-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту електричних машин дизель-поїзду ДР-1А
Завершена
993 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 938.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 938.00 UAH
Період оскарження:
12.10.2023 07:42 - 17.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
de96e7c73f46433bb18b03fbeec85c13
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-12-000043-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, у пункті 4.3. Розділу 4 проєкту Договору (Додаток 8 до тендерної документації) Вами визначено, що оплата здійснюється по факту надання Послуг, після підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати реєстрації податкової накладної.
Вищевказаний порядок розрахунків не сприяє розвитку економіки в умовах воєнного стану, навпаки, ставить Виконавця Послуг з ремонту і технічного обслуговування техніки (надалі – Послуги) в кризові ситуації. Так, за фактично виконану роботу Виконавець, як роботодавець та податковий агент, зобов’язаний сплачувати своїм працівникам заробітну плату своєчасно та щомісячно, відповідно до вимог ст. 24 Закону України «Про оплату праці» та ст. 115 КЗпП України, а також здійснити сплату податків та зборів, витрат на придбання електричної енергії тощо. Як зазначено у вказаній ст. 24 Закону України «Про оплату праці», своєчасність та обсяги виплати заробітної плати працівникам не можуть бути поставлені в залежність від здійснення інших платежів та їх черговості. У разі ж недотримання зазначених вимог Закону Виконавець Послуг буде вимушений додатково здійснити компенсацію працівникам втрати частини заробітної плати у зв'язку з затримкою термінів її виплати відповідно до вимог ст. 34 ЗУ «Про оплату праці», та буде притягнений до відповідальності, встановленої чинним законодавством України.
Разом з тим, для виконання договірних зобов’язань Виконавцю Послуг необхідно здійснити закупівлю матеріалів та комплектуючих, постачальники яких в умовах воєнного стану відмовляються поставляти продукцію без попередньої 100% її оплати. Водночас після надання Послуг Виконавцю відповідно до вимог Податкового кодексу України необхідно здійснити реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі – ЄРПН). При цьому, факт реєстрації податкової накладної в ЄРПН не залежить від волевиявлення Виконавця, так само як і не залежить від законності й правомірності його дій, з огляду на те, що саме контролюючий орган (досить часто без достатніх правових підстав) здійснює зупинення реєстрації податкових накладних. Своєю чергою, Виконавець позбавлений можливості в короткі строки скасувати таке рішення контролюючого органу про зупинення реєстрації податкової накладної, наслідком чого є тривалий адміністративний спір та збільшення строку для здійснення розрахунку між Замовником та Виконавцем.
Зважаючи на вищевикладене, керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести нижчевикладені зміни:
- Пункт 4.3. Розділу 4 проєкту Договору (Додаток 8 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «4.3. Оплата здійснюється по факту надання Послуг, після підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 10 (десятий) робочий день з дати реєстрації податкової накладної.».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.10.2023 13:59
Вирішення:
Шановний учаснику Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо, що при встановлені строків оплати за надані послуги, ініціатор керується зобов’язанням АТ «Укрзалізниця» від 15.06.2023 № Ц-4/8-89/286-23 щодо умов оплати при підготовці договорів на закупівлю товарів та послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Зобов’язання). Відповідно до вказаного Зобов’язання з метою підвищення ліквідності та уникнення касових розривів в АТ «Укрзалізниця» у договорах про закупівлю послуг встановлюється відтермінування платежу за надані послуги 45 робочих днів з дати реєстрації контрагентом податкової накладної (якщо контрагент платник ПДВ) або дати документа, який підтверджує факт надання послуг (якщо контрагент не є платником ПДВ). З огляду на вищезазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню. Зміни у тендерну документацію вноситися не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено