• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Покровської амбулаторії ЗПСМ на вул. Шевченка, 2 в с. Покровське Нікопольського району Дніпропетровської області

Торги відмінено

3 163 451.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 817.26 UAH
Період оскарження: 12.10.2023 16:54 - 17.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження переможця

Номер: 897cbc7697854b3cad313b9d9af3c82b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-014284-a.a5
Назва: Оскарження переможця
Вимога:
12.10.2023 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОКРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПОКРОВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, (код ЄДРПОУ: 43969349) - (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) ДК021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Покровської амбулаторії ЗПСМ на вул. Шевченка, 2 в с. Покровське Нікопольського району Дніпропетровської області). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 23.10.2023. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНКОБУД" - ЄДРПОУ: 41871863 ТОВ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ» – код ЄДРПОУ 42523443 21.11.2023 року протокольним рішенням №103 від 21.11.2023 року Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПОКРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПОКРОВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, Наталією Шугай було визнано переможцем процедури закупівлі за роботами: ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Покровської амбулаторії ЗПСМ на вул. Шевченка, 2 в с. Покровське Нікопольського району Дніпропетровської області) наступного учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ» – код ЄДРПОУ 42523443, (надалі - Переможець) з ціновою пропозицією 2 452 284.00 грн без ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРІНКОБУД" (далі – Скаржник) вважає, що зазначене рішення замовника, яке було прийнято після оцінки тендерної пропозиції учасника, призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке: I. Розділ 3 тендерної документації передбачає наступне: Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: − інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; Номер 3 таблиці Додатку 1 до тендерної документації зазначає наступне: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) у вигляді таблиці. Аналогічним договором вважається договір(-и) на виконання робіт з будівництва, або реконструкції, або капітального ремонту ПОКРІВЛІ. 3.1.2. оригінал(-и) або завірену(-і) копію(-ї), вказаного (-их) учасником у таблиці договору(-ів) (з усіма додатками, специфікаціями, додатковими угодами, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника); 3.1.3. оригінал(-и) або завірену(-і) копію(-ї), підписаної (-их) замовником (-ами) довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) та акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) по вказаному(-их) договору(-ах); Інформація та документи повинні надаватися про повністю виконаний договір, дія якого закінчилась. Учасником 2 - ТОВ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ», код ЄДРПОУ 42523443, було надано в якості доказу виконання робіт з аналогічного договору наступний документ: Договір №01 підряду на виконання робіт з капітального ремонту від 25.11.2019 року укладеним з Виконавчим комітетом Червоногригорівської селищної ради Нікопольського району Дніпропетровської області. Предмет договору: роботи «Капітальний ремонт будівлі амбулаторії ЗПСМ» за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, селище Кам’янське, вул. Будівельників, 5а. Також долучений графік виконання, кошторисна документація та акти виконаних робіт щодо капітального ремонту будівлі амбулаторії ЗПСМ. Хоча Замовником було чітко визначено, що аналогічним вважається договір(-и) на виконання робіт з будівництва, або реконструкції, або капітального ремонту ПОКРІВЛІ. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Саме тому Замовником тільки з цієї підстави повинен був відхилити тендерну пропозицію , як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі передбаченими п.3 ч.2 ст 16 Закону України «Про публічні Закупівлі». Аналогічна позиція викладена в Розділі 3 тендерної документації «Відхилення тендерних пропозицій»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. II. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачена Розділом 2 Додатку 1 тендерної документації, та зазначено наступне: Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “ Про публічні закупівлі ”: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2. Таблиця 2 ПІБ Кваліфікація/посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/ *** працівник субпідрядника/ співвиконавця *** Назва субпідрядника / співвиконавця Звертаємо Вашу увагу на 4 графу Таблиці 2 «Працівник учасника/ *** працівник субпідрядника/ співвиконавця», де зазначаються правові аспекти співпраці Учасника та «його» працівників. На підтвердження цього кваліфікаційного критерію Учасником 2 - ТОВ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ» було надано такі документи: «Довідки» на 21 аркушу, де нас цікавить сторінка №14, де зазначено 9 осіб, які начебто працюють у «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ». Де в графі 4 «Працівник учасника/ *** працівник субпідрядника/ співвиконавця» Переможцем зазначена наступна інформація: «Працівник учасника» напроти кожного «працівника». Тепер звертаємося до документу під назвою «трудовиОновлено», де викладена наступна інформація: Скан копія трудових книжок Остроухова Д.М (директор), Бондаренко Д.Ю. (інженер з проектно-кошторисної документації) та Литвин О.В. (маляр). На цих осіб також було надано накази про прийняття на роботу (документ «Накази_працівники»). Тобто офіційно підтверджено трудові відносини тільки на три посади. І що найцікавіше, так це документ під назвою «Договори_працівники», в якому були надані договори підряду від 02 лютого 2023 року щодо виконання робіт «надання послуг» з фізичними особами (не працівниками Переможця), які як зазначено в договорах: - Виконують роботу на свій ризик, самостійно організовують виконання роботи, не підлягають під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, не має права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачують страхові внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням. - За виконану роботу Замовник сплачує Підряднику ВИНАГОРОДУ. А в трудових відносинах працівникам виплачується заробітна платня. Відповідно до ст..837 Цивільного кодексу України - за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Трудовим договором є угода між працівником і роботодавцем (роботодавцем — фізичною особою), за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець (роботодавець — фізична особа) зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Законодавчо передбачено такі види трудових договорів: • безстроковий трудовий договір; • трудовий договір, укладений на визначений строк; • трудовий договір, укладений на час виконання певної роботи; • контракт; • трудовий договір з нефіксованим робочим часом; • трудовий договір в умовах спрощеного режиму регулювання трудових відносин; • трудовий договір про надомну роботу; • трудовий договір про дистанційну роботу. А отже це не є трудовими відносинами, а є відносинами цивільно-правового характеру, що є грубим порушенням норм Кодексу законів про працю, та умов тендерної документації стосовно підтвердження кваліфікаційних вимог, передбачених п.2 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». III. Додатком 2 до тендерної документації передбачено наступне: Технічне завдання на роботи з капітального ремонту даху нежитлової будівлі Покровської амбулаторії ЗПСМ на вул. Шевченка, 2 в с. Покровське Нікопольського району, Дніпропетровської області. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Пунктом 59 та 61 Локального кошторису передбачено наступні роботи: 59. Вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауеpлатів у кількості 23,03 м.куб. 61. Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по ферма у кількості 111,61 м.кв. Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено наступне: 5) ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню; Відповідно до Постанови кабінету міністрів Украйни №852 від 23 листопада 2016 року «Про деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» зазначено наступне: Абзац 4 пункту 2 Загальних положень передбачає, що роботи протипожежного призначення це - монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем протидимного захисту, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) таких систем, спостерігання за системами протипожежного захисту, технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники), вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). Саме тому, для того щоб відповідати умовам тендерної документації та мати право на здійснення зазначених робіт з вогнезахисту дерев’яних конструкцій Учасник повинен був надати ліцензію на виконання робіт з протипожежного призначення або ліцензію його підрядника цих робіт. Серед документів Переможця відсутня ліцензія на виконання робіт з протипожежного призначення. Саме тому Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію через не відповідність умовам технічної специфікації, передбаченою пунктом 2 Розділу 3 тендерної документації «Відхилення тендерних пропозицій». IV. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Розділом 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що учаснику необхідно підтвердити наявність основних машин та механізмів для виконання робіт наступними документами: 1.2. власні машини, механізми та техніка: 1.2.1 оригіналами або завіреними копіями техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу для машин, механізмів та техніки, яка підлягає державній реєстрації 1.2.2. оригіналом або завіреної копії бухгалтерської довідки або інвентаризаційного опису за підписом керівника та/або головного бухгалтера, та/або бухгалтера про знаходження основних засобів на балансі підприємства – для машин, механізмів, обладнання, яке не підлягає державній реєстрації; Переможець на підтвердження даного пункту викладає Файл «Договір_техніки», у відповідності до якого Учасник орендує дорожньо-будівельну техніку у кількості, відповідно до Додатку 1, який передбачає наступну техніку: - Автогрейдер ДЗ-122 - Автогрейдер ГС 10.01 - Асфальтоукладчик «Titan 260» - Асфальтоукладчик «ABG Titan 125 EPM» - Каток ДУ-47 - Каток ДУ-99 - Ескаватор ЄО-К604М - МТЗ з навісним обладнанням (дорожня фреза) - Самоскид FOTON (25т) Зазначена техніка, крім самоскида, не може бути задіяна в роботах з капітального ремонту покрівлі. А також Переможець завантажує Інвентаризаційний опис №1 на 05.01.2021 року щодо товарно-матеріальних цінностей. Підсумковою відомістю ресурсів, що знаходиться на сторінці 20 файлу «Кошторис» передбачено, що Переможець має у користуванні Кран переносний, вантажопідйомністю 1 т. Право користування майном – оренда. Але в прикріплених документах відсутні відомості щодо договору оренди зазначеного майна, акту приймання-передачі, інвентаризаційного опису. Документами, що прикріплені разом із тендерною пропозицією відсутні докази щодо користування зазначеним майном у відповідності до вимог Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації Розділ 3 тендерної документації «Відхилення тендерних пропозицій»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. V. Відповідно до абзацу 3 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником було зазначено: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства учасника,розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва. Зазначаємо про те, що розрахунок загальновиробничих витрат на стадії формування договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за виконанні роботи визначається ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва». Відповідно до параграфу 4.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 показники для розрахунку загальновиробничих витрат, розраховані у складі договірної ціни на підставі обґрунтованої їх величини і структури, які складаються за попередній звітний період, узгоджуються із замовником і застосовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Даний документ є додатковою вимогою відповідно до законодавства, яку замовник має право ставити до учасників, зокрема, щоб впевнитись, що учасником було включено в ціну пропозиції усі роботи, передбачені в Технічній специфікації та перевірити правильність розрахунків відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Серед документів Переможця відсутні документи щодо обґрунтування загальновиробничих та адміністративних витрат, що розроблена на підставі структури підприємства учасника, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва. Розділ 3 тендерної документації «Відхилення тендерних пропозицій»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. VI. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Розділом 3 тендерної документації передбачено подання кожним учасником наступної інформації: − інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Додатком 2 тендерної документації передбачено, що переможець виконає зазначені роботи та встановить нові матеріали покрівлі, слухові вікна, метало черепицю, зробить вогнезахист дерев’яних конструкцій, встановить вікна з металопластикового профілю з однокамерним склопакетом та замком, та інші зазначені в дефектному акті. На жоден із цих матеріалів Переможцем не надано сертифікати, протоколи випробувань, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником. Розділ 3 тендерної документації «Відхилення тендерних пропозицій»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та повинна була відхилена Замовником. Не відхиливши тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ», Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель установлених статтею 5 Закону, а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та конкретно наші права, як Учасника закупівлі. Якщо б ми, як Учасник торгів, також пішли на порушення вимог законодавчих актів України в частині встановлення оформлення працівників за договорами підряду, то могли б надати меншу ціну. Але ми, як законослухняний суб'єкт підприємницької діяльності дозволити собі такого не можемо. Відхиливши скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ», тендерна процедура буде відмінена через те, що всі пропозиції будуть відхилені, надавши строк Замовнику більш ретельно прописати тендерну документацію, що унеможливить двоякого тлумачення тендерної документації та кількості необхідних документів. Що дасть можливість Скаржнику приймати участь знову. Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. тендерний комітет/Уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет/Уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок ігнорувати очевидне невиконання вимог за тендерною документацією учасником процедури закупівлі. Уповноважена особа здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України. Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно правових актів. Так, статтями 72, 73, 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Підсумовуючи все зазначене вище, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ» не відповідає умовам технічної специфікації та повинна була відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 в редакції Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Згідно з ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії, а саме, повним скасуванням прийнятого рішення Замовником. Виходячи з вищевикладеного та керуючись положеннями ст. 3, 5, 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ,- ПРОШУ: 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника, а саме, протокольне рішення №103 від 21.11.2023 року прийняте Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПОКРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПОКРОВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, зокрема: рішення про обрання переможцем процедури закупівлі за послугою: ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Покровської амбулаторії ЗПСМ на вул. Шевченка, 2 в с. Покровське Нікопольського району Дніпропетровської області) Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ» – код ЄДРПОУ 42523443 - неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника повністю скасувати протокольне рішення №103 від 21.11.2023 року прийняте Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПОКРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПОКРОВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, про визнання Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ» – код ЄДРПОУ 42523443) Переможцем. 4. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ» – код ЄДРПОУ 42523443) та відмінити тендер у зв’язку із відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Вирішення: Підсумовуючи все вищезазначене, вважаємо, що вимога Учасника ТОВ «УКРІНКОБУД» є необґрунтованою, та такою, що не грунтується на вимогах чинного законодавства України. Всі доводи скаржника зводиться лише до власного трактування вимог тендерної документації. Відповідно, вважаємо, що відсутні підстави для відміни тендеру у зв’язку із відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Оскарження переможця

Номер: 9b186991caa643b6abbec7b0cee4321a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-014284-a.a4
Назва: Оскарження переможця
Скарга:
12.10.2023 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОКРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПОКРОВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, (код ЄДРПОУ: 43969349) - (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) ДК021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Покровської амбулаторії ЗПСМ на вул. Шевченка, 2 в с. Покровське Нікопольського району Дніпропетровської області). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 23.10.2023. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНКОБУД" - ЄДРПОУ: 41871863 ТОВ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ» – код ЄДРПОУ 42523443 21.11.2023 року протокольним рішенням №103 від 21.11.2023 року Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПОКРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПОКРОВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, Наталією Шугай було визнано переможцем процедури закупівлі за роботами: ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Покровської амбулаторії ЗПСМ на вул. Шевченка, 2 в с. Покровське Нікопольського району Дніпропетровської області) наступного учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ» – код ЄДРПОУ 42523443, (надалі - Переможець) з ціновою пропозицією 2 452 284.00 грн без ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРІНКОБУД" (далі – Скаржник) вважає, що зазначене рішення замовника, яке було прийнято після оцінки тендерної пропозиції учасника, призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке: I. Розділ 3 тендерної документації передбачає наступне: Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: − інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; Номер 3 таблиці Додатку 1 до тендерної документації зазначає наступне: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) у вигляді таблиці. Аналогічним договором вважається договір(-и) на виконання робіт з будівництва, або реконструкції, або капітального ремонту ПОКРІВЛІ. 3.1.2. оригінал(-и) або завірену(-і) копію(-ї), вказаного (-их) учасником у таблиці договору(-ів) (з усіма додатками, специфікаціями, додатковими угодами, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника); 3.1.3. оригінал(-и) або завірену(-і) копію(-ї), підписаної (-их) замовником (-ами) довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) та акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) по вказаному(-их) договору(-ах); Інформація та документи повинні надаватися про повністю виконаний договір, дія якого закінчилась. Учасником 2 - ТОВ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ», код ЄДРПОУ 42523443, було надано в якості доказу виконання робіт з аналогічного договору наступний документ: Договір №01 підряду на виконання робіт з капітального ремонту від 25.11.2019 року укладеним з Виконавчим комітетом Червоногригорівської селищної ради Нікопольського району Дніпропетровської області. Предмет договору: роботи «Капітальний ремонт будівлі амбулаторії ЗПСМ» за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, селище Кам’янське, вул. Будівельників, 5а. Також долучений графік виконання, кошторисна документація та акти виконаних робіт щодо капітального ремонту будівлі амбулаторії ЗПСМ. Хоча Замовником було чітко визначено, що аналогічним вважається договір(-и) на виконання робіт з будівництва, або реконструкції, або капітального ремонту ПОКРІВЛІ. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Саме тому Замовником тільки з цієї підстави повинен був відхилити тендерну пропозицію , як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі передбаченими п.3 ч.2 ст 16 Закону України «Про публічні Закупівлі». Аналогічна позиція викладена в Розділі 3 тендерної документації «Відхилення тендерних пропозицій»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. II. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачена Розділом 2 Додатку 1 тендерної документації, та зазначено наступне: Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “ Про публічні закупівлі ”: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2. Таблиця 2 ПІБ Кваліфікація/посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/ *** працівник субпідрядника/ співвиконавця *** Назва субпідрядника / співвиконавця Звертаємо Вашу увагу на 4 графу Таблиці 2 «Працівник учасника/ *** працівник субпідрядника/ співвиконавця», де зазначаються правові аспекти співпраці Учасника та «його» працівників. На підтвердження цього кваліфікаційного критерію Учасником 2 - ТОВ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ» було надано такі документи: «Довідки» на 21 аркушу, де нас цікавить сторінка №14, де зазначено 9 осіб, які начебто працюють у «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ». Де в графі 4 «Працівник учасника/ *** працівник субпідрядника/ співвиконавця» Переможцем зазначена наступна інформація: «Працівник учасника» напроти кожного «працівника». Тепер звертаємося до документу під назвою «трудовиОновлено», де викладена наступна інформація: Скан копія трудових книжок Остроухова Д.М (директор), Бондаренко Д.Ю. (інженер з проектно-кошторисної документації) та Литвин О.В. (маляр). На цих осіб також було надано накази про прийняття на роботу (документ «Накази_працівники»). Тобто офіційно підтверджено трудові відносини тільки на три посади. І що найцікавіше, так це документ під назвою «Договори_працівники», в якому були надані договори підряду від 02 лютого 2023 року щодо виконання робіт «надання послуг» з фізичними особами (не працівниками Переможця), які як зазначено в договорах: - Виконують роботу на свій ризик, самостійно організовують виконання роботи, не підлягають під дію правил внутрішнього трудового розпорядку, не має права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачують страхові внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням. - За виконану роботу Замовник сплачує Підряднику ВИНАГОРОДУ. А в трудових відносинах працівникам виплачується заробітна платня. Відповідно до ст..837 Цивільного кодексу України - за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Трудовим договором є угода між працівником і роботодавцем (роботодавцем — фізичною особою), за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець (роботодавець — фізична особа) зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Законодавчо передбачено такі види трудових договорів: • безстроковий трудовий договір; • трудовий договір, укладений на визначений строк; • трудовий договір, укладений на час виконання певної роботи; • контракт; • трудовий договір з нефіксованим робочим часом; • трудовий договір в умовах спрощеного режиму регулювання трудових відносин; • трудовий договір про надомну роботу; • трудовий договір про дистанційну роботу. А отже це не є трудовими відносинами, а є відносинами цивільно-правового характеру, що є грубим порушенням норм Кодексу законів про працю, та умов тендерної документації стосовно підтвердження кваліфікаційних вимог, передбачених п.2 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». III. Додатком 2 до тендерної документації передбачено наступне: Технічне завдання на роботи з капітального ремонту даху нежитлової будівлі Покровської амбулаторії ЗПСМ на вул. Шевченка, 2 в с. Покровське Нікопольського району, Дніпропетровської області. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Пунктом 59 та 61 Локального кошторису передбачено наступні роботи: 59. Вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауеpлатів у кількості 23,03 м.куб. 61. Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по ферма у кількості 111,61 м.кв. Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено наступне: 5) ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню; Відповідно до Постанови кабінету міністрів Украйни №852 від 23 листопада 2016 року «Про деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» зазначено наступне: Абзац 4 пункту 2 Загальних положень передбачає, що роботи протипожежного призначення це - монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем протидимного захисту, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) таких систем, спостерігання за системами протипожежного захисту, технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники), вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). Саме тому, для того щоб відповідати умовам тендерної документації та мати право на здійснення зазначених робіт з вогнезахисту дерев’яних конструкцій Учасник повинен був надати ліцензію на виконання робіт з протипожежного призначення або ліцензію його підрядника цих робіт. Серед документів Переможця відсутня ліцензія на виконання робіт з протипожежного призначення. Саме тому Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію через не відповідність умовам технічної специфікації, передбаченою пунктом 2 Розділу 3 тендерної документації «Відхилення тендерних пропозицій». IV. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Розділом 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що учаснику необхідно підтвердити наявність основних машин та механізмів для виконання робіт наступними документами: 1.2. власні машини, механізми та техніка: 1.2.1 оригіналами або завіреними копіями техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу для машин, механізмів та техніки, яка підлягає державній реєстрації 1.2.2. оригіналом або завіреної копії бухгалтерської довідки або інвентаризаційного опису за підписом керівника та/або головного бухгалтера, та/або бухгалтера про знаходження основних засобів на балансі підприємства – для машин, механізмів, обладнання, яке не підлягає державній реєстрації; Переможець на підтвердження даного пункту викладає Файл «Договір_техніки», у відповідності до якого Учасник орендує дорожньо-будівельну техніку у кількості, відповідно до Додатку 1, який передбачає наступну техніку: - Автогрейдер ДЗ-122 - Автогрейдер ГС 10.01 - Асфальтоукладчик «Titan 260» - Асфальтоукладчик «ABG Titan 125 EPM» - Каток ДУ-47 - Каток ДУ-99 - Ескаватор ЄО-К604М - МТЗ з навісним обладнанням (дорожня фреза) - Самоскид FOTON (25т) Зазначена техніка, крім самоскида, не може бути задіяна в роботах з капітального ремонту покрівлі. А також Переможець завантажує Інвентаризаційний опис №1 на 05.01.2021 року щодо товарно-матеріальних цінностей. Підсумковою відомістю ресурсів, що знаходиться на сторінці 20 файлу «Кошторис» передбачено, що Переможець має у користуванні Кран переносний, вантажопідйомністю 1 т. Право користування майном – оренда. Але в прикріплених документах відсутні відомості щодо договору оренди зазначеного майна, акту приймання-передачі, інвентаризаційного опису. Документами, що прикріплені разом із тендерною пропозицією відсутні докази щодо користування зазначеним майном у відповідності до вимог Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації Розділ 3 тендерної документації «Відхилення тендерних пропозицій»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. V. Відповідно до абзацу 3 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником було зазначено: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства учасника,розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва. Зазначаємо про те, що розрахунок загальновиробничих витрат на стадії формування договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за виконанні роботи визначається ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва». Відповідно до параграфу 4.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 показники для розрахунку загальновиробничих витрат, розраховані у складі договірної ціни на підставі обґрунтованої їх величини і структури, які складаються за попередній звітний період, узгоджуються із замовником і застосовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Даний документ є додатковою вимогою відповідно до законодавства, яку замовник має право ставити до учасників, зокрема, щоб впевнитись, що учасником було включено в ціну пропозиції усі роботи, передбачені в Технічній специфікації та перевірити правильність розрахунків відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Серед документів Переможця відсутні документи щодо обґрунтування загальновиробничих та адміністративних витрат, що розроблена на підставі структури підприємства учасника, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва. Розділ 3 тендерної документації «Відхилення тендерних пропозицій»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. VI. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Розділом 3 тендерної документації передбачено подання кожним учасником наступної інформації: − інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Додатком 2 тендерної документації передбачено, що переможець виконає зазначені роботи та встановить нові матеріали покрівлі, слухові вікна, метало черепицю, зробить вогнезахист дерев’яних конструкцій, встановить вікна з металопластикового профілю з однокамерним склопакетом та замком, та інші зазначені в дефектному акті. На жоден із цих матеріалів Переможцем не надано сертифікати, протоколи випробувань, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником. Розділ 3 тендерної документації «Відхилення тендерних пропозицій»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та повинна була відхилена Замовником. Не відхиливши тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ», Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель установлених статтею 5 Закону, а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та конкретно наші права, як Учасника закупівлі. Якщо б ми, як Учасник торгів, також пішли на порушення вимог законодавчих актів України в частині встановлення оформлення працівників за договорами підряду, то могли б надати меншу ціну. Але ми, як законослухняний суб'єкт підприємницької діяльності дозволити собі такого не можемо. Відхиливши скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ», тендерна процедура буде відмінена через те, що всі пропозиції будуть відхилені, надавши строк Замовнику більш ретельно прописати тендерну документацію, що унеможливить двоякого тлумачення тендерної документації та кількості необхідних документів. Що дасть можливість Скаржнику приймати участь знову. Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. тендерний комітет/Уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет/Уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок ігнорувати очевидне невиконання вимог за тендерною документацією учасником процедури закупівлі. Уповноважена особа здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України. Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно правових актів. Так, статтями 72, 73, 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Підсумовуючи все зазначене вище, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ» не відповідає умовам технічної специфікації та повинна була відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 в редакції Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Згідно з ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії, а саме, повним скасуванням прийнятого рішення Замовником. Виходячи з вищевикладеного та керуючись положеннями ст. 3, 5, 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ,- ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника, а саме, протокольне рішення №103 від 21.11.2023 року прийняте Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПОКРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПОКРОВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, зокрема: рішення про обрання переможцем процедури закупівлі за послугою: ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Покровської амбулаторії ЗПСМ на вул. Шевченка, 2 в с. Покровське Нікопольського району Дніпропетровської області) Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ» – код ЄДРПОУ 42523443 - неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника повністю скасувати протокольне рішення №103 від 21.11.2023 року прийняте Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПОКРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПОКРОВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, про визнання Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ» – код ЄДРПОУ 42523443) Переможцем. 4. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ» – код ЄДРПОУ 42523443) та відмінити тендер у зв’язку із відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 23.11.2023 13:26
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНКОБУД", САНДУЛ ІРИНА ВІКТОРІВНА 380668666244 MR1510@I.UA
Скарга
Виконана замовником

оскараження переможця

Номер: 645249283a5d4f4fa2bd0b3a50702071
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-014284-a.a3
Назва: оскараження переможця
Скарга:
оскарження
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.11.2023 15:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.12.2023 15:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення від 21.11.2023 № 103 про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ» переможцем у закупівлі «Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Покровської амбулаторії ЗПСМ на вул.Шевченка,2 в с.Покровське Нікопольського району Дніпропетровської області» за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи».
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНКОБУД", САНДУЛ ІРИНА ВІКТОРІВНА 380668666244 MR1510@I.UA
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 2fa932f464e54de5b5d5187ede491cca
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-014284-a.c2
Назва: скарга
Скарга:
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (на рішення Замовника , у порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі») (UA-2023-10-12-014284-a)
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.11.2023 14:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.11.2023 13:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: За для виконання резолютивної частини рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення закнодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС НІКОПОЛЬ» від 14.11.2023, було скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «УКРІНКОБУД» переможцем процедури закупівлі - «Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Покровської амбулаторії ЗПСМ на вул. Шевченка, 2 в с. Покровське Нікопольського району Дніпропетровської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-12-014284-а Протоколом від 17.11.2023 №101 та опрелюдненов в електронній системі закупівель інформацію про скасування рішення про визначення учасника ТОВ «УКРІНКОБУД» переможцем процедури закупівлі № UA-2023-10-12-014284-а.
Автор: ТОВ ТЕС НІКОПОЛЬ, Остроухов Дмитро Миколайович +380668742264 tec_teplo@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Невідповідність учасника

Номер: 385988b5912143adb7075f708293547d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-014284-a.a1
Назва: Невідповідність учасника
Вимога:
ТОВ «Теплоенергосервіс Нікополь» не погоджується з даним рішенням у зв`язку з тим, що ТОВ "УКРІНКОБУД" не відповідає вимогам Замовника, а саме: 1) Відсутній акт/лист візуального огляду об’єкту, складений у довільній формі, надається в складі тендерної пропозиції та має містити дату огляду, підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис представника балансоутримувача вимога Замовника згідно Додатку 2 до тендерної документації; 2) Аналогічний договір не в повному обсязі, а саме відсутні додатки до договорів вимога Замовника згідно п. 3.1.2. оригінал(-и) або завірену(-і) копію(-ї), вказаного (-их) учасником у таблиці договору(-ів) (з усіма додатками, специфікаціями, додатковими угодами, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника); 3) Відсутність підтвердження власності інструментів (Дриль електрична, Шуруповерт, Перфоратор електричний,Пилка дискова електрична) які визначені в довідці з інформацією про обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації п. 1.2.2. оригіналом або завіреної копії бухгалтерської довідки або інвентаризаційного опису за підписом керівника та/або головного бухгалтера, та/або бухгалтера про знаходження основних засобів на балансі підприємства – для машин, механізмів, обладнання, яке не підлягає державній реєстрації; 5) Відповідно до договору оренди № 3101-2023 від 31.01.2023р. між Товариство з обмеженою відповідальністю «НСК-2020» та Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРІНКОБУД» в переліку будівельної техніки присутній КАМАЗ 5511 самоскид, який відповідно свідоцтву про реєстрацію транспортного засобу серія ЯАА №706095 належить фізичній особі Рудику В.М. і не є власністю Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРІНКОБУД»; 6) Невідповідність зазначеної інформації в довідці з інформацією про обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та договором оренди № 3101-2023 від 31.01.2023р. між Товариство з обмеженою відповідальністю «НСК-2020» та Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРІНКОБУД».
Вирішення: Вимога задоволена. Скасовано рішення уповноваженої особи про визначення переможця ТОВ "УКРІНКОБУД" у закупівлі "Капітальний ремонт даху нежитлової будівлі Покровської ЗПСМ на вул.Шевченка, 2 в с.Покровське Нікопольського району Дніпропетровської області" за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.
Статус вимоги: Задоволено