• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Відеореєстратор портативний (нагрудний)

Завершена

287 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 435.00 UAH
Період оскарження: 12.10.2023 11:00 - 18.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: e6707d5b5ff84d89bd390cfdfb750387
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-003898-a.b1
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Головного управління Національної поліції у Запорізькій області (надалі Замовник), яке оформлено протоколом № 202 від 24.10.2023, про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, ІПН 3112520830 (надалі Скаржник) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Головним управлінням Національної поліції у Запорізькій області, 12.10.2023 року було оголошено тендер за процедурою відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі: Товари. Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31640000-4: Машини та апарати спеціального призначення, в якому прийняли участь 2 (два) учасника: - ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ - ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» Уповноваженою особою Замовника 24.10.2023 року було прийнято рішення, яке оформлене протоколом № 202, відповідно до якого пропозиція учасника ФОП КИРИЧЕНКО АНТОНА ВОЛОДИМИРОВИЧА, була відхилена. У якості обґрунтування відхилення пропозиції Скаржника, Замовник посилається на підпункт 2 пункту 44 Особливостей та те, що : «Тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим в тендерній документації ї відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.» та «Учасник надав цінову пропозицію в гривнях без урахування ПДВ, що є порушенням умов тендерної документації…» Скаржник вважає рішення Замовника таким, яке прийнято в порушення вимог діючого законодавства в сфері публічних закпівель. Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей. Пункт 44 Особливостей встановлює, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації у разі, коли : 2) тендерна пропозиція: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону : тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно до Розділу 5 Тендерної документації - Оцінка тендерної пропозиції : оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «ціна». Питома вага критерію «ціна» – 100%. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією є пропозиція з найнижчою ціною. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, яка визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів. З метою забезпечення однакових умов для оцінки усіх поданих пропозицій учасник – неплатник ПДВ повинен вказати в ЕСЗ ціну пропозиції в гривнях з ПДВ. Тендерна пропозиція учасника (форма цінової пропозиції) повинна містити в собі: - ціну пропозиції у гривнях без ПДВ; - ПДВ у розмірі 20%; - ціну пропозиції у гривнях з урахуванням ПДВ. Договір про закупівлю з учасником-переможцем, який є неплатником ПДВ, укладається у гривнях без ПДВ. Скаржник, який на час подання тендерної пропозиції не був зареєстрований як платник ПДВ, подав тендерну пропозицію наступного змісту: Вивчивши вимоги замовника торгів – Управління поліції охорони в Запорізькій області, які висуваються до предмета даної закупівлі, ми надаємо свою тендерну пропозицію по предмету закупівлі Відеореєстратор портативний (нагрудний), ДК 021:2015 - 31640000-4 «Машини та апарати спеціального призначення» та погоджуємося виконати умови тендерної документації та договору про закупівлю за наступною ціною: Ціна пропозиції (з ПДВ), грн.) (цифрами та прописом) Ціна пропозиції (без ПДВ), грн. 255 000,00 (двісті п’ятдесят п’ять тисяч грн нуль копійок) Без ПДВ. Не є платником ПДВ. (цифрами та прописом) ПДВ, грн. _______________ (цифрами та прописом) Ціна за одиницю товару та загальна вартість товару становить: Відеореєстратор портативний (марка, модель) H-EYE Х2.3 Країна виробництва Україна Рік випуску 2023 Кількість - 30 Ціна за одиницю з ПДВ - 8 500,00 Без ПДВ. Не є платником ПДВ. Сума з ПДВ - 255 000,00 Без ПДВ. Не є платником ПДВ. Пункт 43 Особливостей визначає : якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У разі коли замовником під час розгляду пропозицій учасника було виявлено помилки, на які поширюється вищеописана норма, він повинен повідомити про це учасника у встановленому Законом та Особливостями порядку, а саме шляхом публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в Прозорро. Особливості не регламентують оформлення такої вимоги, а також її зміст. У пункті 3 Особливостей зазначено, що замовники повинні керуватися Законом про закупівлі, враховуючи ці особливості. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, вимога щодо виправлення невідповідностей має складатися з: переліку таких невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) в тендерній документації щодо яких виявлені невідповідності; переліку документів та або інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності. Діючим законодавством не передбачено усунення учасником невідповідностей лише у таких випадках (документах): - відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагав замовник; та / або - інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в тендерної пропозиції, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі, тощо. В усіх інших випадках, встановлення невідповідностей, в тому числі і у випадку коли учасник надав цінову пропозицію в гривнях без урахування ПДВ, Замовник зобов’язаний надати учаснику 24 години на їх усунення. Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що пропозиція Скаржника була відхилена Замовником неправомірно, а підставі наведені у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 202 від 24.10 2023 року є необґрунтованими. Неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, вважаю, що права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Керуючись пунктом 55, 56 Особливостей та нормами статей 5, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, ПРОШУ : 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати порушення Замовником - Головним управлінням Національної поліції у Запорізькій області порядку проведення процедури закупівлі за номером UA-2023-10-12-003898-a. 3. Зобов’язати Замовника: - скасувати рішення, яке оформлено протоколом № 202 від 24.10.2023, про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, ІПН 3112520830; - провести відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей, процедуру оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі за номером UA-2023-10-12-003898-a. та визначити переможця торгів.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.10.2023 16:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.11.2023 16:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник виконав рішення Колегії АМКУ шляхом скасування рішення уповноваженої особи від 24.10.2023 (протокол № 202) про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кириченко А.В.
Автор: ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ +380676655294 stratosphere.inc@ukr.net https://stratosphereinc.prom.ua