-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
з метою підготовки до опалювального сезону та вжиття заходів з енергозбереження об’єкта будівництва: «Капітальний ремонт м’якої покрівлі будівлі комунальної власності закладу дошкільної освіти «ДИВОСВІТ» Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області за адресою: 70441, Запорізька обл., Запорізький р-н, с. Біленьке, вул. Запорізька, буд. 17 "А"»
Завершена
3 815 527.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 077.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 077.64 UAH
Період оскарження:
12.10.2023 17:40 - 19.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
08566b91e52140b5ae003ec7ef6f76f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-12-014970-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА НА РШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Заклад Дошкільної Освіти "Дивосвіт" Біленьківської Сільської Ради Запорізького Району Запорізької Області
ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ №26/10/1 від 26 жовтня 2023 року
Замовником торгів 12 жовтня 2023 року розпочато процедуру закупівлі по предмету закупівлі з метою підготовки до опалювального сезону та вжиття заходів з енергозбереження об’єкта будівництва: «Капітальний ремонт м’якої покрівлі будівлі комунальної власності закладу дошкільної освіти «ДИВОСВІТ» Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області за адресою: 70441, Запорізька обл., Запорізький р-н, с. Біленьке, вул. Запорізька, буд. 17 "А"» (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-12-014970-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІН-ТРАС» (надалі - Товариство) згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію у зазначеній вище закупівлі.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів Замовником встановлено ціну (питома вага критерію – 100%), та визначено, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
За результатами розгляду пропозиція Товариства, системою закупівель визначено як найнижчу ціну пропозиції.
Хочемо зауважити, що різниця у ціні між Товариством та Учасником №2 склала цілих 399613,71 грн. А в умовах воєнного стану в Україні, який триває з 24 лютого 2022 року і по сьогодні, економія бюджетних коштів є досить актуальною та максимально важливою. Одним із принципів публічних закупівель є максимальна економія та ефективність. Чого не дотримався Замовник при виборі Переможця Закупівлі UA-2023-10-12-014970-a.
Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства (протокол №26/10/1 від 26 жовтня 2023 року).
Учасник не погоджується із рішенням Замовника із наступних підстав:
1. Додаток 3 Тендерної документації містить саме Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника.
Файл, наданий Учасником у складі Пропозиції «Довідка мтб.pdf» містить перелік ТА інформацію стосовно обладнання, із найменуванням, кількістю та формою власності вищезазначеного обладнання з мтб. Чим саме Учасник виконав вимогу Замовника п.1.1 частини 1 Додатку 3. Оскільки вимагалось наступне:
Наголосимо, що наявність конкретного обладнання чи механізму не було вимогою до Учасників. Замовник прописав тільки надання довідки відповідно до спеціальної форми. Що було виконано Товариством. Також, Замовник не вимагав узгодити та не прописав який саме має бути механізм узгодження із підсумковою відомістю ресурсів матеріально-технічної бази у Тендерній Документації Закупівлі. Але прописав це у Протоколі №26/10/1, чим саме перевищив свої повноваження, вийшовши за рамки тих вимог, які були викладені у Тендерній Документації.
Тож, відхилення з цієї причини є повністю безпідставним зі сторони Замовника.
2. Далі за Протоколом, Замовник посилається на оборотно-сальдову відомість підприємства ТОВ «ІН-ТРАС», яка не відповідає вимогам абз.2 п 1.1 частини 1 Додатку 3, на Аналогічний Договір, який не відповідає п.3.1 частини 3 Додатку 3, та на відсутність Гарантійних листів(п.6.2.2.1, п.8.1 Додатку 4).
У цих питаннях, Замовник порушив п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості),а саме:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
А саме, не надавши Учаснику можливість на усунення невідповідностей по зазначених вище питаннях. Відповідно до Протоколу №26/10/1 від 26.10.2023р., Замовник не має претензій до підсумкової відомості ресурсів, наданої Учасником. А Замовник, навіть підтвердив у Протоколі, що Підсумкова відомість ресурсів повністю відповідає тех.специфікації. Також, Замовник не має зауважень до технічної документації, наданої Учасником. Очевидно, що вплив цих питань на технічну частину відсутній та надавши можливість усунення недоліків, предмет Закупівлі ніяким чином не буде змінений.
Тож, Замовник мав та був зобов’язаний надати Учаснику 24 години на усунення невідповідностей, чим саме порушив права Учасника.
Учасник повністю не погоджується із Замовником та вважає, що Замовник порушив Особливості та неправомірно відхилив найвигіднішу Пропозиції за результатами Аукціону.
Товариство не може погодитись з рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та внаслідок прийняття якого порушено права та законні інтереси Суб’єкта оскарження.
Наголосимо, що Замовник перевищив свої повноваження, та не притримується Чинного Законодавства у сфері Публічних Закупівель.
Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Так, Замовником було неправомірно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ІН-ТРАС», яка мала сприяти ефективному розпорядженню та економії бюджетних коштів, що є порушенням принципу максимальної економії та ефективності.
Таким чином, Суб’єкт оскарження є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, а відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження з підстав які суперечать вимогам чинного законодавства та порушення основних принципів проведення закупівель під час вибору переможця закупівлі є грубим порушенням законодавства про закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.55 та п.56 Особливостей та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (UA-2023-10-12-014970-a)
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення викладене протоколом №26/10/1 від 26 жовтня 2023 року
Додатки:
1. Протокол №26/10/1 від 26 жовтня 2023 року.
2. Тендерна Документація Замовника.
3. Підсумкова відомість ресурсів Учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ ІН-ТРАС 27.10.pdf 27.10.2023 15:53
- Рішення відхилення ІНТРАС.pdf 27.10.2023 15:53
- проект договору з урахуванням змін.pdf 27.10.2023 15:53
- Договірна ціна.pdf 27.10.2023 15:53
- Ліцензія.pdf 27.10.2023 15:53
- ТД нова редакція 17.10.2023.pdf 27.10.2023 15:53
- рішення від 31.10.2023 № 17387.pdf 31.10.2023 17:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.11.2023 № 17930.pdf 09.11.2023 14:34
- рішення від 08.11.2023 № 17930.pdf 13.11.2023 18:36
- Пояснення замовника на Скаргу ТОВ ІН ТРАС.pdf 02.11.2023 13:45
- рішення відхилення ІН ТРАС.docx 02.11.2023 13:45
- довідка аналогічний договір.pdf 02.11.2023 13:45
- Договірна ціна.pdf 02.11.2023 13:45
- ТД нова редакція 17.10.2023.doc 02.11.2023 13:45
- Оборотно-сальдова відомість ТОВ ІН-ТРАС.pdf 02.11.2023 13:45
- Акти ФЕМ.pdf 02.11.2023 13:45
- Пояснення замовника на Скаргу ТОВ ІН ТРАС.docx 02.11.2023 13:45
- ДЦ ФЕМ.pdf 02.11.2023 13:45
- Рішення відхилення ІНТРАС.pdf 02.11.2023 13:45
- довідка мтб.pdf 02.11.2023 13:45
- Аналогічний Договір Фем.pdf 02.11.2023 13:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.10.2023 16:12
Дата розгляду скарги:
08.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.10.2023 17:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.11.2023 18:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення АМКУ №17930-р/пк-пз від 08.11.2023