-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Послуги з юридичної консультації та правового інформування" (послуги з правових питань роботи ринку електроенергії)
Торги відмінено
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
22.12.2017 18:31 - 04.02.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
34019ee15e5d4a30a0116b297743f33e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-22-004025-b.a2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
У додатку 2 таблиці 1 п. 1 п.п. 1.2., встановлено дискримінаційна вимога, яка обмежує конкуренцію та право бути учасником відкритих торгів на закупівлю. Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Оскільки послуги такого роду в Україні проведені в поодиноких випадках, вимога до учасників про надання «Скан-копії позитивного листа-відгуку та/або договору (не менше одного) щодо надання працівником учасника, зазначеного у довідці 1.1., консультаційних послуг щодо розробки та/або доопрацювання законодавчих актів, що реалізують в Україні положення Третього енергетичного пакету ЄС., а саме законопроекту про ринок електричної енергії та законопроекту про регулятора в сфері енергетики та комунальних послуг.», є явно дискримінаційною, та такою, що спрямована на проведення закупівлі у наперед визначеного суб’єкта. Можна із впевненістю стверджувати, що такий досвід мають одиниці. У той же час надання таких послуг можуть виконуватись широким колом спеціалістів на конкурентній основі. Вважаємо, що шляхом встановлення специфічних вимог до учасників тендерної закупівлі, Ви навмисно вчиняєте дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушуєте принцип добросовісної конкуренції та недискримінації учасників при проведенні процедури закупівлі та, як наслідок такі дії суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та порушують права і законні інтереси учасників. Враховуючи викладене, Вважаємо, що вимога Замовника викладена в додатку 2 таблиці 1 п. 1 п.п 1.2., а саме надання «Скан-копії позитивного листа-відгуку та/або договору (не менше одного) щодо надання працівником учасника, зазначеного у довідці 1.1., консультаційних послуг щодо розробки та/або доопрацювання законодавчих актів, що реалізують в Україні положення Третього енергетичного пакету ЄС., а саме законопроекту про ринок електричної енергії та законопроекту про регулятора в сфері енергетики та комунальних послуг»., порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації. В іншому випадку ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 10.01.2018 11:51
Дата подачі:
04.01.2018 13:29
Вирішення:
З метою узгодження дій органів державної влади, установ, організацій та суб’єктів господарювання з питань забезпечення запровадження нового ринку електричної енергії, підготовки пропозицій та рекомендацій щодо заходів, пов’язаних із запровадженням нового ринку електричної енергії, та здійснення контролю за вжиттям таких заходів відповідно до Закону України "Про ринок електричної енергії", Кабінетом Міністрів України було прийнято постанову від 09.08.2017 №559 "Про утворення Координаційного Центру із забезпечення запровадження нового ринку електричної енергії".
Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 №992 та №993, ДП "Енергоринок" здійснює закупівлю інформаційно-консультаційних послуг консультантів для їх роботи в постійно діючій робочій групі Координаційного Центру із забезпечення запровадження нового ринку електричної енергії (далі – Координаційний Центр), зокрема, інформаційно-консультаційних послуг з правових питань роботи ринку електроенергії.
Відповідно до Протоколу №5 засідання Координаційного центру від 15.12.2017, було затверджено пакет документів, необхідних для закупівлі інформаційно-консультаційних послуг консультантів. Серед вказаних документів на засіданні Координаційного центру від 15.12.2017 було затверджено кваліфікаційні вимоги до консультанта з правових питань роботи ринку електроенергії, які містять пункт щодо необхідності надання учасником «1.2.Скан-копію позитивного листа-відгуку та/або договору (не менше одного) щодо надання працівником учасника, зазначеного у довідці 1.1., консультаційних послуг щодо розробки та/або доопрацювання законодавчих актів, що реалізують в Україні положення Третього енергетичного пакету ЄС., а саме законопроекту про ринок електричної енергії та законопроекту про регулятора в сфері енергетики та комунальних послуг.».
Також, відповідно до Протоколу №5 засідання Координаційного центру від 15.12.2017, Координаційним центром доручено ДП "Енергоринок" розпочати відповідно до вимог чинного законодавства процедуру здійснення закупівлі послуг консультантів для їх роботи в постійно діючій робочій групі Координаційного Центру у 2018 році за тематичними напрямками, серед яких, зокрема, консультанта з правових питань роботи ринку електроенергії на підставі затверджених Координаційним центром технічних завдань, кваліфікаційних вимог та проекту договору.
На підставі викладеного доречно наголосити, що пункт кваліфікаційних вимог до консультанта з правових питань роботи ринку електроенергії, який зобов’язує учасника надати «1.2.Скан-копію позитивного листа-відгуку та/або договору (не менше одного) щодо надання працівником учасника, зазначеного у довідці 1.1., консультаційних послуг щодо розробки та/або доопрацювання законодавчих актів, що реалізують в Україні положення Третього енергетичного пакету ЄС., а саме законопроекту про ринок електричної енергії та законопроекту про регулятора в сфері енергетики та комунальних послуг.» затверджено Координаційним центром та може бути змінено виключно за рішенням Координаційного центру
Враховуючи викладене, а також зважаючи, що вказані вимоги до кваліфікації учасників можуть бути суттєвими для кінцевого отримувача послуг – Координаційного центру, повідомляємо, що у ДП "Енергоринок" відсутні повноваження щодо внесення змін до затверджених Координаційним центром кваліфікаційних вимог до консультанта з правих питань роботи ринку електроенергії без погодження з Координаційним центром.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Зміни квалафікаційних вимог тендерної документації
Номер:
9680960604fd42acb235884b562f2102
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-22-004025-b.a1
Назва:
Зміни квалафікаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Відповідно до вимог Таблиці 1 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, що має назву “Перелік документів (скан-копії), що мають бути подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції” Учасник, який є юридичною особою, повинен надати:
1.2.Скан-копію позитивного листа-відгуку та/або договору (не менше одного) щодо надання працівником учасника, зазначеного у довідці 1.1., консультаційних послуг щодо розробки та/або доопрацювання законодавчих актів, що реалізують в Україні положення Третього енергетичного пакету ЄС., а саме законопроекту про ринок електричної енергії та законопроекту про регулятора в сфері енергетики та комунальних послуг. У випадку, якщо у такому документі прямо не вказано працівника, що надав такі консультації, учасник додатково надає таку інформацію у вигляді довідки в довільній формі.
Вважаємо, що даний пункт є дискримінаційний і суттєво обмежує коло Учасників, звужуючи його до декількох одиниць і призводить до порушень ряду положень законодавчих актів, що наводяться нижче:
- ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої встановлено принцип недопущення дискримінації учасників;
- ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої встановлено принцип максимальної економії та ефективності;
- ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої встановлено принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій;
- ч. 3 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Згідно ч. 5,6 ст. 7 Бюджетного Кодексу України, принципами бюджетної системи є:
принцип обґрунтованості, бюджет формується на реалістичних макропоказниках економічного і соціального розвитку України та розрахунках надходжень бюджету і витрат бюджету, що здійснюються відповідно до затверджених методик та правил;
принцип ефективності та результативності - при складанні та виконанні усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, Автономною Республікою Крим, місцевим самоврядуванням (далі - гарантовані послуги), при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів».
Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції» суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Вважаємо, що дії Замовника є порушенням й ст. 6 Господарського кодексу України, згідно якої передбачено забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання.
Вимагаємо терміново внести зміни до тендерної документації і видалити вищеописаний дискримінаційний пункт, що міститься в Таблиці 1 ДОДАТКУ 2:
1.2.Скан-копію позитивного листа-відгуку та/або договору (не менше одного) щодо надання працівником учасника, зазначеного у довідці 1.1., консультаційних послуг щодо розробки та/або доопрацювання законодавчих актів, що реалізують в Україні положення Третього енергетичного пакету ЄС., а саме законопроекту про ринок електричної енергії та законопроекту про регулятора в сфері енергетики та комунальних послуг. У випадку, якщо у такому документі прямо не вказано працівника, що надав такі консультації, учасник додатково надає таку інформацію у вигляді довідки в довільній формі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 10.01.2018 11:50
Дата подачі:
04.01.2018 12:58
Вирішення:
З метою узгодження дій органів державної влади, установ, організацій та суб’єктів господарювання з питань забезпечення запровадження нового ринку електричної енергії, підготовки пропозицій та рекомендацій щодо заходів, пов’язаних із запровадженням нового ринку електричної енергії, та здійснення контролю за вжиттям таких заходів відповідно до Закону України "Про ринок електричної енергії", Кабінетом Міністрів України було прийнято постанову від 09.08.2017 №559 "Про утворення Координаційного Центру із забезпечення запровадження нового ринку електричної енергії".
Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 №992 та №993, ДП "Енергоринок" здійснює закупівлю інформаційно-консультаційних послуг консультантів для їх роботи в постійно діючій робочій групі Координаційного Центру із забезпечення запровадження нового ринку електричної енергії (далі – Координаційний Центр), зокрема, інформаційно-консультаційних послуг з правових питань роботи ринку електроенергії.
Відповідно до Протоколу №5 засідання Координаційного центру від 15.12.2017, було затверджено пакет документів, необхідних для закупівлі інформаційно-консультаційних послуг консультантів. Серед вказаних документів на засіданні Координаційного центру від 15.12.2017 було затверджено кваліфікаційні вимоги до консультанта з правових питань роботи ринку електроенергії, які містять пункт щодо необхідності надання учасником «1.2.Скан-копію позитивного листа-відгуку та/або договору (не менше одного) щодо надання працівником учасника, зазначеного у довідці 1.1., консультаційних послуг щодо розробки та/або доопрацювання законодавчих актів, що реалізують в Україні положення Третього енергетичного пакету ЄС., а саме законопроекту про ринок електричної енергії та законопроекту про регулятора в сфері енергетики та комунальних послуг.».
Також, відповідно до Протоколу №5 засідання Координаційного центру від 15.12.2017, Координаційним центром доручено ДП "Енергоринок" розпочати відповідно до вимог чинного законодавства процедуру здійснення закупівлі послуг консультантів для їх роботи в постійно діючій робочій групі Координаційного Центру у 2018 році за тематичними напрямками, серед яких, зокрема, консультанта з правових питань роботи ринку електроенергії на підставі затверджених Координаційним центром технічних завдань, кваліфікаційних вимог та проекту договору.
На підставі викладеного доречно наголосити, що пункт кваліфікаційних вимог до консультанта з правових питань роботи ринку електроенергії, який зобов’язує учасника надати «1.2.Скан-копію позитивного листа-відгуку та/або договору (не менше одного) щодо надання працівником учасника, зазначеного у довідці 1.1., консультаційних послуг щодо розробки та/або доопрацювання законодавчих актів, що реалізують в Україні положення Третього енергетичного пакету ЄС., а саме законопроекту про ринок електричної енергії та законопроекту про регулятора в сфері енергетики та комунальних послуг.» затверджено Координаційним центром та може бути змінено виключно за рішенням Координаційного центру
Враховуючи викладене, а також зважаючи, що вказані вимоги до кваліфікації учасників можуть бути суттєвими для кінцевого отримувача послуг – Координаційного центру, повідомляємо, що у ДП "Енергоринок" відсутні повноваження щодо внесення змін до затверджених Координаційним центром кваліфікаційних вимог до консультанта з правих питань роботи ринку електроенергії без погодження з Координаційним центром.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Відхилено
СКАРГА в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
b30fb43eb157456b82e262af24b9f4e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-22-004025-b.b3
Назва:
СКАРГА в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Державним підприємством «Енергоринок» (надалі – Замовник/ДП «Енергоринок»), у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон №922-19), було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю юридичних послуг, а саме «Послуги з юридичного консультування та правового інформування» (послуги з правових питань роботи ринку електроенергії), код за ДК 021:2015 – 79140000-7).
Адвокатське об’єднання «БАРРІСТЕРС» (надалі за текстом – Скаржник, АО «БАРРІСТЕРС») має намір прийняти участь у процедурі закупівлі та надати тендерну пропозицію для участі у закупівлі «ДК 021:2015 – 79140000-7— Послуги з юридичного консультування та правового інформування» (послуги з правових питань роботи ринку електроенергії), згідно ідентифікатора закупівлі UA-2017-12-22-004025-b.
Так, відповідно до оголошення Замовника, оплата за участь у вказаній процедурі закупівлі становить 510 гривень. На підтвердження наміру прийняти участь та надати тендерну пропозицію АО «БАРРІСТЕРС» долучає докази сплати збору за участь у процедурі закупівлі (докази додаються).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2018 року.
Водночас, рішенням тендерного комітету ДП «Енергоринок» №47/12ТК-РПзПЗ22-5 від 22.12.2017 р. було затверджено тендерну документацію на закупівлю юридичних послуг, зокрема «Послуги з юридичного консультування та правового інформування» (послуги з правових питань роботи ринку електроенергії), код за ДК 021:2015 – 79140000-7).
Так, відповідно до п.1 розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження документів, з урахуванням вимог ст.25 Закону. Тендерна пропозиція повинна супроводжуватись наступними документами, що подаються в окремих файлах:
- Файл з кваліфікаційною частиною: - документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, встановленим у ч.5 розділу ІІІ тендерної документації та згідно з переліком, визначеним в Таблиці 1 Додатку 2;
- Файл з технічною частиною: - тендерна пропозиція, за формою, наведеною у Додатку 3 до тендерної документації; - інформація в довільній формі про відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі вимогам, зазначеним в Додатку 1 до тендерної документації, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі));
- Файл з іншими документами: - інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст.17 Закону, зазначеним у ч.5 розділу ІІІ тендерної документації та згідно з переліком, наведеним в Таблиці 2 Додатку 2; - інші документи згідно з переліком, визначеним в Таблиці 3 Додатку 2, в тому числі документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення);
Усі зазначені в документації документи повинні бути завірені підписом та печаткою Учасника (у разі її використання). У випадку, якщо Учасник відмовився від використання у своїй діяльності печатки, то він має це підтвердити, шляхом завантаження до складу своєї пропозиції скан-копії документів щодо невикористання в своїй діяльності печатки, а саме протокол загальних зборів учасників (засновників) або рішення.
Пропозиція Учасника розміщується на електронному майданчику з накладанням Електронного цифрового підпису (ЕЦП) уповноваженої особи Учасника, відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може підписати пропозицію ЕЦП, то такий учасник в складі своєї пропозиції надає лист- пояснення, в якому зазначає законодавчі підстави не проставляння такого ЕЦП.
У випадку невиконання вимоги, щодо накладання ЕЦП або неможливості перевірки валідності ЕЦП, подана пропозиція учасника підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відсутність документів, передбачених у цій частині тендерної документації, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації та призводить до відхилення Замовником такої пропозиції.
У той же час, як вбачається зі змісту Таблиці 1 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, що має назву «Перелік документів (скан-копії), що мають бути подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції», для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник, який є юридичною особою, у складі своєї тендерної пропозиції, окрім іншого, повинен надати:
1.2.Скан-копію позитивного листа-відгуку та/або договору (не менше одного) щодо надання працівником учасника, зазначеного у довідці 1.1., консультаційних послуг щодо розробки та/або доопрацювання законодавчих актів, що реалізують в Україні положення Третього енергетичного пакету ЄС, а саме законопроекту про ринок електричної енергії та законопроекту про регулятора в сфері енергетики та комунальних послуг. У випадку, якщо у такому документі прямо не вказано працівника, що надав такі консультації, учасник додатково надає таку інформацію у вигляді довідки в довільній формі.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частини 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Крім того, частиною 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Скаржник просить звернути увагу, що вказані вимоги Замовника є дискримінаційними, оскільки прямо обмежують коло учасників, що призводить до порушень ряду положень норм чинного законодавства, виходячи з наступного.
Консультаційні послуги щодо розробки та/або доопрацювання законодавчих актів, що реалізують в Україні положення Третього енергетичного пакету ЄС є вузькоспеціалізованими та не є такими, що надаються учасниками юридичного ринку на постійній основі. Тобто, такі вимоги є відверто дискримінаційними, та такими, що фактично унеможливлюють участь 99% учасників, що надають правову допомогу та здійснюють юридичну практику.
Слід зазначити, що такий досвід має незначна кількість учасників, у той же час, надання таких послуг можуть виконуватись широким колом спеціалістів на конкурентній основі.
Отже, такі вимоги Замовника у ТД покликані для створення перешкод шляхом штучного звуження кола учасників, а також з метою допущення до участі наперед визначеного суб’єкта.
Наполягаємо, шляхом встановлення дискримінаційних вимог до учасників тендерної закупівлі, Замовник навмисно вчиняєт дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принцип добросовісної конкуренції та недискримінації учасників при проведенні процедури закупівлі, що прямо заборонено законодавством у сфері публічних закупівель.
Слід зазначити, що працівники Адвокатського об’єднання «БАРРІСТЕРС» мають понад 10-річний досвід надання повного спектру юридичних послуг, в тому числі консультаційних послуг у різних галузях права (докази додаються).
За вказаних обставин, переконані, що підприємства, які мають значний досвід надання правової допомоги мають право та повинні приймати участь у даних торгах.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», метою торгів є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції, розвиток добросовісної конкуренції.
Проте, у зв’язку із встановленням Замовником дискримінаційних вимогу у тендерній документації, потенційні учасники з багаторічним досвідом у сфері надання юридичних послуг, позбавлені можливості участі та обмежені у праві прийняття участі у закупівлі, у зв’язку з порушенням Замовником принципу недискримінації учасників.
Відповідно до положень ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Водночас, відповідно до ч.5, ч.6 ст.7 Бюджетного Кодексу України, принципами бюджетної системи є: принцип обґрунтованості, бюджет формується на реалістичних макропоказниках економічного і соціального розвитку України та розрахунках надходжень бюджету і витрат бюджету, що здійснюються відповідно до затверджених методик та правил; принцип ефективності та результативності - при складанні та виконанні усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, Автономною Республікою Крим, місцевим самоврядуванням (далі - гарантовані послуги), при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів».
Відповідно до ч.2 ст.4 Закону України «Про захист економічної конкуренції» суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
У той же час, вважаємо, що дії Замовника також є порушенням ст.6 Господарського кодексу України, згідно якої передбачено забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання.
Отже, оскаржувані вимоги тендерної документації є дискримінаційними та обмежують коло потенційних учасників, що фактично призведе до відсутності допущених учасників, що відповідають вказаним кваліфікаційним критеріям Замовника.
Дані дії Замовника є порушенням:
- ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої встановлено принцип недопущення дискримінації учасників;
- ч. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
- ч. 3 ст. 11 ЗУ ««Про публічні закупівлі», згідно якої, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
- ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої, документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Державне підприємство «Енергоринок» усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 79140000-7— Послуги з юридичного консультування та правового інформування» (послуги з правових питань роботи ринку електроенергії), згідно ідентифікатора закупівлі UA-2017-12-22-004025-b, шляхом виключення пункту 1.2. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 79140000-7— Послуги з юридичного консультування та правового інформування» (послуги з правових питань роботи ринку електроенергії), згідно ідентифікатора закупівлі UA-2017-12-22-004025-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяги ЄРАУ.pdf 09.01.2018 18:48
- Наказ №1 від 13.10.2017 року про призначення Голови АО «БАРРІСТЕРС».pdf 09.01.2018 18:48
- Платіжне доручення № 16.pdf 09.01.2018 18:48
- Платіжне доручення№ 11.pdf 09.01.2018 18:48
- Скарга від 09.01.pdf 09.01.2018 18:48
- Тендерна документація ДП «Енергоринок».docx 09.01.2018 18:48
- Рішення від 11.01.2018 № 200 + Лист Замовнику.pdf 12.01.2018 10:51
- Інформація про резулютивну частину рішення від 30.01.2018 № 797.pdf 31.01.2018 17:15
- Рішення від 30.01.2018 № 797.pdf 02.02.2018 18:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.01.2018 18:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.02.2018 18:32