-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Електричні акумулятори» код за ДК 021:2015: 31430000-9 Електричні акумулятори.
Джерело фінансування - власні кошти підприємства
Торги відмінено
8 879 580.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 397.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 397.90 UAH
Період оскарження:
12.10.2023 08:46 - 17.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
скасування рішення
Номер:
34c7f97b89f6419e825b36203fd2e37b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-12-000389-a.b3
Назва:
скасування рішення
Вимога:
Уповноваженою особою повторно прийнято рішення про визнання переможцем у закупівлі № UA-2023-10-12-000389-a Товариство з обмеженою відповідальністю «АЗЧ-ТРЕЙД» (надалі також – Учасник). Звертаємо увагу, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника, а також уповноваженою особою Науменком Дмитром Миколайовичем здійснено порушення норм законодавства про публічні закупівлі.
У відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі також – Закон), а саме: ч.4 п.16 ст.29 Закону, Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Ця вимога передбачена й у ч.3 п.3 розділу 5 тендерної документації. Проте, уповноваженою особою Науменком Дмитром Миколайовичем грубо порушено встановлену вимогу. Так, перша вимога до ТОВ «АЗЧ-ТРЕЙД» про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, розміщено 03.11.2023 р. А вже 05.11.2023 р. Учасник визнаний переможцем. Після подання ТОВ «СТАРТ КИЇВ» від 06.11.2023 р. вимоги щодо скасування рішення про визнання ТОВ "АЗЧ-ТРЕЙД" переможцем у закупівлі № UA-2023-10-12-000389-a, на підставі доведених фактів невідповідності тендерної пропозиції Учасника встановленим вимогам, дане рішення було скасовано, але вже 11.11.2023 р. Замовником вдруге розміщено вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, чим грубо порушені норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно вимоги Додатку 1 до тендерної документації (назва файла «Тендерна документація Додаток №2»), Учасник у складі пропозиції надає таблицю відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі наданим в тендерній документації відповідно до наведеного зразка. Надана Учасником таблиця відповідності має невідповідності та порушення. Так, запропонований Учасником товар не дає можливості ідентифікувати його, оскільки відсутня назва/найменування запропонованого товару з урахуванням запропонованої/их торгової/их марки/ок певного/их виробника/ів; відсутні конкретні технічні характеристики запропонованого товару, які притаманні саме тій продукції, що постачатиметься. Відсутність такої інформації є неприпустимою, оскільки кожна позиція (акумулятор) має точну ємність та ток розряду (пусковий струм), встановлені вже при виготовленні та не є змінними!.
Акцентуємо увагу, що перелічені порушення, які виявлені нами у пропозиції Учасника, а також у діях уповноваженої особи Науменка Дмитра Миколайовича є підставою для скасування рішення щодо визнання ТОВ "АЗЧ-ТРЕЙД" переможцем у закупівлі № UA-2023-10-12-000389-a. Крім того. ТОВ «СТАРТ КИЇВ» у даній закупівлі пропонувався товар (акумуляторні батареї), у тому числі й українського виробника ТОВ «ВЕСТА ТРАК БАТЕРИ», але вартість пропозиції є нижчою аж на 1 636 106,88 грн. Також, проаналізувавши наданий Учасником аналогічний договір, що був раніше укладений між ТОВ "АЗЧ-ТРЕЙД" та Замовником – АТ «ХАРКІВОБЛЕНЕРГО» під №Ш4436 від 30.08.2022 р. (надалі також – Договір), поставлений за ним товар є українського виробництва торгової марки WESTA, що виробляється ТОВ «ВЕСТА ТРАК БАТЕРИ» та є за всіма характеристиками та ціною аналогічний торговим маркам NORD та Formula of energy, офіційним представником яких виступає ТОВ «СТАРТ КИЇВ». Наприкінці серпня 2022 року вартість акумулятора 6ст-100 торгової марки WESTA за Договором становила 6 540,00 грн. з ПДВ, а акумулятора 6ст-190 торгової марки WESTA – 11 280,00 грн. з ПДВ. Однак, для порівняння саме в цей період ТОВ «СТАРТ КИЇВ» пропонувались подібні акумулятори з такими самими технічними характеристиками того ж самого виробника за цінами відповідно 2 315,00 грн. з ПДВ та 4 420,02 грн. з ПДВ, тобто майже втричі! дешевші.
Крім того, уповноваженою особою була встановлена вимога для ТОВ «СТАРТ КИЇВ» про усунення невідповідностей, до 28.10.2023 20:35, тобто у п’ятницю 27.10.2023 р. о 20:35 год. (після завершення робочого дня), а усунення потрібно було здійснити у вихідний день – 28.10.2023 р., що явно підпадає під корупційні ризики, передбачені НАБУ у «Корупційні ризики під час проведення публічних закупівель в умовах воєнного стану (станом на червень 2023 року). Так, Ризик 11. «Застосування «штучних перепон» у закупівлях для надання переваги необхідному учаснику» передбачає, що оскільки «законодавством не врегульовано, у який час доби/день можливе розміщення замовником такого повідомлення. Разом з тим замовники можуть використовувати вищезазначену норму ст. 26 Закону про закупівлі на користь окремих суб’єктів господарювання, неправомірно надаючи чи не надаючи можливості виправити невідповідності /недоліки протягом 24 годин, зокрема маючи намір отримання неправомірної вигоди. Замовник може умисно розмістити повідомлення в електронній системі з вимогою усунути певні невідповідності тендерної пропозиції у вихідний день (наприклад, в суботу), тим самим зменшуючи або нівелюючи можливість учасників виправити неточності та/або додати окремі документи тощо. У той же час довірений / наближений до замовника учасник буде поінформований про необхідність внесення змін до тендерної пропозиції чи надання додаткових документів і в результаті ймовірних корупційних домовленостей – визначений переможцем процедури закупівлі. Таким чином, не завжди маючи змогу, особливо у вихідний день, побачити повідомлення замовника про необхідність усунення невідповідностей та виправити помилку, найбільш економічно вигідні пропозиції учасників через 24 години будуть відхиленими на користь можливих корупційних домовленостей зацікавлених сторін. Ці умови не тільки порушуюють такі приниципи закупівель, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, а й зменшують дію принципу максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів, оскільки з переможцем можуть укласти договір за вищими цінами, ніж пропонували штучно» усунуті учасники закупівлі.»
Беручи до уваги всі ці факти, а також і те, що Замовником порушені п’ять із шести принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) запобігання корупційним діям і зловживанням.
вважаємо, що у діях Замовника та Учасника вбачається попередня змова, а з боку Замовника протиправні та корупційні дії, закупівля за явно завищеними цінами, суб’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Згідно ст.44 Закону, за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
У свою чергу, ч.2 ст.164-14 КУпАП встановлено, що за порушення норм законодавства про закупівлі передбачено накладення адміністративного стягнення на винних посадових (службових) осіб у вигляді штрафу.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення від 21.11.2023 р. щодо визнання ТОВ "АЗЧ-ТРЕЙД" переможцем у закупівлі № UA-2023-10-12-000389-a, провести перевірку щодо компетентності та правомірності дій уповноваженої особи Науменка Дмитра Миколайовича.
У разі незадоволення вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Kor-ryzyky_zakupivli.pdf 22.11.2023 13:45
- ВИМОГА від 22.11.2023.pdf 22.11.2023 13:45
Дата подачі:
22.11.2023 13:45
Вирішення:
Ви жодним фактом не довели про порушення Замовником принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону.
Ще раз наголошуємо, що жодним нормативним документом не вказано в який день та час Замовнику необхідно розміщувати вимогу про усунення невідповідностей. Корупційні ризики, передбачені НАБУ у «Корупційні ризики під час проведення публічних закупівель в умовах воєнного стану (станом на червень 2023 року) це дуже цікавий документ у якому взагалі здійснення закупівель за Законом та Особливостями це суцільний корупційний ризик. Крім того цей документ також підтверджує що «законодавством не врегульовано, у який час доби/день можливе розміщення замовником такого повідомлення» Це ваша ж цитата з ввимоги. Повторно повідомляємо що у нашій закупівлі UA-2023-10-16-003915-a вимоги до Учасників ТОВ "ІНКАМ ФІНАНС" і ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" висувались трохи пізніше ніж вам (27.10.2023 20:49 та 27.10.2023 21:03) і Учасники їх виконали у суботу 28.10.2023 року. Вимога стосовно усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ "АЗЧ-ТРЕЙД" розміщена 03.11.2023 21:10 тобто після завершення робочого дня, а усунення потрібно було здійснити у вихідний день 04.11.2023 і Учасник її виконав.
Те, що Учасник і Замовник вже перебували у договірних відносинах жодним чином не може бути трактовано як попередня змова, та дискримінація учасників. За Вашою логікою жоден з попередніх контрагентів не може апріорі приймати участь у наступних торгах з тим самим Замовником оскільки комусь це може вбачатись як змова і корупція.
Ваші думки стосовно Таблиці відповідності та інформації яка в ній повинна бути розміщена, це лише ваша особиста думка, яка ніяким чином не впливає на прийняття рішень Замовником. Лише Замовник або Орган оскарження чи результати моніторингу можуть встановлювати відповідність чи невідповідність пропозиції.
Крім того враховуючи різницю між цінами пропозицій далеко не факт що договір було б укладено і він би виконувався.
До речі, є деяке розчарування в ваших діях оскільки ми очікували відразу подання скарги, і таким шляхом намагались отримати практичний досвід стосовно неврегульованих законодавством питань викладений у рішенні Антимонопольного Комітету. Але при цьому нам непотрібне суттєве затягування процесу закупівлі. Тому уповноваженою особою прийняте рішення про відміну відкритих торгів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
скасування рішення
Номер:
a4fc57a38c624706ad4ea07841af1aa7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-12-000389-a.c2
Назва:
скасування рішення
Вимога:
Уповноваженою особою прийнято рішення про визнання переможцем у закупівлі № UA-2023-10-12-000389-a Товариство з обмеженою відповідальністю «АЗЧ-ТРЕЙД» (надалі також – Учасник). Звертаємо увагу, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника з наступних причин.
У відповідності до Додатку 1 до тендерної документації (назва файла «Тендерна документація Додаток №1»), Учаснику потрібно довести наявність документально підтвердженої позитивної ділової репутації: листи-відгуки (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків виконання. Надані Учасником листи-відгуки не відповідають загально прийнятим вимогам щодо даного роду документів, а саме: виконанні не на фірмових бланках організацій, що дало б змогу Замовнику ідентифікувати контрагентів та, при потребі, впевнитись про достовірність зазначеної інформації шляхом контактування з ними.
Згідно вимоги Додатку 1 до тендерної документації (назва файла «Тендерна документація Додаток №2»), Учасник у складі пропозиції надає інформацію щодо партнерських відносин (дилер, офіційний представник і т.п.) з одним з виробників запропонованої продукції із наданням підтверджуючих документів. Проте, Учасником надано свідоцтво представника українського виробника ТОВ «ВЕСТА ТРАК БАТЕРИ» на ім’я ТОВ «АКБ ЦЕНТР» та гарантійний лист від ТОВ «АКБ ЦЕНТР», що ТОВ "АЗЧ-ТРЕЙД " є офіційним представником виробника та партнером ТОВ «АКБ ЦЕНТР». Гарантування, що ТОВ "АЗЧ-ТРЕЙД " є офіційним представником виробника електричних акумуляторів торгової марки «INTER» ТОВ «ВЕСТА ТРАК БАТЕРИ», є виключною прерогативою виробника акумуляторних батарей ТОВ «ВЕСТА ТРАК БАТЕРИ», а підтвердженням партнерських відносин з виробником запропонованого товару є відповідний документ, виданий саме виробником, а не іншими особами. Таким чином, ТОВ "АЗЧ-ТРЕЙД" не надані підтверджуючі документи щодо партнерських відносин (дилер, офіційний представник і т.п.) з виробником запропонованої продукції ТОВ «ВЕСТА ТРАК БАТЕРИ».
Згідно вимоги Додатку 1 до тендерної документації (назва файла «Тендерна документація Додаток №2»), Учасник у складі пропозиції надає таблицю відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі наданим в тендерній документації відповідно до наведеного зразка. Надана Учасником таблиця відповідності має ряд невідповідностей та порушень. По-перше, Учасником надана заповнена таблиця відповідності не у запропонованому Замовником вигляді (зразку). По-друге, заповнення Учасником таблиці виконанні з порушеннями, що не дають можливості ідентифікувати продукцію, яка постачатиметься, а саме: Замовником вимагається «Повне найменування ТМЦ (без скорочень)», проте відсутня назва запропонованого товару з урахуванням запропонованої торгової марки певного виробника; відсутні конкретні технічні характеристики запропонованого товару, які притаманні саме тій продукції, що постачатиметься (відсутність такої інформації є неприпустимою, оскільки кожна позиція (акумулятор) має ємність та ток розряду (пусковий струм), встановлену вже при виготовленні та не є змінною!). По-третє, із наданої Учасником інформації та документів вбачається, що пропонуються акумулятори торгової марки «INTER» українського виробника ТОВ «ВЕСТА ТРАК БАТЕРИ», проте, у позиціях 2, 9, 10, 11 виробником запропонованого товару визначено як «виробництво ЄС»., що не відповідає дійсності. Крім того, позицією 10 таблиці передбачена батарея акумуляторна 6ст-70 ЕВРО AGM (AGM – це акумуляторна батарея свинцево-кислотного типу, виконана за технологією Absorbent Glass Mat, що має певну особливість - електроліт знаходиться не в рідкому стані, а абсорбовано в спеціальні скловолокнисті мати). Українським виробником ТОВ «ВЕСТА ТРАК БАТЕРИ» акумуляторні батареї за технологією AGM не випускаються взагалі! Також цим виробником не виготовляються батареї акумуляторні 6ст-240, які повинні мати такі характеристики: ємність 240 А/г, ток розряду не менше 1500А. Максимальна ємність акумуляторних батарей у цього виробника 225 А/г. Отже, Учасником надається неправдива (недостовірна) інформація. По-четверте, головне: у наданій Учасником таблиці відповідності відсутня пропозиція щодо позицій 5, 6, 7 (Батарея акумуляторна 6ст-75, Батарея акумуляторна 6ст-100, Батарея акумуляторна 6ст-140), що є грубим порушенням, оскільки закупівля здійснюється без визначення частин предмету закупівлі (лотів), а також усунення такого порушення (невідповідності) не є можливим. Загальна кількість батарей акумуляторних, на які Учасником не надано пропозиції, становить 566 штук, що складає основну частину всієї закупівлі!
Акцентуємо увагу, що перелічені порушення, які виявлені нами у пропозиції Учасника - ТОВ "АЗЧ-ТРЕЙД" є підставою для скасування рішення щодо визнання ТОВ "АЗЧ-ТРЕЙД" переможцем у закупівлі № UA-2023-10-12-000389-a. Також нами – ТОВ «СТАРТ КИЇВ» у даній закупівлі пропонувався товар (акумуляторні батареї), у тому числі й українського виробника ТОВ «ВЕСТА ТРАК БАТЕРИ», але вартість пропозиції є нижчою аж на 1 636 106,88 грн. Беручи до уваги всі ці факти, а також і те, що уповноваженою особою встановлена вимога для ТОВ «СТАРТ КИЇВ» про усунення невідповідностей, до 28.10.2023 20:35, тобто у п’ятницю 27.10.2023 р. о 20:35 год. (після завершення робочого дня), а усунення потрібно було здійснити у вихідний день – 28.10.2023 р., що є протиправним; враховуючи те, що Учасник і Замовник вже перебували у договірних відносинах (свідченням цього є наданий аналогічний договір), у діях Замовника та Учасника вбачається попередня змова, а з боку Замовника протиправні та корупційні дії: дискримінація учасників, закупівля за явно завищеними цінами.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання ТОВ "АЗЧ-ТРЕЙД" переможцем у закупівлі № UA-2023-10-12-000389-a.
У разі незадоволення вимоги, залишаємо за собою право звернення з скаргою до АМКУ
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 06.11.2023 13:38
Дата подачі:
06.11.2023 13:38
Вирішення:
У тендерній документації не встановлено вимоги щодо оформлення листів відгуків у відповідності до так званих «загально прийнятим вимогам щодо даного роду документів». Для ідентифікації контрагентів можна скористатись кодом ЄДРПОУ який наявний на печатці.
Твердження що підтвердженням партнерських відносин з виробником запропонованого товару є відповідний документ, виданий саме виробником, а не іншими особами це особисто Ваша думка, яка ніяким чином не аргументована. Згідно вимоги Додатку 1 до тендерної документації (назва файла «Тендерна документація Додаток №2»), Учасник у складі пропозиції надає інформацію щодо партнерських відносин (дилер, офіційний представник і т.п.) з одним з виробників запропонованої продукції із наданням підтверджуючих документів. У наданих у пропозиції документах чітко визначений зв’язок між виробником і Учасником, оскільки вимогами ТД не обмежено що це лише дилер або дистриб’ютор. До того ж саме ТОВ «АКБ ЦЕНТР» гарантує оригінальність, якість продукції та дотримання термінів постачання.
Єдиною невідповідністю є відсутність однієї сторінки у таблиці відповідності. У вимогах до ТД не зазначено що Учасник не повинен відступати від форми зразку. Додані стовбці із зазначенням одиниці виміру кількості та наявності підтверджуючих документів не є порушенням вимог ТД. «Повне найменування ТМЦ (без скорочень)» стосується лише переліку того що вимагає Замовник. У стовпці 3 міститься лише фраза: «Пропонується до постачання» і жодним чином не зазначено що там повинно бути щось інше на кшталт «Повне найменування ТМЦ (без скорочень)» По позиціях 2, 9, 10, 11 ніде не визначено і не може ВБАЧАТИСЬ що це батареї виробництва ТОВ «ВЕСТА ТРАК БАТЕРИ». При цьому у гарантійних талонах та інструкціях з експлуатації Учасником визначено виробництво ЄС. Тобто Ваше твердження щодо невідповідності стосовно батарей 6ст-70 ЕВРО AGM та 6ст-240 є хибним.
Ще раз наголошуємо що єдиною невідповідністю є відсутність однієї сторінки у таблиці відповідності. Так ми погоджуємось с цим. Але при цьому інформація надана у гарантійних талонах цілком відповідає вимогам ТД.
Пунктом 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Вимога розміщена з 27.10.2023 року о 20:35, тобто не пізніше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Жодним нормативним документом не вказано в який день та час Замовнику необхідно розміщувати таку вимогу крім вищевказаного терміну. До речі у нашій закупівлі UA-2023-10-16-003915-a вимоги до Учасників ТОВ "ІНКАМ ФІНАНС" і ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" висувались трохи пізніше 27.10.2023 20:49 та 27.10.2023 21:03 і Учасники їх виконали у суботу 28.10.2023 року. Вимога стосовно усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ "АЗЧ-ТРЕЙД" розміщена 03.11.2023 21:10 тобто після завершення робочого дня, а усунення потрібно було здійснити у вихідний день 04.11.2023 і Учасник її виконав.
Те, що Учасник і Замовник вже перебували у договірних відносинах жодним чином не може бути трактовано як попередня змова, та дискримінація учасників. За Вашою логікою жоден з попередніх контрагентів не може апріорі приймати участь у наступних торгах з тим самим Замовником оскільки комусь це може вбачатись як змова і корупція. Ось таке ставлення і є дискримінацією.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
скасування рішення про визнання переможця
Номер:
7c7a4aabfb4f4908a03c8500fc807422
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-12-000389-a.c1
Назва:
скасування рішення про визнання переможця
Вимога:
Уповноваженою особою прийнято рішення про визнання переможцем у закупівлі № UA-2023-10-12-000389-a Товариство з обмеженою відповідальністю «АЗЧ-ТРЕЙД» (надалі також – Учасник). Звертаємо увагу, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника з наступних причин.
У відповідності до Додатку 1 до тендерної документації (назва файла «Тендерна документація Додаток №1»), Учаснику потрібно довести наявність документально підтвердженої позитивної ділової репутації: листи-відгуки (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків виконання. Надані Учасником листи-відгуки не відповідають загально прийнятим вимогам щодо даного роду документів, а саме: виконанні не на фірмових бланках організацій, що дало б змогу Замовнику ідентифікувати контрагентів та, при потребі, впевнитись про достовірність зазначеної інформації шляхом контактування з ними.
Згідно вимоги Додатку 1 до тендерної документації (назва файла «Тендерна документація Додаток №2»), Учасник у складі пропозиції надає інформацію щодо партнерських відносин (дилер, офіційний представник і т.п.) з одним з виробників запропонованої продукції із наданням підтверджуючих документів. Проте, Учасником надано свідоцтво представника українського виробника ТОВ «ВЕСТА ТРАК БАТЕРИ» на ім’я ТОВ «АКБ ЦЕНТР» та гарантійний лист від ТОВ «АКБ ЦЕНТР», що ТОВ "АЗЧ-ТРЕЙД " є офіційним представником виробника та партнером ТОВ «АКБ ЦЕНТР». Гарантування, що ТОВ "АЗЧ-ТРЕЙД " є офіційним представником виробника електричних акумуляторів торгової марки «INTER» ТОВ «ВЕСТА ТРАК БАТЕРИ», є виключною прерогативою виробника акумуляторних батарей ТОВ «ВЕСТА ТРАК БАТЕРИ», а підтвердженням партнерських відносин з виробником запропонованого товару є відповідний документ, виданий саме виробником, а не іншими особами. Таким чином, ТОВ "АЗЧ-ТРЕЙД" не надані підтверджуючі документи щодо партнерських відносин (дилер, офіційний представник і т.п.) з виробником запропонованої продукції ТОВ «ВЕСТА ТРАК БАТЕРИ».
Згідно вимоги Додатку 1 до тендерної документації (назва файла «Тендерна документація Додаток №2»), Учасник у складі пропозиції надає таблицю відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі наданим в тендерній документації відповідно до наведеного зразка. Надана Учасником таблиця відповідності має ряд невідповідностей та порушень. По-перше, Учасником надана заповнена таблиця відповідності не у запропонованому Замовником вигляді (зразку). По-друге, заповнення Учасником таблиці виконанні з порушеннями, що не дають можливості ідентифікувати продукцію, яка постачатиметься, а саме: Замовником вимагається «Повне найменування ТМЦ (без скорочень)», проте відсутня назва запропонованого товару з урахуванням запропонованої торгової марки певного виробника; відсутні конкретні технічні характеристики запропонованого товару, які притаманні саме тій продукції, що постачатиметься (відсутність такої інформації є неприпустимою, оскільки кожна позиція (акумулятор) має ємність та ток розряду (пусковий струм), встановлену вже при виготовленні та не є змінною!). По-третє, із наданої Учасником інформації та документів вбачається, що пропонуються акумулятори торгової марки «INTER» українського виробника ТОВ «ВЕСТА ТРАК БАТЕРИ», проте, у позиціях 2, 9, 10, 11 виробником запропонованого товару визначено як «виробництво ЄС»., що не відповідає дійсності. Крім того, позицією 10 таблиці передбачена батарея акумуляторна 6ст-70 ЕВРО AGM (AGM – це акумуляторна батарея свинцево-кислотного типу, виконана за технологією Absorbent Glass Mat, що має певну особливість - електроліт знаходиться не в рідкому стані, а абсорбовано в спеціальні скловолокнисті мати). Українським виробником ТОВ «ВЕСТА ТРАК БАТЕРИ» акумуляторні батареї за технологією AGM не випускаються взагалі! Також цим виробником не виготовляються батареї акумуляторні 6ст-240, які повинні мати такі характеристики: ємність 240 А/г, ток розряду не менше 1500А. Максимальна ємність акумуляторних батарей у цього виробника 225 А/г. Отже, Учасником надається неправдива (недостовірна) інформація. По-четверте, головне: у наданій Учасником таблиці відповідності відсутня пропозиція щодо позицій 5, 6, 7 (Батарея акумуляторна 6ст-75, Батарея акумуляторна 6ст-100, Батарея акумуляторна 6ст-140), що є грубим порушенням, оскільки закупівля здійснюється без визначення частин предмету закупівлі (лотів), а також усунення такого порушення (невідповідності) не є можливим. Загальна кількість батарей акумуляторних, на які Учасником не надано пропозиції, становить 566 штук, що складає основну частину всієї закупівлі!
Акцентуємо увагу, що перелічені порушення, які виявлені нами у пропозиції Учасника - ТОВ "АЗЧ-ТРЕЙД" є підставою для скасування рішення щодо визнання ТОВ "АЗЧ-ТРЕЙД" переможцем у закупівлі № UA-2023-10-12-000389-a. Також нами – ТОВ «СТАРТ КИЇВ» у даній закупівлі пропонувався товар (акумуляторні батареї), у тому числі й українського виробника ТОВ «ВЕСТА ТРАК БАТЕРИ», але вартість пропозиції є нижчою аж на 1 636 106,88 грн. Беручи до уваги всі ці факти, а також і те, що уповноваженою особою встановлена вимога для ТОВ «СТАРТ КИЇВ» про усунення невідповідностей, до 04.11.2023 21:10, тобто у п’ятницю 03.11.2023 р. о 21:10 год. (після завершення робочого дня), а усунення потрібно було здійснити у вихідний день – 04.11.2023 р., що є протиправним; враховуючи те, що Учасник і Замовник вже перебували у договірних відносинах (свідченням цього є наданий аналогічний договір), у діях Замовника та Учасника вбачається попередня змова, а з боку Замовника протиправні та корупційні дії: дискримінація учасників, закупівля за явно завищеними цінами.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання ТОВ "АЗЧ-ТРЕЙД" переможцем у закупівлі № UA-2023-10-12-000389-a.
У разі незадоволення вимоги, залишаємо за собою право звернення з скаргою до АМКУ
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 06.11.2023 13:10
Дата подачі:
06.11.2023 13:10
Опис причини скасування:
помилка
Дата скасування:
06.11.2023 13:35