Капітальний ремонт з утепленням фасадів житлового будинку по вул. Садова, 22-А в м. Вінниці
Житловий будинок по вул. Садова, 22-А, відповідно до робочого проекту відноситься до об’єкту СС2 класу наслідків (відповідальності).
Капітальним ремонтом передбачити:
- Розбирання вiдливiв з листової сталi
- Утеплення фасадів плитами пінополістирольними
- Утеплення фасадів мінеральними плитами
- Полiпшене штукатурення цементним розчином по каменю стiн фасадiв
- Оклеювання стiн склосіткою
- Дисперсійне фарбування фасаду
- Установлення віконних зливів
- Утеплення фасадів плитами пінополістирольними ПСБ-С- 35 (Клас Г1, Густина не менше 15 кг/м3, границя міцності при згині не менш 0,18 МПа);
- Утеплення фасадів навколо пройомів шириною 200мм мінеральними плитами (фасадними) (Клас Г1, Густина не менше 135 кг/м3);
Колір фасаду визначатиметься підчас підписання договору та узгодженням з інінціатором
Матеріали китайського виробництва не можуть бути застосовані при виконанні запланованих робіт.
Матеріали, що використовуються при виконанні робіт, повинні бути сертифіковані в Україні.
Торги відмінено
390 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:22.03.2018 09:50 - 28.03.2018 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
про усунення порушення, допущеного під час прийняття Замовником рішення про визначення переможця
Номер:f2ee96c394944967aa8044f464180888
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "МП ЮЛІЯ", UA-EDR 13317261
Ідентифікатор запиту:UA-2018-03-22-000185-a.b1
Назва:про усунення порушення, допущеного під час прийняття Замовником рішення про визначення переможця
Вимога:
Департаменту житлового господарства
Вінницької міської ради
ЄДРПОУ 34849090
вул. Соборна, 59
м. Вінниця, 21100
ТОВ «Енергоагроімпекс»
ЄДРПОУ 13326341
вул. Стрілецька,18
м. Вінниця, 21007
В И М О Г А
про усунення порушення, допущеного під час прийняття Замовником Департаментом житлового господарства Вінницької міської ради рішення про визначення переможця допорогової закупівлі товарів, робіт і послуг в системі електронних Державних закупівель «ProZorro»
22.03.2018 року Департаментом житлового господарства Вінницької міської ради було опубліковано оголошення UA-2018-03-22-000185-a про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Найменування предмету закупівлі: Капітальний ремонт з утепленням фасадів житлового будинку по вул. Садова, 22-А в м. Вінниці (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Вимогами, що ставились до учасників закупівлі були, зокрема, надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції, поряд із іншими, наступні документи: заяву, складену в довільній формі, зі згодою на збирання, зберігання та обробку персональних даних відповідальної особи, зареєстрованої, завіреної підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням посади; заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку №1; довідку, яка містить відомості про підприємство; довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, визначивши те, що аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт на багатоповерхових будівлях (3-и і вище поверхи), аналогічних до предмету цієї закупівлі. У довідці, про яку йдеться, мали бути зазначені найменування та адреси замовників, найменування робіт, строків (або терміну) їх виконання. Також необхідно було надати копії зазначених договорів в кількості не менше ніж три, та довідки «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Актів виконаних робіт (КБ-2), виконаних на їх умовах та позитивні відгуки від замовників за результатами виконання цих договорів.
10.04.2018 року (13:18 год.) відбувся аукціон по вищевказаній закупівлі.
Участь в аукціоні приймали 2 (два) учасника: ТОВ МП ЮЛІЯ та ТОВ «Енергоагроімпекс»
За результатами аукціону, 10.04.2018 року системою «Prozorro» було визначено пропозицію ТОВ МП ЮЛІЯ найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції).
16.04.2017 року товариство з обмеженою відповідальністю «МП ЮЛІЯ» було визначено переможцем закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету департаменту житлового господарства №126 від 16.04.2018 р.).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» не погоджується з таким Рішенням Замовника і вважає останнє таким, що винесено з порушенням норм діючого законодавства.
Так, у відповідності до п.9.1. Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Пунктом 3.2. Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого Рішенням ВК ВМР №432 від 01.03.2018 року встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів закупівлі у т.ч. принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Проте, в порушення зазначених вимог, Замовником не було взято до уваги невідповідність пропозиції ТОВ МП ЮЛІЯ вимогам Замовника.
Зокрема, на вимоги надати:
- заяву, складену в довільній формі, зі згодою на збирання, зберігання та обробку персональних даних відповідальної особи, зареєстрованої, завіреної підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням посади - ТОВ МП ЮЛІЯ було надано Лист – згоду суб’єкта персональних даних щодо надання Стрижавській селищній раді Вінницького району Вінницької області дозволу на обробку персональних даних з метою збору та обробки цих даних для забезпечення реалізації адміністративно-правових відносин. Даний лист не було зареєстровано, як то вимагалось умовами закупівлі. Крім того, слід наголосити на тому, що у процесі здійснення закупівель між сторонами виникають господарсько-правові, а не адміністративно-правові правовідносини;
- заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку №1 - ТОВ МП ЮЛІЯ надано заповнену Пропозицію на закупівлю без вихідного номеру та дати, згідно встановленої форми. Разом із тим, в порушення умов закупівлі (п.3 Форми пропозиції на закупівлю, визначеної Додатком №1 до Оголошення) ТОВ МП ЮЛІЯ не було надано до кошторисної документації, доданої до пропозиції, локального кошторису на будівельні роботи з розрахунками одиничної вартості. Також, маємо звернути увагу Замовника на те, що попри визначення у проекті Договору Договірної ціни динамічною, ТОВ МП ЮЛІЯ було надано до своєї пропозиції Договірну ціну з відміткою «тверда»;
- довідку, яка містить відомості про підприємство - ТОВ МП ЮЛІЯ було надано до своєї пропозиції Відомості про учасника без вих. № та дати, яка, в порушення умов закупівлі не містить відомостей про форму власності та юридичний статус, організаційно-правову форму;
- довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, визначивши те, що аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт на багатоповерхових будівлях (3-и і вище поверхи), аналогічних до предмету цієї закупівлі. У довідці, про яку йдеться, мали бути зазначені найменування та адреси замовників, найменування робіт, строків (або терміну) їх виконання. Також необхідно було надати копії зазначених договорів в кількості не менше ніж три, та довідки «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Актів виконаних робіт (КБ-2), виконаних на їх умовах та позитивні відгуки від замовників за результатами виконання цих договорів - ТОВ МП ЮЛІЯ було надано до своєї пропозиції Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів без вих. № та дати, яка містить не всю витребовувану умовами закупівлі інформацію, а також інформацію, яка не узгоджується з дійсною, зокрема, по Договору з ПрАТ «Вінницяпобутхім», сума Договору не узгоджується з дійсною, оскільки складає, як вбачається з Додаткових угод №№1,2 до Договору, ціна Договору – 17438301,02 грн.; аналогічно, як вбачається з Додаткової угоди №2 до Договору, даний Договір не було виконано у 2017 році; по Договору з ТОВ «Теплоенергетична компанія», у довідці відсутні дані про суму (ціну Договору), а сам Договір, доданий до пропозиції, не містить посилання на предмет закупівлі – наявна лише адреса виконання робіт; по Договору з міською дитячо-юнацькою спортивною школою №5 у довідці відсутні відомості з визначення адреси Замовника тощо; Крім того, з Довідки, про яку йдеться, в порушення умов закупівлі, відсутні відомості щодо поверховості будівель (3-и і вище поверхів).
Додатково, маємо наголосити на тому, що в порушення вимог Замовника щодо надання учасником електронних торгів, після закінчення аукціону та визначення системою «ProZorro» його пропозиції як найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції) у період його кваліфікації таких документів як договірна ціна, локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості, підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису, розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису, розрахунку витрат заготівельно-складської складової (п.6.3.1.2. ДСТУ –Н Д.1.1 – 2:2013), показників загальновиробничих витрат (ЗВВ) врахованих згідно вимог ДСТУ –Н Д.1.1 – 3:2013 з наданням розрахунків показників ЗВВ, визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звіт період за даними бухгалтерського обліку, - ТОВ МП ЮЛІЯ було надано лише Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 з розрахунками одиничної вартості.
Згідно п. 9.1 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та п.п.5.1,5.2 Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого Рішенням ВК ВМР №432 від 01.03.2018 року, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеними у період оголошення Закупівлі. Підставою для дискваліфікації учасника, поряд із іншим, є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Слід зауважити, що в силу ч.2 Рішення та п.1.1,2.1 Положення, про які йдеться, останні встановлюють загальний порядок організації та проведення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами міської ради – розпорядниками бюджетних коштів, підприємствами, установами, закладами, заснованим на комунальній власності територіальної громади міста, а отже обов’язкові до виконання у т.ч. Замовником, оскільки є нічим іншим як нормативно правовим актом місцевої дії у просторі.
Підсумовуючи вищенаведене, маємо зазначити, що згідно абз.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другову і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. У відповідності до ст.3 Закону, про який йдеться закупівля здійснюється за принципами, серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Пунктом 6.2 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та п. 3.2. Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого Рішенням ВК ВМР №2832 від 01.12.2016 року аналогічно встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів закупівлі у т.ч. принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій
Тому, виходячи з вищенаведеного, керуючись ст.ст. 2,3 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та Положенням про проведення допорогових закупівель, затверджених Рішенням ВК ВМР №432 від 01.03.2018 року, -
ВИМАГАЮ:
1. Розглянути дану вимогу
2. Скасувати Рішення Тендерного комітету Департаменту житлового господарства Вінницької міської ради про визначення переможцем процедури закупівлі по предмету: Капітальний ремонт з утепленням фасадів житлового будинку по вул. Садова, 22-А в м. Вінниці (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). (Протокол засідання тендерного комітету департаменту житлоового господарства Вінницької міської ради №126 від 16.04.2018 року).
Директор ТОВ «Енергоагроімпекс» О.М. Теплицький
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.04.2018 16:07
Вирішення:Надання відповіді на вимогу
Статус вимоги:Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:20.04.2018 14:30
Підтвердження вирішення:22 березня 2018 року була оголошена процедура допорогової закупівлі робіт з капітального ремонту з утепленням фасадів житлового будинку по вул. Садова, 22а в м. Вінниці - код закупівлі згідно з класифікатором ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Ідентифікатор процедури закупівлі UA-2018-03-22-000185-a.
10 квітня 2018 року в електронній системі закупівель було проведено аукціон за результатами якого пропозицією учасника - ТОВ «МП ЮЛІЯ» (код ЄДРПОУ- 13317261) визначено найбільш економічно вигідною (найнижча пропозицію), наступною пропозицією є пропозиція учасника ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (код ЄДРПОУ – 13326341).
На виконання п. 9.1., 9.3. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 за № 35 із змінами і доповненнями, внесеними наказом Державного підприємства "Прозорро" від 20 червня 2017 року N 49 (надалі по тексту - Наказ) та з урахуванням вимог Закону України «Публічні закупівлі» та оприлюдненого Оголошення, Замовником було розглянуто пропозицію учасника ТОВ «МП ЮЛІЯ» (код ЄДРПОУ- 13317261) та прийнято рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «МП ЮЛІЯ» (код ЄДРПОУ- 13317261) вимогам зазначеним в оголошенні Замовника про закупівлю (протокол засідання тендерного комітету департаменту житлового господарства Вінницької міської ради № 126 від 16.04.2018 року).
17 квітня 2018 року через електронну систему закупівель учасником ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (код ЄДРПОУ – 13326341) була подана вимога про усунення порушення, допущеного під час прийняття Замовником Департаментом житлового господарства Вінницької міської ради рішення про визначення переможця допорогової закупівлі товарів, робіт і послуг в системі електронних Державних закупівель «ProZorro», згідно якої учасник ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (код ЄДРПОУ – 13326341) вимагає скасувати Рішення Тендерного комітету Департаменту житлового господарства Вінницької міської ради про визначення переможцем процедури закупівлі по предмету: Капітальний ремонт з утепленням фасадів житлового будинку по вул. Садова, 22-А в м. Вінниці (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). (Протокол засідання тендерного комітету департаменту житлового господарства Вінницької міської ради №126 від 16.04.2018 року).
У відповідності до 14.2. Наказу Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо Вимоги "Задоволено", "Відхилено" або "Не задоволено" Замовник в обов'язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення.
Враховуючи означене, Замовником було розглянуто вимогу учасника ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (код ЄДРПОУ – 13326341) за результати розгляду якої повідомляємо наступне:
Пунктом 4 Оголошення про проведення процедури допорогової закупівлі Замовником було визначено вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Зокрема Учасник повинен був надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції ряд документів.
З вимоги поданої учасником вбачається, що учасником ТОВ «ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС» (код ЄДРПОУ – 13326341) також проаналізовано пропозицію ТОВ «МП ЮЛІЯ» (код ЄДРПОУ- 13317261) та виявлено відсутність вихідного номера та дати на поданих довідках та форми «Пропозиції на закупівлю», утім в оприлюдненому оголошенні Замовником не ставиться такої вимоги. Також, з цього приводу, слід звернути увагу на форму «Пропозиції на закупівлю» в якій міститься застереження такого змісту «Учасник не повинен відступати від змісту даної форми» , однак дана форма, як і всі інші документи не міститься вимоги про обов’язковість такого реквізиту, як вихідний номер документу та дата.
Водночас, будь-який документ, що завантажується в систему електронних закупівель має свій час завантаження та дату. До прикладу означену форму пропозиції було завантажено учасником ТОВ «МП ЮЛІЯ» (код ЄДРПОУ- 13317261) 05.04.2018 року о 16 год. 37 хв.
Також, у вимозі зазначається про подання листа-згоди на збирання, зберігання та обробку персональних даних, замість заяви, однак з п. 4 Оголошення, вбачається вимога замовника про надання заяви, складеної в довільній формі, зі згодою на збирання, зберігання та обробку персональних даних, що повністю узгоджується зі ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних», яка визначає, що згода суб’єкта персональних даних, це добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
За таких обставин надання відповідного листа-згоди відповідає вимогам Замовника та нормам законодавства України.
Крім цього, у відповідності до Оголошення Замовником вимагалось надання - довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та додатково необхідно було додати копії зазначених договорів в кількості не менш ніж три, та довідки «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Актів виконаних робіт (КБ-2), виконаних на їх умовах та позитивні відгуки від замовників за результатами виконання цих договорів.
Дані вимоги виконі учасником переможцем ТОВ «МП ЮЛІЯ» (код ЄДРПОУ- 13317261), останнім було надано відповідну довідку (довільної форми) та скановані копії відповідних договорів, довідок «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Актів виконаних робіт (КБ-2), виконаних на їх умовах та позитивні відгуки від замовників за результатами виконання цих договорів.
В довідці про аналогічні договори до предмету закупівлі було зазначено адреси об’єктів, що дало змогу Замовнику самостійно перевірити поверховість будівель, які відповідають умовам закупівлі, а саме 3-и і вище поверхи.
Також, учасником-переможцем було надано всі кошторисні розрахунки, які були передбачені Оголошенням про проведення допорогової закупівлі та за результатами аукціону сума пропозиції учасника ТОВ «МП ЮЛІЯ» (код ЄДРПОУ- 13317261) залишилась не зміна, що повністю узгоджується з поданими розрахунками.
У додатку №1 «Форми пропозиції на закупівлю» згідно п.4 «У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором» - ТОВ «МП ЮЛІЯ» (код ЄДРПОУ- 13317261) погоджується з умовами, які зазначені в пропозиції, про що свідчить підпис та печатка керівника підприємства.
А відтак, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та «Положення про допорогові закупівлі», затвердженим рішенням виконавчого комітету ВМР №2832 від 01.12.2016р. зі змінами Ваша вимога є безпідставною та задоволенню не підлягає.