-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
23П-248 79210000-9 – Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги з актуарних розрахунків)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 661 день назад
109 956.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
10.10.2023 09:27 - 15.10.2023 00:00
Скарга
Відхилено
щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
e35c5d21d829478c95fa63266f25f152
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-10-001154-a.b3
Назва:
щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_2.pdf 01.12.2023 11:23
- рішення від 04.12.2023 № 19383.pdf 04.12.2023 14:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2023 № 19994.pdf 13.12.2023 13:30
- рішення від 12.12.2023 № 19994.pdf 15.12.2023 11:40
- Пояснення по суті скарги UA-2023-10-10-001154-a.b3.docx 06.12.2023 11:11
- Пояснення по суті скарги UA-2023-10-10-001154-a.b3.pdf 06.12.2023 11:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.12.2023 11:56
Дата розгляду скарги:
12.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.12.2023 14:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.12.2023 11:40
Скарга
Виконана замовником
щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
931ed7fbb78e4da2a36012b0a2831d7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-10-001154-a.b2
Назва:
щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА
щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 06.11.2023 15:08
- рішення від 08.11.2023 № 17880.pdf 08.11.2023 15:23
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.11.2023 № 18377.pdf 16.11.2023 16:16
- рішення від 15.11.2023 № 18377.pdf 20.11.2023 15:13
- Пояснення по суті скарги UA-2023-10-10-001154-a ТОВ КОНСОРИС КОНСАЛТИНГ.docx 10.11.2023 10:17
- Пояснення по суті скарги UA-2023-10-10-001154-a ТОВ КОНСОРИС КОНСАЛТИНГ.pdf 10.11.2023 11:03
- Протокол_925_виконання рішення АМКУ_ВТзО_23П-248.docx 22.11.2023 09:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.11.2023 15:38
Дата розгляду скарги:
15.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.11.2023 15:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.11.2023 15:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії №18377-р/пк-пз від 15.11.2023р. прийнято рішення скасувати рішення про визначення ТОВ «ПЕНСІЙНО-АКТУАРНИЙ КОНСУЛЬТАНТ» переможцем процедури відкритих торгів, проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі 79210000-9 – Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги з актуарних розрахунків), №23П-248, ідентифікатор закупівлі №UA-2023-10-10-001154-a.
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
6678a061baaa48e9a9dc6ef19798b536
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-10-001154-a.a1
Назва:
Вимога щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Шановний Замовник, просимо скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію ТОВ «ПЕНСІЙНО-АКТУАРНИЙ КОНСУЛЬТАНТ», виходячи з наступного:
1. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 розділу 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації: «На підтвердження наявності відносин між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці (згідно п.1.1 цього критерію), надати скан-копії документів: Трудової книжки (перша сторінка, сторінка з інформацією про останнє місце роботи та наступна сторінка), та/або трудового договору, та/або договору про надання послуг.
На виконання цього, ТОВ «ПЕНСІЙНО-АКТУАРНИЙ КОНСУЛЬТАНТ» було надано файл «Трудова Горенко Вадим 1 ост наст.pdf», відповідно до якого міститься документ «Трудовая книжка» БТ-ІІ № 0097517 на працівника Горенко В.В.
Паралельно з цим, відповідно до пункту 11 Розділу І тендерної документації було встановлено: «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову (подання перекладу свіфт-повідомлення банку-гаранта не є обов’язковим). Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо».
Проте, тендерна пропозиція ТОВ «ПЕНСІЙНО-АКТУАРНИЙ КОНСУЛЬТАНТ» не містить завіреного організацією перекладу документу «Трудовая книжка» БТ-ІІ № 0097517 на працівника Горенко В.В., а отже, не містить підтвердження наявності відносин між Учасником та працівником Горенко В.В.
2. Відповідно до підпункту 2.3. пункту 2 розділу 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником встановлено наступне: «Надати скан-копії листа-відгуку від Замовника(-ів) за аналогічним(-и) договором(-ами) про належне виконання зобов’язань та відсутність претензій з боку Замовника(-ів). Мінімальна вимога: надання одного листа-відгуку».
На виконання цього, ТОВ «ПЕНСІЙНО-АКТУАРНИЙ КОНСУЛЬТАНТ» було надано файл «2_3 Лист_вігук Укрзалізниця _ТОВ_Пенсійно-актуарний консультант.pdf».
Разом з тим, такий файл «2_3 Лист_вігук Укрзалізниця _ТОВ_Пенсійно-актуарний консультант.pdf» не містить інформації про відсутність претензій з боку Замовника.
Таким чином, такий файл «2_3 Лист_вігук Укрзалізниця _ТОВ_Пенсійно-актуарний консультант.pdf» не відповідає підпункту 2.3. пункту 2 розділу 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації.
У випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ми як учасник даної процедури закупівлі, залишаємо за собою право звертатися до контролюючих органів і повідомляти про допущенні порушення норм чинного законодавства, зокрема Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, територіальних органів ДАСУ, правоохоронних органів тощо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.11.2023 13:15
Вирішення:
Шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше звернення від 03.11.2023 р. з вимогою щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині рішення щодо тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕНСІЙНО-АКТУАРНИЙ КОНСУЛЬТАНТ", повідомляємо.
Згідно з пунктом 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості): учасник може звернутися до замовника з вимогою виключно про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям та виключно у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні. Зважаючи на зазначене, вимога скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі не може бути задоволена та визнається такою, що не відповідає вимогам законодавства.
Водночас інформуємо, що Замовник не допустив жодного порушення під час кваліфікації пропозиції ТОВ «ПЕНСІЙНО-АКТУАРНИЙ КОНСУЛЬТАНТ», оскільки відповідно до вимоги пп.1.3 п.1 Розділу 1.1. Додатку №1 тендерної документації, на підтвердження наявності відносин між Учасником та працівником, Учасник ТОВ «ПЕНСІЙНО-АКТУАРНИЙ КОНСУЛЬТАНТ» завантажив скан-копію трудової книжки (файл «Трудова Горенко Вадим 1 ост наст.pdf»), що містить інформацію, яка визначена для заповнення першої сторінки трудової книжки, а саме: ПІБ, номер, трудової книжки, містить сторінку з інформацією про останнє місце роботи та наступну сторінку, викладені українською мовою, що відповідає вимогам п.1 Розділу 1.1. Додатку №1 тендерної документації. Крім того, звертаємо увагу, що ТОВ «ПЕНСІЙНО-АКТУАРНИЙ КОНСУЛЬТАНТ» надав відгук про співпрацю з ПАТ «Укрзалізниця», де останній підтверджує виконання Учасником зобов’язань за договором як кваліфікованим та надійним партнером. Зазначений документ сформований у довільній формі, оскільки ні законодавство, ні тендерна документація не містила вимог до форми документа, який підготовлено третьою особою по результату співпраці 05.10.2018, а не на виконання тендерної документації, та не містив інформації про претензійну роботу, що відповідає вимогам Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Задоволена, очікує виконання
СКАРГА щодо відміни процедури закупівлі та порушення Замовником законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
d036ee6ea41446caac74c6533c725e00
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-10-001154-a.b4
Назва:
СКАРГА щодо відміни процедури закупівлі та порушення Замовником законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА
щодо відміни процедури закупівлі та
порушення Замовником законодавства в сфері публічних закупівель
10 жовтня 2023 року АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) розпочало процедуру відкритих торгів щодо закупівлі 79210000-9 – Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги з актуарних розрахунків), №23П-248, ідентифікатор закупівлі №UA-2023-10-10-001154-a.
За підсумками аукціону Замовник визначив переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕНСІЙНО-АКТУАРНИЙ КОНСУЛЬТАНТ" (далі – Скаржник).
Інший учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСОРИС КОНСАЛТИНГ", що надавав ці послуги Замовнику всі попередні роки за ціною в декілька разів вищою, від тієї, що запропонував Скаржник, не погодився з рішенням Замовника та двічі безуспішно оскаржував його в Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом подання формальних заперечень з метою затягування часу для визначення Замовником переможця (рішення від 15.11.2023 № 18377.pdf та рішення від 12.12.2023 № 19994.pdf)
27.11.2023 року після оприлюднення Замовником наміру укласти договір з переможцем - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕНСІЙНО-АКТУАРНИЙ КОНСУЛЬТАНТ", останнім повторно (після першого визначення його переможцем та завантаження проекту договору 22.11.2023 року) завантажено 30.11.2023 року на веб-сайт закупівлі підписані КЕП всі документи (включно з погодженим проектом договору), необхідні для укладення договору із Замовником.
12.12.2023 року Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення від 12.12.2023 № 19994.pdf , яким постановила «відмовити товариству з обмеженою відповідальністю "КОНСОРИС КОНСАЛТИНГ" у задоволенні скарги від 01 грудня 2023 № UA-2023-10-10-001154-a.b3.»
Таким чином, починаючи з 13.12.2023 року у Замовника були відсутні об’єктивні причини відкласти підписання раніше погодженого договору з переможцем - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕНСІЙНО-АКТУАРНИЙ КОНСУЛЬТАНТ", яке раніше (22.11.2023 року) підписало зі свого боку проект договору в редакції Замовника.
Після невиправданого затягування Замовником дорогоцінного часу Уповноважена особа Замовника прийняла рішення «Відмінити процедуру відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями, щодо закупівлі 79210000-9 – Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги з актуарних розрахунків), №23П-248, ідентифікатор закупівлі №UA-2023-10-10-001154-a, на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.» (ПРОТОКОЛ №940 від 19.12.2023 р. Рішення Уповноваженої особи АТ «Укргазвидобування» додається).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Пенсійно-актуарний консультант» (далі – Учасник та Скаржник) не погоджується з вищезазначеним рішенням Уповноваженої особи АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" щодо відміни процедуру відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями, щодо закупівлі 79210000-9 – Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги з актуарних розрахунків), №23П-248, ідентифікатор закупівлі №UA-2023-10-10-001154-a, на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей, а саме: «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.»
Учасник оскаржує рішення Замовника, як неправомірне, необґрунтоване та дискримінаційне, з таких міркувань та доказів.
1. Після оприлюднення рішення Комісії рішення від 12.12.2023 № 19994.pdf Замовник мав продовжити процедуру розгляду документів Скаржника, якого визначив переможцем, та його тендерної пропозиції, як найбільш економічно вигідної.
Натомість, Замовник з надуманих підстав відмінив процедуру закупівлі, чим порушив права Учасника та позбавив його можливості надати послуги за кращою ціною тендерної пропозиції з наступною оплатою наданих послуг за кращою ціною, що матиме наслідком упущену ним вигоду.
2. Учасник витратив чимало дорогоцінного часу та коштів на підготовку якісної та вигідної для Замовника тендерної пропозиції. Проте, Замовник, з певних мотивів, розпочав дії, спрямовані на моральне та фінансове виснаження Учасника, сподіваючись, що рано чи пізно у Скаржника зникне бажання витрачати кошти і час, а процедура закупівлі та надання послуг стане для нього обтяжливою та/або неактуальною.
3. У разі, якщо Замовник встановив наявність підстав для відміни тендеру, виходячи з «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг», він повинен їх детально описати та навести правомірне обґрунтування відповідно до чинних норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text (зокрема, статті 31 Закону) та вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14#Text (на виконання якого він проводить закупівлю послуги).
Твердження Замовника щодо «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг» не відповідає дійсності, вводить в оману Учасника, громадськість та контролюючі органи, в тому числі і Орган оскарження, оскільки потреба в закупівлі насправді залишається актуальною з таких міркувань та доказів.
1. Замовник не вносив змін до обґрунтування та річного плану закупівлі Послуги на веб-порталі Прозорро за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-10-10-000445-b (очікувана вартість закупівлі 109 956 грн. з ПДВ) . Відтак, Послуга на дату прийняття рішення про відміну закупівлі залишається актуальною, потреба в ній існує, а кошти на її закупівлю й надалі передбачені планом Замовника. Ба більше, цінова пропозиція Учасника становить 81 666 грн., що забезпечує Замовнику економію запланованих коштів у розмірі 28 290 грн.
2. Замовник мотивує відміну закупівлі Послуги на підставі того, що «Відповідно до умов тендерної документації, зокрема в частині Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатку №1 до Додатку №4 «Проєкт договору», етап 1 необхідних послуг передбачає надання Замовником Виконавцю попередньої інформації (за 10 місяців 2023 року) в термін до 1 грудня 2023 року.»
Проте, зазначений проєкт договору, як і будь-який аналогічний проєкт до його підписання усіма сторонами, передбачає корегування строків надання Замовником Виконавцю будь-якої інформації, необхідної для виконання останнім актуарних розрахунків, які були предметом закупівлі.
Як випливає з тексту другого речення додатку №3 до тендерної документації та Додатку №2 до проєкту Договору в Додатку №4 до тендерної документації Замовника, «Мета даних Послуг полягає в проведенні оцінки відповідно до вимог Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі МСФЗ) зобов'язань Замовника по компенсації витрат Пенсійного фонду України на виплату та доставку пільгових пенсій працівникам, зайнятим на Списках шкідливих професій № № 1, 2, і деяких довгострокових зобов'язань по виплатах згідно з колективним договором, станом на та за роки, котрі закінчуються 31.12.2023 (Етап 1) та 31.12.2024 (Етап 2) на підставі даних, наданих Замовником.»
Тому актуарні розрахунки на Етапі 1 проводяться на підставі інформації станом на 31.12.2023 року, яку Замовник повинен надати не пізніше 08.01.2024 р., як це й записано в п.3 розділу Порядок і строки надання послуг зазначених вище додатків, а саме: « Замовник надає Виконавцю фінальну інформацію для належного надання послуг в термін до 8 січня 2024 року.»
Відтак, проміжні дати надання попередньої (за 10 місяців 2023 року) , а не фінальної (за 12 місяців 2023 року) інформації Замовником практично не впливають на можливість надання послуг Виконавцем. Про це Виконавець неодноразово повідомляв Замовнику та готовий узгодити будь-які проміжні дати в проєкті Договору.
3. Відповідно до частини другої ст.12-1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14#Text
«Підприємства, що становлять суспільний інтерес, публічні акціонерні товариства, суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність у видобувних галузях, материнські підприємства груп, у складі яких є підприємства, що становлять суспільний інтерес, материнські підприємства великої групи, які не належать до категорії великих підприємств, а також підприємства, які провадять господарську діяльність за видами, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, складають фінансову звітність та консолідовану фінансову звітність за міжнародними стандартами.»
Замовник є підприємством, що становить суспільний інтерес, яке складає фінансову звітність за міжнародними стандартами (далі – МСФЗ) принаймні з 2017 року та, відповідно до закону зобов’язане надалі складати її за цими стандартамив 2023 р. та 2024 р. Тому потреба у Послузі актуарія для цілей фінансової звітності за МСФЗ визначена законом та не залежить від рішення посадових осіб Замовника.
З огляду на вищевикладене, Замовник потребував і потребує проведення актуарних розрахунків величин, що мають відображатися у фінансовій звітності за 2023 та 2024 роки, та які вже виконувались у 2020-2022 р.р. кваліфікованими актуаріями, зокрема ТОВ «Консорис Консалтинг» https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-13-003862-c .
.
4. Відповідно до частини третьої ст.14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14#Text піідприємства, що становлять суспільний інтерес (а саме таким підприємтсовм є Замовник), «зобов’язані не пізніше ніж до 30 квітня року, що настає за звітним періодом, оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з відповідними аудиторськими звітами, звітом про управління, консолідованим звітом про управління, звітом про платежі на користь держави, консолідованим звітом про платежі на користь держави на своїй веб-сторінці або своєму веб-сайті (у повному обсязі)».
Натомість, аудитор, що складатиме аудиторський звіт, не матиме підстав погодити фінансову звітність в частині зобов’язань та витрат, якщо підприємство (тобто, Замовник) не надасть підтвердження актуарної оцінки вартості пенсійних та інших довгострокових зобов’язань з виплат працівникам у формі звіту, підписаного кваліфікованим актуарієм.
Таким чином, Замовник не довів відсутність підстав для подальшої потреби у закупівлі, необґрунтовано та безпідставно відмінив процедуру закупівлі Послуги, без отримання якої, він не буде відповідати вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14#Text (на виконання вимог якого Замовник проводив закупівлі у ТОВ «Консорис Консалтинг» в 2020-2022 р. р. , наприклад: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-21-008035-a ), та не виключив закупівлю Послуги з Річного плану закупівель https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-10-10-000445-b.
На думку Скаржника, в діях Замовника чітко простежується відома схема просування свого постачальника минулих років (ТОВ «Консорис Консалтинг») шляхом необґрунтованого оскарження таким учасником пропозицій Скаржника (спочатку учасник, який є комфортним та дорогим постачальником Замовника в минулі роки вимагає надати додаткові відгуки, договори тощо), а коли таке намагання дискваліфікувати Скаржника не спрацьовує, запроваджується відома схема відміни торгів у зв’язку з начебто відсутністю подальшої потреби у закупівлі (наприклад, надумана потреба внести зміни до тендерної документації або фінплану або проєкту договору тощо).
Такі схеми неодноразово застосовувались недобросовісними замовниками та були предметом розгляду Антимонопольним комітетом України, який приймав відповідні рішення, зокрема:
1.Рішення № 16908-р/пк-пз від 08.09.2020, оголошення UA-2020-07-15-000423-a
2. Рішення № 21225-р/пк-пз від 16.11.2020, оголошення № UA-2020-09-30-000602-c
Нещодавно АМКУ прийнято аналогічне Рішення від 27.11.2023 №19029.pdf , стосовно неправомірного намагання НЕК «УКРЕНЕРГО» відмінити торги, коли перемога ТОВ «Пенсійно-актуарний консультант» стала очевидною.
На порталі RADNUK.COM.UA розміщено стислий аналіз одного з рішень АМКУ щодо даної підстави у статті «Не доведено відсутність подальшої потреби в закупівлі. Рішення АМКУ». https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/ne-dovedeno-vidsutnist-podalshoi-potreby-v-zakupivli-rishennia-amku/
Таким чином, Замовник не довів відсутність подальшої потреби у закупівлі та застосовує , як інші подібні замовники (за можливою змовою між посадовими особами та іншим учасником), схеми відміни торгів, які відомі АМКУ та по яких АМКУ приймались відповідні рішення та санкції.
Замовник не довів відсутність подальшої потреби у закупівлі та необхідність відміни процедури закупівлі з наведених вище підстав.
Враховуючи вищенаведену інформацію, Замовник неправомірно відмінив процедуру відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями, щодо закупівлі 79210000-9 – Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги з актуарних розрахунків), №23П-248, ідентифікатор закупівлі №UA-2023-10-10-001154-a, на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Неправомірно та без доказів відмінивши закупівлю, Замовник порушив вимоги Закону та пункту 50 Особливостей.
Згідно зі статтею 16414 КУпАП за безпідставну відміну процедури передбачено накладення штрафу на посадових (службових) осіб замовника в розмірі 25 500–51 000 грн (за ті самі дії протягом року —51 000–85 000 грн), а за невиконання рішень АМКУ, яке по суті відбулося (пропозицію Учасника де-факто не розглядали) — штраф у таких самих розмірах.
З огляду на вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»., просимо Комісію як Орган оскарження:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Взяти до відома надані Скаржником докази неправомірного рішення Замовника
3. Встановити порушення, допущені Замовником в ході процедури закупівлі UA-2023-10-10-001154-a щодо прийняття рішення про відміну відкритих торгів по закупівлі ДК 021:2015 – 79210000-9 – Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги з актуарних розрахунків), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-10-001154-a
4. Зобов’язати АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» скасувати рішення рішення про відміну відкритих торгів по закупівлі ДК 021:2015 – 79210000-9 – Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги з актуарних розрахунків), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-10-001154-a та продовжити процедуру відкритих торгів.
5. Вжити до посадових осіб Замовника, які вчинили порушення у сфері публічних закупівель, заходи впливу, передбачені статтею 16414 КУпАП.
Про рішення повідомити Скаржнику через портал системи публічних закупівель та на електронну пошту: otkach.mail@gmail.com
Директор ТОВ "ПАК" Галина ТКАЧ
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 28.12.2023 №21087.pdf 02.01.2024 15:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2023 №21087.pdf 29.12.2023 13:34
- Рішення від 21.12.2023 №20624.pdf 21.12.2023 17:24
- Протокол_940_відміна процедури ВТзО_23П-248.docx 19.12.2023 17:38
- ТД_23П-248_Послуги з актуарних розрахунків (1).docx 19.12.2023 17:38
- Скарга до АМКУ від ТОВ ПАК на УГВ 19 грудня 2023.pdf 19.12.2023 17:38
- Пояснення по суті скарги UA-2023-10-10-001154-a.docx 25.12.2023 14:36
- Пояснення по суті скарги 23П-248.7z 25.12.2023 14:36
- Пояснення по суті скарги UA-2023-10-10-001154-a.pdf 25.12.2023 14:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.12.2023 17:53
Дата розгляду скарги:
28.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.12.2023 17:25
Дата прийняття рішення по скарзі:
02.01.2024 15:34