-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мастильні засоби
Завершена
226 856.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 268.57 UAH
мін. крок: 1% або 2 268.57 UAH
Період оскарження:
09.10.2023 16:05 - 14.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Відтермінування оплати
Номер:
ef0e89d7934d4364915bcf95c1821763
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-09-011046-a.c1
Назва:
Відтермінування оплати
Вимога:
День добрий,шановний замовнику.В проекті договору(п.п.5.4.1)зазначено "розрахунок за поставлену Постачальником Продукцію за цим Договором здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів протягом 180 (сто вісімдесяти) календарних днів на поточний рахунок Постачальника на підставі отриманого Покупцем рахунку та за умови надання Постачальником належним чином оформлених документів, передбачених розділом 4 цього Договору.".Просимо вас,задля збільшення кола учасників та зменшення,відповідно,кінцевої ціни товару за результатми аукціону, розглянути можливість змін до даного підпункту проекту договору.А саме,просимо вас змінити на "розрахунок за поставлену Постачальником Продукцію за цим Договором здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів протягом 30 (тридцяти) календарних днів на поточний рахунок Постачальника на підставі отриманого Покупцем рахунку та за умови надання Постачальником належним чином оформлених документів, передбачених розділом 4 цього Договору.".Як приклад,закупівлі та договори:UA-2023-08-31-001492-a(https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro-dogovory/17840777/);UA-2023-10-11-002756-a(https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro-dogovory/17840777/)
Пов'язані документи:
Замовник
- 4. П. 3. Протокол надання відповіді на Вимогу та внесення змін.pdf 12.10.2023 12:38
Дата подачі:
11.10.2023 12:43
Вирішення:
Доброго дня! КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОБРО» ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ існує за рахунок коштів, отриманих від реалізації теплової енергії. Обігових коштів під час проведення підготовки до початку опалювального сезону 2023р.-2024р. не вистачає на те, щоб сплатити одразу всі заплановані закупівлі. Тому було прийнято рішення відстрочити оплату за продукцію для впевненості 100% розрахунку з Постачальником, протягом 180 (сто вісімдесяти) календарних днів на поточний рахунок Постачальника на підставі отриманого Покупцем рахунку та за умови надання Постачальником належним чином оформлених документів, передбачених розділом 4 цього Договору.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено