• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Багатофункціональний пристрій (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)

детальна інформація щодо місця поставки буде повідомлена Учаснику-переможцю під час укладення/виконання договору про закупівлю.

Завершена

13 256.67 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 132.57 UAH
Період оскарження: 09.10.2023 15:49 - 14.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога повернути пропозицію до розгляду

Номер: 38b6f83a7b8844a9854e315d349547ae
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-09-010837-a.a2
Назва: Вимога повернути пропозицію до розгляду
Вимога:
Шановний Замовнику! Пропозиція ФОП Андросович С.А. визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, але протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою - Протокол №273-2-ВС від 19.10.23 року - була незаконно відхилена з підстави того, що Учасник не надав копію технічного паспорту на виріб від виробника, або довідку з посиланням на електронну версію. Ми не погоджуємось з таким рішенням замовника з наступних підстав. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178, встановлено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В Протоколі №273-2-ВС від 19.10.23 року зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформацію про марку та модель товару, декларацію про відповідність на запропонований товар, довідку, де зазначено назву виробника та країну походження товару, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Крім того, Учасник надав технічну характеристику товару, та декларацію відповідності. При цьому марка та модель товару ідентична вимогам Замовника -Багатофункціональний пристрій Epson M2140 (C11CG27405). Тобто еквіваленту не було запропоновано. Таким чином, додавання любої інформації не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи зазначене, якщо у складі нашої тендерної пропозиції відсутня копію технічного паспорту на виріб від виробника, або довідку з посиланням на електронну версію, що належить до невідповідностей, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, Замовник на виконання зазначених вимог був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель та надати нам можливість виправити їх протягом 24 годин. Не надавши можливості на виправлення виявлених невідповідностей замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178. Враховуючи зазначене вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції, прийняте Протоколом №273-2-ВС від 19.10.23 року, повернути на розгляд та надати ФОП Андросович С.А. 24 години на виправлення виявлених невідповідностей. У випадку ігнорування нашої вимоги будемо звертатись до АМКУ за захистом наших законних прав та інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення! У відповідь на Ваше останнє звернення повідомляємо наступне: Учасник повинен в тендерній пропозиції підтвердити, що запропонований товар відповідає вимогам, встановленим в Додатку 2 до тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі Учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані завірені належним чином: копію технічного паспорту на виріб від виробника (у разі неможливості надання технічного паспорту, учасник повинен надати довідку з посиланням на електронну версію), копії сертифікатів якості виробника або сертифікатів/декларацій відповідності або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам. Відповідно до цього Замовник розглядає надані документи для того, щоб визначити чи відповідає пропозиція Учасника встановленим вимогам. В зв’язку з тим, що ФОП Андросович Сергій Адамович (Код ЄДРПОУ: 2371213034) (далі-Учасник) не надав завірену належним чином копію технічного паспорту на виріб від виробника або довідку з посиланням на електронну версію, Замовник не мав змоги перевірити відповідність технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі до запропонованого товару. Враховуючи вищевикладене, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено, що відсутній даний документ про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Тому, відповідно до абз. 1 пп.2 п. 44 тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Разом з тим, Законом «Про публічні закупівлі» не передбачено самостійної відміни рішення замовника, окрім як на виконання рішень органу оскарження.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога повернути пропозицію до розгляду

Номер: e2b1a49d986b40f5a7d4d72ef8aa6cef
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-09-010837-a.a1
Назва: Вимога повернути пропозицію до розгляду
Вимога:
Шановний Замовнику! Пропозиція ФОП Андросович С.А. визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, але протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою - Протокол №273-2-ВС від 19.10.23 року - була незаконно відхилена з підстави того, що Учасник не надав копію технічного паспорту на виріб від виробника, або довідку з посиланням на електронну версію. Ми не погоджуємось з таким рішенням замовника з наступних підстав. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178, встановлено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В Протоколі №273-2-ВС від 19.10.23 року зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформацію про марку та модель товару, декларацію про відповідність на запропонований товар, довідку, де зазначено назву виробника та країну походження товару, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Крім того, Учасник надав технічну характеристику товару, та декларацію відповідності. При цьому марка та модель товару ідентична вимогам Замовника -Багатофункціональний пристрій Epson M2140 (C11CG27405). Тобто еквіваленту не було запропоновано. Таким чином, додавання любої інформації не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи зазначене, якщо у складі нашої тендерної пропозиції відсутня копія технічного паспорту на виріб від виробника, або довідка з посиланням на електронну версію, що належить до невідповідностей, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, Замовник на виконання зазначених вимог був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель та надати нам можливість виправити їх протягом 24 годин. Не надавши можливості на виправлення виявлених невідповідностей замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178. Враховуючи зазначене вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції прийняте протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.10.2023 року повернути на розгляд та надати ТОВ «2629» 24 години на виправлення виявлених невідповідностей. У випадку ігнорування нашої вимоги будемо звертатись до АМКУ за захистом наших законних прав та інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Замовник вірно розуміє, потрібно надати відповідь на другу вимогу?
Статус вимоги: Задоволено