• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження медичних відходів Категорії В)

Торги не відбулися

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 900.00 UAH
Період оскарження: 10.10.2023 12:55 - 22.10.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 3886424a6b1746bca30305e13baf75e9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-10-006823-a.a6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на рішення замовника щодо відхилення пропозиції скаржника
Дата розгляду скарги: 27.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.11.2023 17:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.11.2023 10:47
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ", Ігор Лавришко 380677066786 an.nerovnaya@gmail.com http://ucpv.com.ua/
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення про дискваліфікацію

Номер: 7bd7e5cefe434c4a898087fcbb143162
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-10-006823-a.a5
Назва: Скарга на рішення про дискваліфікацію
Скарга:
Скарга на рішення Замовника Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласний центр служби крові" про відхилення Учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО" оформлене протокольним рішенням №4-10/11 від 10.11.2023 року
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.11.2023 17:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.11.2023 13:45
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Михайло Жестков +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 66c89c689c7a443db4b3d4b54eb0dc91
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-10-006823-a.c4
Назва: Вимога
Вимога:
В Наказі МОЗ №1602 відсутні вимоги щодо літражу контейнерів. Чому саме 60 літрів? Не 50 ? 55 ? Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу що виконавець надає замовнику: контейнер 60 л, для утилізації медичних відходів, ЖОВТИЙ, або будь - якого іншого кольору, з кришкою. або викласти її в наступній редакції виконавець надає замовнику: контейнер від 50 до 60 л, для утилізації медичних відходів, ЖОВТИЙ, або будь - якого іншого кольору, з кришкою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога задоволена -замовником будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо операцій поводження з відходами, які вимагаються в Ліцензії Мінекології

Номер: 43beed3ef4214b8da72a7ef4ef3af258
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-10-006823-a.c3
Назва: Щодо операцій поводження з відходами, які вимагаються в Ліцензії Мінекології
Вимога:
У додатку 3 до тендерної документації вимагається надати: Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видану Міністерством екології та природних ресурсів України, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі, а також наказ Міністерства екології та природних ресурсів України, в якому вказується перелік необхідних операцій, а саме: збирання, перевезення, зберігання, утилізація, що дає право поводження з небезпечними відходами. В чинному законодавстві відсутнє визначення операції «утилізація». В ЗУ «Про управління відходами» операцію утилізація замінили визначенням «рециклінг» 31) рециклінг - операція з відновлення, у результаті якої відходи переробляються у продукцію, матеріали або речовини для їх використання за первинною або іншою метою. Ця операція включає перероблення органічного матеріалу, але не включає виробництва енергії чи перетворення відходів у матеріали, що можуть бути використані як паливо або як матеріали для зворотного заповнення. Згідно, вже втратившого чинність ЗУ «Про відходи»: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; Отже, ні за старим, ні за чинним законодавством: до медичних відходів категорії В операція «Утилізація» не застосовується. Згідно Наказу №1602 від 06.09.2022року: Розділ 5. Вимоги до відходів категорії В 1 «До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення: 1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами; 2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність: із закінченим терміном придатності; які зберігалися із порушенням холодового ланцюга; із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості); 3) медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ), окрім відходів зазначених в підпункті 5 пункту 1 розділу IV цих Правил; 4) органні відходи та інфіковані експериментальні тварини (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо); 5) відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях; живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їхнього перенесення; залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних хвороб); 6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби. 2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації (знешкодження) Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, що можуть бути використані як вторинна сировина, але сортування і збирання яких в закладі утруднено (наприклад, відсутність достатньої кількості працівників для сортування відходів), підлягають інсинерації, про що зазначається в типовій схемі. (знешкодження) 4. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які не можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні рукавички латексні), підлягають інсинерації (знешкодження) 6. Відходи, визначені у підпункті 4 пункту 1 цього розділу, підлягають кремації (знешкодження) Також наголошуємо, що згідно чинного законодавства Компанії, які мають чинні ліцензії з поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження та мають власні інсинераторні комплекси (згідно пункту 13 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення») здійснюють свою діяльність з операції з видалення відходів згідно Закону України «Про управління відходами» та «Переліку операцій з видалення відходів» - «D10 Спалювання на суші», що відповідає такій операції з поводження з небезпечними відходами , як знешкодження відходів. Згідно статті 1 Закону України «Про управління відходами»: -Пункт 3: «Видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1» - Пункт 20 : об’єкт оброблення відходів - установка, інженерна споруда або інший об’єкт, що використовується для здійснення операцій з відновлення або видалення відходів; - Пункт 37: Термічне оброблення відходів - технологічний процес з термічного оброблення відходів, який відповідає правилам технічної експлуатації відповідної установки; Пункт 39: Установка спалювання відходів - будь-яка стаціонарна або мобільна технічна одиниця та обладнання, призначене для термічного оброблення відходів, з відновленням утворюваного при горінні тепла або без нього, з метою видалення шляхом спалювання за допомогою окислення, а також інших процесів термічного оброблення, таких як піроліз, газифікація, плазмовий процес, якщо речовини, що утворюються в результаті термічного оброблення, у подальшому спалюються. Наказ МОЗУ №1602 дає чітке визначення, що саме необхідно робити з відповідним видом відходів. Тому відповідно до того, які відходи Замовник зазначив у Технічній специфікації Додатку 3, операція "утилізація" не застосовується до відходів предмету закупівлі. Вимагаємо видалити вимогу щодо наявності в ліцензії Учасника такої операції як «утилізація», адже до предмету закупівлі дані операції не застосовується і виставити дану вимогу у наступній редакції: Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видану Міністерством екології та природних ресурсів України, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі, а також наказ Міністерства екології та природних ресурсів України, в якому вказується перелік необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога задоволена -замовником будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги Додатка 3 до тендерної документації

Номер: 8728ad1272c24a91bad61e894c8e3a61
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-10-006823-a.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги Додатка 3 до тендерної документації
Вимога:
У Додатку 3 до тендерної документації містяться наступні дискримінаційні вимоги: 1. SC 60 л, контейнер для утилізації медичних відходів, ЖОВТИЙ, з кришкою R (багаторазова). 2. Пакет червоний, для збору, зберігання та утилізації медичних відходів, категорія В, 600*1000 мм 3. ** медичні відходи категорії В повинні бути упаковані у вторинну упаковку/тару, яку виконавець надає замовнику:** медичні відходи категорії В упаковані у вторинну упаковку/тару надану виконавцем: Пакет червоний, для збору, зберігання та утилізації медичних відходів, категорія В, 600*1000 мм 4. Інформація про наявність у учасника контейнерів для збору голок та медичних відходів, з наданням декларації відповідності Технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою КМУ №753 від 02.10.2013 року або лист уповноваженого органу з сертифікації медичних виробів про те, що вищезазначені вироби не підлягають оцінки відповідності за Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженого Постановою КМУ №753 від 02.10.2013 року. Підстави вважати вимоги дискримінаційними: 1. Згідно з вимогами до паковання (МАРКУВАННЯ І ПАКОВАННЯ небезпечних медичних відходів - Додаток 1 до наказу МОЗ №1602) контейнер, що може застосовуватися Замовником як вид паковання, не може бути з маркуванням SC, з кришкою R. Окрім того не може бути саме жовтого кольору. В Додатку 1 вказується червоний або чорний колір, або ємність будь-якого кольору. Замовник є юридичною особою та зобов"язаний діяти в межах чинного законодавства, тобто так, як визначено чинними нормативно-правовими документами. В Наказі МОЗ №1602 та в ЗУ Про публічні закупівлі відсутні чіткі прописані кольори (саме жовтий, а не інший) контейнерів, також відсутня інформація щодо маркування контейнера та кришки. Отже - вимога є дискримінаційною та підлягає видаленню. 2. Замовник вказав червоний колір пакета, що не є правильним згідно Додатку 1 до наказу МОЗ №1602: червоним він може бути якщо Замовник має намір утилізувати в пакетах виключно Медичні відходи категорії B (гострі предмети). У вимозі Замовника відсутні дані про те, що це будуть виключно гості предмети - отже - пакети можуть бути іншого кольору (не тільки червоного). Також замовник визначив розмір пакетів у вимозі 600*1000 мм. Згідно Додатку 1 до наказу МОЗ №1602 та ЗУ Про публічні закупівлі вимоги до розмірів пакетів відсутні. Отже Замовник знову вказав дискримінаційну вимогу! Дискримінація учасників за кольором пакетів/мішків та їх розмірів доведена - вимога повинна бути видалена! 4. Замовник у вимозі вказав про наявність декларації відповідності або лист уповноваженого органу з сертифікації медичних виробів про те, що вищезазначені вироби не підлягають оцінки відповідності за Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженого Постановою КМУ №753 від 02.10.2013 року. Лист не може замінити декларацію про відповідність, оскільки (повертаємось до попереднього: Замовник є юридичною особою та зобов"язаний діяти в межах чинного законодавства, тобто так, як визначено чинними нормативно-правовими документами) декларація про відповідність - це вимога наказу МОЗ №1602 та Технологічного регламенту, бланк декларації відповідності якого є додатком до Технологічного регламнту. Отже, Замовник заміняє Листом Декларацію, що не є правильним. Або змініть вимогу, або видаліть її! Загалом рекомендуємо Замовнику переглянути тендерну документацію, яка містить дискримінаційні вимоги, та змінити її.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога задоволена -замовником будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Ліцензія

Номер: 4294b4e9cfed48d483fd174476aafbeb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-10-006823-a.c1
Назва: Ліцензія
Вимога:
Шановний замовник! У додатку 3 до Тендерної документації у пункті 2 ви зазначаєте: Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видану Міністерством екології та природних ресурсів України, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі, а також наказ Міністерства екології та природних ресурсів України, в якому вказується перелік необхідних операцій, а саме: збирання, перевезення, зберігання, утилізація, що дає право поводження з небезпечними відходами. Звертаємо вашу увагу, що Мінекології не видає ліцензію на перевезення небезпечних відходів. Ліцензію на перевезення небезпечних відходів видає Державна служба з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека), яку ви вимагаєте у наступному пункті. Додаючи операцію "перевезення" до переліку в ліцензії Мінекології ви не допускаєте до участі усіх майбутніх учасників. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити операцію "перевезення" з переліку операцій ліцензії Мінекології.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога задоволена -замовником будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено