• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

молоко рідке 3,2% жир., молоко згущене

Торги не відбулися

1 181 627.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 908.14 UAH
Період оскарження: 05.03.2018 13:52 - 17.03.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА - ПРО ВІДХИЛЕННЯ КАНДИДАТА-ПЕРЕМОЖЦЯ від 16.04.2018 року, та усунення порушень процедури закупівлі

Номер: 68290cb78cf249ca89c85af7454aeb67
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-05-000896-c.b1
Назва: ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА - ПРО ВІДХИЛЕННЯ КАНДИДАТА-ПЕРЕМОЖЦЯ від 16.04.2018 року, та усунення порушень процедури закупівлі
Вимога:
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА - ПРО ВІДХИЛЕННЯ КАНДИДАТА-ПЕРЕМОЖЦЯ від 16.04.2018 року, та усунення порушень процедури закупівлі На офіційному сайті PROZORRO.GOV.UA (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-05-000896-c) 05.03.2018 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі (ДК 021:2015, код 15510000-6 – Молоко та вершки (молоко рідке жирністю не менше 3,2%, молоко згущене) зі строком поставки до 31.12.2018 року на очікувану вартість 1`181`627.50 грн (з ПДВ). Замовником процедури закупівлі є Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради. До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію (ДК 021:2015, код 15510000-6 – Молоко та вершки (молоко рідке жирністю не менше 3,2%, молоко згущене), далі «Тендерна документація» із додатками. 22 березня 2018 року на електронному майданчику було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником зі строком поставки до 31.12.2018 року. До участі у аукціоні було допущено наступних учасників: ФОП «ПОГРІБНИЙ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ», код 3149920876; ФОП «СИЧОВ ІГОР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ», код 2155600190; Товариство з обмеженою відповідальністю «ВВ-ПРОФІТ», код ЄДРПОУ 37622036; Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..», код ЄДРПОУ 40333959. Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: ФОП «ПОГРІБНИЙ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» із ціною - 606`634.00 грн. з ПДВ; ФОП «СИЧОВ ІГОР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ» із ціною - 579`090.86 грн. з ПДВ; Товариство з обмеженою відповідальністю «ВВ-ПРОФІТ», із ціною - 579`091.86 грн. з ПДВ; Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» із ціною - 633`866.50 грн. з ПДВ. 23 березня 2018 року на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення про визначення переможця – Товариство з обмеженою відповідальністю «ВВ-ПРОФІТ». Але, в наступному, 03 квітня 2018 року на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення про відхилення кандидата-переможця – Товариства з обмеженою відповідальністю «ВВ-ПРОФІТ», за результатами оцінки пропозицій. Підставами відхилення учасника визначено згідно ст. 30 п. 1 п.п. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації лист-відмова від ТОВ «ВВ-Профіт» № 636 від 02.04.2018р. 05 квітня 2018 року на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення про відхилення кандидата-переможця – ФО-П Погрібний О.І., за результатами оцінки пропозицій. Підставами відхилення учасника визначено згідно ст. 30 п. 1 п.п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. 16 квітня 2018 року на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення від 16.04.2018 р. про відхилення кандидата-переможця – Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..», за результатами оцінки пропозицій. Підставами відхилення учасника визначено згідно ст.30 п.1 п.п.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Проте, таке рішення не відповідає приписам законодавства, фактичним обставинам, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..». Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон). Згідно з приписами статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. З урахуванням посилань Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради в якості підстав відхилення учасника закупівлі - Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..», на ст.30 п.1 п.п.2 ЗУ «Про публічні закупівлі», можна зробити висновок, що цей учасник відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону й тендерною документацією Замовника (оголошення UA-2018-03-05-000896-c). Згідно з пунктом 5 частини 1 статті 1 Закону договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Статтею 32 Закону передбачено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів. Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. У порушення приписів ст. 32 Закону, Управлінням освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради, не прийняло рішення про намір укласти договір про закупівлю у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення не оприлюднило на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та не надіслало його переможцю - Товариству з обмеженою відповідальністю «Край-МК..». Висновок Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради про нібито відмову Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..» від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації є необґрунтованим та непідтвердженим доказами. Навпаки, у складі тендерної пропозиції міститься доказ погодження Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..» з умовами договору та намір на його укладання. Крім того, Товариство з обмеженою відповідальністю «Край-МК..» підписало договір в редакції, що містилася у складі тендерної документації та направило два підписаних його примірника на адресу Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради (докази направлення додаються). Відповідно до частини 2 статті 214 Цивільного кодексу України, особи, які вчинили дво- або багатосторонній правочин, мають право за взаємною згодою сторін, а також у випадках, передбачених законом, відмовитися від нього, навіть і в тому разі, якщо його умови повністю ними виконані. Відмова від правочину вчиняється у такій самій формі, в якій було вчинено правочин (ч.3 ст.214 ЦК). Правові наслідки відмови від правочину встановлюються законом або домовленістю сторін (ч.4 ст.214 ЦК). За змістом статей 1 і 32 Закону акцепт пропозиції конкурсних торгів зумовлює виникнення обов’язку в замовника укласти відповідний договір з переможцем, а в останнього - право вимагати укладення відповідного договору, тоді як повноваження замовника відмінити процедуру закупівлі після акцепту пропозиції, тобто результати торгів, законом прямо не передбачені. При цьому відповідно до частини 3 статті 642 Цивільного кодексу України особа, яка прийняла пропозицію (акцептувала її) може відкликати свою відповідь про її прийняття, повідомивши про це особу, яка зробила пропозицію укласти договір, до моменту або в момент одержання нею відповіді про прийняття пропозиції. Тобто акцепт може бути відкликаний акцептантом, але за умови, що таке відкликання (відміна) акцепту, в даному випадку відміна торгів, буде здійсненна до моменту одержання офертом (позивачем) відповіді про прийняття пропозиції (акцепту). Згідно з приписами частин 1, 3 статті 179 Господарського кодексу України майново-господарські зобов’язання, які виникають між суб’єктами господарювання або між суб’єктами господарювання і негосподарюючими суб’єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов’язаннями. Укладення господарського договору є обов’язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов’язком для суб’єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб’єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування. За змістом статті 183 Господарського кодексу України договори за державним замовленням укладаються між визначеними законом суб’єктами господарювання - виконавцями державного замовлення та державними замовниками, що уповноважені від імені держави укладати договори (державні контракти), в яких визначаються господарські зобов'язання сторін та регулюються відносини замовника з виконавцем щодо виконання державного замовлення. Держава в особі Кабінету Міністрів України виступає гарантом за зобов’язаннями державних замовників. Укладення сторонами договору за державним замовленням (державного контракту) здійснюється в порядку, передбаченому статтею 181 цього Кодексу, з урахуванням особливостей, передбачених законодавством. Державний контракт укладається шляхом підписання сторонами єдиного документа. Ухилення від укладення договору за державним замовленням є порушенням господарського законодавства і тягне за собою відповідальність, передбачену цим Кодексом та іншими законами. Спори, пов’язані з укладенням договору за державним замовленням, в тому числі при ухиленні від укладення договору однієї або обох сторін, вирішуються в судовому порядку. Також звертаємо увагу на те, що статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено такого виду інформації про закупівлю, яку Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, як рішення про відхилення кандидата-переможця за результатами оцінки пропозиції. На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО: - усунути порушення порядку проведення процедури відкритих торгів із закупівлі товарів, код згідно ДК 021:2015: 15510000-6 – Молоко та вершки (молоко рідке 3,2% жир., молоко згущене), оприлюднену Управлінням освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради 16 квітня 2018 року, номер оголошення про проведення процедури закупівлі – UА-2018-03-05-000896-с. - скасувати рішення від 16.04.2018 р. про відхилення кандидата-переможця – Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..», за результатами оцінки пропозицій; - визнати переможцем – Товариство з обмеженою відповідальністю «Край-МК..», й прийняти рішення про намір укласти з Товариством з обмеженою відповідальністю «Край-МК..» договір про закупівлю; - укласти договір з кандидатом-переможцем – Товариством з обмеженою відповідальністю «Край-МК..». ДОДАТКИ: 1. Платіжне доручення про сплату збору за розгляд цієї скарги. 2. Копія підписаного з боку Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..» договору. 3. Копія поштової квитанції та опису вкладення до поштового відправлення на підтвердження направлення в адресу Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради двох примірників підписаного договору з супровідним листом вих. № 62 від 16.04.2018 року. Директор ТОВ «Край-МК..» Окопна О.С.
Пов'язані документи: Учасник