-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
42120000-6 Насоси та компресори
Завершена
4 987 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49 875.00 UAH
мін. крок: 1% або 49 875.00 UAH
Період оскарження:
09.10.2023 23:02 - 14.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Тендерна документація
Номер:
0ce68e0808b64c659b0f2c3d7b93ccb7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-09-014338-a.b2
Назва:
Тендерна документація
Вимога:
Доброго дня. Просимо привести в порядок тендерну документацію, а саме вказати ВСІ параметри з можливими допусками, тобто вказати технічні параметри НЕ БІЛЬШЕ або НЕ МЕНШЕ. На даний час у вас прописані насоси під одного єдиного виробника та підібрати аналог просто не можливо, що суперечить закону Про публічні закупівлі. Також просимо прибрати пункт про надання Копії митної декларації у частині, якою підтверджується код УКТ ЗЕД, країни походження та факт ввезення товару що поставляється на територію України, адже ця декларація надається при перетині товару через кордон. Також просимо прибрати пункт надання учасником завіреної підписом уповноваженої особи Учасника копії діючих (чинних) сертифікатів ISO 9001 на товар, що є предметом закупівлі, адже такого сертифіката не існує.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 12.10.2023 18:44
- протокол щодо вимоги.docx 12.10.2023 18:44
Дата подачі:
10.10.2023 13:28
Вирішення:
Пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі іменуються – «Особливості») передбачено право учасника звернутися за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення.
Констатую, що викладена у Вашій вимозі інформація стосується умов тендерної документації за закупівлею UA-2023-10-09-014338-a і не містить жодних посилань на норми чинного законодавства України, які могли б бути порушені замовником закупівлі.
Роз’яснюємо, що замовник не здійснював жодних порушень прав чи інтересів учасників під час закупівлі UA-2023-10-09-014338-a, а викладені в Вашому зверненні питання стосуються виключно тлумачення умов закупівлі за наведених нижче підстав:
1.Щодо технічних параметрів роз’яснюємо, що замовником у тендерній документації зазначені технічні параметри товару, який може задовільнити потребу замовника. У разі, якщо учасник запропонує товар, технічні характеристики якого будуть кращими, ніж зазначені в технічній документації до закупівлі – це лише покращить шанси на позитивну кваліфікацію пропозиції такого учасника і повністю відповідає встановленим принципам публічних закупівель. Принагідно повідомляю, що в разі виникнення потреби в тлумаченні окремих технічних параметрів предмету закупівлі учасник має право звернутися за відповідними роз’ясненнями, на що замовник надасть відповідь в порядку, визначеному законодавством з публічних закупівель. У зв’язку з викладеним вимушені вважати зазначену в скарзі інформацію безпідставною і не визнаємо порушень законодавства в цій частині тендерної документації.
2.Щодо інформації про єдиного виробника і підбір аналогів роз’яснюємо, що замовник не здійснює будь-яких дій, що можуть обмежити конкуренцію на ринку. Технічні характеристики предмету закупівлі відповідають потребі замовника, є достатніми для використання предмету закупівлі за призначенням. Натомість, Вами не зазначені які саме технічні параметри предмету закупівлі, на Вашу думку, можуть призвести до обмеження конкуренції і чому, не надано конкретних і обґрунтованих пропозицій щодо внесення відповідних змін до технічних параметрів, що не дозволяє об’єктивно розглянути відповідну вимогу. У зв’язку з викладеним вимушені вважати зазначену в скарзі інформацію безпідставною і не визнаємо порушень законодавства в цій частині тендерної документації.
3.Щодо вимоги про надання митної декларації роз’яснюємо, що пунктом 7 розділу ІІ Додатку № 2 до тендерної документації, який передбачає вимоги щодо надання, зокрема, митної декларації, зазначено наступне: «Постачальник зобов’язаний забезпечити Товар наступними документами* (в рамках кожної поставки Такі документи повинні бути надані Постачальником Покупцю одночасно із здійсненням поставки Товару.)». Отже, якщо митної декларації на предмет закупівлі в учасника немає (товар не ввозився на територію України і його немає в наявності в учасника на даний момент) – такий учасник має право подати відповідний лист, в якому зазначити про причини відсутності відповідної митної декларації, а також зазначити, що така декларація буде надана одночасно із здійсненням поставки Товару згідно пункту 7 розділу ІІ Додатку № 2 до тендерної документації. Якщо-ж товар є в наявності в учасника – копія такої декларації має бути надана в складі тендерної пропозиції. Відповідну інформацію Ви також мали б змогу отримати у разі звернення за роз’ясненнями згідно пункту 54 Особливостей. Отже, зазначені вимоги жодним чином не порушують прав учасників торгів, а тому вимушені вважати зазначену в скарзі інформацію безпідставною і не визнаємо порушень законодавства в цій частині тендерної документації.
4.Щодо копій діючих сертифікатів ISO 9001 на товар роз’яснюємо, що замовник не вимагає будь-яких документів, не передбачених чинним законодавством України. Так, предмет закупівлі віднесено до переліку товарів, щодо яких замовник вимагає підтвердження ступеня локалізації відповідно до вимог пункту 61 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 131 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року № 861: «Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності». Отже, вказана вимога замовника повністю відповідає вимогам чинного законодавства України, а тому вимушені вважати зазначену в скарзі інформацію безпідставною і не визнаємо порушень законодавства в цій частині тендерної документації.
На підставі викладеного вище, керуючись пунктом 54 Особливостей повідомляємо, що не маємо підстав вважати порушеннями інформацію, викладену у Вашій вимогі номер UA-2023-10-09-014338-a.b2, а тому – не маємо підстав для їх усунення.
Принагідно повідомляємо, що з метою недопущення в майбутньому неоднозначностей в тлумаченні окремих положень тендерної документації, керуючись принципами публічних закупівель, встановлених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має намір за власної ініціативи найближчим часом додатково уточнити певні положення тендерної документації, зміни до якої будуть розміщені в електронній системі закупівель і з якими Ви зможете ознайомитися в загальному порядку.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Тендерна документація
Номер:
278a5bffe03c4e65934993651420cfbe
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-09-014338-a.b1
Назва:
Тендерна документація
Скарга:
Доброго дня. Просимо привести в порядок тендерну документацію, а саме вказати ВСІ параметри з можливими допусками, тобто вказати технічні параметри НЕ БІЛЬШЕ або НЕ МЕНШЕ. На даний час у вас прописані насоси під одного єдиного виробника та підібрати аналог просто не можливо, що суперечить закону Про публічні закупівлі. Також просимо прибрати пункт про надання Копії митної декларації у частині, якою підтверджується код УКТ ЗЕД, країни походження та факт ввезення товару що поставляється на територію України, адже ця декларація надається при перетині товару через кордон. Також просимо прибрати пункт надання учасником завіреної підписом уповноваженої особи Учасника копії діючих (чинних) сертифікатів ISO 9001 на товар, що є предметом закупівлі, адже такого сертифіката не існує.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
12.10.2023 09:27