• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Персональні комп'ютери з програмним забезпеченням

Торги відмінено

684 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 420.00 UAH
Період оскарження: 12.10.2023 14:02 - 25.10.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 83d80b05c3fb42c187f5feb5528b1daf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-008611-a.c2
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, уважно вивчивши Вашу тендерну документацію, просимо надати відповіді та внести зміни то тендерної документації, а саме: 1. В Тендерній документації, Розділ 3, п.1, вимагається надання підписаного уповноваженою особою учасника Проект договору , Додаток 6 до Документації, з зазначенням порядку змін його умов відповідно до п.19 Постанови (без зазначення ціни(вартості) та без додатків до нього, але, в Додатку 6 до документації викладений проект договору не має заповненої преамбули зі сторони Замовника, та в реквізитах сторін вказаний інший замовник, а саме «Комунальне підприємство «ЖИЛСЕРВІС» Черкаської селищної ради». В зв’язку з цим, просимо заповнити зі сторони замовника преамбулу до договору та вказати в П.12 Проекту договору правильне найменування Замовника, та внести відповідні зміни до тендерної документації. 2. Додаток 2 до тендерної документації, «Форма Тендерної пропозиції» , вказано адресата якому адресується пропозиція «Комунальне підприємство «ЖИЛСЕРВІС» Черкаської селищної ради», просимо вказати правильного адресата та внести відповідні зміни до Документації. 3. Додаток 3 до Документації, п.п. 2.4, « Запропонований товар та комплектуючи повинні бути вироблені відомим світовим виробником» на підтвердження вимагається надання авторизаційного листа від виробника, але , згідно документації, Ви проводите закупівлю «Персональні комп'ютери з програмним забезпеченням» а не комплектуючі до них. В зв’язку з цим вимагаємо видалити дану вимогу та внести відповідні зміни до документації. 4. Додаток 3 до Документації, п.п. 2.9, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі вимагається надання сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO/IEC 27001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019 на запропонований товар, але, ці сертифікати не мають ніякого відношення до товару, товар не сертифікується за стандартами ISO, також, сертифікація ISO в законодавстві України не є обов’язковою, та є добровільною. В зв’язку з цим вимагаємо видалити дану вимогу та внести відповідні зміни до документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Замовник розглянув ваше звернення. Вважає зауваження доцільним. Відповідні зміни до Тендерної документації внесені. Успіхів у торгах!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до тендерної документації

Номер: bc609c5c771941a89fa4e9b0362dbe46
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-008611-a.b1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Вирішення: Доброго дня! Замовник у своїй діяльності керується виключно нормами чинного законодавства України, в тому числі Закону України “Про публічні закупівлі”, Закону України "Про авторське право і суміжні права», «Санкційним законодавством» з дотриманням рекомендації Міністерства економіки України щодо забезпечення правомірності використання комп’ютерних програм у діяльності суб’єктів господарювання, відповідно Тендерна документація та Додатки до неї підготовлені відповідно до вимог вищезазначених норм. На вимогу пункту 28 Постанови від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація підготовлена замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» із зазначенням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Будь-який учасник має право надати будь-які документи у складі його ТП, які окремо не вимагаються у ТД. Але, щоб окремо забезпечити дотримання відповідного законодавства України, ми при прийомці комп`ютерного обладання обов`язково перевіримо наявність справжньої ліцензії з настанням зазначених наслідків, про що йдеться мова у п.2.10 Розділу ІІ Додатка 3 до ТД. Замовник вважає, що Тендерна документації та зазначені в ній вимоги гарантують придбання якісного та ліцензійного товару. Тож готуйтесь, приймайте участь та вигравайте.
Статус вимоги: Відхилено