• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Екологічні вимоги

Послуга з прибирання приміщень будівлі після поточного ремонту

Мийні засоби, засоби для чищення повинні відповідати вимогам екологічних критеріїв для мийних засобів та засобів для чищення згідно з ДСТУ ІSO 14024:2018 Екологічні марковання та декларації. Екологічне марковання типу I. Принципи та процедури (ISO 14024:2018, IDT). Відповідність повинна підтверджуватись копіями таких документів: 1. Сертифікат про підтвердження відповідності встановленим екологічним критеріям для мийних засобів та засобів для чищення 2. Атестат акредитації органу з оцінки відповідності який видав сертифікат

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 12.10.2023 17:10 - 17.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА від «25» жовтня 2023 року вих. №1-25

Номер: ab539abe12fe45e4ab2f0e8462ed4dc9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-014465-a.b2
Назва: ВИМОГА від «25» жовтня 2023 року вих. №1-25
Вимога:
Ознайомившись з ПРОТОКОЛОМ уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в апараті Міністерства освіти і науки України від 23 жовтня 2023 р. «Про визначення учасника переможцем ТОВ "І Н В А Й Т" (ЄДРПОУ 37701437) процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю», ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не погоджується з ним як такої, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі UA-2023-10-12-014465-a. Відповідно до абзацу другого пункту 48 Особливостей у разі закупівлі послуг Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфіка-ційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Згідно ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, по процедурі відкриті торги (з особливостями),затвердженою Протокол уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в апараті Міністерства освіти і науки України(від 12 жовтня 2023 року),(UA-2023-10-12-014465-a, опубліковано від 12.10.2023р.), були встановлені вимоги : 1) Додаток 2 (до тендерної документації) «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону», а саме Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям. Замовником було встановлено вимогу надати Довідку в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Згідно Додатка 3 « Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до послуг входить по пункту 9. Миття вікон (зсередини приміщення – скляні та металопластикові поверхні) — 1 раз.( Крім прибирання приміщень кабінетів також необхідно мити вікна на центральних і бокових сходах (зсередини та металопластикові поверхні) по мірі забруднення, а також утримувати у чистоті підвіконня на центральних і бокових сходах, які знаходяться на висоті 3,3 м від рівня площадки сходових маршів (роботи на висоті): прибирання їх від пилу і бруду, а також сміття у тому числі розбитого скла). ТОВ «ІНВАЙТ» було завантажено разом з тендерною пропозицією Довідку №193/02 від 16.10.2023р.(Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг), в якій відсутня інформація щодо обладнання, інструменту або інвентарю для надання послуги Замовнику з Миття вікон. 2) Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником в Додатку 3.Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження цієї вимоги надає: — декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метри, зареєстровану у відповідному територіальному органі Державної служби України з питань праці. ТОВ «ІНВАЙТ» було завантажено разом з тендерною пропозицією Декларацію №3934/Ц-23 від 23.05.2023, яка не відповідає встановленим нормам та постановам , а саме : - Постанові Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки". - Постанові Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 "Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України". - Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 № 357 "Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану". В Декларації №3934/Ц-23 від 23.05.2023, ТОВ «ІНВАЙТ» було вказано в графі «Місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: за місцезнаходженням роботодавця : Україна, 01133, місто Київ,б.Лесі Українки, будинок 26. (Тобто вказана юридична адреса ТОВ «ІНВАЙТ»), а в графі та/або постійним місцезнаходженням об’єкта вказано : не виконуються. Враховуючи вищесказане , в Декларації не вказана адреса Замовника (Міністерства освіти і науки України) , де будуть надаватись послуги (та/або постійним місцезнаходженням об’єкта) вказано ,а саме адреса: 01601, м.Київ, бульвар Тараса Шевченка, 16. Тобто , Декларація №3934/Ц-23 від 23.05.2023, ТОВ «ІНВАЙТ» не є вірною, а отже цей документ не має розглядатись Замовником як документ та повинен вважатись як документ ,який не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже , в цілому, можна зробити висновок, що тендерна пропозиція ТОВ «ІНВАЙТ» визначених частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), не відповідає вимогам тендерної документації, така тендерна документація підлягає відхиленню, згідно з відповідними підставами ,визначеними у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування «механізму «24 години». Звертаємось з Вимогою до Вас дотримуватись принципів здійснення Відкритих закупівель та недискримінації учасників, а також просимо Вас скасувати ПРОТОКОЛ уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в апараті Міністерства освіти і науки України від 23 жовтня 2023 р. «Про визначення учасника переможцем ТОВ "І Н В А Й Т" (ЄДРПОУ 37701437) процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю» та розглянути пропозицію ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"( 2789403470). В протилежному випадку будемо змушені звернутись до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі. Копії завантажених документів додаються.
Вирішення: Шановний учасник! Стосовно Вашої вимоги вважаємо за необхідне пояснити таке. 1. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасником ТОВ «І Н В А Й Т» (ЄДРПОУ 37701437) надано довідку №193/02 від 16.10.2023 р., якою підтверджується наявність власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, серед яких вказано наявність «Unger набір для миття фасадів», техніка може використовуватись для миття вікон зовні. Для миття вікон всередині (в тому числі особами які будуть залучені до робіт на висоті), використовуються мікрофібри та хімічні речовини, які є розхідними матеріалами. Надання інформації про розхідні матеріали не вимагалось вимогами тендерної документації. Зважаючи на зазначене, учасник ТОВ «І Н В А Й Т» (ЄДРПОУ 37701437) виконав вимогу підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у достатньому обсязі для надання послуг. 2. Пункт 3 Додатку 3 до тендерної документації містить вимогу, що з метою належного та безпечного надання послуг з миття вікон з середини та утримання у чистоті підвіконня на центральних і бокових сходах, які знаходяться на висоті 3,3 м від рівня площадки сходових маршів, Учасник для підтвердження у складі тендерної пропозиції надає, зокрема, декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метри, зареєстровану у відповідному територіальному органі Державної служби України з питань праці. Тендерна документація не містить вимоги щодо надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація) за адресою Замовника/місцем виконання робіт. Відповідно до п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Крім того, Декларація за місцем виконання робіт подається на підставі договору, який буде укладено за результатами проведення закупівлі, та на момент подання тендерної пропозиції відсутній. Учасник ТОВ «І Н В А Й Т» (ЄДРПОУ 37701437) у складі тендерної пропозиції надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №ДК3934/Ц-23 від 23.05.2023, яка відповідає вимогам тендерної документації. Зважаючи на викладене, учасник ТОВ «І Н В А Й Т» (ЄДРПОУ 37701437) виконав вимоги (умови) тендерної документації. З урахуванням вищевикладеного Ваша вимога відхиляється.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 9e10ffbc5d3f498bb233ad2250c3b268
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-014465-a.c1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. У тендерній документації присутня дискримінаційна вимога, а саме: "Аналогічним вважається договір про надання Послуги з прибирання приміщень будівлі після поточного ремонту". Вимога щодо надання аналогічного договору про надання послуг з прибирання саме приміщень ПІСЛЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ є перебільшеною і такою, що дискримінує учасників закупівлі (у тому числі і нас), адже ті учасники, які мають великий досвід щодо надання послуг з прибирання, миття вікон з державними та комерційними замовниками, медичними установами (регулярних чи разових), але не саме після поточного ремонту, не зможуть взяти участі у даній закупівлі, хоча виходячи з умов ТЗ і проєкту договору мають досвід, людей, МТБ і можливість належним чином виконати умови договору. Відповідно до частини 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 708 від 15.04.2020 року предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно просимо видалити дану вимогу з тендерної документації та привести її у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Стосовно Вашої вимоги вважаємо за необхідне пояснити таке. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно з частиною другою статті 16 Закону один з таких кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином, у додатку 2 до тендерної документації по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю послуги «Послуга з прибирання приміщень будівлі після поточного ремонту» згідно з ДК 021:2015 — 90910000-9 Послуги з прибирання встановлена відповідна вимога, яка підтверджується виконанням Учасником аналогічного договору про надання Послуги з прибирання приміщень будівлі після поточного ремонту. Відповідно до пункту 12 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893, під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо: – назви предмета закупівлі (Послуга з прибирання приміщень будівлі після поточного ремонту); – коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783), та їх назви (ДК 021:2015 — 90910000-9 Послуги з прибирання). Послуга з прибирання приміщень будівлі після поточного ремонту має свою специфіку, і тому аналогічним договором вважається договір про надання саме цієї послуги. З урахуванням вищевикладеного Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації відхиляється.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.10.2023 00:02