• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (послуги з поточного ремонту під’їзної колії Управління експлуатації Деснянської водопровідної станції Департаменту експлуатації водопровідного господарства ПрАТ «АК «Київводоканал», за адресою: м. Київ, пр-т Алішера Навої, 1)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Торги не відбулися

4 870 805.06 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 708.05 UAH
Період оскарження: 12.10.2023 11:18 - 17.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: ba4cfcf463cb44cf97c487f3465de3e1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-004480-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Протоколом Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі - Уповноважена особа) щодо розгляду, відхилення наступної тендерної пропозиції на закупівлю «ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (послуги з поточного ремонту під’їзної колії Управління експлуатації Деснянської водопровідної станції Департаменту експлуатації водопровідного господарства ПрАТ «АК «Київводоканал», за адресою: м. Київ, пр-т Алішера Навої, 1)» від 26.10.2023 вирішено Відхилити наступну тендерну пропозицію учасника ТОВ Будівельне Управління 150 тресту «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД» на закупівлю «ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (послуги з поточного ремонту під’їзної колії Управління експлуатації Деснянської водопровідної станції Департаменту експлуатації водопровідного господарства ПрАТ «АК «Київводоканал», за адресою: м. Київ, пр-т Алішера Навої, 1)». Підставою для відхилення зазначено те, що учасник не надав в складі своєї тендерної пропозиції завірену належним чином копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, згідно з пунктом 5 Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» тендерної документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі, зокрема не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Пунктом 5 додаткових вимог додатку 4 до ТД визначено, що - Учасник повинен надати завірену належним чином копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження зазначеного виду діяльності передбачено законодавством. У разі, якщо термін дії ліцензії/дозволу має закінчитися найближчим часом, учасник надає лист-підтвердження про своєчасне подання ним документів до відповідної установи щодо її подовження. Разом з цим, пунктом 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено, що Документи та інформація, які вимагаються Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, із зазначенням обґрунтування та причини неподання документів та/або інформації. Враховуючи викладене, учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку від 20.10.2023р. № 20/10/8 (файл «Довідка ліцензія» у складі пропозиції), у якій детально та обґрунтовано зазначив підстави ненадання у складі пропозиції ліцензії з посиланням на норми чинного законодавства. Враховуючи викладене, вважаємо рішення уповноваженої особи неправомірним та таким, що не відповідає положенням тендерної документації і вимагаємо його переглянути та скасувати.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо на Вашу вимогу. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Замовником на підставі Закону та Особливостей розроблено тендерну документацію та проведено закупівлю. Зважаючи на те, що ПрАТ «АК «Київводоканал» є стратегічним підприємством, від нормальної та безперебійної роботи якого залежить життя і здоров’я споживачів м. Києва, окремих районів Київської області та є виробником питної води, якість якої повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам, з метою забезпечення охорони праці персоналу під час виконання робіт та в зв’язку з наявною потребою Замовника в закупівлі послуг поточного ремонту під’їзної колії Управління експлуатації Деснянської водопровідної станції Департаменту експлуатації водопровідного господарства ПрАТ «АК «Київводоканал» встановлена вимога щодо надання необхідних дозволів та/або ліцензій передбачених чинним законодавством. При цьому пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що виключною прерогативою Замовника є встановлення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі переліку необхідних документів для виконання робіт у сфері будівельної діяльності, які є предметом закупівлі. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пунктів 3 і 4 частини другої статті 22 Закону замовник у тендерній документації зазначає відомості щодо встановлення умов до предмета закупівлі у вигляді інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні його характеристики, у тому числі і перелік документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик такого предмета закупівлі; інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Згідно з частиною першою статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги (пункт 33 частини першої статті 1 Закону). Так, відповідно до пункту 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що відповідна інформація надається згідно з Додатком 4 «Технічна специфікація» тендерної документації. Згідно з пунктом 5. Додаткові вимоги Додатку 4 «Технічна специфікація» тендерної документації Учасник повинен надати завірену належним чином копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження зазначеного виду діяльності передбачено законодавством. У разі, якщо термін дії ліцензії/дозволу має закінчитися найближчим часом, учасник надає лист-підтвердження про своєчасне подання ним документів до відповідної установи щодо її подовження. Відповідно до пункту 3. «Вимоги до надання послуг» Додатку 4 тендерної документації Виконавець зобов’язаний забезпечити надання послуг у відповідності до чинних Державних будівельних норм і правил, технології, технічних проектів і норм: - ДБН А.1.1-5-96 «Організація будівельного виробництва»; - ДБН А.3.1-3-94 «Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Основні положення»; - ДБН-В.2.3-19:2018 «Споруди транспорту, залізниці колії 1520 мм»; - Правилами пожежної безпеки в Україні. НАПБ А.01-001-2015; - Правилами безпечної експлуатації електроустановок. НПАОП 40.1-1.01-97; - Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті. НПАОП 0.00-1.15-07; - Правилами будови і безпечної експлуатації вантажопідіймальних кранів. НПАОП 0.00-1.01-07; - Ультразвуковий або інший вид неруйнівного контролю виконувати у відповідності до вимог ДНАОП 0.00-1.11-98. В перелік Обсягу послуг згідно з Додатком 1.1. до Технічних вимог тендерної документації входять заміна дерев`яних, залізобетонних шпал на з/б шпали Ш1-3, Демонтаж рамних рейок з вістряком на стрілочному, переводі № 1, Р50, 1/11, правий, Монтаж рамних рейок з вістряком на стрілочному переводі № 1, Р50, 1/11, правий Заміна дерев`яних шпал А1 на стрілочних переводах, Шпала просочена Тип А1, Суцільна заміна вручну брусів стрілочних переводів, брус стрілочного переводу Тип А1 довжиною 5 м (з шайбами, болтами вагою, що вимірюється тонами) та інші види робіт пов’язаних з підвищеною небезпекою, виконання яких вимагає з підрядника необхідних дозволів чи ліцензій. При цьому будівельна діяльність – це окремі види проектних та будівельно-монтажних робіт, інженерних вишукувань для будівництва, виробництво будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, надання інжинірингових та інших робіт і послуг, для здійснення яких на території України, виконавцям потрібно отримання ліцензії. Відповідно до пункту 11 статті 9 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» одним з видів господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню є «Будівельна діяльність», до якої належать загальнобудівельні та спеціальні роботи з будівництва будівель та споруд. Сюди відносяться: нове будівництво, ремонтні роботи, додаткові роботи та роботи з коректування, зведення будівель зі збірних конструкцій на місці ведення робіт, а також будівництво тимчасових споруд. Загальні будівельні роботи включають будівництво цілих житлових комплексів, офісних будівель, магазинів та інших громадських та комунальних або сільськогосподарських споруд або об'єктів цивільного будівництва, таких як автомобільні дороги, вулиці, мости, тунелі, залізниці, аеродроми, гавані та інші водні об'єкти, системи зрошення, каналізації, промислові споруди, трубопроводи та лінії електро-передач, спортивні комплекси тощо. Також відповідно до ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві» затверджених Наказом Мінрегіонбуду України від 27.01.2009 р. № 45, від 04.06.2010 р. № 202, від 25.05.2011р. № 53 та наказом Мінрегіону від 30.12.2011 № 417 пунктом 4.6 зазначено, що: «Комісії необхідно надати: а) ліцензії генпідрядних та субпідрядних організацій на виконання робіт за видами відповідно. Додатково повідомляємо, що залізничною колією перевозяться вантажі, які підпадають під дію Постанови Кабінету Міністрів від 26.10.2011р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», Додатком 5 («Технічні вимоги») до тендерної документації визначено вимогу про надання Учасником завірену належним чином копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження зазначеного виду діяльності передбачено законодавством. У разі, якщо термін дії ліцензії/дозволу має закінчитися найближчим часом, учасник надає лист-підтвердження про своєчасне подання ним документів до відповідної установи щодо її подовження. Будь-яке підприємство, яке в своїй діяльності пов'язано з обладнанням підвищеної небезпеки, повинно отримати дозвіл на застосування машин від Держпраці. Згідно з пунктом 38 Особливостей замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Учасник ТОВ Будівельне Управління 150 ТРЕСТУ «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД» не надав у складі своєї тендерної пропозиції копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що не відповідає пункту 5 Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» тендерної документації та абзацу другому підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Отже, невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є безумовною підставою для відхилення, яка не може бути усунена чи виправлена згідно з пунктом 43 Особливостей. А надання учасником листа в довільній формі від 20.10.2023р. № 20/10/8 про ненадання ліцензій або дозволів жодним чином не підтверджує необхідну для виконання робіт матеріально-технічну базу та право Учасника виконувати послуги з поточного ремонту під’їзної колії Управління експлуатації Деснянської водопровідної станції та не відповідає умовам Постанови Кабінету Міністрів від 26.10.2011р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» щодо можливості виконання робіт з підвищеної небезпеки, у зв’язку з чим вищевказаний лист не замінює і не прирівнюється до наявності дозволу або ліцензії на даний вид діяльності. А те, що учасник назвав вказаний файл «Довідка ліцензія» не робить лист необхідною ліцензією. Таким чином, розглянувши пропозицію Учасника ТОВ Будівельне Управління 150 ТРЕСТУ «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД» Замовником встановлено, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та протоколом від 26.10.2023 тендерна пропозиція вказаного учасника була відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей та пункту 3 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (послуги з поточного ремонту під’їзної колії Управління експлуатації Деснянської водопровідної станції Департаменту експлуатації водопровідного господарства ПрАТ «АК «Київводоканал», за адресою: м. Київ, пр-т Алішера Навої, 1)» з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону та керуючись пунктом 3 частини десятої статті 11 Закону. Ураховуючи викладене під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ Будівельне Управління 150 ТРЕСТУ «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД» та прийняття рішення про відхилення, Замовником дотримано вимоги законодавства у сфері публічних закупівель в цілому, а позиція Учасника щодо неправомірності прийнятого рішення Замовником та наявності підстав для скасування рішення про відхилення є необґрунтованою та безпідставною, у зв’язку з чим вважаємо дану претензію Учасника такою, що не відповідає дійсності та не ґрунтується на нормах чинного законодавства, а відтак вимогу залишаємо без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено