• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Закупівля м'ясопродуктів (жовтень 2023)

Завершена

2 111 545.05 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 557.73 UAH
Період оскарження: 13.10.2023 13:02 - 19.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо дискваліфікації

Номер: eb25606173144f1ab661f2278bf51bef
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-007635-a.b3
Назва: Щодо дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику! Щодо Вашої відповіді на Вимогу хочемо зазначити, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Охтирка м’ясопродукт», як вітчизняний виробник мꞌясних продуктів та мꞌясних консервів, має всі необхідні дозвільні документи для виробництва та обігу мꞌясних продуктів, що входить до переліку продукції згідно до Додатку Експлуаційних дозволів. Крім того, Товариство з обмеженою відповідальністю «Охтирка м’ясопродукт» додатково має зареєстровані потужності на види діяльності зберігання, транспортування та продаж продуктів харчування (ковбасні вироби в тому числі) та має Сертифікати відповідності як на виробництво, так і на зберігання, транспортування та продаж харчових продуктів, а також має всі документи щодо дотримання та відповідності згідно до ч.2 ст.20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності харчових продуктів» зі змінами, ст.21 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та ст.22 Закону України №771/97 «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів». Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю «Охтирка м’ясопродукт» не погоджується з дискваліфікацією, вважає дії замовника неправомірними, що показують незацікавленість в проведені чесних прозорих торгів на закупівлю продукції з найбільш економічно вигідним постачальником! Дякуємо!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу Вимогу щодо неправомірного відхилення від 30.10.2023 повідомляємо наступне. Згідно з п. 22 ч. 1 ст.1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (надалі - Закон) експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Відповідно до п. 95 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що харчовий продукт тваринного походження – це молоко, м’ясо, риба, молюски і ракоподібні, у тому числі свіжі, охолоджені або заморожені, яйця, мед, їх похідні та інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною. Положеннями статті 23 зазначеного Закону встановлені вимоги щодо отримання операторами ринку експлуатаційного дозволу, зокрема, частиною 1 цієї статті передбачено, що оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, повинні отримати експлуатаційний дозвіл, який видається територіальним органом компетентного органу на кожну окрему потужність до початку її експлуатації. Крім цього, частиною 8 ст. 20 Закону, встановлені обов’язки операторів ринку, а саме - операторам ринку забороняється здійснювати обіг харчових продуктів, отриманих з потужностей, що не пройшли державної реєстрації або не отримали експлуатаційного дозволу відповідно до цього Закону, та/або використовувати такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів. Таким чином, діючим законодавством встановлені імперативні норми, згідно яких операторам ринку забороняється здійснювати обіг харчових продуктів тваринного походження (у тому числі ковбасні вироби) без отримали експлуатаційного дозволу відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Враховуючі викладене, ТОВ «Охтирка м’ясопродукт», виходячи з наданих ним документів, не має жодних законних підстав для здійснення діяльності щодо обігу ковбасних виробів; дії Замовника щодо встановлення невідповідності пропозиції Учасника вимогам Оголошення та нормам Закону в повної мірі відповідають вимогам діючого законодавства та не порушують принципи здійснення публічних закупівель, встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо неправомірної дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «Охтирка м’ясопродукт»

Номер: b30caaec6809426ca093404693b42f35
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-007635-a.b2
Назва: Вимога щодо неправомірної дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «Охтирка м’ясопродукт»
Вимога:
Шановний Замовнику! Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю «Охтирка м’ясопродукт», як вітчизняний виробник мꞌясних продуктів та мꞌясних консервів, взяв участь в спрощеній закупівлі UA-2023-10-13-007635-a від 13.10.2023 року. За результатами торгів, що відбулись 23.10.2023 року, наша цінова пропозиція була мінімальною - 1 720 615,76 грн з ПДВ. 27.10.23 року 0 17:49 Замовником була опублікована Вимога про усунення порушення щодо нашої тендерній пропозиції. Учасником були виправлені порушення та надані всі документи щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам до оголошення Замовника. Крім того, щодо поданої Вимоги про порушення, Учасник надав листи - пояснення та підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника. Проте, 28.10.23 року о 18:04 Замовником було прикріплено Протокол № 259 про відхилення пропозиції ФОП Данилевський Вадим Володимирович, що не стосується даної закупівлі і Учасника, Товариства з обмеженою відповідальністю «Охтирка м’ясопродукт» загалом. У відповідь на Вимогу Учасника щодо неправомірної дискваліфікації до Протоколу № 259 від 28.10.23 року, Замовник прикріпив Протокол № 264 від 28.10.2023 р. про відхилення Учасника, Товариствf з обмеженою відповідальністю «Охтирка м’ясопродукт». Ми не можемо погодитися з прийнятим рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси,як учасника, оскільки ми подали пропозицію у відповідності до умов оголошення, які в свою чергу базуються на чинному законодавстві, а Замовник вчинив необґрунтоване відхилення. Замовником у Протоколі № 264 зазначається, що тендерна пропозиція Учасника, Товариства з обмеженою відповідальністю «Охтирка м’ясопродукт» не відповідає вимогам до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам предмету закупівлі, оскільки: відповідно до пункту 13 Додатку № 1 до Оголошення, учасник повинен надати оригінал експлуатаційного дозволу (дозволів) Учасника, якщо це передбачено вимогами ст. 23 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та/або відомості про реєстрацію потужностей згідно з вимогами ст. 25 цього Закону. На виконання вказаного, Учасником у складі пропозиції надані наступні документи: Експлуатаційний дозвіл № 10 від 21.07.2014 з додатками, Експлуатаційний дозвіл № 42730/02/1 від 15.01.2015 та Рішення № 37 від 11.07.2023 року Про здійснення державної реєстрації потужностей, види діяльності – торгівля, зберігання та транспортування харчових продуктів та Повідомлення про присвоєння особистого реєстраційного номеру потужності r-UA-18- 0l-1098, що повністю підтверджують виконання вказаної вимоги Замовника відповідно до пункту 13 Додатку № 1 до Оголошення. Проте Замовник стверджує, що згідно з зазначеними документами Замовником не встановлена можливість оператора ринку провадити такий вид господарської діяльності як виробництво, зберігання та/або обіг таких товарів як ковбасні вироби, що є предметом закупівлі. Проте дане рішення Замовника не є чинним відповідно до вимог в оголошені, що прописав сам Замовник, оскільки Вимога прописана так: відповідно до пункту 13 Додатку № 1 до Оголошення, учасник повинен надати оригінал експлуатаційного дозволу (дозволів) Учасника, якщо це передбачено вимогами ст. 23 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та/або відомості про реєстрацію потужностей згідно з вимогами ст. 25 цього Закону, саме в такій формі. Більше того не вказано чітких вимог чи уточнень щодо якої саме продукції має бути виданий Експлуатаційний дозвіл, виданого не на виробника продукції, а чітко на Учасника. Тому дане формулювання щодо дискваліфікації Учасника із-за Експлуатаційного дозволу з боку Замовника вважаємо неправомірним, яке суперечить власній прописаній Замовником вимозі. Даний аргумент вважаємо безпідставним, що суперечить чинному законодавству України. Більше того, Товариство з обмеженою відповідальністю «Охтирка м’ясопродукт» на підтвердження вимоги Замовника відповідно до пункту 13 Додатку № 1 до Оголошення, надав повний пакет документів відповідно вимогам ст. 23 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. Учасник є не тільки виробником мʼясної продукції, консервів мꞌясних, а й має дозвіл на види діяльності торгівля, зберігання та транспортування інших харчових продуктів в цілому. Тобто Учасник має повний пакет дозвільних документів на виробництво, зберігання, транспортування та обіг мꞌясних продуктів (торгівля), які надаються в складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність даній вимозі Замовника в повному обсязі. Також Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю «Охтирка м’ясопродукт» надав документи на підтвердження вимогам до предмету закупівлі згідно до Додаток 3 до тендерної документації, які підтверджують відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним характерникам предмета закупівлі та іншим вимогам до предмета закупівлі. Учасник надав всі необхідні документи на підтвердження відповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі в повному обсязі. Виходячи з вищевказаного, дискваліфікація Учасника, Товариства з обмеженою відповідальністю «Охтирка м’ясопродукт» є неаргументованою та неправомірною. Дії Замовника суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та показують незацікавленість в проведені чесних прозорих торгів на закупівлю продукції з найбільш економічно вигідними постачальниками якісної продукції. Враховуючи вищевказане, вимагаємо скасувати дискваліфікацію та повернути пропозицію Учасника, Товариство з обмеженою відповідальністю «Охтирка м’ясопродукт» на новий розгляд, та визнати нас переможцями, як найбільш економічно вигідного постачальника, тендерна пропозиція якого відповідає вимогам оголошення та потребам Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу Вимогу щодо неправомірного відхилення від 30.10.2023 повідомляємо наступне. Згідно з п. 22 ч. 1 ст.1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (надалі - Закон) експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Відповідно до п. 95 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що харчовий продукт тваринного походження – це молоко, м’ясо, риба, молюски і ракоподібні, у тому числі свіжі, охолоджені або заморожені, яйця, мед, їх похідні та інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною. Положеннями статті 23 зазначеного Закону встановлені вимоги щодо отримання операторами ринку експлуатаційного дозволу, зокрема, частиною 1 цієї статті передбачено, що оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, повинні отримати експлуатаційний дозвіл, який видається територіальним органом компетентного органу на кожну окрему потужність до початку її експлуатації. Крім цього, частиною 8 ст. 20 Закону, встановлені обов’язки операторів ринку, а саме - операторам ринку забороняється здійснювати обіг харчових продуктів, отриманих з потужностей, що не пройшли державної реєстрації або не отримали експлуатаційного дозволу відповідно до цього Закону, та/або використовувати такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів. Таким чином, діючим законодавством встановлені імперативні норми, згідно яких операторам ринку забороняється здійснювати обіг харчових продуктів тваринного походження (у тому числі ковбасні вироби) без отримання експлуатаційного дозволу відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Враховуючі викладене, ТОВ «Охтирка м’ясопродукт», виходячи з наданих ним документів, не має жодних законних підстав для здійснення діяльності щодо обігу ковбасних виробів; дії Замовника щодо встановлення невідповідності пропозиції Учасника вимогам Оголошення та нормам Закону в повної мірі відповідають вимогам діючого законодавства та не порушують принципи здійснення публічних закупівель, встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Щодо неправомірної дискваліфікації без Протоколу відхилення

Номер: 6bf3262535764eeeb43a3e76f6ea0463
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-007635-a.b1
Назва: Щодо неправомірної дискваліфікації без Протоколу відхилення
Вимога:
Шановний Замовник! Пропозиція Учасника, Товариства з обмеженою відповідальністю "Охтирка м'ясопродукт" була відхилена о 19-45, 28 жовтня 2023 року, проте переглянувши Протокол відхилення № 259 від 27 жовтня 2023 року хочемо зазначити, що Протокол не стосується даної закупівлі і учасника ТОВ "Охтирка м'ясопродукт". В Протоколі зазначений учасник - ФОП Данилевський Вадим Володимирович, закупівля - ліжко розкладне. Товариство з обмеженою відповідальністю "Охтирка м'ясопродукт" виправила свої недоліки згідно до Вимог Замовника про виявлені порушення. Просимо Замовника переглянути своє рішення та діяти згідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В зв'язку з технічною помилкою було підгружено на майданчик некорректний протокол.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні