• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Хомути ремонтні в асортименті за кодом ДК 021:2015: 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Завершена

1 140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 700.00 UAH
Період оскарження: 11.10.2023 16:36 - 16.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Про неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: fd030c8f0ca24c5c8c88844ae961ac89
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-11-013522-a.c1
Назва: Про неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до Протоколу № 155-т від 20.10.23р. уповноваженою особою КП "Івано-Франківськводоекотехпром" було вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ “ГРАНД ОІЛ ПЛЮС” на закупівлю “Хомутів ремонтних в асортименті” №UA -2023-10-11-013522-а на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей , а саме: 1. Учасник подав у складі тендерної пропозиції документи, які не відповідають вимогам Додатка 4 до тендерної документації в табличці 1 п.2.2, п.2.4.2. Дискваліфікацію по пунктах 2.2 і 2.4.2 вважаємо неправомірною оскільки в пункті 2.2 “Замок” зазначено, що замок повинен бути виконаний з ковкого чавуну з порошковим покриттям FDE товщиною 250мкм, або КРАЩЕ. Саме уточнення “АБО КРАЩЕ” передбачає, що замок не обовязково повинен бути ідентичним зазначеному в тендерній документації, а може бути кращим, тобто мати інше виконнання, яке при цьому забезпечує герметичність і надійність замикання хомута на пошкодженому участку трубопроводу. Запропоновані нами Хомути пройшли випробування, які підтверджені Протоколом Сертифікаційних Випробувань № 23 ПС-090401( копію протоколу додаємо). В протоколі зазначено, що хомути пройшли випробування на статичний робочий тиск 16 Ваr, тобто вони відповідають вимогам зазначеним в тендерній закупівлі. Також хочемо повідомити,що складові частини хомута виконані з нержавіючої сталі AISI304 включаючи шпильки, що забезпечує їх довготривале використання за рахунок відсутності корозії складових елементів виробу, тоді як хомути з замками виконаними з ковкогочавуну мають шпильки виготовлені з вуглицевої сталі марки 8.8, що не забезпечує їх довготривалого використання в агресивному середовищі такому як вологі або мокрі грунти де вони будуть підлягати корозії і їх герметичність з часом буде втрачена. На підставі вищезазначеного запропопонований нами "ЗАМОК" є більш якісний і ні гірше а ніж вказаний у вимогах до тендерної документації. Щодо зауваження повязаного з розміром лунки протектора, які зазначені в таблиці під пунктом 2.4.2, а саме що обовязково розмір лунки повинен бути 7х7 мм, вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки принципової відмінності в розмірах між 7х7мм, що вимагається і 5х5мм, що запропоновано нами не існує. Адже це підтверджено протоколом сертифікаційних випробувань № 23 ПС-090401, в якому вироб з розміром лунки 5х5 мм пройшов випробування під статичним тиском PN 16 Bar і показав свої відмінні експлуатаційні характеристики. В свою чергу ТОВ "ГРАНД ОІЛ ПЛЮС" має можливість безкоштовно надати зразок Хомута для проведення випробувань безпосередньо на КП "Івано-Фрнківськводоекотехпром" силами Замовниками. Враховуючи вищенаведене вимагаємо відмінити дискримінаційні вимоги щодо нашого підприємства і залишаємо за собою право до подальшого оскарження. Враховуючи надану аргументацію просимо відмінити рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ “ГРАНД ОІЛ ПЛЮС” та повернути подану пропозицію на стадію кваліфікації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник не погоджується з Вимогою, викладеною у ЕЗС по даній Закупівлі. Відповідно, Замовник заперечує проти усіх тверджень Учасника з огляду на таке. Публічні закупівлі – це придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостями. Першим етапом закупівель є планування, тобто визначення замовником річної потреби та прийняття рішення про те, які саме товари (їх технічні характеристики, якісні і кількісні показники, терміни поставок, тощо) потрібні замовнику для виконання покладених на нього задач. Тобто виключно замовник вирішує, що саме він планує придбати у відповідності до тих нормативно-правових актів, які регулюють його діяльність. Частиною 3 пункту 2 статті 22 Закону встановлено, що в тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Пунктом 1 статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Частина 3 ст. 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Окрім того, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Замовником у Тендерній документації дотримано зазначену Законом вимогу. Предметом даної закупівлі є хомути ремонті, які використовуються для ліквідації аварій на мережах Замовника. В Технічному завданні Замовника чітко визначено, який саме товар і якої якості планується до закупівлі. Посилань замовника на конкретні торгові марки чи фірми, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в тендерній документації не було. Щодо матеріалу виготовлення замка замовником зазначена вимога: «ковкий чавун з порошковим покриттям FBE не менше 250 мкм або краще». При цьому уточнення «або краще» стосується товщини порошкового покриття, а не матеріалу виготовлення замкової частини. Будь-хто з учасників закупівлі мав можливість протягом періоду уточнень вияснити це питання у замовника. Учасник не є уповноваженим органом, який визначає переваги одного виробу над іншим, а також не є експертною організацією для визначення «кращої якості» запропонованого ним товару. Окрім того, у тексті пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації зазначено: «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі». Оскільки протягом періоду уточнень через ЕСЗ до замовника не надходило запитання чи вимоги щодо змісту тендерної документації, зокрема «дискримінаційних вимог Замовника», то поданням своєї тендерної пропозиції Учасник повністю погоджується з умовами, викладеними в тендерній документації і зобов’язаний дотримуватись їх при підготовці і подачі своєї пропозиції. Згідно заповненої Учасником інформації та завантажених фотографій товару у складі своєї пропозиції не підтверджено усіх вимог Замовника щодо предмету Закупівлі, зокрема щодо матеріалу виготовлення замкової частини ремонтного хомута, у зв’язку з чим рішенням Уповноваженої особи замовника Учасника було відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Щодо можливості безкоштовно надати зразок Хомута для проведення випробувань безпосередньо на КП "Івано-Франківськводоекотехпром" силами замовниками. Звичайно, будь-який суб’єкт господарської діяльності має право надати власні взірці товару для проведення випробувань. Для такого надання існує відповідна процедура і вона не стосується даних відкритих торгів. В тендерній документації даної закупівлі не передбачена така вимога зі сторони замовника. На підставі вищевикладеного, вважаємо Вимогу необґрунтованою і безпідставною та такою, що не підлягаю задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено