-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху будівлі №96Б/50 (сховище зберігання техніки), військового містечка №96Б за адресою вул.Чорновола, 124, м.Самбір
Торги не відбулися
1 774 117.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 741.17 UAH
мін. крок: 1% або 17 741.17 UAH
Період оскарження:
12.10.2023 18:52 - 18.10.2023 20:00
Вимога
Вирішена
Неправомірне визначення переможця
Номер:
0f60a5c8e95d4f868d14eca92295debb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-12-015429-a.a3
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Замовником Самбірська квартирно-експлуатаційна частина (району) 12 жовтня 2023 року оголошено закупівлю “Капітальний ремонт даху будівлі №96Б/50 (сховище зберігання техніки), військового містечка №96Б за адресою вул.Чорновола, 124, м.Самбір”, код за за ДК 021:2015-45453000 – 7 Капітальний ремонт і реставрація, ID закупівлі UA-2023-10-12-015429-a.
За результатами розгляду пропозицій учасників протоколом уповноваженої особи № 30-3 від 30 жовтня 2023 року переможцем закупівлі визначено учасника ТзОВ «ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ «ІСУ». Дане рішення суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі», а також приписам законодавства України, зокрема:
1. На виконання вимог абзацу 2 пукту 9 додатку «Вимоги» учасником не надано ліцензії на виконання робіт із вогнезахисту дерев’яних конструкцій даху (пункт 12-14 включно додатку «Дефектний акт»), що передбачено умовами Постанови КМУ від 23 листопада 2016 року «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
2. Замовником грубо порушено принципи здійснення публічних закупівель, зокрема згідно пункту 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», який передбачає те, що « Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням».
Звертаючись до протоколу уповноваженої особи № 30-2 від 30 жовтня 2023 року про відхилення учасника ФОП Двожан Іван Іванович з однією причин “Поданий проект календарного графіку строку виконання робіт не відповідає строку, визначеному в оголошення про проведення спрощеної закупівлі”, яка є необгрунтованою та упередженою щодо вказаного учасника, оскільки переможцем такий документ не наданий у складі пропозиції.
Вказані порушення містять ознаки кримінального правопорушення, зокрема статтей 354, 364, 364-1, 365, 369, 369-2 Кримінального кодексу України.
Вимагаю замовнику скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТзОВ «ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ «ІСУ» і визнати її такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
У разі невиконання замовником даної вимоги, керуючись пунктом 20 статті 14 ЗУ “Про публічні закупівлі”, мною буде направлено звернення до Держаудитслужби України на предмет законності проведення даної закупівлі, а також відповідний позов до суду з покладенням судових витрат на відповідача, та проінформовано правоохоронні органи про неправомірні дії замовника стосовно проведення закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2.pdf 30.10.2023 22:21
- 1 Відповідь на вимогу дах 96Б 50.pdf 02.11.2023 21:00
- 1 Відповідь на вимогу дах 96Б 50.pdf.asice 02.11.2023 21:00
Дата подачі:
30.10.2023 22:21
Вирішення:
Перевіркою викладених у вимозі аргументів підтверджено, що ліцензія на виконання робіт із вогнезахисту дерев’яних конструкцій даху є необхідною. Учасником, оголошеним переможцем закупівлі такої ліцензії (її копії) до складу пропозиції не додано.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірне визначення переможця
Номер:
1347a49f14884f028a98d31911fc805e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-12-015429-a.b2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Замовником Самбірська квартирно-експлуатаційна частина (району) 12 жовтня 2023 року оголошено закупівлю “Капітальний ремонт даху будівлі №96Б/50 (сховище зберігання техніки), військового містечка №96Б за адресою вул. Чорновола, 124, м.Самбір”, код за за ДК 021:2015-45453000 – 7 Капітальний ремонт і реставрація, ID закупівлі UA-2023-10-12-015429-a.
За результатами розгляду пропозицій учасників протоколом уповноваженої особи № 30-3 від 30 жовтня 2023 року переможцем закупівлі визначено учасника ТзОВ «ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ «ІСУ». Дане рішення суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі», а також приписам законодавства України, зокрема:
1. На виконання вимог абзацу 2 пукту 9 додатку «Вимоги» учасником не надано ліцензії на виконання робіт із вогнезахисту дерев’яних конструкцій даху (пункт 12-14 включно додатку «Дефектний акт»), що передбачено умовами Постанови КМУ від 23 листопада 2016 року «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
2. Замовником грубо порушено принципи здійснення публічних закупівель, зокрема згідно пункту 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», який передбачає те, що « Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням».
Звертаючись до протоколу уповноваженої особи № 30-2 від 30 жовтня 2023 року про відхилення учасника ФОП Двожан Іван Іванович з однією причин “Поданий проект календарного графіку строку виконання робіт не відповідає строку, визначеному в оголошення про проведення спрощеної закупівлі”, яка є необгрунтованою та упередженою щодо вказаного учасника, оскільки переможцем такий документ не наданий у складі пропозиції.
Вказані порушення містять ознаки кримінального правопорушення, зокрема статтей 354, 364, 364-1, 365, 369, 369-2 Кримінального кодексу України.
Вимагаю замовнику скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТзОВ «ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ «ІСУ» і визнати її такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
У разі невиконання замовником даної вимоги, керуючись пунктом 20 статті 14 ЗУ “Про публічні закупівлі”, мною буде направлено звернення до Держаудитслужби України на предмет законності проведення даної закупівлі, а також відповідний позов до суду з покладенням судових витрат на відповідача, та проінформовано правоохоронні органи про неправомірні дії замовника стосовно проведення закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2.pdf 30.10.2023 22:14
Дата подачі:
30.10.2023 22:14
Опис причини скасування:
Технічна помилка
Дата скасування:
30.10.2023 22:24
Вимога
Відхилено
Неправомірне відхилення
Номер:
3954bf8e1823447d92ac2abc7eb9a569
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-12-015429-a.b1
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Замовником Самбірська квартирно-експлуатаційна частина (району) 12 жовтня 2023 року оголошено закупівлю “Капітальний ремонт даху будівлі №96Б/50 (сховище зберігання техніки), військового містечка №96Б за адресою вул.Чорновола, 124, м.Самбір”, код за за ДК 021:2015-45453000 – 7 Капітальний ремонт і реставрація, ID закупівлі UA-2023-10-12-015429-a.
За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію подано учасником ТОВ “АСГАРД КОМПАНІ”. Згідно протоколу уповноваженої особи № 30-1 від 30 жовтня 2023 року прийнято рішення про відхилення пропозиції відповідно підстав, визначених пунктом 3 частини 13 статті 14 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Відповідно частини 12 статті 14 ЗУ “Про публічні закупівлі” замовником здійснено розгляд наступної пропозиції, яка за результатами оцінки є найбільш економічно вигідною. Такою пропозицією є пропозиція ФОП Двожан Іван Іванович, яку замовником за результатом розгляду було відхилено як таку, що не відповідає умовам оголошення про проведення закупівлі (протокол уповноваженої особи № 30-2 від 30 жовтня 2023 року).
Відхилення учасника ФОП Двожан Іван Іванович грубо суперечить чинному законодавству, зокрема ЗУ “Про публічні закупівлі” з наступних причин:
1. Замовником зазначено, що “Поданий розрахунок розміру середньомісячної кошторисної зарплати не відповідає розміру заробітної плати, передбаченому у вимогах, доданих до оголошення про проведення спрощеної закупівлі”.
Повідомляю вас про те, що умовами оголошення, а саме додатком “Вимоги” НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО подання учасником вказаного розрахунку. Розрахунок кошторисної зарплати вказаний як один із складових договірної ціни, що надається до договору ГЕНПІДРЯДНИКОМ, а не учасником закупівлі.
Водночас звертаю вашу увагу на те, що вказаний розрахунок учасником здійснено на підставі ФАКТИЧНИХ показників його діяльності та становить 12 594,43 грн. Тобто, учасник свідомо допускає збитки щодо оплати праці своїх робітників та готовий оплатити різницю рівня зарплати із власних джерел.
Крім того, на виконання вимог оголошення, кошторисні розрахунки вартості робіт, що є предметом закупівлі, здійснено згідно рівня кошторисної зарплати 12 101,81 грн. та надано у складі пропозиції.
2. Замовник вважає, що “Поданий проект календарного графіку строку виконання робіт не відповідає строку, визначеному в оголошення про проведення спрощеної закупівлі”.
Календарний графік виконання робіт, як і договірна ціна та кошторис, є додатком до договору, який повинен бути підписаний із ГЕНПІДРЯДНИКОМ, тобто цей документ повинен розробити ПЕРЕМОЖЕЦЬ. Для учасника такої вимоги не було встановлено взагалі. Водночас учасником ФОП Двожан Іван Іванович надано ПРОЕКТ календарного графіка, складеного у відповідності до Форми Л.1 Додаток Л ДБН А.3.1-5:2016 у розрізі місяців 2023 року, кінцевий термін виконання робіт - грудень 2023 року (термін згідно умов закупівлі - до 15 грудня 2023 року).
Наголошую, що календарний графік є додатком до договору та може уточнятись у процесі підписання договору, оскільки не є його істотною умовою. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Враховуючи вищевказане наголошую замовнику про те, що відхилення пропозиції учасника ФОП Двожан Іван Іванович вчинено незаконно, оскільки умовами оголошення не передбачено надання учасниками розрахунку розміру середньомісячної зарплати та календарного графіку (які були надані учасником та відповідають будівельним нормам та чинному законодавству, а також умовам оголошення щодо Генпідрядника, з яким буде підписано договір). Вказані документи подані учасником на власний розсуд, а оскільки їх подання не вимагалось у складі пропозицій учасників, відповідно не може бути підставою для відхилення пропозиції ФОП Двожан Іван Іванович.
Вимагаю замовнику скасувати рішення щодо відхилення пропозицї ФОП Двожан Іван Іванович та визнати її такою, що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
У разі невиконання замовником даної вимоги, керуючись пунктом 20 статті 14 ЗУ “Про публічні закупівлі”, мною буде направлено звернення до Держаудитслужби України на предмет законності проведення даної закупівлі, а також відповідний позов до суду з покладенням судових витрат на відповідача.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 30.10.2023 19:30
- 2 Відповідь на вимогу дах 96Б 50.pdf.asice 02.11.2023 22:47
- 2 Відповідь на вимогу дах 96Б 50.pdf 02.11.2023 22:48
Дата подачі:
30.10.2023 19:34
Вирішення:
Підписаний учасником договір є частиною його пропозиції; оспорювані обставини відповідають пунктам 3.4, 3.5.1, 5.1.1, 5.1.3 та 10.1 підписаного учасником договору.
Статус вимоги:
Відхилено