• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Медичні матеріали (Аптечка першої допомоги універсальна)» код ДК 021-2015: 33140000-3 Медичні матеріали.

Джерело фінансування - власні кошти підприємства

Завершена

2 291 169.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 455.85 UAH
Період оскарження: 13.10.2023 09:36 - 12.11.2023 00:00
Вимога
Вирішена

щодо Додатку 2, який не завантажено

Номер: 8e3db4e89d904dd2a67992419b34a83d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-001336-a.c14
Назва: щодо Додатку 2, який не завантажено
Вимога:
Вимагаємо усунути невідповідності, і на заявлені Вами зміни від 07.11.2023 року - завантажити змінений Додаток 2, відповідно до висунутих вимог. Якщо вносяться зміни і робиться заява, що Додаток 2 змінений - то завантажте його з відповідними змінами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Приносимо свої вибачення. Фраза що Додаток 2 змінений залишена у переліку змін помилково
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо вимог до джгута-турнікета

Номер: 573cc4ced61d47269c9289540c2dc11a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-001336-a.c13
Назва: Щодо вимог до джгута-турнікета
Вимога:
Вимагаємо учунути невідповідності ТД, а саме. Згідно з чинним законодавством, від виробника Джгута типу турнікет, як і від виробників інших медичних виробів - ніяка європейська сертифікація не вимагається. Взагалі, сертифікація в Україні відмінена у 2018 році, тому поняття "повинен бути сертифікований" (та ще і в Європі, тоді коли ми навіть не входимо до Євросоюзу) до медичних виробів не застосовується за замовчуванням. Єдиним законодавчим документом, який регулює законність обігу медичного виробу, яким є Джгут типу Турнікет - є Технічний регламент щодо медичних виробів №753, затверджений Постановою КМУ від 02.10.2013. Також, коли описується поняття товару, який може бути еквівалентом - то описують його максимум технічні характеристики, а не документальні (тобто, не описують, що виріб повинен мати САМЕ той документ, від саме ТОГО органу чи установи). В Україні є чинне законодавство, своє, власне, тому вимоги накшталт: "Еквівалентом вважається джгут для зупинки кровотечі, що має європейську сертифікацію" просто недопустимо. Також, як і зазначаення таких характеристик, як: форма воротка - трикутник... Ну а якщо інший виробник виготовляє квадрат, чи прямокутник, і є введеним в обіг, зупиняє кровотечу потрібним чином, то що, це буде невідповідністю? Хоча б вже не додавали цю інформацію. Ви просто переписуєте вимоги виробника СІЧ, і якщо хоч хтось надасть щось не з Вашої "таблиці", то це буде невідповідність? Вимагаємо усунути дані дискримінаційні вимоги з ТД, адже Ви напряму, ЗНОВУ пишете про джгут СІЧ (прямо, чи не прямо), просто прописуєте його технічні характеристики, тоді як є й інші виробники, без трикутників тощо, без європейської сертифікації, які гідно представляють ринок джгутів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерна документація не містить у собі вимоги щодо надання европейської сертифікації на продукцію, а містить пояснення, щодо якості предмета закупівлі, а саме «Еквівалентом вважається джгут для зупинки кровотечі, що має європейську сертифікацію, декларацію про відповідність всім вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2023 №753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» та мати технічні характеристики не гірші ніж зазначені у технічних вимогах.», що зроблено з метою запобігання закупівлі фальсифікованої продукції, яка може представляти загрозу для здоров’я та життя людини, а саме поставка неякісних джгутів кровоспинних/турнікетів. Конкретні вимоги містить Додаток № 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Окрім того, Додаток № 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», на сторінці 2, містить у тексті зауваження, що «В разі наявності в даному документі посилань на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент". Еквівалентом буде вважатися продукція, яка за технічними та якісними характеристиками буде мати не гірші показники, або перевищувати зазначені характеристики» та зауваження «не гірше текстильної застібки розробки «СІЧ»» що виключає можливість ототожнювання замовленого виробу з якимось конкретним виробом, але пояснює, що виріб має бути по якості не гіршим наявного на ринку України аналогічного виробу. Якщо інший виробник виготовляє квадрат, чи прямокутник, і є введеним в обіг, зупиняє кровотечу потрібним чином, то це не буде невідповідністю. У складі пропозиції учасник надає: « - сертифікат якості на аптечку; - сертифікат якості, інструкцію, декларацію відповідності та гарантійний лист виробника на Джгут кровоспинний /турнікет»; Медичними виробами, згідно з українським законодавством, вважаються пристрої, обладнання, інструменти, прилади, системи, комплекси, пристосування, імплантати та матеріали, що забезпечують: - діагностику, лікування і профілактику захворювань, спостереження за станом пацієнта або полегшення його стану; - дослідження, заміну або видозміну структури тканин, органів або фізіологічних процесів; - контроль процесу запліднення. Вироби, зареєстровані в Україні, дозволені для введення в обіг без проведення процедури оцінки відповідності до закінчення терміну дії свідоцтва (у залежності від того, що настане раніше). Реалізація медичних виробів дозволена до закінчення терміну придатності виробів (але не більше 5 років). Для всіх нових (не зареєстрованих) медичних виробів та медичної техніки з 1 липня 2015 - необхідно пройти оцінку відповідності Технічним регламентам. Для того, щоб отримати сертифікат на медичний виріб, необхідно пройти процедуру сертифікації виробів медичного призначення. Дана процедура дозволяє підтвердити якість і відповідність стандартам виробів, які сертифікується. Якщо говорити про обов'язковість процедури, то її проходять такі вироби: - Медичні вироби Is (стерильний), I з вимірювальними функціями, IIa, IIb, III класів, згідно Технічного регламенту з медичних виробів (ПКМУ №753); - Реагенти, калібратори і контролі, що увійшли в Переліку «А» і «В» Технічного регламенту медичних вироби для діагностики in-vitro (ПКМУ №754), вироби для самоконтролю; - Всі медичні вироби, які потрапляють під дію Технічного регламенту щодо активних імплантованих медичних виробів (ПКМУ №755). - Для медичних виробів I-го класу (не стерильних, без вимірювальних функцій), відповідно до Технічного регламенту щодо медичних виробів (ПКМУ №753), медичних виробів in-vitro, які не входять до Перелік «А» і «В» Технічного регламенту (ПКМУ №754), що не призначені для самоконтролю - застосовується процедура самодекларування. Сертифікат якості – товаросупроводжувальний документ, який свідчить про відповідність товару вимогам (стандартам) безпеки природного навколишнього середовища, безпеки для життя й здоров’я людей, показникам якості, технічним характеристикам, що передбачені нормами та умовами договору, або тендерної документації. Взагалі, термін «сертифікат якості» використовують для опису будь-якого документу, що підтверджує певні властивості товару – це може бути письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару, щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару вимогам, які висуваються до якості такого товару. В Україні діє Державна система сертифікації. Форма сертифікатів відповідності в Державній Системі сертифікації встановлюються ДСТУ 3498-96 «Державна Система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис». Сертифікація – дія, що виконується незалежною третьою стороною, яка показує, що належним чином маркований продукт, метод або маркована послуга відповідають певному стандарту або іншому нормативному документу. Результатом сертифікації є свідоцтво про відповідність – сертифікат, що має встановлену форму. Розрізняють обов’язкову і добровільну сертифікацію. Постачальники або виробники продукції, що не входить в законодавчо-регульовану сферу, але вони бажають продемонструвати якісні та безпечні властивості своєї продукції, оформляють підтверджуючий документ, яким може бути добровільний сертифікат відповідності УкрСЕПРО, декларація відповідності, сертифікат відповідності системи управління якістю, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, свідоцтво про визнання, протоколи випробувань та ін. Підсумком процедури сертифікації є сертифікат оцінки відповідності на медичний виріб, пов'язаний з сертифікатом на систему управління якістю виробника та Декларація відповідності вимогам Технічного регламенту, Процедура оцінки відповідності, які затверджені: Технічним регламентом (Постанова КМУ №753 від 02.10.2013г.).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

щодо сертифікату відповідності

Номер: c6dd2057f1424be991d4239c2167093a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-001336-a.b12
Назва: щодо сертифікату відповідності
Вимога:
Вимагаємо усунути невідповідності, наявні в ТД. А саме: У складі пропозиції Учасник надає сертифікат відповідності продукції. Так як "продукцією за ТД є предмет закупівлі: «Медичні матеріали (Аптечка першої допомоги універсальна)" повідомляємо, що Аптечки медичні відносяться до системи медичних виробів і процедурних наборів. Оцінка відповідності даного виду продукції проводиться згідно пп.28-30 Технічного регламенту, затвердженого постановою КМУ №753 від 2013 року БЕЗ залучення Органів з оцінки відповідності, які б видавали Сертифікати відповідності. П. 28: «Будь-яка юридична особа або фізична особа - підприємець, яка комплектує медичні вироби з нанесеним знаком відповідності технічним регламентам для введення в обіг систем або процедурних наборів, складає декларацію…. Медичні вироби, зазначені в пунктах 28 і 29 цього Технічного регламенту, не повинні мати додаткового маркування знаком відповідності технічним регламентам, але мають супроводжуватися інформацією, зазначеною в розділі “Інформація, яка надається виробником” додатка 1. «Інформація, яка надається виробником Кожний медичний виріб повинен супроводжуватися інформацією, необхідною для його безпечного та правильного застосування з урахуванням рівня підготовки та кваліфікації споживачів і користувачів, а також для ідентифікації виробника. Зазначена інформація включає в себе інформацію на етикетці та інструкцію із застосування.» Тобто, документами, які підтверджують якість предмету закупівлі, є Декларація про відповідність (яку ви чомусь не вимагаєте взагалі) та Сертифікат якості. Інші умови для виробника наборів та систем (надання спеціальних документів на вкладення, висновків СЕС тощо) не передбачені законодавством. Вимагаючи від учасників надання сертифікату відповідності на продукцію (в тому числі, якщо Ви маєте на увазі на вкладення) - протиречить вимогам чинного законодавства до виробників медичних виробів. Більш того, як видно з вищесказаного, кожен виріб повинен супроводжуватись інструкцією (і навіть на вкладення до аптечки ніякі сертифікати не вимагаються). Виробник несе цілковиту відповідальність за складання аптечки, видає Декларацію та реєструє її в Держлікслужбі. Замовники повинні дотримуватись вимог чинного законодавства, а отже, вимагаємо усунути невідповідності та вилучити вимоги про надання сертифкатів відповідності продукції
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо еквіваленту та гарантійного листа

Номер: b9d9afc8e8bb4dbda010d51d973c1250
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-001336-a.b11
Назва: щодо еквіваленту та гарантійного листа
Вимога:
Так як час спливає, і сьогодні останній день на подання вимог (запитань, уточнень), а Замовник нічого не змінює,... користуючись наданим Законом Про публічні закупівлі правом (так, саме правом Закону, а не проханням Замовника не "спамити";, до речі, такі Ваші формулювання не відповідають вимогам чинного законодавства, а ось запити та вимоги учасників - відповідають вимогам чинного законодавства, адже скоріше це Замовник щось робить "цікаве", замість того, щоб вносити зміни, звинувачує учасників у "спамі") - вимагаємо усунути невідповідності щодо наступного. У п.4 Статті 23 Закону Про публічні закупівлі вказано (далі - Закон): "4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовник не обгрунтував необхідність наявності посилання на Торгову Марку СІЧ (джгут-турнікет), чим порушив вимоги Закону. В ТД документації є лише фраза "або еквівалент", проте без обгрунтувань. Також, в документації немає ніякої характеристики Джгута турнікета СІЧ, щоб можна було орієнтуватись, яку саме еквівалентну продукцію можна запропонувати. На сайті виробника є лише узагальнена (а не технічна інформація). https://sich.ua/turniket/. Так власне не зрозуміло, який гарантійни лист і щодо чого, треба надавати від виробника саме дгута СІЧ. Ви хочете протягти когось свого з учасників? Вимагаємо усунути невідповідності, обгрунтувати необхідність у встановлені торгової марки, та внести зміни відносно зазначеного гарантійного листа.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Залишено без розгляду

Наявні дискримінаційні вимоги

Номер: 8a19d8b25db34f81a5aab3b988365166
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-001336-a.b10
Назва: Наявні дискримінаційні вимоги
Скарга:
Наявні дискримінаційні вимоги у тендерній документації. Докладніше у скарзі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.10.2023 16:22
Автор: ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", STANDARD.FMA@UKR.NET 380953124585 STANDARD.FMA@UKR.NET http://www.aptechki.in.ua
Вимога
Вирішена

щодо трубчастого бинта

Номер: bc32863abef345f9b4fcef0bdee0db00
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-001336-a.c9
Назва: щодо трубчастого бинта
Вимога:
Вимагаємо усунути невідповідності у вимогах ТД, які наявні у складі аптечки, а саме: "Бинт медичний еластичний трубчастий нестерильний 2м х 8 см - 1 шт". Адже не існує бинта трубчастого довжиною 2 метри. З такими розмірами - існує тільки Бинт медичний еластичний нестерильний 2м х 8 см (перев'язувальний). А бинти трубчасті є сітчастими, вони призначені, щоб фіксувати перев'язувальний матеріал на пальці, коліні, ліктю та інш., тобто вони не можуть бути довгими, аж 2 метри. Максимально можлива довжина трубчастих бинтів - 100 см (для одягання на ногу, коліно наприклад). Тому, у специфікації Замовника наявна технічна помилка. Вимагаємо виправити та видалити слово "трубчастий" з ТД. Або, зазначити реальні розміри трубчастого бинта (якщо Замовник хоче купити саме трубчастий).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни до будуть вноситись після розгляду скарги.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо еквіваленту

Номер: ad7b064b40dd43508cb6df86ce0ac1ba
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-001336-a.c8
Назва: щодо еквіваленту
Вимога:
У п.4 Статті 23 Закону Про публічні закупівлі вказано (далі - Закон): "4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовник не обгрунтував необхідність наявності посилання на Торгову Марку СІЧ (джгут-турнікет), чим порушив вимоги Закону. В ТД документації є лише фраза "або еквівалент", проте без обгрунтувань. Також, в документації немає ніякої характеристики Джгута турнікета СІЧ, щоб можна було орієнтуватись, яку саме еквівалентну продукцію можна запропонувати. На сайті виробника є лише узагальнена (а не технічна інформація). https://sich.ua/turniket/. Так власне не зрозуміло, який гарантійни лист і щодо чого, треба надавати від виробника саме дгута СІЧ. Ви хочете протягти когось свого з учасників? Вимагаємо усунути невідповідності, обгрунтувати необхідність у встановлені торгової марки, та внести зміни відносно зазначеного гарантійного листа.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Очікуйте зміни до ТД
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо джгута

Номер: c2b90026b6814a329e4fd2855c1d5626
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-001336-a.c7
Назва: щодо джгута
Вимога:
Згідно зі статтею 23 Закону про Публічні закупівлі: "Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Ваша документація (Додаток 2) містить посилання на Марку виробу "Джгут "СІЧ-турнікет". При цьому, документація містить також формулювання: "В разі наявності в даному документі посилань на конкретні торговельні марки чи фірму, .... після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент". Тобто, Документація за Законом не повинна містити посилання на торгову марку, виробника, тощо, а якщо все ж містить такі посилання, то обов'язково через вираз "або еквівалент". Але, Замовник у Додатку 2 вимагає, щоб у складі пропозиції учасник надав: гарантийний лист виробника на Джгут «СІЧ-турнікет»(??!!). То, про який "або еквівалент" може іти мова, якщо Ви вимагаєте конкретний лист від конкретного виробника, а саме Джгута СІЧ? Це порушення законодавства. Вимагаємо усунути дану невідповідність і вилучити вимогу з ТД про надання гарантійного листа від виробника Джгута СІЧ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Очікуйте зміни до ТД
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо сертифікату відповідності

Номер: ee262ef68f2f44c5be300e940e43dba0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-001336-a.c6
Назва: щодо сертифікату відповідності
Вимога:
Вимагаємо усунути невідповідності, наявні в ТД. А саме: У складі пропозиції Учасник надає сертифікат відповідності продукції. Так як "продукцією за ТД є предмет закупівлі: «Медичні матеріали (Аптечка першої допомоги універсальна)" повідомляємо, що Аптечки медичні відносяться до системи медичних виробів і процедурних наборів. Оцінка відповідності даного виду продукції проводиться згідно пп.28-30 Технічного регламенту, затвердженого постановою КМУ №753 від 2013 року БЕЗ залучення Органів з оцінки відповідності, які б видавали Сертифікати відповідності. П. 28: «Будь-яка юридична особа або фізична особа - підприємець, яка комплектує медичні вироби з нанесеним знаком відповідності технічним регламентам для введення в обіг систем або процедурних наборів, складає декларацію…. Медичні вироби, зазначені в пунктах 28 і 29 цього Технічного регламенту, не повинні мати додаткового маркування знаком відповідності технічним регламентам, але мають супроводжуватися інформацією, зазначеною в розділі “Інформація, яка надається виробником” додатка 1. «Інформація, яка надається виробником Кожний медичний виріб повинен супроводжуватися інформацією, необхідною для його безпечного та правильного застосування з урахуванням рівня підготовки та кваліфікації споживачів і користувачів, а також для ідентифікації виробника. Зазначена інформація включає в себе інформацію на етикетці та інструкцію із застосування.» Тобто, документами, які підтверджують якість предмету закупівлі, є Декларація про відповідність (яку ви чомусь не вимагаєте взагалі) та Сертифікат якості. Інші умови для виробника наборів та систем (надання спеціальних документів на вкладення, висновків СЕС тощо) не передбачені законодавством. Вимагаючи від учасників надання сертифікату відповідності на продукцію (в тому числі, якщо Ви маєте на увазі на вкладення) - протиречить вимогам чинного законодавства до виробників медичних виробів. Більш того, як видно з вищесказаного, кожен виріб повинен супроводжуватись інструкцією (і навіть на вкладення до аптечки ніякі сертифікати не вимагаються). Виробник несе цілковиту відповідальність за складання аптечки, видає Декларацію та реєструє її в Держлікслужбі. Замовники повинні дотримуватись вимог чинного законодавства, а отже, вимагаємо усунути невідповідності та вилучити вимоги про надання сертифкатів відповідності продукції
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Очікуйте зміни до ТД
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо висновку СЕС

Номер: ab9a105013c94a209e61e243b8e07ed6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-001336-a.c5
Назва: щодо висновку СЕС
Вимога:
У Додатку 2 ТД Замовник вимагає: У складі пропозиції Учасник надає висновок СЕС на запропоновану продукцію. Повідомляємо, що Висновок СЕС на Аптечки медичні, так як і на будь-які медичні вироби - не видається, не є обов'язковим. А з прийняттям Закону Про систему громадського здоров'я він взагалі втратив свою дію. "Необхідність отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції скасують із 1 жовтня 2023 року завдяки набуттю чинності деякими положеннями закону про систему громадського здоров'я (№2573-IX), повідомила Європейська Бізнес Асоціація (ЄБА). - Інтерфакс Україна. А також дану інформацію можна прочитати з багатьох інших відкритих джерел (https://ibuhgalter.net/ru/news/20790, тощо). Аптечка - є медичним виробом і регулюється лише Технічним регламентом №753 щодо медичних виробів. Цей регламент чітко встановлює, які документи повинен мати цей виріб (декларацію про відповідність, сертифікат якості, інструкцію). Ні про які інші документи мова не йде. Відповідно, вимагаємо усунути невідповідність та дискримінаційні вимоги до учасників - та вилучити з ТД вимогу про "надання висновків СЕС на запропоновану продукцію".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Очікуйте зміни до ТД
Статус вимоги: Задоволено