• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин та дизельне паливо

Торги не відбулися

63 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 315 000.00 UAH
Період оскарження: 16.10.2023 10:32 - 21.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо розподілу закупівлі на лоти

Номер: 344915fc6d21475e899c0632e761d489
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-16-002396-a.a1
Назва: Щодо розподілу закупівлі на лоти
Вимога:
Шановний замовнику! Технічні вимоги складені таким чином, які унеможливлюють/перешкоджають взяти участь учасникам у процедурі закупівлі, які мають власні, орендовані чи партнерські АЗС в окремих районах області. Вимагаємо для розширення кола учасників та економії бюджетних коштів розділити закупівлю на лоти по Місцезнаходженню підрозділів Замовника у відповідності до до п. 3 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг, що визначається замовником згідно з п.п. 21 і 34 ч.1 ст.1 Закону. Згідно з п.5 Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. На Вашу Вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник). При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на уповноважених осіб Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право Замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб. Відповідно до п. 2 ч. 2 статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). На сьогоднішній день відсутня технічна можливість вносити зміни до плану закупівель, а отже поділ закупівлі на лоти призведе до порушення чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено