-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інтерактивна панель в комплекті
Торги не відбулися
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
11.10.2023 12:04 - 16.10.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо статусу учасника як партнера Microsoft
Номер:
29de6a4331da47f9885b0732958c5bff
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-11-005834-a.a1
Назва:
Щодо статусу учасника як партнера Microsoft
Вимога:
Шановний Замовник! В п.11 Додатку 2 вами встановлено наступну вимогу щодо надання документів у складі пропозиції: "11. Документ підтверджуючий статус Учасника як партнера Microsoft або зазначити у довідці довільної форми пряме посилання на сайт Microsoft де буде відображено (підтверджено), що Учасник є надійним партнером, продавцем оригінальної продукції Microsoft в Україні". Проте, зазначимо, що предметом закупівлі не є продукція Microsoft. Програмне забезпечення Microsoft є однією із складових предмету закупівлі "Інтерактивна панель", отже може бути встановлена безпосередньо виробником Інтерактивної панелі та постачатися у її складі. Таким чином, вимога щодо "статусу Учасника як партнера Microsoft" не має відношення до предмету закупівлі та є дискримінаційною, що звужує коло можливих учасників тільки до "партнерів Microsoft" та порушує принципи Закону України "Про публічні закупвлі" . Вимагаємо прибрати зазначену вимогу з умов ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.10.2023 11:02
Вирішення:
Доброго дня!
Державний навчальний заклад "Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг" ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Інтерактивна панель в комплекті) та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначена вимога Додатку № 2 до тендерної документації є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Державний навчальний заклад "Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг" вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» із врахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів
з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.10.2023 00:01