• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Завершена

3 083 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 835.00 UAH
Період оскарження: 12.10.2023 17:13 - 20.10.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 135c81488b6841b7bbd8ab907ea942e7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-014565-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до Тендерної документації розділу V пункту 1.3, абзацу 8, Розрахунок ціни за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином: Р = ∑ (Ni план * Ц прогн.рдн. * (1+М/100) + Ni план * Тпер.)* 1,2, грн з ПДВ де , Р – ціна тендерної пропозиції у гривні (UAH) Ni план – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Замовника відповідно до Технічного завдання (Додаток 2); Ц прогн.рдн. – прогнозована ціна РДН, яка для даної закупівлі становить – 4,5711081 грн. за 1 кВт*год без ПДВ, (визначена як середньозважена ціна на РДН за вересень 2023 року – 3 906.93 грн. за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua. 12.10.2023 р. з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання + 17%) Т пер. - тариф на послуги з передачі електричної енергії затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку відповідно до постанови НКРЕКП від 21.12.2022 № 1788 – 0,4851 грн за 1 кВт*год без ПДВ. 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ - 20 %); М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Р), %. З метою запобігання демпінгу Учасник не може визначати маржу величиною від’ємною. Під час проведення аукціону Учасник понижує ціну тільки за рахунок зменшення М – маржа (вартість послуг Учасника). Факт визначення Учасником маржі від’ємною величиною підчас розрахунку ціни пропозиції або пониження ціни пропозиції за результатом аукціону таким чином, що маржа стала від’ємною є підтвердженням того, що Учасник відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тагне за собою відхилення тендерної пропозиції Учасника у відповідності до положень абзацу 2 підпункту 3 пункту 41 Особливостей, про що Учасник надає лист-погодження довільної форми у складі тендерної пропозиції. Вважаємо дану вимогу тендерної документації неправомірною з огляду на наступне: Тендерною документацією в Розділі V, п.1.2. «Оцінка тендерних пропозицій» зазначається, що: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. (у разі якщо подано дві і більше тендерних пропозицій). Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію – 100%. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Ціна на електричну енергію встановлюється учасником у відповідності до ч. 2 ст. 56 Закону України «Про ринок електричної енергії». Учасник не включає до вартості тендерної пропозиції витрати щодо оплати послуг з розподілу електричної енергії. Ціна тендерної пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна тендерної пропозиції зазначається без ПДВ.». Згідно з вищезазначеною інформацією сказано , що саме УЧАСНИК, а не замовник, САМОСТІЙНО ВИЗНАЧАЄ і ПРОПОПОНУЄ ту ЦІНУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, за яку він готовий здійснювати постачання електричної енергії. Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостями не передбачено право Замовника встановлювати ціну тендерної пропозиції Учасника, оскільки в такому випадку взагалі знижується сутність проведення публічних закупівель. При застосуванні даної формули із застосуванням листа- погодження про маржу у даній формулі можна стверджувати, що Замовник порушує принципи добросовісної конкуренції, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного і неупередженого визначення переможця закупівлі передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». За допомогою даної формули розрахунку ціни Замовник ціленаправлено обмежує та унеможливлює участь потенційних Учасників грати на електронному аукціоні , а також надає технічну можливість для конкретного постачальника подати цінову пропозицію відразу, як тільки було оголошено закупівлю. Для прикладу: Закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-25-010225-a з ідентичним формуванням ціни призвела до того , що аукціон , як один із основних етапів проходження процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) було повністю порушено Замовником , що призвело до порушення Законодавства проведення процедури закупівлі . На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вказану вище неправомірну вимогу. У разі бездіяльності Замовника стосовно даної вимоги , щодо дискримінаційних умов тендерної закупівлі , Учаснику доведеться використати свою можливість оскарження умов тендерної документації Замовника «Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради» у Антимонопольному комітеті України (АМКУ), та звернутись до уповноважених суб'єктів у сфері протидії корупції – це органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено