-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
послуги комплексного прибирання приміщень та території Технічної пасажирської станції Дарниця та території адміністративної будівлі
Завершена
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
Період оскарження:
21.03.2018 16:28 - 02.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
884b4e769dad407a971d28bab50d3fcd
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-21-001953-c.a2
Назва:
Скарга
Вимога:
СКАРГА
І. Загальні відомості про конкурсні торги, за якими оскаржується рішення (дії) Замовника
21.03.2018 тендерним комітетом Філії «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» розпочато проведення публічних закупівель послуг комплексного прибирання приміщень та території Технічної пасажирської станції Дарниця та території адміністративної будівлі (процедура закупівлі UA-2018-03-21-001953-c).
13.04.2018 ТОВ «Клін Тех» протоколом розгляду тендерних пропозицій було визнано переможцем закупівлі.
При цьому тендерна пропозиція ТОВ «Клін Тех» не відповідала вимогам тендерної документації.
ІІ. Правові та фактичні підстави подання скарги й обґрунтування вимог
1. Розділом 6 тендерної документації встановлено:
«В складі тендерної пропозиції учасник надає лист-гарантію, про відсутність підстав для дискваліфікації за пунктами 1-11 відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону.»
При цьому ТОВ «Клін Тех» надало довідку від 16.03.2018 № 16-03/29, яка містить інформацію про відсутність підстав для дискваліфікації лише за пунктами 1-8 відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону.
2. ТОВ «Клін Тех» надало в складі тендерної пропозиції як аналогічний договір з ТОВ «СК ДЖОНСОН» від 13.04.2013 № 3, який не містить Додатку № 1 – Опис та кошторис (вартість) Робіт, Додатку № 2 – Кодекс виробничої поведінки, Додатку № 3 – Заяви та гарантії Виконавця, що є невід’ємними частинами до цього Договору.
3. Пунктом 4 розділу 7 тендерної документації встановлено:
«Інформацію стосовно наявних власних чи орендованих складських приміщень та автотранспортних засобів, у разі відсутності в учасника складських приміщень та автотранспортних засобів необхідно надати інформацію стосовно пункту навантаження та власників транспортних засобів, якими матеріали для виконання умов послуги будуть доставлені до структурних підрозділів Замовника, з підтверджуючими договорами (з додатками до договорів, які є його невід’ємною частиною) про надання транспортно-експедиційних послуг, договорами оренди приміщень, договорами оренди автотранспортних засобів, тощо.»
При цьому ТОВ «Клін Тех» надало копію договору оренди нежитлового приміщення від 10.09.2014 № 2014/25А, певні умови якого містяться у додатках до нього, які є його невід’ємними частинами, однак до тендерної пропозиції додано копію лише самого договору без цих додатків.
4. За умовами тендерної документації вимагається: «Сканована копія з оригіналу».
При цьому ТОВ «Клін Тех» надало до тендерної пропозиції не оригінали документів, як того вимагає тендерна документація, а їх чорно-білі копії, що ставить під сумнів їх відповідність оригіналам.
Закон України «Про публічні закупівлі» є спеціальним законом, який регламентує правовідносини у сфері державних закупівель, і тому вимоги Закону для учасників є обов‘язковими.
Статтею 3 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників.
В даному випадку Замовник ігнорує вказані порушення у ТОВ «Клін Тех», тим самим надаючи йому неправомірну перевагу перед іншими учасниками, в тому числі і перед ТОВ «Благодарочка».
Таким чином, підстави для визнання тендерної пропозиції ТОВ «Клін Тех» переможцем закупівлі відсутні, у зв’язку з чим протокол від 13.04.2018 має бути скасований.
Також додатково повідомляємо про необхідність прийняття Антимонопольним комітетом України такого тимчасового запобіжного заходу як призупинення зазначеної Процедури закупівлі. Невжиття такого тимчасового запобіжного заходу як призупинення Процедури закупівель може призвести до визначення незаконно та передчасно переможцем Процедури іншого учасника, та до укладення між Замовником і останнім господарського договору, розірвання якого буде можливе лише в судовому порядку і потребуватиме значних зусиль і витрат часу. Натомість, призупинення Процедури закупівель не завдасть істотної шкоди права і законним інтересам як Замовника, так і інших учасників Процедури закупівель.
На підставі викладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі послуг комплексного прибирання приміщень та території Технічної пасажирської станції Дарниця та території адміністративної будівлі (процедура закупівлі UA-2018-03-21-001953-c), оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу Філією «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» на строк до завершення розгляду Антимонопольним комітетом України цієї скарги.
2. Визнати протиправним визначення переможцем торгів протоколом розгляду тендерних пропозицій від 13.04.2017 Філією «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» ТОВ «Клін Тех» при проведенні відкритих торгів процедури закупівлі послуг комплексного прибирання приміщень та території Технічної пасажирської станції Дарниця та території адміністративної будівлі (процедура закупівлі UA-2018-03-21-001953-c), оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу та скасувати цей протокол.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.doc 23.04.2018 19:36
Дата подачі:
23.04.2018 19:36
Вирішення:
Тендерним комітетом філії «Українська залізнична швидкісна компанія» публічного акціонерного товариства «Укрзалізниця» розглянуто Вашу скаргу від 23.04.2018 без адресата, без номеру, без дати, без підпису уповноваженої особи, надіслану через електронний кабінет Замовника, як вимогу, та повідомляємо наступне.
Відповідно ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікаціях та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
У скарзі від 23.04.2018, доданої як вимогу до Замовника не зазначено підстав чим порушені права скаржника при відхиленні його пропозиції Замовником, а також відсутні вимоги адресовані Замовнику.
Враховуючи вищевикладене, так як вимога не відповідає ч.3 ст.30 ЗУ «Про Публічні закупівлі» повідомляємо про відсутність підстав для її задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
cc1bdf8a3b934844beb93c474ccb6db6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-21-001953-c.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Визнати протиправним визначення переможцем торгів протоколом розгляду тендерних пропозицій від 13.04.2017 Філією «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» ТОВ «Клін Тех»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf 23.04.2018 19:29
- Скарга до АМКУ.pdf 23.04.2018 19:29
- Рішення від 25.04.2018 № 3937.pdf 26.04.2018 18:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.04.2018 19:29
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.04.2018 18:48