• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розчистка русла р. Золота Липа з метою ліквідації підтоплення садиб та присадибних ділянок в селах Жуків, Гиновичі, Підлісне Бережанського району Тернопільської області. Коригування

Завершена

47 978 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 239 890.00 UAH
Період оскарження: 12.10.2023 18:29 - 17.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Аналогічний договір

Номер: 2efa5ae4412447b680bf60c0f187dffe
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-015286-a.c6
Назва: Аналогічний договір
Вимога:
Назва предмета закупівлі - «Розчистка русла р. Золота Липа з метою ліквідації підтоплення садиб та присадибних ділянок в селах Жуків, Гиновичі, Підлісне Бережанського району, Тернопільської області. Коригування» (код ДК 021:2015: 4524600-3 — Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи), проте Замовник вимагає підтвердити виконання аналогічних робіт за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи». Просимо внести зміни до вимог тендерної документації, а саме виключити частину тексту з цього розділу: - «ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи»; - «виконаних за період 2020-2023 років» (зважаючи на дію військового часу в Україні)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний учасник! До тендерної документації були внесені зміни, згідно із якими допускається надання аналогічних договорів не тільки по коду «ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи», але й по його підкодах. Щодо періоду укладення і виконання аналогічних договорів: документацією передбачено, що учасник має надати договори за 2020-2023 рр. Це майже чотири календарні роки. Ми вважаємо, що цей період не є коротким. Вимога ніяк не обмежує нещодавностворених суб’єктів господарювання. А щодо тих учасників, які давно здійснюють підприємницьку діяльність – така вимога дасть замовнику можливість пересвідчитися, що учасник постійно і стабільно працює на ринку, на скільки це можливо у наш час. Договори за більш ранні періоди, можливо, і підтвердять досвід потенційного учасника. Але залишатимуться питання на скільки цей досвід актуальний і чи він не втрачений, якщо учасник останнім часом подібних робіт не виконував.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Зазначення очікуваної вартості "без ПДВ"

Номер: e175077844bb4dd38461d6cca92f93d1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-015286-a.c5
Назва: Зазначення очікуваної вартості "без ПДВ"
Вимога:
На сайті державних закупівель зазначено у полі: Очікувана вартість - 47 978 000,00 UAH (без ПДВ). Просимо уточнити інформацію – чи дійсно закупівля робіт здійснюється (без ПДВ)? У разі невірно зазначеної інформації, просимо внести відповідні зміни
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закупівля робіт здійснюється з ПДВ
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

додаток №1

Номер: 35fcf7a93ca44cd6ac5bece8343c7332
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-015286-a.c4
Назва: додаток №1
Вимога:
Шановний замовнику яким чином дані сертифікати -Сертифікат на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018 IDT) що виданий Учаснику, та Сертифікат на оцінювання екологічної дієвості ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT) що виданий Учаснику, - відносяться до робіт зазначених в тендерній документації а саме : «Розчистка русла р. Золота Липа з метою ліквідації підтоплення садиб та присадибних ділянок в селах Жуків, Гиновичі, Підлісне Бережанського району, Тернопільської області. Коригування» (код ДК 021:2015: 4524600-3 — Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи) просимо усунути дані невідповідності
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний учасник! Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. На виконання зазначених вище норм чинного законодавства замовником було забезпечено підготовку тендерної документації, серед вимог, якої передбачено надання у складі тендерної пропозиції cертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018 IDT) та ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT). Такі сертифікати є додатковою гарантією того, що учасник дотримується настанов щодо розроблення, запроваджування, підтримування та поліпшування повноцінної, достовірної та надійної системи екологічного управління, а також впровадив політику енергоефективності, здійснює моніторинг впливу своєї діяльності на навколишнє середовище. Впровадження заходів енергозбереження та дотримання системи екологічного управління – це вимога нашого часу. Більшість компаній вже впровадили у себе відповідні заходи. Тому дотримання суб’єктами господарювання цих стандартів не є чимось дуже ексклюзивним, а навпаки – є нормальною і стандартною вимогою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Аналогічний договір

Номер: 2a5973e9e3284bcfba9bfb21840eb4b5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-015286-a.c3
Назва: Аналогічний договір
Вимога:
Шановний Замовнику яким чином виконання «Розчистка русла р. Золота Липа з метою ліквідації підтоплення садиб та присадибних ділянок в селах Жуків, Гиновичі, Підлісне Бережанського району, Тернопільської області. Коригування» (код ДК 021:2015: 4524600-3 — Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи) та віднесення аналогічних робіт у розумінні цієї документації є договір на виконання робіт щодо предмета закупівлі: код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи. Прохання усунути дану невідповідність .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу не задоволено. Предметом закупівлі є "Розчистка русла р. Золота Липа з метою ліквідації підтоплення садиб та присадибних ділянок в селах Жуків, Гиновичі, Підлісне Бережанського району Тернопільської області. Коригування" ДК 021:2015: 45246000-3 — Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи. Оскільки, підтвердження досвіду за вищевказаним кодам класифікатора можуть звузити коло потенційних учасників, замовником прийнято рішення щодо підтвердження досвіду застосувати код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Інформація про проходження медичного огляду працівників, які безпосередньо задіяні в процесі виконання робіт згідно із Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затв. Наказом МОЗ від 14.02.2012р. №107.

Номер: 2da61079ca514c84940bf0f5c922352f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-015286-a.c2
Назва: Інформація про проходження медичного огляду працівників, які безпосередньо задіяні в процесі виконання робіт згідно із Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затв. Наказом МОЗ від 14.02.2012р. №107.
Вимога:
Шановний Замовник Інформація про проходження медичного огляду працівників, які безпосередньо задіяні в процесі виконання робіт згідно із Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затв. Наказом МОЗ від 14.02.2012р. №107. вважаємо , що дана вимога, не відповідає чинному законодавству України, обмежують конкуренцію та є дискримінаційними відносно Учасників, що позбавляє можливості прийняти участь у цій закупівлі. У зв’язку з цим, з метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушень чинного законодавства України, вважаємо за необхідне зазначити наступне. У відповідності до положень ст. 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 06.04.2000 року № 1645-III передбачено, що обов'язкові попередні (до прийняття на роботу) та періодичні профілактичні медичні огляди працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, проводяться за рахунок роботодавців у порядку, встановленому законодавством. Дані про результати обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників, зазначених у частині першій цієї статті, заносяться до їх особистих медичних книжок та інших медичних документів і підлягають обліку у відповідних органах державної санітарно-епідеміологічної служби. Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядок проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок встановлюються Кабінетом Міністрів України. З огляду на вище викладене Замовник обмежив у можливості прийняти участь у цій закупівлі, що штучно обмежує вільне право на участь у даній закупівлі та є дискримінаційним у відповідності до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключення із тексту Тендерної документації дискримінаційних умов та умов, які не відповідають чинному законодавству, а саме вимогу п.2.6. Додатку 1 - Інформація про проходження медичного огляду працівників, які безпосередньо задіяні в процесі виконання робіт згідно із Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затв. Наказом МОЗ від 14.02.2012р. №107.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Порядок проведення медичних оглядів працівників затверджений Наказом МОЗ із змінами згідно наказу МОЗ від 14.02.2012р. №107. Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій, розроблений на виконання статті 17 Закону України "Про охорону праці", визначає процедуру проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов'язковому медичному огляді осіб віком до 21 року. Учаснику у складі тендерної пропозиції надати інформацію щодо проходження медичного огляду тих працівників, які зобов'язані його проходити відповідно до зазначеного Порядку.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Додаток №2 ТЗ

Номер: df9ec6bb223b4184889a9c90ec2b037b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-015286-a.c1
Назва: Додаток №2 ТЗ
Вимога:
Шановний Замовник в ТЗ додаток 2 зазначено , що Учасники погоджуються з тим, що зворотні матеріали у вигляді деревини, будматеріалів та ін. будуть взяті ними на власний баланс та оприбутковані за цінами згідно незалежної оцінки, вартість якої оплачує безпосередньо підрядник. Вартість зворотних матеріалів зменшує вартість робіт виконаних підрядником. Ця вимога є антиконкурентна також така вимога суперечить бухгалтерському обліку . Звертаємо увагу , що Демонтовані конструкції і матеріали від розбирання є ВЛАСНІСТЮ ЗАМОВНИКА. А порядок їх передачі підрядникові для повторного застосування на об'єкті аналогічний порядку передачі нових матеріальних ресурсів, які придбаваються замовником і передаються підрядникові. Оформляється така передача Актом передачі матеріалів постачання замовника. Тобто облік і документальне оформлення операцій із поворотними ТМЦ у цьому випадку відповідають так званій давальницькій схемі будівельного обліку. З тендерної документації випливає що учасники не будуть використовувати Поворотні суми беруть участь при проведенні розрахунків між замовником і підрядником, якщо ТМЦ, отримані від розбирання конструкцій і зносу будівель і споруд, використані при подальшому будівництві на цьому ж будівництві (пп. 6.4.8 ДСТУ-1). Вимагаємо усунути дану невідповідність, що суперечить вимогам чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В Тендерній документації встановлено вимогу, що Учасники погоджуються з тим, "що зворотні матеріали у вигляді деревини, будматеріалів та ін. будуть взяті ними на власний баланс та оприбутковані за цінами згідно незалежної оцінки, вартість якої оплачує безпосередньо підрядник." Погоджуючись та подаючи пропозицію учасник одночасно погоджується з тим, що вартість зворотніх сум зокрема, як приклад, від лісосіки повинні бути враховані у Актах виконаних робіт підрядника відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва. Дані господарські операції оформлюватимуться відповідно до вимог чинного законодавства в процесі виконання робіт та здійснення розрахунків між замовником та підрядником. Дана вимога поширюється на всіх учасників, тому вона не є дискримінаційною чи антиконкурентною. Також хочемо зазначити, що Вами не наведено яким саме положенням бухгалтерського обліку суперечить дана вимога тендерної документації, а ДСТУ, що Вами зазначається у вимозі втратило чинність.
Статус вимоги: Відхилено