАРХ» не надала необхідні довідки, які вимагалися у тендерній документації, а саме у додатку №3 до тендерної документації «Переліку сканованих документів що мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності вимогам ст. 17 Закону.» , зазначаємо наступне: В складі тендерної пропозиції Приватно науково-виробнича фірма «ДІПАРХ» надала сканований документ у довільній формі, який розміщений на Веб-порталі уповноваженого органу, а саме: Довідка про відсутність підстав визначених у частинах першій (п.2; 3; 4; 5; 6; 8 9) і частині другій ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі», який складений у відповідності до вимог Додатку 3 тендерної документації: «Інформація про відсутність/наявність підстав, визначених у частинах першій (п.2;3;4;5;6;8;9) і частині другій ст.17 Закону надається Учасниками у вигляді довідки у довільній формі складеній українською мовою. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.1і 7 частини першої ст.17 Закону.» 2. «зазначено що II . Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб- порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої ст. 17 Закону, а саме:2. Оригінал довідки, видану Міністерством внутрішніх справ (дата видачі довідки повинна бути не раніше дати публікації оголошення про проведення закупівлі та не пізніше дати розкриття) про те що: Для фізичних осіб – фізична особа, яка є Учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; Для юридичних осіб – службова (посадова) особа Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. 17.04.2018 14:03 Приватна науково-виробнича фірма «ДІПАРХ» отримала повідомлення від замовника укласти договір, але до 24.04.2018 14.03. (минуло вже 7 календарних днів, та 5 робочих) не надала відповідної довідки видану Міністерством внутрішніх справ (дата видачі довідки повинна бути не раніше дати публікації оголошення про проведення закупівлі та не пізніше дати розкриття) про те що, службова (посадова) особа Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Не надання цих довідок порушує ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі». Слід також зазначити, що всі документи , які подаються учасником торгів повинні бути завантажені до електронної системи публічних закупівель. Тому вимагаємо відхилити рішення щодо укладання договору з Приватною науковою-виробничою фірмою «ДІПАРХ» відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі» , зазначаємо наступне: Відповідно до норм ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець торгів Приватно науково-виробнича фірма «ДІПАРХ» у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (17.04.2018 року о 14:03), надала замовнику документи 20.04.2018 року за вхідним. №555, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. (вихідний номер Приватно науково-виробничої фірми «ДІПАРХ» №180420/1 від 20.04.2018року). В складі цих документів надано оригінал Довідки Міністерства внутрішніх справ України для «Оформлення участі в процедурі державних закупівель.» Відповідно до чинного законодавства Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає публікацію документів на веб-порталі Уповноваженого органу, які надані переможцем. Додатково повідомляємо, що ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» містить вичерпний перелік інформації про закупівлю, яка оприлюднюється замовником через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу. Враховуючи відсутність підстав які зазначено у п.2 ч.1ст.30 та ч.3 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» ваша вимога, про відхилення рішення щодо укладання договору з Приватно науково-виробничою фірмою «ДІПАРХ» залишається незадоволеною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога до замовника

Номер: 9c9580d8daa04059a891a55c857b8836
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-13-001267-a.b2
Назва: Вимога до замовника
Вимога:
У тендерній пропозиції Приватна науково-виробнича фірма "ДІПАРХ" додали декларації про відповідність №023-17TR-HB, №023-17TR-EMC, №023-16TR-HB, №023-16TR-EMC затверджені "СІСКО СІСТЕМЗ МЕНЕДЖМЕНТ Б.В.", які не є уповноваженим органом з оцінки відповідності (сертифікації) у відповідності з переліком узгодженим Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації відповідно до статті 24 Закону України "Про телекомунікації". Право визначати (уповноважувати) такі органи за пропозицією центрального органу влади в галузі зв'язку надано Мінекономрозвитку України відповідно до п. 4 Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого Указом Президента України від 31.05.2011 №634/2011. Посилання на уповноважені органи - Перелік акредитованих в установленому порядку органів, уповноважених на проведення діяльності з підтвердження відповідності: http://nkrz.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=75&language=uk. Зауважимо, що згідно протоколу №41 від 12.04.2018р. засідання тендерного комітету Комунального закладу охорони здоров'я "Харківська міська поліклініка №20", тендерний комітет відхилив пропозицію ТОВ "БМС ТЕХНО" саме з цієї причини - декларації затверджені не уповноваженим на це органом. Якщо обидва учасники подали документи які не відповідають вимогам замовника, і замовних відхиляє пропозицію одного учасника, а іншого приймає, це вже є не дискримінаційна складова, а корупційна. Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Приватної наукової-виробничої фірми "ДІПАРХ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.-15.01.2015р. № 124-VIII та Постанов КМУ: -«Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності , та правил використання модулів оцінки відповідності» від 13 січня 2016 року № 95; -«Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання» від 16 грудня 2015р. № 1077 (ТР ЕМС); - Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання» від 16 грудня 2015р. № 1067 (ТР НЕО); Обладнання може бути надано на ринку та/або введено в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам Технічного регламенту, які розповсюджуються на це обладнання за умови належного встановлення, обслуговування та використання за призначенням. Відповідно до вищенаведеного та інформації з Декларації про відповідність виробник, наданої на тендер продукції, компанія «Cіsco Systems, Inc», США (170 West Tasman Dr., San Jose, California 95134, USA) через уповноваженого представника «Cіsco Systems Ukraine» (Україна м.Київ) виконав процедури сертифікації та оцінки відповідності вимогам наведених Технічним регламентом, із залученням призначеного органу з оцінки відповідності – ОС/ООВ «УкрСЕРТЗВ’ЯЗОК» (атестат акредитації № 10018 від 22.01.2016р.) Державного підприємства «Одеський Науково-дослідний інститут зв’язку» (ДП «ОНДІЗ») та акредитованого випробувального центру ВЦ ДП «ОНДІЗ» (атестат акредитації № 2Н280 від 15.06.2017р.) , вул. Буніна, 23, м. Одеса, 65026, Україна http://oniis.org/ukr/sertifikaciya-zasobiv-zvyazku-v-ukraini. Враховуючи вище викладене, Декларації про відповідність, які надала Приватно-виробнича фірма «Діпарх», відповідають вимогам п.п. 13,21 (Постанови КМУ №1077) та п.п. 8,19 (Постанови КМУ №1067) – підписано від імені та за дорученням: «Cіsco Systems Inc», США – яка є виробником обладнання. Щодо підтвердження виконання вимог, у деклараціях про відповідність №№023-17TR-EMC, 023-17TR-HB, зазначено протокол випробувань ВЦ ДП «ОНДІЗ» №023-17 від 06.07.2017 та сертифікати відповідності ОС «УкрСЕРТЗВ’ЯЗОК» №№ UA1.161.0010190-17 від 06.07.2017, UA1.161.0010191-17 від 06.07.2017, у деклараціях про відповідність №№ 072-16TR-EMC,072-16TR-HB, зазначено протокол випробувань №072-16 від 31.03.2017р. та сертифікати відповідності №№ UA1.161.0004997-17 від 06.04.2017р., UA1.161.0004998-17 від 06.04.2017р. Для запобігання виникненню порушень законодавства України, вважаємо за доцільне запросити додаткову інформацію про повноваження Уповноваженого представника, що отримані від виробників продукції на підставі письмового доручення, відповідно до п.16 Технічного регламенту №1067 та п.21 Технічного регламенту №1077, якого зазначено в Деклараціях про відповідність, наданих учасниками тендеру. За необхідністю можливо направити запити до органу Державного ринкового нагляду або інших компетентних організацій для проведення експертизи щодо чинності Декларацій про відповідність, наданих компаніями ТОВ «БМС ТЕХНО» та Приватною науково-виробничою фірмою «ДІПАРХ» Замовником було сформовано запит на підтвердження інформації наданої в Деклараціях про відповідність та надіслано до Уповноважених органів з оцінки відповідності.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність тендерній документації

Номер: cebf1856f7d14b48b89efe62d7c9f70b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-13-001267-a.a1
Назва: Невідповідність тендерній документації
Вимога:
Тендерному комітету- Комунального закладу охорони здоров'я "Харківської міської поліклінікі № 20". Просимо вдмінити результати тендеру ID: UA-2018-03-13-001267-a, де переможцем обрано -Приватна науково-виробнича фірма "ДІПАРХ", так як у тендерній документації пункт 2.Інша інформація, вказано : Усі копії документів, що подаються учасником згідно з цією документацією повинні бути завірені підписом керівника або особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції та містити напис «Копія. Згідно з оригіналом», компанія не розмістила на усіх документах "напис «Копія. Згідно з оригіналом».У пункті 3 тендерної документації зазаначено 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації,призводить до "Відхилення тендерних пропозицій". 2.Так як -Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент” - це норма Закону України “Про публічні закупівлі”,ст .22 п3:"Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля", а Ви вказали конкретну торгову марку та модель( інші учасникі торгів надали пропозиції не гірше , керуючись технічним завданням), при цьому 4 компанії учасників торгів надали найбільш економічно вигідні пропозиції,що дозволить заощадити до бюджету Украіни більш ніж 1 000 000 млн гривень. Просимо скасувати результати закупівлі , та викласти реальне технічне завдання, що дозволить заощадити кошти Державі. Сподіваємось що тендерний комітет сприйме до уваги цю інформацію та скасує результати закупівлі.Стаття 3 закону про Державні закупівлі :Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників;
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учаснику: ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН", Код ЄДРПОУ:35467396 процедури закупівлі UA-2018-03-13-001267-a відкриті торги: комутатори Cisco Catalyst (ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання). У відповідь на вашу вимогу: UA-2018-03-13-001267-a.a1, щодо відміни результатів тендеру, де переможцем обрано Приватно науково-виробнича фірма «ДІПАРХ» повідомляємо наступне: 1.Щодо вашого посилання на «пункт 2. Інша інформація, вказано: Усі копії документів, що подаються учасником згідно з цією документацією повинні бути завірені підписом керівника або особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції та містити напис «Копія. Згідно з оригіналом», компанія не розмістила на усіх документах "напис «Копія. Згідно з оригіналом».У пункті 3 тендерної документації зазаначено 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації,призводить до "Відхилення тендерних пропозицій".» зазначаємо наступне:  усі копії документів, які подані учасником Приватно науково-виробничою фірмою «ДІПАРХ» згідно з вимогою п.2 Інша інформація Розділу V Оцінка тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації завірені підписом керівника та містять напис «Копія. Згідно з оригіналом», а саме: Декларація про відповідність (№023-17TR-HB), Декларація про відповідність (№023-17TR-EMC). Декларація про відповідність (№072-16TR-HB), Декларація про відповідність (№072-16TR-EMC), Certificate ISO 9001:2015 та нотаріально завірений переклад сертифікату; Статут Приватно науково-виробничої фірми «Діпарх» затв. Рішенням № 1 від «16» серпня 2013року; Рішення №2 від «16» серпня 2013року та додаток до рішення №2; фінансовий звіт та квитанція №2; свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість; Форма уповноваження виробника; Лист від виробника стосовно придбання через канал збуту; Лист від виробника про наявність локального складу в м.Києві; Аналогічний договір поставки № Д-161031/1, специфікація та видаткова накладна №161031/1; Пакет послуг Casco Smart Net Total Care; Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Зважаючи на вище зазначене відсутні підстави до відхилення тендерної пропозиції Приватно науково-виробничої фірми «ДІПАРХ». Щодо пункту 2 вашої вимоги «Так як -Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент” - це норма Закону України “Про публічні закупівлі”,ст .22 п3:"Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля", а Ви вказали конкретну торгову марку та модель( інші учасникі торгів надали пропозиції не гірше , керуючись технічним завданням), при цьому 4 компанії учасників торгів надали найбільш економічно вигідні пропозиції,що дозволить заощадити до бюджету Украіни більш ніж 1 000 000 млн гривень. Просимо скасувати результати закупівлі , та викласти реальне технічне завдання, що дозволить заощадити кошти Державі. Сподіваємось що тендерний комітет сприйме до уваги цю інформацію та скасує результати закупівлі.Стаття 3 закону про Державні закупівлі :Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1.Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.» зазначаємо:  в Технічній частині тендерної документації (Додаток №1) зазначено обґрунтоване пояснення: «В рамках реалізації проекту інформатизації робочих місць лікарів первинної ланки необхідно встановити в комутаційні шафах затвердженого переліку харківських міських лікарень високопродуктивне та енергоефективне мережеве обладнання. Для забезпечення надання якісних сервісів доступу до інформаційних ресурсів планується придбання мережевого обладнання - універсальних комутаторів Cisco із підтримкою технології доступу Fast Ethernet та розширених мережевих сервісів, а також інтеграція цих комутаторів в існуючу мережеву інфраструктуру медичної інформаційної системи міста Харкова.» В Технічній частині тендерної документації (Додаток №1) в Таблиці №1 Комплектація та технічна специфікація предмету закупівлі у рядку 1: Комутатор Cisco Catalyst WS-C2960-Plus-48TC-L (комплект)*; у рядку 2: Комутатор Cisco Catalyst WS-C2960-Plus-24TC-L(комплект)*; у рядку 3: Комутатор Cisco Catalyst WS-C2960L-8TS-LL(комплект)* є знак примітки  «*». Її тлумачення знаходиться під таблицею: «Комутатори, що пропонуються учасником повинні відповідати комплектації та технічній специфікації, вимогам до обладнання, або бути «еквівалентними» обладнанню та вимогам вказаним у Таблицях №№ 1; 2.1; 2.2; 2.3. тендерної документації». В тендерній документації передбачені таблиці №2/1* та №2/2* , для заповнення учасниками, які пропонують «еквівалентне» обладнання. Ці таблиці містять знак примітки  «*», її тлумачення знаходиться під таблицею №2/1*  «* Примітка: заповнюється учасником у разі поданням тендерної пропозиції на обладнання «еквівалентне» обладнанню, комплектація та технічна специфікація якого вказані у Таблиці№1.». Та Таблицею №2/2*  «* Примітка: заповнюється учасником у разі поданням тендерної пропозиції на обладнання з вимогами «еквівалентними» вимогам до обладнання вказаним у Таблицях №№2.1; 2.2; 2.3.» Таким чином Замовник не порушує ст..3 Закону України «Про публічні закупівлі»  «Принципи здійснення закупівель» : добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників. Проводячи закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, застосовуючи Інформаційно-телекомунікаційну систему «Prozorro» (Наказ МЕРТУ від 18.033.16р. №473) замовником не порушується принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель (ст..3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Тендерні пропозиції чотирьох учасників, які за результатами оцінки визначені як найбільш економічно вигідними, були відхилені рішеннями тендерного комітету, як такі, що не відповідають умовам тендерної документації п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та одна з тендерних пропозицій у тому числі не відповідає і кваліфікаційному критерію установленому ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення були оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу. Враховуючи вище викладене та керуючись ст..31 Закону України «Про публічні закупівлі» ваша вимога щодо відміни результатів тендеру ID: UA-2018-03-13-001267-a, залишається незадоволеною оскільки відсутні підстави для відміни торгів чи визнання їх такими що не відбулися.
Статус вимоги: Відхилено