• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

кури 1 категорії, патрошені, охолоджені

Торги не відбулися

848 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 487.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2018 16:56 - 29.03.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ Стартрейдінг

Номер: 85c57d1485bb48ba9a5dc127410be607
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-15-001710-a.b2
Назва: Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ Стартрейдінг
Вимога:
Замовнику, повторимось, що ми категорично не погоджуємося із обгрунтуваннями щодо відхилення нашої пропозиції і у разі визнання іншого учасника переможцем процедури у той час, коли його пропозиція не відповідає вимогам ТД, ми змушені будемо звертатися до АМКУ за відстоювання своїх прав!!! Враховуючи недотримання вами чинного законодавства під час проведення оцінки нашої пропзиції, наполягаємо на відміні процедури закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ Стартрейдінг

Номер: 7cc8475879e241899afe065fa27f16d4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-15-001710-a.c1
Назва: Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ Стартрейдінг
Вимога:
Замовнику! Ознайомившись із протокол відхилення нашої пропозиції, хочемо повідомити, що ми КАТЕГОРИЧНО не погоджуємся із зазначеними у документі підставами прийняття вами такого рішення. Свою позицію обгрунтовуємо наступним. 1. Щодо відсутності документів щодо правовласності на складські приміщення або договір оренди, суборенди (строк дії не менше ніж до 31.12.2018 р) повідомляємо, що у складі ТП ми надали договір оренди приміщення № 11-09/2017 від 01.08.2017 р., копії правовстановлюючих документів на дане приміщення та лист від орендодавця про гарантію дії договору оренди до кінця 2018 року. Слід зазначити, що нами задавалося питання Замовнику на етапі обговорення, на що останній зазначив, що такого листа від орендодавця буде достатньо для підтвердження дійсності договору (обговорення міститься на майданчику прозоро). Таким чином, нами виконано вимогу Замовника у ПОВНОМУ ОБСЯЗІ!!! Всі документи було завантажено на майданчик у встановлений на те строк! 2. Щодо відсутності документів на підтвердження права власності на холодильне або морозильне обладнання. Повідомляємо, що, по-перше, тендерною документацію НЕ вимагалося надання підтверджуючих документів права власності на холодильне обладнання! По-друге, нами додано видаткову накладну на складові холодильної камери, яка збиралася вручну! Крім того, нами додано пояснювальну записку щодо даної видаткової у разі, якщо Замовнику буде не зрозуміло, де правовстановлюючий документ…Разом з тим, до даної вимоги ми додаємо рішення АМКУ, де чітко зазначено, що на підтвердження права власності холодильного обладнання ми в праві подавати саме цю видаткову і відхилення нашої пропозиції з цієї підстави є неправомірним та незаконним (просимо ознайомитися із доданим рішенням)! Таким чином, нами виконано вимогу замовника щодо наявності холодильного обладнання у повній мірі! З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «Стартрейдінг» цілком і повністю відповідає встановленим у тендерній документації вимогам, а відхилення нашої пропозиції є протиправним та таким, що порушує наші законні інтереси щодо даної процедури закупівлі! Крім того, наголошуємо, що у разі ігнорування даної вимоги, ми будемо звертатися до АМКУ за для відстоювання своїх прав та законних інтересів, а Замовник буде нести адміністративну відповідальність через прийняття незаконних рішень та корупцію під час проведення закупівлі! Враховуючи викладене, наполягаємо переглянути своє протокольне рішення та діяти відповідно до чинного законодавства України!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дійсно Учасником на етапі обговорення задавалося питання: «Просимо уточнити, чи буде порушенням вимог ТД надання договору оренди приміщення, дійсного до 31.08.2018 року, а не до 31.12.2018 року, із листом від орендодавця про надання гарантії дійсності даного договору до кінця 2018 року? Враховуючи, що до закінчення терміну дії договору, підписання додаткової угоди на продовження строку зазначеного документу неможливе, просимо надати відповідні роз’яснення!», на що Замовником дана відповідь: «Листа від орендодавця про надання гарантії дійсності договору оренди приміщення до 31.12.2018 року буде достатньо». Учасник у складі ТП надав лист від орендодавця про гарантію дії договору оренди протягом 2018 року, а не конкретно до 31.12.2018 року, як цього вимагав Замовник. Гарантія дії договору оренди протягом 2018 року, надана листом від орендодавця Учаснику, не гарантує дію строку договору оренди до 31.12.2018 року включно. Щодо відсутності підтвердження про право власності на холодильне, морозильне обладнання зазначаємо про наступне. Учасником не надано підтвердження про наявність холодильного або морозильного обладнання для зберігання продукції. Наявність комплектуючих до холодильного обладнання не може підтверджувати наявність самого обладнання. Таким чином, Учасник не виконав вимогу Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено