-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний ремонт з облаштування підвального приміщення під тимчасове укриття з улаштуванням запасного виходу та санітарного вузла КП "Апостолівська міська лікарня" АМР" за адресою: м. Апостолове, вул. Медична, 63
Торги відмінено
1 420 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 100.00 UAH
Період оскарження:
12.10.2023 15:42 - 17.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
0c4af953772e48e79e4089f5956fe775
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-12-012006-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Опис скарги, Назва скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 22.06.2023 № 9172.pdf 16.10.2023 16:53
- СКАРГА СКАН.pdf 16.10.2023 16:53
- зу .pdf 16.10.2023 16:53
- СКАРГА СКАН (1).pdf 16.10.2023 16:53
- СКАРГА СКАН_Validation_Report.pdf 16.10.2023 16:53
- №221-18 від 18.06.2018.PDF 16.10.2023 16:53
- СКАРГА СКАН.pdf.p7s 16.10.2023 16:53
- постанова.pdf 16.10.2023 16:53
- Субпідряд УкрАльтернатива (1).pdf 16.10.2023 16:53
- ТД - підвал.pdf 16.10.2023 16:53
- скарга ред 2 (1).docx 16.10.2023 16:53
- Рішення від 18.10.2023 №16665.pdf 18.10.2023 16:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.10.2023 № 17189.pdf 27.10.2023 12:09
- рішення від 26.10.2023 № 17189.pdf 31.10.2023 14:22
- протокол 37.pdf 20.10.2023 20:21
- ТД відкриті торги з особливостями підвал.pdf 20.10.2023 20:21
- ТД - підвал.docx 20.10.2023 20:21
- ТД - підвал.docx 20.10.2023 20:21
- ТД - підвал зі змінами1.docx 14.11.2023 08:35
- пояснення.pdf 14.11.2023 08:35
- протокол 53.pdf 14.11.2023 08:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.10.2023 16:55
Дата розгляду скарги:
26.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.10.2023 16:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.10.2023 14:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення АМКУ внесенно зміни до ТД
Вимога
Вирішена
аналог.договори
Номер:
d77cd4c321b546d9b422952614c61f77
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-12-012006-a.c1
Назва:
аналог.договори
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства, дотримання Замовником принципів здійснення закупівель в тому числі принципу щодо недискримінації Учасників та вимог частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». встановлення Замовником вимоги у п 3 дод 2 3.1. Сканована копія довідки на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер), надана у довільній формі за підписом особи, що має повноваження на підписання тендерної пропозиції та договору, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
3.2. Інформація, зазначена у довідці, має бути підтверджена сканованими копіями документів:
1) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), у відповідності до предмету закупівлі*, з додатками, додатковими угодами до нього;
2) актів виконаних робіт/наданих послуг, що підтверджують достовірність та виконання аналогічного договору, за формою КБ-2в;
3) довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3.
*Примітка: Аналогічним є повністю виконаний договір на виконання робіт з поточного/капітального ремонту споруди цивільного захисту (укриття) за кодом ДК021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, укладений із замовником (контрагентом) за результатом електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення електронних торгів, за якими було укладено договір, інформація про який подається учасником як про аналогічний, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір. призводить до дискримінації Учасників та порушення прав і законних інтересів Учасників передбачених чинним законодавством. Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – досвід виконання аналогічного договору. П.3 ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить лише загальну норму стосовно того, що замовник може встановити і кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. П. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 говорить про те, що у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Встановивши вимогу щодо надання аналогичного договору, проведеного лише через систему прозорро Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені з іншими суб’єктами господарювання, які укладають договори без електронних торгів та без публчного розміщення. Встановлення вищезазначених вимог у тендерній документації суттєво обмежує участь у процедурі закупівлі суб’єктів господарювання, які мають аналогічні предмету закупівлі договори, укладені не за результатами процедур закупівлі. Такі дії Замовника порушують вимоги п.4 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель , визначені ст 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема недискримінація учасників. Вимагаємо внести відповідні зміни до документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.10.2023 21:17
Вирішення:
Зміни внесено відповідно рішення Комісії АМКУ від 26.10.2023 року. № 17189-р/пк-пз. Протокол внесення рішень №46
Статус вимоги:
Задоволено