• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Страхові послуги

Завершена

258 692.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 66.24 UAH
Період оскарження: 13.10.2023 15:43 - 03.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Пояснення причин дискваліфікації

Номер: 09e7969a969744d9af225e594d2d7df9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-012130-a.c2
Назва: Пояснення причин дискваліфікації
Вимога:
На підставі ч. 3 ст. 31 Закону "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції учасника ПрАТ "СК "САЛАМАНДРА" умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям з докладним поясненнями причин дискваліфікації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день шановний Учасник. На виконання пп.8-9 п.1 Розділу 3 Тендерної документації потрібно надати у складі своєї пропозиції - Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. Учасник ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА" (21870998) є платником податку на додану вартість ( ІПН 218709916018). Учасник, на виконання вимоги завантажив до електронної системи Прозоро документ (від 14 листопада 2023 file (3).pdf.p7s), а саме ВИТЯГ за формою 2-ВР якій не містить підписів та печаток Уповноваженого органу та підписаний лише Директором ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА" Маленком Р.І.. В свою чергу, хочемо зазначити наступне: Згідно з п. 42 прим. 1.2 ст. 42 прим. 1 Податкового Кодексу України - Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених цим ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом, зокрема, отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, або інформації з баз даних про такого платника податків шляхом вивантаження відповідної інформації з Електронного кабінету із накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу та кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу із застосуванням засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання, з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» зі змінами та доповненнями. Відповідно до Закону України від 22 травня 2003 року № 851-IV “Про електронні документи та електронний документообіг”, а саме статті 5 та 7, в яких зазначено що електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії. Електронна копія електронного документа засвідчується у порядку, встановленому законом. Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством. Також, ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА" (21870998) надали довідку в довільній формі в якій зазначають що надає витяг сформований через електронний кабінет платника податків та посилання на електронний кабінет платника податків. В свою чергу хочемо зазначити, що відповідно до пункту 183.11 Податкового Кодексу України зазначено, що за запитом платника податку контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру платників податку. Витяг діє до внесення змін до реєстру. Форма запиту про отримання витягу та витягу з реєстру платників податку затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Відповідно до пункту 7.5 Наказу Міністерства Фінансів України №1130 від 14.11.2014 року - витяг з реєстру платників податку на додану вартість за формою № 2-ВР (додаток 9) формується за відповідним критерієм пошуку та містить відомості з Реєстру, які є актуальними на дату формування витягу. У формі витягу зазначаються:1.найменування або прізвище, ім’я та по батькові платника; 2.індивідуальний податковий номер платника ПДВ; 3. дата податкової реєстрації; 4. термін дії реєстрації платника ПДВ; 5. реквізити рахунка в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. У витягу найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника ПДВ вказуються повністю, усі поля витягу заповнюються способом комп'ютерного друку та виконуються українською мовою прописними літерами. Витяг підписується посадовою особою контролюючого органу та скріплюється відповідною печаткою. Таким чином, Учасник не надав необхідні документи на виконання пп.8-9 п.1 Розділу 3 Тендерної документації потрібно надати у складі своєї пропозиції - Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. Наданий документ не відповідає встановленим нормам чинного законодавства, так як не містить підпису та печатки та інших електронних ознак ( з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису, QR-код), за якими можливо ідентифікувати посадовою особою контролюючого органу. В свою чергу на витяг накладено підпис та печатку Директора ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА" Маленком Р.І., замість Литвина Ю.Г. якій фігурує у Витягу.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні вимоги

Номер: 86e0999562034cacac8c871361eff395
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-012130-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що обмежують коло потенційних учасників
Дата розгляду скарги: 26.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.10.2023 16:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.10.2023 16:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до РІШЕННЯ № 17186-р/пк-пз від 26.10.2023 завантаженого до електронного майданчика Prozorro від 31 жовтня 2023р. 16:26 годині, були внесені зміни до Тендерної документації (протокол 425-М ВІД 01.11.2023р). Рішення АКМУ виконано
Автор: ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА", Наталія Усенко +380982139363 tender@salamandra.ua https://salamandra.ua