• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Торги не відбулися

2 783 324.97 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 833.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2018 14:54 - 29.03.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо вимог Замовника

Номер: 90c552f609aa49569caf4fedf29cdc8c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-15-001412-c.c3
Назва: Щодо вимог Замовника
Вимога:
.1 Довідка (таблиця 2) про наявність працівників відповідної кваліфікації НПАОП 0.00 – 1.02 – 08 ПУБЕЛ, які мають необхідні знання та досвід для забезпечення виконання договору на закупівлю послуг, що є предметом закупівлі, а саме: - наявність електромеханіків по виконанню регламентних робіт 1-3 розряду не менше 8 осіб; - наявність кваліфікованих електромеханіків для виконання технічного обслуговування ліфтів 3-5 розряду, не менше 9 осіб; - наявність кваліфікованих електромеханіків аварійної служби 3-5 розряду, не менше 4 осіб; - наявність диспетчерів аварійної служби, не менше 4 осіб: - наявність кваліфікованих електромеханіків 3-5 розряду, для обслуговування диспетчерських систем зв’язку, не менше 3 осіб; - наявність кваліфікованих спеціалістів (ІТР) відповідальних за організацію робіт з ТО і ДСЗ, не менше 2 осіб 2.2 На підтвердження наявності працівників, до тендерної документації учасник повинен надати: - копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників; - копії документів, що підтверджують трудові відносини з працівниками; Згідно змісту пункту 2.1. не зрозуміло, чи дозволяється поєднання функціоналу електромеханіків по виконанню регламентних робіт 1-3 розряду з функціоналом електромеханіків 3-5 розряду, адже електромеханік 5 розряду має відповідні кваліфікаційні навички для виконання робіт, передбачених до виконання електромеханіком 1-4 розряду. Якщо розуміти пункт буквально, то для забезпечення виконання договору Замовник вимагає наявність 24 інженерно-технічних одиниць в штатному розкладі. Крім зазначених фахівців на підприємстві повинні диспетчерів аварійної служби (не менше 4) кваліфікованих спеціалістів ITP (не менше 2), бухгалтерія, водії (так як вимагається підтвердження наявності автомобілів, керівництво підприємства тощо. Таким чином, штат підприємства за приблизними розрахунками має налічувати біля 40 штатних одиниць. До речі, встановлення наступних вимог: п. 1.1. «Довідка також повинна містити інформацію щодо наявності опорних пунктів для обслуговуючого персоналу безпосередньо на території мікрорайонів найбільшого розташування об’єктів обслуговування на відстані, що не перевищує 0,5 км.» та «документальне підтвердження наявності автомобілів» (таблиця 1) є такими, що взаємно виключають одна одну, так як виходячи з вимоги, що опорні пункти будуть знаходитися на відстані 50 м. послуги будуть надаватися в найкоротші терміни, а значить наявність декількох автомобілів є дискримінуючою умовою. Разом з тим, в п. 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації, серед іншого, вимагається надання копій документів, що підтверджують трудові відносини з працівниками. Таким чином, Замовник свідомо обмежує можливість залучення до виконання робіт субпідрядників, з якими учасник закупівлі буде перебувати не в трудових, а в цивільно-правових правовідносинах. Доводимо до Вашого відома, що жодне з діючих підприємств, які обслуговують ліфтові господарства в м. Миколаєві не в змозі виконати вказані кваліфікаційні критерії. Підсумовуючи наведене, можна дійти висновку про те, що Замовник встановлює завідомо дискримінуючи вимоги щодо: 1) кількості працівників; 2) кваліфікації працівників; 3) неможливості використання цивільно-правових договорів із працівниками; 4) відсутності підприємств в м. Миколаєві, які в змозі виконати предмет закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно Довідки (таблиця 2) про наявність працівників відповідної кваліфікації НПАОП 0.00 – 1.02 – 08 ПУБЕЛ, які мають необхідні знання та досвід для забезпечення виконання договору на закупівлю послуг, що є предметом закупівлі в разі необхідності кваліфіковані електромеханіки 3-5 розряду можуть виконувати регламентні роботи. Таким чином, для повного виконання послуг штат підприємства має налічувати від 25 штатних одиниць. Відповідно п.1. Додатку 2, повідомляємо, що опорні пункти повинні знаходитися на відстані 500 м., крім того, вимога щодо підтвердження наявності автомобілів, у тому числі автомобілів аварійної служби не заперечує викладеному у п.1 Додатку 2. За Вашою вимогою до п.2.2. Додатку 2 тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо вимог Замовника

Номер: ec8862f4fd33423f974ac3e346f954a1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-15-001412-c.c2
Назва: Щодо вимог Замовника
Вимога:
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису. Згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний цифровий підпис може використовуватися для ідентифікації автора. Тобто не є обов'язковим. Водночас, оригінальним вважається електронний документ, що містить електронний цифровий підпис або електронний підпис автора, що не є електронним цифровим підписом. Основне ж призначення електронного цифрового підпису – це ідентифікація клієнта. Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов'язковим в усіх випадках. Це підтверджує і наказ МЕРТУ № 490 від 22.03.2016 р., в якому прямо визначені форми документів, на які накладається електронний цифровий підпис.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на питання 1: Добрий день. Форми для заповнення інформації щодо аналогічних договорів, які містяться у додатку № 1 та у таблиці № 3 додатку № 2 відповідають одне одному. Відповідно до вимог тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції свідоцтва платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку. Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, замість цього надається лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів. За Вашою вимогою до Додатку 1 тендерної документації буде внесено відповідні зміни. Вважаємо,що вимога щодо надання завірених копії кількох договорів на поставку аналогічного за предметом закупівлі товару, а не договору не є порушенням Закону. В зв’язку з тим, що налагоджування, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: ліфтів є роботами підвищеної небезпеки, Замовник має право вимагати в якості підтвердження кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідь питання 2: Дякуємо. До Додатку 1 тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо вимог Замовника

Номер: a585c257456d4d7abc75b716010fce05
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-15-001412-c.c1
Назва: Щодо вимог Замовника
Вимога:
2.1. Виходячи із тексту, Ви вимагаєте наявність аналогічних договорів (Довідка про раніше укладені аналогічні договори) Повідомляємо, така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне . Абзацом 4 частини другої статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже вимога щодо надання завірених копії кількох договорів на поставку аналогічного за предметом закупівлі товару, а не договору є прямим порушенням Закону та дискримінує учасника, який не має можливості надати більш ніж одну копію договору що підтверджує його кваліфікацію . Таким чином, вимога щодо надання завірених копій кількох договорів на поставку аналогічного за предметом закупівлі товару є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Аналогічна правова позиція була викладена у рішення АМКУ № 2240-р/пк-пз від 26.04.2017р. Окрім цього, Ви надаєте 2 різні форми для заповнення інформації щодо аналогічних договорів, які містяться у додатку № 1 та у таблиці № 3 додатку № 2.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день. Форми для заповнення інформації щодо аналогічних договорів, які містяться у додатку № 1 та у таблиці № 3 додатку № 2 відповідають одне одному. Відповідно до вимог тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції свідоцтва платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку. Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, замість цього надається лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні умови

Номер: 7f9e8d8a43a04ba886873fb60dd666b5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-15-001412-c.b4
Назва: Дискримінаційні умови
Скарга:
Дискримінаційні умови
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.04.2018 21:10
Дата виконання рішення Замовником: 26.04.2018 18:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: За результатами рішення ПДАКї АМК України №3652-р/пк-пз від 18.04.2018 відповідно до п.2 ч.1 ст..31 ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відмінити процедуру відкритих торгів
Автор: ТОВ "ЦЕНТРЛIФТ ТОВ", Кожевнікова Наталія Вікторівна +380675151771 tnv742@ukr.net