• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту споруди цивільного захисту (бомбосховища) (ремонт санвузла та вентиляції) за адресою: м. Лубни, вул. П’ятикопа, 26

Завершена

297 294.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 486.47 UAH
Період оскарження: 13.10.2023 09:35 - 18.10.2023 00:00
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 1888283830484c09afd755978b738666
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-001291-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 30.10.2023 00:02
Автор: ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС", Олександр Солов'ян +380667210757 alsvitplus@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Оскраження відхилення дискваліфікації учасника

Номер: 126d42d558d440068b4de837ef86aba0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-13-001291-a.a1
Назва: Оскраження відхилення дискваліфікації учасника
Вимога:
ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» з повагою та розумінням, надією на подальшу співпрацю, звертається з вимогою переглянути рішення про дискваліфікацію учасника на підставі наступного. Замовником Комунальним підприємством "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області було оголошено закупівлю Послуги з поточного ремонту споруди цивільного захисту (бомбосховища) (ремонт санвузла та вентиляції) за адресою: м. Лубни, вул. П’ятикопа, 26 за ідентифікатором UA-2023-10-13-001291-a Найнижчою ціною виявилась пропозиція учасника ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС», що була відхилена замовником відповідно до протоколу від 24.10.23 р. У протоколі замовником зазначено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації (порівняльна таблиця додається). У порівняльній таблиці замовник зазначив, що предмет договору не передбачає робіт за якими зі сторони учасника надано підтвердження кваліфікації працівників. Відповідно до п.2. Додатку №1 до тендерної пропозиції Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що свідчать про наявність у працівників кваліфікації, знань та досвіду, відповідно до вищевказаних вимог цього пункту. Звертаємо увагу, що учасником у складі пропозиції була надана довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до додатку №1 до тендерної документації та документи, що свідчать про наявність у працівників кваліфікації, знань та досвіду, (файл 6. Довідка працівники.pdf 22. Диплом Біленко.pdf 25.Освіта.pdf). Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації НЕ ВСТАНОВЛЕНІ ВИМОГИ ЩОДО КІЛЬКОСТІ, КОНКРЕТНОГО, ВИЧЕРПНОГО ПЕРЕЛІКУ З ЗАЗНАЧЕННЯМ ПОСАД ПРАЦІВНИКІВ, НАЯВНІСТЬ ЯКИХ МАЄ ПІДТВЕРДИТИ УЧАСНИК. Також у протоколі замовник зазначив, що учасник у складі тендерної пропозиції не надав – договірну ціна з усіма розрахунками. Проте, тендерною документацією не вимагалось надання у складі тендерної пропозиції ані проекту договору, ані договірної ціни з усіма розрахунками. Відповідно ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» не було порушено жодного пункту вимог тендерної документації, всі документи що вимагались тендерною документацією були надані учасником у складі пропозиції. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно оцінив пропозицію ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС», адже пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами та є найбільш економічно вигідною. Звертаємо увагу, що законом також не встановлено, що не подання учасником інформації, яку замовник НЕ ВИМАГАВ, є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Також в порушення частини 2 статті 31 Закону замовник не зазначив умови тендерної документації, яким тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають. У межах даної закупівлі замовник мав прописати конкретні пункти тендерної документації, які вимагали від учасника надати той вид інформації та документів, відсутність яких стала причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника. Крім того, Замовник допустив порушення п. 43 Особливостей, відповідно до якого мав надати учаснику 24 години для виправлення невідповідностей, які на думку замовника допустив учасник. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Проте в порушення п. 43 Особливостей замовником не було надано учаснику 24 години на виправлення недоліків. У цьому питанні доцільно розглянути рішення АМКУ від 09.06.2020 року № 11296-р/пк-пз (оголошення № UA-2020-04-28-001135-a), у якому Орган оскарження фактично визнав необхідність застосовувати механізм виправлення невідповідностей навіть в умовах неможливості учасника виправити такі невідповідності. За цим кейсом замовник відхилив тендерну пропозицію учасника з підстав відсутності працівників. Орган оскарження наголосив, що відхилення пропозиції учасника без застосування механізму виправлення невідповідностей розглядається як неправомірне відхилення. З огляду на спірність даного питання та окремі позиції АМКУ відхилення тендерної пропозиції учасника в «один крок» у будь-якому разі розглядається ризиковим рішенням, а тому не може бути застосовано. Звертаємо увагу, що ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» не було порушено жодного пункту вимог тендерної документації, всі документи що вимагались тендерною документацією були надані учасником у складі пропозиції. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно оцінив пропозицію ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» , адже пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами та є найбільш економічно вигідною. Відповідно ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» є учасником відповідної процедури закупівлі та претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору із Замовника у майбутньому. Крім того, ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» систематично приймає участь у процедурах закупівель інших замовників та має досвід постачання товарів для контрагентів як державної так і приватної форми власності. Відхиляючи пропозицію учасника з найвигіднішою для Замовника ціною Замовником порушено принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип недискримінації учасників та максимальної економії. На підставі вище зазначеного просимо скасувати протокол розгляду тендерних пропозиції від 24.10.2023 року. яким було відхилено пропозицію ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» та визнати ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» переможцем закупівлі, опублікувати намір про укладення договору. Звертаємо увагу, що у випадку ігнорування Вами вказаної вимоги ми змушені будемо звертатись до контролюючих та правоохоронних органів та відповідно АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: По першій частині скарги щодо довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації: - Відповідно Додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» учасник в складі тендерної пропозиції надає підтвердження наявністі в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спосіб підтвердження – «Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що свідчать про наявність у працівників кваліфікації, знань та досвіду, відповідно до вищевказаних вимог цього пункту». Предметом закупівлі є «Послуги з поточного ремонту споруди цивільного захисту (бомбосховища) (ремонт санвузла та вентиляції) за адресою: м. Лубни, вул. П’ятикопа, 26, Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», згідно Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Відповідно, зважаючи на викладену інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції в довідці про наявність працівників надав інформацію про підтвердження кваліфікації працівників залучення яких для надання Послуги з поточного ремонту споруди цивільного захисту (бомбосховища) (ремонт санвузла та вентиляції) не потрібне в зв’язку з відсутністю необхідності (додаток 3 тендерної документації) в складі предмету закупівлі проводити монтаж охоронно-пожежної сигналізації, налагоджувати КВПтаА та виконувати роботи з пожежної безпеки про що учасником у складі пропозиції була надана довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до додатку №1 до тендерної документації та документи, що свідчать про наявність у працівників кваліфікації, знань та досвіду, (файл 6. Довідка працівники.pdf 22. Диплом Біленко.pdf 25.Освіта.pdf). Так, дійсно умовами тендерної документації НЕ ВСТАНОВЛЕНІ ВИМОГИ ЩОДО КІЛЬКОСТІ, КОНКРЕТНОГО, ВИЧЕРПНОГО ПЕРЕЛІКУ З ЗАЗНАЧЕННЯМ ПОСАД ПРАЦІВНИКІВ, НАЯВНІСТЬ ЯКИХ МАЄ ПІДТВЕРДИТИ УЧАСНИК, але перелік працівників наданий відповідно Додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» учасник в складі тендерної пропозиції надає підтвердження наявністі в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спосіб підтвердження – «Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що свідчать про наявність у працівників кваліфікації, знань та досвіду, відповідно до вищевказаних вимог цього пункту» повинен відповідати предмету закупівлі. - По другій частині скарги щодо відхилення учасника в зв’язку з не наданям договірної ціни з усіма розрахунками: Відповідно до тендерної документації учасник погоджується з проєктом договору на що надав відповідний файл в складі тендерної пропозиції (13.Договір.pdf), відповідно Додатоку № 4 до тендерної документації ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ, п. ХХ. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ п.п. 20.1 .Договір складається із ХХI (двадцяти одного) розділу і 1 (одного) додатку, що є невід'ємною частиною Договору, а саме: додаток № 1 –Договірна ціна з усіма розрахунками. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав договірну ціна з усіма розрахунками на підставі чого і був відхилений. 2. Відхилити вимогу (скаргу) UA-2023-10-13-001291-a.a1
Статус вимоги: Відхилено