• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

компактор (ущільнювач) для відходів

компактор (ущільнювач) для відходів

Завершена

12 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 26.08.2016 15:36 - 29.09.2016 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: 92165bf3dfcf4055927197851833ffe7
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-26-000852-c.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога:
Основними принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно п. 4 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі (далі - Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підтвердження кваліфікаційних критеріїв до учасників п. 5 тендерної документації (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону) передбачається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, у тому числі довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника про наявність договорів аналогічних предмету закупівлі, що укладені з державними та/або комунальними підприємствами, що є обмежувальною вимогою та призводить до звуження кола учасників, а також суперечить Закону. Також п. 5 тендерної документації зазначено, що якщо кваліфікаційна частина тендерної пропозиції не містить документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, або якщо ці документи не запевняють замовника у тому, що учасник має необхідну кваліфікацію відповідно до усіх кваліфікаційних критеріїв і здатен виконати замовлення згідно з умовами тендерної документації, така тендерна пропозиція відхиляється. Статтею 30 Закону не передбачено відхилення пропозиції у випадку коли «документи не запевняють замовника у тому, що учасник має необхідну кваліфікацію відповідно до усіх кваліфікаційних критеріїв і здатен виконати замовлення згідно з умовами тендерної документації», тобто ця вимога також суперечить Закону. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію стосовно п. 5 тендерної документації, а саме: 1. вилучити дискримінаційну умову «що укладені з державними та/або комунальними підприємствами» 2. вилучити умову, що не відповідає Закону «або якщо ці документи не запевняють замовника у тому, що учасник має необхідну кваліфікацію відповідно до усіх кваліфікаційних критеріїв і здатен виконати замовлення згідно з умовами тендерної документації»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації в частині виключення вимоги подання договорів аналогічних предмету закупівлі, що укладені з державними та/або комунальними підприємствами та пункту, який на думку учасника закупівлі, є таким що суперечить вимогам Закону.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 23.09.2016 12:16
Підтвердження вирішення: Тендерний комітет КП «Київкомунсервіс» уважно розглянувши вимогу учасника щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю «Машини й устатковання для сортування, подрібнювання, змішування та подібного обробляння ґрунту, каміння, руд та інших мінеральних речовин (Машини для земляних і землерийних робіт та їх частини, компактор (ущільнювач) для відходів)» (далі – Закупівля) повідомляє наступне. Щодо вилучення дискримінаційної умову «що укладені з державними та/або комунальними підприємствами». Закупівля здійснюється відповідно до Паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2016 р. затвердженим наказом Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської державної адміністрації від 17.08.2016 №4 та наказом Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської державної адміністрації від 17.08.2016 №4/78 за рахунок коштів зі спеціального фонду міського бюджету. Відповідно до ст.. 3 Бюджетного кодексу України (зі змінами та доповненнями) бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Відповідно до ст. 2 Бюджетного кодексу України бюджетне асигнування - повноваження розпорядника бюджетних коштів, надане відповідно до бюджетного призначення, на взяття бюджетного зобов'язання та здійснення платежів, яке має кількісні, часові та цільові обмеження, а бюджетне зобов'язання - будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому. Відповідно до пункту 12 ст.23 Бюджетного кодексу України усі бюджетні призначення втрачають чинність після закінчення бюджетного періоду. На підставі ст. 121 Бюджетного кодексу України посадові особи, з вини яких допущено порушення бюджетного законодавства, несуть цивільну, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно з законом. Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. У відповідності до ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв як, в тому числі, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, Закон не містить визначення «аналогічного договору». Виходячи із вищенаведеного, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити вищезазначений кваліфікаційний критерій, Замовник визначає самостійно, виходячи із специфіки предмету закупівлі. Тендерним комітетом КП «Київкомунсервіс» було затверджено тендерну документацію на Закупівлю, яка, в тому числі, містить таку кваліфікаційну вимогу як довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника про наявність договорів аналогічних предмету закупівлі, що укладені з державними та/або комунальними підприємствами за встановленою формою. Вимога до зазначеної довідки жодним чином не може бути трактована як обмежувальна, оскільки вмотивовано викликана необхідністю, для Замовника, підтвердити те, що учасник має потенціал та можливість повною мірою виконати постачання товару, передбаченого фінансуванням за рахунок бюджетних коштів. Більш того, вимога щодо наявності у учасника договорів аналогічних предмету закупівлі, що укладені з державними та/або комунальними, які також є Замовниками у розумінні Закону, має підтверджувати наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства під час виконання договорів. Враховуючи вищезазначене, дана вимога містить повне обґрунтування доцільності її застосування. Щодо вилучення умови, що не відповідає Закону «або якщо ці документи не запевняють замовника у тому, що учасник має необхідну кваліфікацію відповідно до усіх кваліфікаційних критеріїв і здатен виконати замовлення згідно з умовами тендерної документації». Пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації містить, зокрема, наступне: «Якщо кваліфікаційна частина тендерної пропозиції не містить документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, або якщо ці документи не запевняють замовника у тому, що учасник має необхідну кваліфікацію відповідно до усіх кваліфікаційних критеріїв і здатен виконати замовлення згідно з умовами тендерної документації, така тендерна пропозиція відхиляється». Проте, п.3 розділу V тендерної документації містить виключний перелік підстав відхилення Замовником пропозицій учасників відповідно до вимог Закону. Однією із підстав відхилення є те, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Дана норма, жодним чином не суперечить Закону, оскільки визначає лише те, що учасник має надати довідки які у повній мірі підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, що необхідні Замовнику при здійснення Закупівлі у відповідності технічних та якісних характеристик встановлених до предмету закупівлі. Проте, враховуючи вищезазначене, з метою не допущення не своєчасного та/або неякісного виконання КП «Київкомунсервіс» бюджетної програми місцевого бюджету, Тендерний комітет, на засіданні 23.09.2016р. прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації в частині виключення вимоги подання договорів аналогічних предмету закупівлі, що укладені з державними та/або комунальними підприємствами та пункту, який на думку учасника закупівлі, є таким що суперечить вимогам Закону. Слід зазначити про те, що дане виключення жодним чином не призведе до не якісного розгляду пропозицій учасників торгів в частині підтвердження їх кваліфікаційних критеріїв, що встановлені Замовником при здійснення Закупівлі у відповідності до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: babff6f3d27e43aea09b896584de6085
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-26-000852-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога:
Основними принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно п. 4 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі (далі - Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підтвердження кваліфікаційних критеріїв до учасників п. 5 тендерної документації (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону) передбачається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, у тому числі довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника про наявність договорів аналогічних предмету закупівлі, що укладені з державними та/або комунальними підприємствами, що є обмежувальною вимогою та призводить до звуження кола учасників, а також суперечить Закону. Також п. 5 тендерної документації зазначено, що якщо кваліфікаційна частина тендерної пропозиції не містить документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, або якщо ці документи не запевняють замовника у тому, що учасник має необхідну кваліфікацію відповідно до усіх кваліфікаційних критеріїв і здатен виконати замовлення згідно з умовами тендерної документації, така тендерна пропозиція відхиляється. Статтею 40 Закону не передбачено відхилення пропозиції у випадку коли «документи не запевняють замовника у тому, що учасник має необхідну кваліфікацію відповідно до усіх кваліфікаційних критеріїв і здатен виконати замовлення згідно з умовами тендерної документації», тобто ця вимога також суперечить Закону. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію стосовно п. 5 тендерної документації, а саме: 1. вилучити дискримінаційну умову «що укладені з державними та/або комунальними підприємствами» 2. вилучити умову, що не відповідає Закону «або якщо ці документи не запевняють замовника у тому, що учасник має необхідну кваліфікацію відповідно до усіх кваліфікаційних критеріїв і здатен виконати замовлення згідно з умовами тендерної документації»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Допущена технічна помилка. Статті 40 в Законі немає, Відхилення тендерних пропозицій описується в статті 30.
Дата скасування: 22.09.2016 19:21