-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони)
Завершена
17 823 333.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 178 233.33 UAH
мін. крок: 1% або 178 233.33 UAH
Період оскарження:
13.10.2023 12:17 - 20.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність документації чинному законодавству
Номер:
4ad40562b1634816aed934cae114aa26
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-13-006200-a.a1
Назва:
Невідповідність документації чинному законодавству
Вимога:
документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», ПКМУ № 157 від 17.02.2023 року та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
ПРОШУ:
Внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 19.01.2023 № 684.pdf 19.10.2023 22:42
- ВИМОГА.pdf 19.10.2023 22:42
- рішення амку.pdf 19.10.2023 22:42
Дата подачі:
19.10.2023 22:42
Вирішення:
Шановний Учаснику, уважно розглянувши вашу вимогу, вважаємо, що відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документації. Нижче надаємо обґрунтоване пояснення по кожному питанню.
По першому питанню
Замовник вважає, що Додаток 1 тендерної документації не обмежує в праві на участь Учасників з наступних підстав. Щодо наявності особистого кабінету, слід зазначити, що електронний Web додаток з режимом роботи 24/7 та доступом до об'ємів палива має низку переваг для Замовника, а саме: зручність та ефективність (Замовник може отримати доступ до об'ємів палива у будь-який час, незалежно від робочих годин постачальника в режимі реального часу і оновлюється автоматично); точність та збереження часу та зусиль (Використання електронного додатку уникне можливих помилок, що можуть статися під час ручного обліку об'ємів палива, що є важливим для ефективного управління розрахунками з постачальником); широкий спектр можливостей (додаткові функціональні можливості, такі як звіти та статистика, які допоможуть замовнику аналізувати свої розрахунки, контролювати витрати та планувати майбутні замовлення). КП «ТМО» є об’єктом критичної інфраструктури, має величезний парк автотранспорту, що унеможливлює ведення ручного обліку палива. Крім того, наявність особистого кабінету є у декількох постачальників пального (наприклад SOCAR, ОККО, WOG та інші), що саме зазначено у вашій вимозі («виконати зможуть лише ті мережі АЗС», тобто їх декілька).
Шановний Учаснику, ваша вимога містить декілька зауважень та посилань, які не відносяться до нашої тендерної документації, тому Замовник не відповідає на них.
Таким чином, Додаток 1 тендерної документації НЕ ОБМЕЖУЄ В ПРАВІ НА УЧАСТЬ Учасників.
По другому питанню
Замовник вважає, що пункт 4.2 Додатку 2 тендерної документації не обмежує конкуренцію Учасників з наступних підстав. Замовник вимагає ДОКУМЕНТ, а не ліцензійний договір, як це зазначено у вашій вимозі, тобто Учасник може надати будь-який документ, що підтверджує право використання Учасником торгових марок, зазначених на смарт-картках (талонах), бланках, відповідно до чинного законодавства України.
Таким чином, пункт 4.2 Додатку 2 тендерної документації НЕ ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ Учасників.
По третьому питанню
Замовник вважає, що вимоги щодо наявності впровадження системи управління якістю у Учасника правомірні. Якісна продукція допомагає Учасникам виділятися на ринку, запровадження системи управління якістю дозволяє зменшити відхилення виробництва, покращити процеси, забезпечити відповідність стандартам. Система управління якістю у Учасника допомагає встановити ефективні процеси управління, зменшити витрати, що сприяє збільшенню прибутковості та зниженню витрат. Багато міжнародних організацій та партнерів вимагають від своїх постачальників впровадження системи управління якістю для забезпечення якості. На ваше посилання щодо рішення АМКУ повідомляємо, що дійсно, Колегія АМКУ відмовляє в задоволенні скарги по цьому питанню, але в її рішенні відсутня аргументація. Слід зазначити, що апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов зовсім іншої позиції. Вважаємо, що Учаснику, який пропонує до постачання якісний Товар, вироблений у відповідності до вимог чинного законодавства та стандартів якості, не складно отримати сертифікацію.
Таким чином, вимоги Замовника щодо наявності впровадження системи управління якістю у Учасника ПРАВОМІРНІ.
Теж саме стосується системи менеджменту та системного аудиту у Учасників, які гарантують безпеку інформації щодо логістичної діяльності транспорту Замовника, особливо в умовах воєнного часу.
По четвертому питанню
Замовник вважає, що вимога щодо наявності протоколу випробувань та підтвердження технічних характеристик паспорту якості протоколом випробувань обґрунтована з наступних підстав. Підтвердження технічних характеристик паспорту якості протоколом випробувань забезпечує об’єктивну оцінку параметрів палива і дозволяє споживачам, виробникам та регулюючим органам мати довіру до якості палива. Підтвердження технічних характеристик паспорту якості протоколом випробувань дозволяє перевірити відповідність палива нормам та гарантує, що паливо задовольняє встановленим стандарти України.
Таким чином, вимога щодо наявності протоколу випробувань ОБҐРУНТОВАНА
Як висновок та з огляду на вищезазначене ВІДСУТНІ підстави щодо внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено