• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Моноблоки (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)

Завершена

104 499.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 522.50 UAH
Період оскарження: 10.10.2023 15:13 - 16.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо не відповідності запропонованого моноблоку Технічним вимогам тендерної документації

Номер: d5c0ec19429e41328a2133d0425941a8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-10-010714-a.a1
Назва: Щодо не відповідності запропонованого моноблоку Технічним вимогам тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що запропонований ФОП "ХРАПКО МАРИНА ДМИТРІВНА" моноблок ARTLINE є моноблоком виробництва ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ". Відповідно, як виробник моноблоків повідомляємо, що модель ARTLINE Home G73v14 не відповідає вимогам Вашого технічного завдання оскільки має матрицю екрану VA. Водночас Вами у Додатку 3 чітко вимагалась матриця екрану типу не гірше ніж IPS. Відповідно ФОП "ХРАПКО МАРИНА ДМИТРІВНА" зазначила в своїй пропозиції не достовірну інформацію та запропонувала моноблок який не відповідає вимогам технічного завдання Додатку 3 і мала би бути відхилена Вами. Додатково Ви маєте змогу ознайомитися з характеристиками моноблоку на нашому офіційному сайті за посиланням - https://artline.ua/product/monoblok-artline-home-g73v14
Вирішення: Шановний Учасник. За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначила пропозицію ФОП "ХРАПКО МАРИНА ДМИТРІВНА". Уповноваженою особою Замовника розглянуто тендерну пропозицію, що визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону №922 з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості). Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції ФОП "ХРАПКО МАРИНА ДМИТРІВНА" на відповідність її усім вимогам тендерної документації Замовника, відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам (вимогам), у тому числі технічній специфікації замовника, ФОП "ХРАПКО МАРИНА ДМИТРІВНА" у складі тендерної пропозиції надано порівняльну таблицю із зазначенням конкретного найменування, виробника та технічних характеристик запропонованого учасником товару для підтвердження відповідності вимогам замовника, за формою, визначеною Технічною специфікацією (Додаток №3 до тендерної документації». Відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону №922 замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Наступним абзацом цієї ж частини визначено, що в разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною 1 статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Згідно з абзацом 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону №922. Пунктом 42 Особливостей також передбачено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Враховуючи те, що документи і інформація про запропонований товар надані ФОП "ХРАПКО МАРИНА ДМИТРІВНА" у складі тендерної пропозиції в повному обсязі та відповідно до технічної специфікації, у Замовника не було підстав для звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, та встановлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів відкритих торгів. Додатково інформуємо про наступне. Замовники проводять закупівлі відповідно до Закону №922 з урахуванням Особливостей. З дати, коли замовник оприлюднює рішення про визначення переможця процедури закупівлі, розпочинаються два етапи закупівлі: укладення договору про закупівлю з учасником, якого замовник визнав переможцем процедури закупівлі; оскарження учасником рішення замовника. Замовник має право відхилити тендерну пропозицію (ТП) переможця лише з підстав, визначених підпунктом 3 пункту 41 Особливостей. У разі відхилення наступний крок замовника — визначити переможця процедури закупівлі серед тих учасників, у яких строк дії ТП ще не минув, вона відповідає критеріям та умовам тендерної документації і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону №922 та Особливостей. Ані Особливості, ні Закон №922 не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників. Однак учасник може оскаржити рішення замовника протягом п’яти днів з дати, коли замовник оприлюднив рішення про визначення переможця процедури закупівлі в ЕСЗ (оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю). Рішення органу оскарження замовники та особи, яких вони стосуються, зобов’язані виконувати (п. 22 ст. 18 Закону № 922). Тож замовник може скасувати своє рішення та повернути учасника на кваліфікацію, лише якщо орган оскарження задовольнить скаргу учасника.
Статус вимоги: Відхилено