• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

причіп-платформа під пожежний модуль

Причіп-платформа під пожежний модуль (ДК 021:2015 - 34223300-9 Причепи)

Завершена

2 455 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період оскарження: 13.10.2023 17:49 - 22.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Довжина 10750 мм !!!!

Номер: 94b7e8e9e0564f0c8187a2a5c2e3b48d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-013717-a.c2
Назва: Довжина 10750 мм !!!!
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем у тендері компанії ТОВ "Д ЛАЙТ" на підставі повної невідповідності їх пропозиції та сертифікату на пропонований причіп, а саме – у сертифікаті вказано габаритну довжину 10750 мм, у завданні до тендеру – не більше 3000 мм.
Вирішення: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації повинні міститись відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно з частиною 1 статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Враховуючи вищезазначені норми Закону, замовником було встановлено у тендерній документації вимогу щодо підтвердження відповідності запропонованого учасником товару вимогам тендерної документації, а саме: 1) Згідно пункту 4.1.2 . Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати довідку довільної форми, якою підтверджується відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та можливість учасника здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі з урахуванням вимог, наведених у цьому Додатку, яка обов’язково має містити порівняльну таблицю. Для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам замовника, учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформацію про найменування виробника товару, країну походження, найменування товару та технічні і якісні характеристики запропонованого товару. На вимогу пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 Товариством з обмеженою відповідальністю “Д Лайт” надано довідку від 24.10.2023р. №2410.4/4 (файл “Технічні характеристики предмета закупівлі.pdf”), якою підтверджено відповідність технічних характеристик запропонованого учасником товару всім вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, наведеним Замовником у Додатку 2 до тендерної документації. Отже, відповідність запропонованого Товариством з обмеженою відповідальністю “Д Лайт” товару підтверджено учасником у спосіб, визначений тендерною документацією. 2) Згідно пункту 4.1.9. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію паспорту товару або іншого документа виданого виробником товару, що підтверджує технічні характеристики запропонованого учасником товару. На вимогу пункту 4.1.9. Розділу ІV Додатку 2 Товариством з обмеженою відповідальністю “Д Лайт” надано копію паспорту товару, виданого виробником товару (файл “Копія паспорта - Причіп-платформа модель DL-750.pdf”), яким підтверджено відповідність технічних характеристик запропонованого учасником товару всім вимогам до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, наведеним Замовником у Додатку 2 до тендерної документації. Отже, учасником надано підтвердження відповідності запропонованого Товариством з обмеженою відповідальністю “Д Лайт” товару видане виробником у спосіб, визначений тендерною документацією. Разом з тим, відповідно до пункту 6-1 Розділу Х Закону, замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються у тому числі до таких товарів як причепи та напівпричепи. Керуючись пунктом 6-1 Розділу Х Закону, у пункті 2.7. Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації, замовником було встановлено таку вимогу до предмету закупівлі: ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 15 відсотків. Відповідно до пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022р. № 861 (далі - Порядок), якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні. Враховуючи зазначені норми Закону та Порядку, замовником у пункті 4.1.5. Розділу IV Додатку 2 до тендерної документації було встановлено наступну вимогу: на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію(ї) сертифікату(ів) відповідності транспортних засобів чи сертифікату(ів) відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому(их) зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні. Замовником не було встановлено вимогу щодо необхідності підтвердження технічних характеристик запропонованого учасником товару в сертифікатах відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження. На виконання вимоги пункту 4.1.5. Розділу IV Додатку 2 до тендерної документації учасником було надано у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу від 23.10.2023р. №UA.009.058727-23, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні. Отже, учасником виконано вимогу пункту 4.1.5. Розділу IV Додатку 2 до тендерної документації. Додатки до сертифікату відповідності не розглядаються, оскільки замовником не було встановлено у пункті 4.1.5. Розділу IV Додатку 2 до тендерної документації вимоги щодо їх змісту. Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для скасування рішення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю “Д Лайт” переможцем процедури закупівлі за ДК 021:2015:34220000-5: причепів, напівпричепів та пересувних контейнерів (причіп-платформи під пожежний модуль).
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Уважно читайте власні вимоги

Номер: ce3633efce01437c8cdc1ee8eef2472c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-013717-a.a1
Назва: Уважно читайте власні вимоги
Вимога:
Учасником обов'язково зазначається у порівняльній таблиці інформацію про найменування виробника товару, країну походження, найменування товару та технічні та якісні характеристики запропонованого товару - усі ці вимоги нами виконані на 100%. Замовник не вимагав зазначити конкретну модель, індекс виробу тощо. Нами було вказано конкретні параметри пропонованого причепа. Щодо паспорта – ви вимагали зразок документа. При постачанні конкретного виробу в паспорті вказується його фактичні показники та дані. Відхиляти нашу пропозицію на підставі зразка паспорта є незаконним. У зв'язку з вищевикладеним вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції та повернутися до її розгляду та схвалення як найбільш економічно вигідного та повністю відповідного вимогам замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації повинні міститись відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно з частиною 1 статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Враховуючи вищезазначені норми Закону, замовником було встановлено у тендерній документації такий спосіб підтвердження відповідності запропонованого учасником товару вимогам тендерної документації: Згідно пункту 4.1.9. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію паспорту товару або іншого документа виданого виробником товару, що підтверджує технічні характеристики запропонованого учасником товару. Замовником зазначено, що надана учасником копія товару має підтверджувати технічні характеристики запропонованого учасником товару. На виконання вимог пункту 4.1.9. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником надано файл «Паспорт прицепа», що містить Таблицю 2 «Значення основних розмірів причепа», в якій зазначена інформація щодо чотирьох різних причепів, зокрема щодо довжини та ширини у мм., а саме: причіп 050123: габаритна довжина причепа (L1): 3548±58, габаритна ширина причепа (В1): 1946±43; причіп 050128: габаритна довжина причепа (L1): 3836±58, габаритна ширина причепа (В1): 2056±43; причіп 050109: габаритна довжина причепа (L1): 4516±58, габаритна ширина причепа (В1): 2056±43; причіп 050152: габаритна довжина причепа (L1): 4625±58, габаритна ширина причепа (В1): 2306±43. Відповідно до Розділі І Додатку 2 до тендерної документації, довжина причепу, що є предметом закупівлі, повинна бути не більше 3000 мм., а ширина причепу повинна бути не більше 1700 мм. Виходячи з наведеного, жоден з зазначених у паспорті товару причепів не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмету закупівлі, наведеної у Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, відсутність інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не є невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником відповідно до пункту 43 Особливостей. Слід зазначити, що аналогічна правова позиція викладена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.08.2023 № 12529-р/пк-пз. Виходячи з наведеного, та керуючись статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 44 Особливостей, уповноважена особа вирішила: відхилити тендерну пропозицію ФОП «Крівцова Світлана Василівна» стосовно закупівлі за ДК 021:2015:34220000-5: причепів, напівпричепів та пересувних контейнерів (причіп-платформи під пожежний модуль) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Статус вимоги: Відхилено