• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт Забезпечення надійної та безперебійної експлуатації ліфтів на умовах співфінансування у житловому будинку за адресою: вул. Донецька, 8-А у Солом'янському районі м. Києва

Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації , просп. Повітрофлотський, 41, м. Київ, 03020. Категорія Замовника: Відповідно до пункту 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".

Завершена

4 387 352.53 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 936.77 UAH
Період оскарження: 12.10.2023 10:26 - 19.10.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника

Номер: 0c732ff30e414ad0b687694678768653
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-12-002760-a.a1
Назва: Скарга що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника
Скарга:
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі по тексту – Замовник) в електронній системі закупівель 12.10.2023 року було оприлюднено оголошення про закупівлю робіт: Капітальний ремонт Забезпечення надійної та безперебійної експлуатації ліфтів на умовах співфінансування у житловому будинку за адресою: вул. Донецька, 8-А у Солом'янському районі м. Києва) ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи. Очікувана вартість Предмету закупівлі – 4 387 352,53 грн. з ПДВ. За процедурою відкритих торгів з особливостями, згідно пункту 24 Порядку проведення відкритих торгів, Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі по тексту – Постанова, Особливості), кінцева дата прийому пропозиції 22.10.2023 року, в тому числі період уточнення до 00.00 початок дня 19.10.2023 року. За процедурою відкритих торгів, 23.10.2023 року відбувся електронний аукціон, в якому взяли участь 2 (два) учасники з наступними остаточними ціновими пропозиціями: - Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «ІНТЕРБУД» (код ЄДРПОУ 40240550) з ціновою пропозицією 4 214 764,67 грн. (з ПДВ); - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮНІТ-Л» (код ЄДРПОУ 32423953) з ціновою пропозицією 4 237 464,60 грн. (з ПДВ). Електронною системою закупівель автоматично було визначено ціну пропозиції Скаржника найбільш економічно вигідною. Підстава подання скарги. 27 жовтня 2023 року, Замовник оприлюднив Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою (протокол - додається) від 27.10.2023 року № 176 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. У вищевказаному Протоколі Замовник зазначив виявлені невідповідності, зокрема: 1. У Додатку № 3 (тендерна документація додається) до тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: Учасником не надано пояснювальної записки до зведеного кошторисного розрахунку. 2. У Додатку №7 до тендерної документації (надалі по тексту – Додаток №7), в довідці про наявність працівників не зазначено інформацію про інженера з охорони праці та не надано на такого інженера відповідного посвідчення. 3. На працівників, що зазначені у довідці згідно пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до ТД, у складі документів ТП не надано наказів про прийняття на роботу/цивільно-правових договорів. 4. В довідці про наявність матеріально-технічної бази відсутня «Лебідка електричні, тягове зусилля до 31,39 кН [3,2 т]», наявність якої передбачена наданою кошторисною документацією. Скаржник не погоджується із таким рішенням та вважає, що Замовник неправомірно відхилив його пропозицію порушивши норми Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, з огляду на наступне. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. Скаржник не погоджується із рішенням Замовника, вважає його таким, що порушує норми Закону, порушує принципи здійснення публічних закупівель, виходячи з наступного. По-перше, відповідно до Додатку №3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», відсутня вимога щодо надання учасником зведеного кошторисного розрахунку з пояснювальною запискою. Вищезазначена вимога визначена Замовником в п. 11 Додатку №7 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» (тендерна документація додається). По-друге, Відповідно до положень Закону, закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю є інформація та/або документах , які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, згідно протоколу № 176 від 27 жовтня 2023 року. Вказані Замовником невідповідності у поданих Скаржником документах стосується документів, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовник повинен був розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Не розмістивши повідомлення з вимогою Замовник порушив норми чинного законодавства та законні права Скаржника на виправлення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, прийняте рішення порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т.ч. принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про неправомірне відхилення його пропозиції. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» з особливостями та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржник, прийняте згідно протоколу № 176 від 27.10.2023 року. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ЮНІТ-Л, прийняте згідно протоколу № 177 від 27.10.2023 року та повідомлення про намір укласти договір на закупівлю. 4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів: 1. Доказ1_Протокол № 176 від 27.10.2023 року на 2 арк.; 2. Доказ2_Протокол № 177 від 27.10.2023 року на 2 арк.; 3. Доказ3_Повідомлення про намір укласти договір на 2 арк.; 4. Доказ4_Тендерна документація зі змінами_2 на 42 арк. Директор ТОВ "ВК "ІНТЕРБУД" Івашков М.Ю.
Дата розгляду скарги: 13.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.11.2023 17:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.11.2023 16:49
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net