-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Монітори
Завершена
177 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 888.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 888.00 UAH
Період оскарження:
10.10.2023 17:44 - 15.10.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Внесення змін до Тендерної документації
Номер:
64d1583dd70f49fb848510965cf5307c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-10-014402-a.a2
Назва:
Внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації Ви зазначаєте, що Аналогічним вважається договір, який буде відповідати Коду ДК 021:2015: 30231300-0 - Дисплейні екрани. Предметом цієї закупівлі є монітори у кількості 37 штук. Звертаємо Вашу увагу, що не всі Замовники однаково прописують код ДК під один і той же товар. Код ДК 021:2015: 30231300-0 - Дисплейні екрани є підвидом загального коду ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання, який більшість Замовників зазначають для закупівлі моніторів. Щоб в цьому переконатися потрібно в графі пошуку тендерів в Прозорро ввести слово «монітори», після чого система видасть перелік закупівель з моніторами, в більшості з яких вказано код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання. Тому, багато Учасників, що мають великий досвід з постачання моніторів, не зможуть надати Вам аналогічний договір конкретно по коду ДК 021:2015: 30231300-0 - Дисплейні екрани. Більше того, згідно з практикою розгляду скарг Антимонопольним комітетом України, вимога щодо досвіду виконання аналогічного договору лише за конкретним кодом предмета закупівлі або лише за конкретним товаром чи послугою вважається дискримінаційною. Враховуючи вищезаначене, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель вимагаємо внести зміни до пункту 1.1. Додатку 1 Тендерної документації та викласти вимог у наступній редакції: «Аналогічним вважається договір, який буде відповідати Коду ДК 021:2015: 30231300-0 - Дисплейні екрани та/або коду ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання та/або предметом якого є монітори».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2023 20:45
Вирішення:
Ваша вимога була врахована. Тендерна документація найближчим часом буде змінена та приведена у відповідність.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Обмеження конкуренції
Номер:
d32b698dd3c64b808fcc02459703b983
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-10-014402-a.a1
Назва:
Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації Учасник торгів повинен надати підтвердження наявності власного сервісного (-их) центру (-
ів) в м. ЛУЦЬК, який забезпечить своєчасну гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну, шляхом надання довідки з адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції, що буде здійснювати гарантійне обслуговування. Зазначена Вами вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінація Учасників. Виконати встановлену Вами вимогу зможуть лише ті Учасники, що мають власний сервісний центр у м. ЛУЦЬК. Це вказує на навмисне обмеження кола Учасників. До того ж, якісне обслуговування обладнання, що закуповується, може бути здійснене і відповідно до гарантійних талонів здійснюється у ОФІЦІЙНИХ сервісних центрах виробників такого обладнання, які можуть знаходитися не у м. ЛУЦЬК. Вимога щодо наявності власного сервісного центру у м. ЛУЦЬК ніяким чином не впливає на якість запропонованих Учасниками товарів. Для отримання необхідного сервісного обслуговування достатньо зазначити у Тендерній документації вимоги до умов такого обслуговування, а саме - строки обслуговування, плату за пересилання/доставку, заміну товару. Замість цього, Ви зазначили вимогу, що обмежила інших Учасників за територіальною ознакою. Враховуючи вищезазначене та з метою дотримання законодавства України, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та викласти вимогу у Додатку 2 у наступній редакції: «Учасник торгів повинен надати підтвердження наявності власного сервісного (-их) центру (-ів), який забезпечить своєчасну гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну, шляхом надання довідки з адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції, що буде здійснювати гарантійне обслуговування.».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2023 20:40
Вирішення:
Повідомляємо, що Товар, який планується придбати буде використовуватися під час робочого процесу щоденно. Наразі належне функціонування органу місцевого самоврядування в умовах воєнного стану сформоване таким чином, що вкрай необхідно застосування комп’ютерної техніки.
Зазначаємо, що органи місцевого самоврядування всіх рівнів співпрацюють з військовим командуванням та військовими адміністраціями, а також за потреби погоджують окремі повноваження для покращення обороноздатності країни.
У випадку виходу із строю однієї з одиниць або всієї партії товару це вплине з негативного боку на робочий процес та на належне функціонування Замовника в умовах воєнного стану. Тому нам необхідно зменшити можливі ризики виникнення ситуації з довгим терміном усунення дефектів та недоліків або заміни Товару в межах гарантійного строку. У випадку значної віддаленості сервісного центру від адреси розташування Замовника та використання послуг перевізників зазначений термін буде значно більшим, ніж передбачено Тендерною документацією. Тому вважаємо, що вимога про наявність сервісного центру в межах м. Луцька не є дискримінаційною, а вкрай необхідною для функціонування діяльності замовника та забезпечення безперебійного та ефективного робочого процесу, особливо в умовах воєнного стану.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.10.2023 19:00