• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

капітальний ремонт фасаду житлового будинкуза адресою: просп. М. Бажана, 7 Дарницького району м. Києва

капітальний ремонт фасаду житлового будинкуза адресою: просп. М. Бажана, 7 Дарницького району м. Києва

Торги відмінено

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 26.08.2016 16:38 - 31.08.2016 17:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника про визначення Переможця, торгів по капітальному ремонту фасаду житлового будинку за адресою проспект М.Бажана 7

Номер: c0f62820efce408a90585d9c22d81907
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-26-000982-c.b1
Назва: Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника про визначення Переможця, торгів по капітальному ремонту фасаду житлового будинку за адресою проспект М.Бажана 7
Скарга:
вих. № 168 від 08 вересня 2016 року Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації СКАРГА на протокол (рішення) засідання комітету Замовника про визначення Переможця № 389 від 07.09.2016 року 26 серпня 2016 року на офіційній електронній площадці PROZORRO.GOV.UA ідентифікатор закупівлі UA-2016-08-26-000982-c Управлінням капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (код 39682379) (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення про проведення закупівлі: капітальний ремонт фасаду житлового будинку за адресою: просп. М. Бажана, 7 Дарницького району м. Києва. 05 вересня 2016 року відбулися електронні торги за участі трьох претендентів-організацій ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» (код 24257784), ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126), ТОВ «Кумсервіс» (код 23151813). ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» (код 24257784) була найменшою і склала 378 900,00 грн. 07 вересня 2016 року Замовник прийняв рішення про визначення переможця за результатом оцінки пропозицій, про що було складено протокол (рішення) засідання комітету Замовника про визначення Переможця № 389 від 07.09.2016 року. ТОВ «Віант-Буд» ознайомилась з документами пропозиції електронних торгів ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» та знайшла низку суттєвих порушень при складанні документів пропозиції електронних торгів, що унеможливлюють визнання цього підприємства переможцем торгів і як наслідок укладання з ним договору про закупівлю вищезазначених робіт. Порушення ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» при складанні документів пропозиції електронних торгів полягають у наступному: I. п.п.1. пункту 4 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» оголошення про проведення закупівлі передбачено подання: Пропозицію, яка включає: - розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів, інше) відповідно до заявленого дефектного акту. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 версія 3.1.4 (не нижче), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі: - договірної ціни, що визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації); - зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та гл.10 утримання служби Замовника в розмірі 1,8 %). - локальних кошторисів; - відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів); Проте в кошторисній документації ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол»: o Договірна ціна визначена, як «динамічна», що передбачає зміну вартості обладнання та матеріалів, а це порушує вимоги п.п.18 пункту 4 вимог (Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення державної закупівлі). o Не враховано гл.10 утримання служби Замовника в розмірі 1,8 %, як того вимагають умови замовника, а враховано в розмірі 2,5%. o Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості не 3400,00 грн., а врахована на рівні 5100,00 грн. o В відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку відсутні: посилання на постачальників і зазначення сертифікатів якості матеріальних ресурсів. ІІ. .п.п.9 пункту 4 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» оголошення про проведення закупівлі передбачено подання:: Копія фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді): - Балансу підприємства учасника (Форма №1); - Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2); Проте в пакеті документів пропозиції ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» містяться копія фінансового звіту суб’єкту малого підприємництва за 1 півріччя 2016 року, що не відповідає вимогам замовника надати копію фінансової звітності за останній звітній період, оскільки відповідно до частини другої статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що фінансова звітність підприємства (крім бюджетних установ, представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності та суб’єктів малого підприємництва, визнаних такими відповідно до чинного законодавства) включає: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал та примітки до звітів. Відповідно до частини першої статті 13 зазначеного Закону звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається за станом на кінець останнього дня кварталу (року). Отже, в пакеті документів пропозиції ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» мала б бути копія фінансового звіту суб’єкту малого підприємництва за 2015 рік. ІІІ. п.п.12 пункту 4 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» оголошення про проведення закупівлі передбачено подання: Оригінал або нотаріально завірена копія довідки (або витягу) уповноваженого органу про відсутність підприємства учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство, стосовно суб’єкта підприємницької діяльності, щодо якого запитується інформація.* або документу отриманого в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (що видається у порядку згідно Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство затвердженого Наказом міністерства юстиції №441/5 від 27.03.2015)* (підтвердження даної інформації перевірятиметься у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, доступ до якого є вільним). *-документ повинен бути датованим не більше місячної давнини відносно дати початку прийому пропозицій Проте в пакеті документів пропозиції ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» надало копію вище зазначеної довідки, а не оригінал або нотаріально завірену копію, як того вимагає Замовник. IV. п.п.19 пункту 4 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» оголошення про проведення закупівлі передбачено подання: Проект договору скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору. Проте в пакеті документів пропозиції ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» подало проект договору без відповідних додатків, які вимагаються умовами договору а саме: календарного план виконання робіт, графіку фінансування, та дефектного акту. V. В прикінцевих вимогах пункту 4 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» оголошення про проведення закупівлі передбачено подання: Якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України. Учасник повинен передбачити заходи щодо захисту довкілля. Проте в пакеті документів пропозиції ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» відсутня інформація про проведення заходів щодо захисту довкілля під час виконання робіт. На підставі вищенаведеного, ПРОСИМО: 1. Прийняти рішення, яким скасувати визначення переможця згідно протокол (рішення) засідання комітету Замовника про визначення Переможця № 389 від 07.09.2016 року. 2. Розглянути пропозиції інших учасників торгів з визначенням законного переможця. Директор Бондарчук В.Г.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.09.2016 23:20
Автор: ТОВ "ВІАНТ-БУД", Бондарчук Валентина +380442285770 viantbud@ukr.net